DZVL ja, daar ken ik interwatch idd van. De naam kwam me bekend voor, maar ik kon het niet thuisbrengen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:43 schreef 925 het volgende:
[..]
tis volgens mij een handopwindertje. en de prijs kan best wel kloppen. interwatch is volgens mij een sponsor geweest van DZVL maar volgens mij is het wel een ouder type. en hij staat al een aantal weken te koop dus ik ga er niet voor.
wel een New old stock breitling pluton van 1000 euromaar die staat ook al een tijdje te koop
dat wat steef had is wel iets anders als dit hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
DZVL ja, daar ken ik interwatch idd van. De naam kwam me bekend voor, maar ik kon het niet thuisbrengen.
Adsum/Steef had een tijdje geleden toch een vintage Datejust (is wel een ander model dan de Oysterdate, maar toch) gekocht en verkocht voor rond de 2k meen ik. En dat is toch ook niet zo'n heel gewild model. Vandaar dat ik vraagtekens plaatste bij de Rolex van 950. Rolex is toch vrij waardevast. Ook bij de vintage modellen en de minder populaire modellen.
Dat weet ik dat dat een ander model is. Maar toch vind ik het 'raar' voor zo weinig. Maar goed. Ik zou er overigens geen 950 euro voor over hebben. Lelijk ding.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:00 schreef 925 het volgende:
[..]
dat wat steef had is wel iets anders als dit hoor.
De band van steef was ook van staal, volgens mij is die van 950 euro geen automaat. en die van steef wel.
Die van steef was vele malen mooier/toffer dan dit model. waar steef de rolex vandaan heeft heb ik mijn breitling gekocht.
stond een tijdje geleden een domino pizza rolex te koop voor 1400 euro, Mooie nieuwe rolex air king met op de band een domino pizza logo. echt stom van mij dat ik hem niet had gekocht. managers van domino pizza krijgen bij het behalen van een bepaalde doelstelling als blijk van waardering een rolex. Lijkt me echt super gaaf als je dat van je werkgever krijgt. Veel mensen hebben liever geld en verkopen de rolex.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat weet ik dat dat een ander model is. Maar toch vind ik het 'raar' voor zo weinig. Maar goed. Ik zou er overigens geen 950 euro voor over hebben. Lelijk ding.
Jij bent toch Tom op DZVL? Als ik 2,5k had liggen nam ik die Dornbluth meteen over: wat een schitterend horlogequote:
Dat ben ik inderdaad ja, we zijn toch nog naar JLC geweest, dat was jij toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij bent toch Tom op DZVL? Als ik 2,5k had liggen nam ik die Dornbluth meteen over: wat een schitterend horloge![]()
Jammer dat je je collectie van de hand doet. Persoonlijk zou ik er spijt van krijgen. Ivm mijn werk heb ik mijn horloges (600 euro en 1500 euro) ook zelden om, maar ik doe ze nooit meer weg.
Wellicht zit er wat voor Elwood tussen.
JLC ben ik niet naar toe geweest helaas. Ik kom wel elke dag op DZVL maar ik post niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad ja, we zijn toch nog naar JLC geweest, dat was jij toch?
Ach, spijt. Niet dragen krijg ik denk ik meer spijt van. Daarnaast zijn het geen super zeldzame horloges, dus mocht ik ooit spijt krijgen dan kan ik hem altijd nog terugkopen.
JLC, dat was ik...prachtige dag!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad ja, we zijn toch nog naar JLC geweest, dat was jij toch?
Ach, spijt. Niet dragen krijg ik denk ik meer spijt van. Daarnaast zijn het geen super zeldzame horloges, dus mocht ik ooit spijt krijgen dan kan ik hem altijd nog terugkopen.
Mijn ex-Rolex DJ komt ook daar vandaan en mijn huidige Panerai ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:41 schreef 925 het volgende:
http://www.uhrenfreund.com/ heb ik mijn breitling gekocht. zeer tevreden over
Hoe zat dat nou precies met je beoogde GMT II en het hoofdkantoor?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:55 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mijn ex-Rolex DJ komt ook daar vandaan en mijn huidige Panerai ook.
Super tevreden over, topservice en gewoon perfecte klokken
Hoop gekutquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou precies met je beoogde GMT II en het hoofdkantoor?
Oh en HOE zie jij dat het een neppert zou moeten zijn??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:37 schreef Angeliquetje het volgende:
Moeten we er nou om lachen of huilen dat je een nepper hebt?
Wat is jouw toegevoegde waarde nou geweest?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:37 schreef Angeliquetje het volgende:
Flikker nou toch op uit dit topic, grafkut.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:37 schreef Angeliquetje het volgende:
Ach, meneer is plotseling een expert gewordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:37 schreef Angeliquetje het volgende:
Heee, gekocht van dinges ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn nieuwste aanschaf:
[ afbeelding ]
Is dat die van Jackal_Omega of heb je hem nieuw gekocht? Leuke gimmick.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn nieuwste aanschaf:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |