Is toch?? Mooie foto hoorquote:
Wat ik draag is eigenlijk altijd hipquote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
En ik doe echt geen kleren meer aan van m'n 16e. Niet omdat ze niet meer passen, maar omdat ze enorm uit de mode zijn.
Ja heel leuk!! Ik ging hem wakker maken, en ik had m'n leuke corset ding aan en een rokje met stay ups en 14 cm naaldhakken dus dat vond ie sowieso leuk wakker worden (hij vroeg zelfs of hij m'n corset mocht lenen om er naar te kijkenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, dat ik voorlopig even niet in de CUL-SC kom. Ik vind het er niet meer zo gezellig!
Klinkt als een geslaagde dagquote:Op donderdag 27 november 2008 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja heel leuk!! Ik ging hem wakker maken, en ik had m'n leuke corset ding aan en een rokje met stay ups en 14 cm naaldhakken dus dat vond ie sowieso leuk wakker worden (hij vroeg zelfs of hij m'n corset mocht lenen om er naar te kijken?) En toen hij aan het douche was heb ik snel z'n kamer versierd en de gang
Vervolgens cadeautjes gegeven, naar de stad gegaan, lang door de stad geslenterd, een heerlijk taartje gegeten in de bijenkord. Daarna in de stad wat gegeten, naar de film gegaan naar echt de tofste spacende film ooit, burn after reading. En toen naar huiss!
Was echt leuk
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja heel leuk!! Ik ging hem wakker maken, en ik had m'n leuke corset ding aan en een rokje met stay ups en 14 cm naaldhakken dus dat vond ie sowieso leuk wakker worden (hij vroeg zelfs of hij m'n corset mocht lenen om er naar te kijken?) En toen hij aan het douche was heb ik snel z'n kamer versierd en de gang
Vervolgens cadeautjes gegeven, naar de stad gegaan, lang door de stad geslenterd, een heerlijk taartje gegeten in de bijenkord. Daarna in de stad wat gegeten, naar de film gegaan naar echt de tofste spacende film ooit, burn after reading. En toen naar huiss!
Was echt leuk
Ja ik !quote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef Anosmie het volgende:
OEOEOOEOEOEOE!! Gisteren iemand nog en glimpje van jouw vrouw, mijn vrouw meegekregen?
men nemen een mevrouw die met haar gezin op zo'n 140 km buiten de bewoonde wereld leeft en fan van bacterien is. Alleen maar rauw eten eet, dr benen al 7 jaar niet heeft geschoren en tandpasta maakt van boter en klei. En die wissel je dan om met een stadse dame, houdend van het goede leven, mooie kleren en alles poetsen met bleek.
Ik heb gegierd gewoon..
Maarhet feit dat de kindjes van de boerderijdame géén onderwijs kregen vond ik wel heel schrijnend. Ze werden opgevoed om de boerderij over te nemen. Geen keuze mogelijk.
Klinkt superquote:Op donderdag 27 november 2008 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Was echt leuk
Farfallus moet aan de brilquote:Op donderdag 27 november 2008 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt super. Maar wat moet die quote daar?
Johquote:Op donderdag 27 november 2008 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh verkeerde quote gebruikt! Ik bedoelde conleche die vroeg hoe het was.
O ik ook, ik vond vooral die vent van die rauwe heel eng. En die zoon ook, echt van die types die dan ineens uit moorden gaan met hun ingehouden agressie.quote:
Haha, nee ik denk dat hij zich er op aftrekt of zo.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik ook, ik vond vooral die vent van die rauwe heel eng. En die zoon ook, echt van die types die dan ineens uit moorden gaan met hun ingehouden agressie.
Verjaardag klinkt tof. PF. Dat vriendje van je gaat toch niet in jouw korset lopen hè? Metroman oké, maar dat gaat te ver hoor!!
óf hij wil gewoon pochen bij z'n mattiesquote:Op donderdag 27 november 2008 21:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha, nee ik denk dat hij zich er op aftrekt of zo.
Ik heb het half gevolgd, want ik kreeg een soort van allergische reactie op kut goedkope mascara van 2 euro en moest ik de hele tijd m'n ogen dichthouden dus dat keek niet zo makkelijk
Ik heb het ook gezien. Maar dat van die mensen kán gewoon niet echt zijn. Allemaal acteurs.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik ook, ik vond vooral die vent van die rauwe heel eng. En die zoon ook, echt van die types die dan ineens uit moorden gaan met hun ingehouden agressie.
veraderlijk?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:vandaag zweedse snert gehad. niet zo stijf als onze snert, maar wel lekker. ze gooien daar mosterd doorheen, en eten het met wafels. Gekke combi!
Oh, en het is hier nu heel erg aan het dooien, en dat is zovies! overal lagen water, met hier en daar nog een plak ijs, heel veraderlijk!
verraderlijk? gemeen? however je dat maar mag spellen!quote:
Neeeeequote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
TerugVindPuppels
Oh en als ik er dan toch ben...
Mooie foto Miss_S!
K_i_m, ik vandaag blij met het afhaalformuliertje naar het postkantoor, was het pakje er nog niet
Dus dan morgenavond maar ophalen!
Is die niet uit haar nieuwe show, waar wij naartoe gaan als ze in Carré speelt?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
Wat is er lekkerder dan kakkuhhhhhhhhhhhhhhh... staat zeker niet op de DVD's he?
Dat is toch juist leuk?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was je buluitreiking niet eng Vik? Ik was er laatst bij eentje waar van iedereen helemaal werd verteld waar de scriptie over ging en zo, dat lijkt me helemaal niet tof..
Ja sorry maar ik moet jullie af & toe corrigeren hier anders is het hek van de damquote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was je buluitreiking niet eng Vik? Ik was er laatst bij eentje waar van iedereen helemaal werd verteld waar de scriptie over ging en zo, dat lijkt me helemaal niet tof..
En JH met z'n stropdas, 't zal ook niet. Ik kwam hem eens tegen in de lift toen ik vanaf de vijfde verdieping kwam (Harmonie) en hij stapte op de vierde in. Zegt 'ie: "Zeg, ga je vreemd?" Wtf?. Zeg, was Ramakers jouw tweede lezer, of zag ik dat verkeerd?
Morgen naar Amsterdam voor m'n gesprek over de stage! Heb vanavond gewerkt en 't was heel druk, dus geen tijd gehad om me zenuwachtig te maken. Waar ik nog het meeste tegenop zie is dat ik half 6 op moet staan..
En ik vind dat kaasplankje niet mag zeuren over verraderlijk als 'ie zelf steeds 'ni' typt ipv 'niet'..
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
We zitten ook niet in
- mijn lief dagboek
- de hoerenkeet
- comedyclub
- dappere dikkerdjes
- back to school
Doe je goed. Waarvoor?quote:
Ja zeg, je was zo aan het kloten met quotes, ik dacht, die heeft vast een cijfer terug. Maar een mes, ook leukquote:Op donderdag 27 november 2008 22:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee een opinel nummer 7!!
Je hebt dezelfde maat als ikquote:Op donderdag 27 november 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
saaaaaaaaaaai hier...
en het ergste is dat ik ook niets boeiend heb te vertellen vanabond...
of misschien is het leuk om te vertellen dat ik een toffe jeans had gepast en maat 30 te groot was...
en 29 was dr niet meer.... das wel weer jammer....
Een beetje goed nieuws dusquote:Op donderdag 27 november 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
saaaaaaaaaaai hier...
en het ergste is dat ik ook niets boeiend heb te vertellen vanabond...
of misschien is het leuk om te vertellen dat ik een toffe jeans had gepast en maat 30 te groot was...
en 29 was dr niet meer.... das wel weer jammer....
Ja, gezienquote:Op donderdag 27 november 2008 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Vik, heb je 2 voor 12 gekeken? Die oude vent was echt niet snugger, hij wist Rubik niet eens
Ja, de G. ging aan de aanwezigen uitleggen waar m'n scriptie over ging en dat deed 'ie best goed. Beter dan ik iig zou kunnen, op dat momentquote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel veel succes! Het gaat vast goed komen!quote:Morgen naar Amsterdam voor m'n gesprek over de stage! Heb vanavond gewerkt en 't was heel druk, dus geen tijd gehad om me zenuwachtig te maken. Waar ik nog het meeste tegenop zie is dat ik half 6 op moet staan..
Ahw wat een schatjequote:Op donderdag 27 november 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
SHE!!!!!!!!!!!!!! Kijk dit nou
http://link.marktplaats.nl/211250350
'Wij verkopen onze trouwe vriend'....![]()
![]()
Kruising Shi-Tzu x Tibetaanse Terriër, 7 maandjes uit. Kijk dat SMOELTJE dan!
Dat soort mensen verdient geen hond![]()
![]()
![]()
Dát ben ik dan weer helemaal met je eens!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ahw wat een schatje. Maar liever dat ze een nieuw baasje zoeken dan het diertje verwaarlozen of niet genoeg aandacht geven
.
zit en af liggen kent hij ook!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:36 schreef Goodbye het volgende:
@ Greys: "hij is bostellen gewend ook daar gaat hij voor liggen"
Ik ben dan meteen benieuwd wat voor werk dat dan is he, dat ze samen doenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
zit en af liggen kent hij ook!
OMG!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
SHE!!!!!!!!!!!!!! Kijk dit nou
http://link.marktplaats.nl/211250350
'Wij verkopen onze trouwe vriend'....![]()
![]()
Kruising Shi-Tzu x Tibetaanse Terriër, 7 maandjes uit. Kijk dat SMOELTJE dan!
Dat soort mensen verdient geen hond![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
OMG!!!!
VERLIEFDDDDDDDDDDDDDDDD
Ik heb meteen gemaild!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze dat zelf nog niet precies weten, want 't is nog maar sinds kort! Handig trouwens, dat auto rijden voor hem ook geen probleem is. Kan SHE nog eens een borreltje drinken.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan meteen benieuwd wat voor werk dat dan is he, dat ze samen doen
Bwahahahhahahaha!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf nog niet precies weten, want 't is nog maar sinds kort! Handig trouwens, dat auto rijden voor hem ook geen probleem is. Kan SHE nog eens een borreltje drinken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf nog niet precies weten, want 't is nog maar sinds kort! Handig trouwens, dat auto rijden voor hem ook geen probleem is. Kan SHE nog eens een borreltje drinken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
OMG!!!!
VERLIEFDDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Dat hondje heeft wel het schattigste hoofd ooit.Doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ooooh wat leukquote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
[..]
OMG!!!!
VERLIEFDDDDDDDDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd naar een recente foto!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
Laten we eerst maar afwachten wat die gekken terugmailen. Ik zit te f5-en uiteraard
Ik gilde, draaide mijn laptop en gilde nog eens en zei dat ik ging mailen en dat hij er niets over te zeggen had!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Heeft HE zijn fiat al gegeven?Of heb je vrije keus?
Vrouwen.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik gilde, draaide mijn laptop en gilde nog eens en zei dat ik ging mailen en dat hij er niets over te zeggen had!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 23:04 schreef SHE het volgende:
Oh en ik zei ook dat het ZIJN schuld was als ik het hondje niet zou krijgen, door ZIJN negatieve gedachten.
Dus of ie niet met zijn gedachten wilde wapperen.
Ik wacht al 10 minuten!!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut he, dat wachten. Ze willen hem toch kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |