quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
sorry zat blijkbaar in de Op
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Nu snap ik waarom Gers een nieuwe mocht maken.quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 27 november 2008 18:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie heeft de wiki verkankerd ?!
En bedankt voor de TT
Shut up.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaha ik had de OP nog niet eens gezienmijn god zeg.
En ik hoop dat het jouw IP weer was IQM muwhahhaaOkay grapje
![]()
ga na je werk even slapenquote:
je bent terugquote:Op donderdag 27 november 2008 18:43 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te koken.
Broekpaling pm je msn ding eens !quote:
Devvie !quote:Op donderdag 27 november 2008 18:45 schreef Devvie het volgende:
HOI BP UND ZOTHEID UND GERS UND NB UND IQM UND lastbut not least BT![]()
Nee gekkie, ik bedoel dat ik pas een uurtje terug ben.quote:
Haaaaiquote:Op donderdag 27 november 2008 18:45 schreef Devvie het volgende:
HOI BP UND ZOTHEID UND GERS UND NB UND IQM UND lastbut not least BT![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:47 schreef gers het volgende:
IDEE EEN BLOEMETJE OFZO VOOR MIRRE
GEEF DE PET DOOR
[ afbeelding ]
15
56948367049674039867340689743609847604395687340956874689043673405689745690874689456quote:Op donderdag 27 november 2008 18:47 schreef gers het volgende:
IDEE EEN BLOEMETJE OFZO VOOR MIRRE
GEEF DE PET DOOR
[ afbeelding ]
15
I missed youquote:Op donderdag 27 november 2008 18:52 schreef Devvie het volgende:
[..]hoe is werken zonder fok bevallen?
![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
I missed youMaar heb altijd NB nog op msn
welk?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:53 schreef Zotheid het volgende:
Devvie, je moet me helpen met het eindbazenlevel in LBP.
Hihi, een meisje zei gedag tegen mij.quote:
nou eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 18:53 schreef Noorsbloed het volgende:
BTW GERS
Zo slecht zag ik er toch niet uit op de cam![]()
Alleen maar moe ?
Daar ga ik van uit iig.. hij reageert niet op mijn bezorgde smsjes die ganze tag...quote:
nee hoorquote:
Je moet de wiki nog checken.. voor dat ik het vergeet, je moet de wiki nog checken. Vergeet niet de wiki nog te checken. Even nog de wiki checken, heh?...enz.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
Help me herinneren straks even de wiki te checken als ik thuis ben
heb hem al aangepastquote:Op donderdag 27 november 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
"jeugddementie?"quote:Op donderdag 27 november 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
Komt goed.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
MAIKUUUL IN MIJN TOPICquote:
Een samenschool-topicquote:Op donderdag 27 november 2008 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is dit voor topic ?
Rood tinten , geel tinten , beetje herfst achtigquote:Op donderdag 27 november 2008 18:59 schreef gers het volgende:
[..]
nee hoor
maar NB wat vindt mirre een leuke kleur
Zie je, hij was best mooi!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Rood tinten , geel tinten , beetje herfst achtig
Hier !quote:
Ik zorg nog wel eens voor de serieuze dingen hier jaquote:Op donderdag 27 november 2008 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk is dit toch gewoon de vervanging van ONZ SC toch ?
KLB = eigenlijk ONZ maar dan ! mét sommige dingen wel serieus, maar niet te veel.
ja preciesquote:Op donderdag 27 november 2008 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
KLB = eigenlijk ONZ maar dan ! mét sommige dingen wel serieus, maar niet te veel.
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:10 schreef damsco het volgende:
Zoiets. Soort vampirefreaks, maar dan Nederlands
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:10 schreef damsco het volgende:
Zoiets. Soort vampirefreaks, maar dan Nederlands
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:13 schreef Zotheid het volgende:
L.i.e.s.j.e zegt:
jij bent iemand anders
L.i.e.s.j.e zegt:
een hacker ofzo
L.i.e.s.j.e zegt:
of zo'n kut virus
VUILE HOACKERS!!!11`~~EINZquote:Op donderdag 27 november 2008 19:13 schreef Zotheid het volgende:
L.i.e.s.j.e zegt:
jij bent iemand anders
L.i.e.s.j.e zegt:
een hacker ofzo
L.i.e.s.j.e zegt:
of zo'n kut virus
Hand voor je mondquote:
Oh my gosh. Late reactie trouwensquote:Op donderdag 27 november 2008 18:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, een meisje zei gedag tegen mij.![]()
MAAR JE ZEI DAT JE VAN ME HIELDquote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehehe, wat is het toch leuk om naieve meisjes te laten denken dat je ze leuk vindt.
quote:
quote:
Maar dat doe ik ook!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MAAR JE ZEI DAT JE VAN ME HIELD?
Jah martijn je staat als offline. Vuile hacker!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]Wat een geweldig gesprek.
L.i.e.s.j.e zegt:
je bent niet eens online
Martijn zegt:
ik ben wel online...
L.i.e.s.j.e zegt:
je bent offline weergegeven
Martijn zegt:
huh?
Martijn zegt:
wat is at?
L.i.e.s.j.e zegt:
kom is online
L.i.e.s.j.e zegt:
want bij mij staat martijn is offline
Martijn zegt:
Ik ben online!
L.i.e.s.j.e zegt:
je bent offline weergegeven
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MAAR JE ZEI DAT JE VAN ME HIELD?
Whehehequote:Op donderdag 27 november 2008 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
Bobby! Lekker oude gehaktballen gegeten bij het tankstation?
Sommig mensen he ?quote:
Ja, een quattro stagioni!quote:
r ya serious? ik vind het al erg genoeg dat de woensdag eraan besteed is.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sommig mensen he ?
Ja echt ..
Sommige mensen geloven nog wel ergens in
En je kan er tegenaan trappen wat je wilt ..
Maar dat maakt mij geen klote uit
Ja ik ben serieus.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef damsco het volgende:
[..]
r ya serious? ik vind het al erg genoeg dat de woensdag eraan besteed is.
ok, iedereen zijn ding
Hij kijkt straks evenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef BobbyB het volgende:
Is remlof al thuis? Zo ja, je moet ff de WIKI checken!
En de vijdag dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef damsco het volgende:
[..]
r ya serious? ik vind het al erg genoeg dat de woensdag eraan besteed is.
ok, iedereen zijn ding
Freya, faalhaasquote:Op donderdag 27 november 2008 19:28 schreef damsco het volgende:
Frida was dat toch ofzo? De god van verleiding/liefde ofzo
Ja, daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 27 november 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Hij kijkt straks even![]()
We moesten hem er aan herinneren
Aww wil je een knuffel?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu niet meer dus inderdaad!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik moet toegeven aangenaam verrast te zijn door je kennis.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet alles, enkel een dwaas denkt alles te weten
Als je niet alles weet, wat loop je dan metal fans te bashen. Je hebt er toch geen verstand vanquote:Op donderdag 27 november 2008 19:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet alles, enkel een dwaas denkt alles te weten
Ik reageerde net normaal toch ?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Begin nu niet weer jongens. Ga gewoon niet meer in op damsco's geflame en damsco doe eens op een normale manier mee.
Ik ben fel tegen de gehele meuk eromheen. Vooral in Noord Europa is het erg, die gasten zijn zwaar verknipt.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als je niet alles weet, wat loop je dan metal fans te bashen. Je hebt er toch geen verstand van
quote:
Ik ben fel tegen al dat rap/rnb/hiphop gebeuren. Al die rappers zingen over hoe slecht het is in de achterstandswijken, terwijl ze zelf in kasten van huizen leven en nooit meer geld problemen hebbenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik ben fel tegen de gehele meuk eromheen. Vooral in Noord Europa is het erg, die gasten zijn zwaar verknipt.
Ik ben het met je eens dat er rare mensen tussen zitten.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef damsco het volgende:
Metal: A Headbangers Journey.
Die gasten die black metal luisteren, echt wtf
Inderdaad. Ik mis de eindtitels en dergelijke.quote:
Zie vorige pagina.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:37 schreef Florian_ het volgende:
Psst..hebben jullie nog contact met jullie exen?
Negers worden ook altijd achtergesteld. Altijd zijn ze de lowersociety class geweest, en als je dat ontkent ben je gewoon een ongelooflijke debiel. Hierdoor beland je in een vicieuze circel van gangs en geweld en je snapt te straatcultuur.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben fel tegen al dat rap/rnb/hiphop gebeuren. Al die rappers zingen over hoe slecht het is in de achterstandswijken, terwijl ze zelf in kasten van huizen leven en nooit meer geld problemen hebben
Ik ben fel tegen de Toppers en met name Gordon.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben fel tegen al dat rap/rnb/hiphop gebeuren. Al die rappers zingen over hoe slecht het is in de achterstandswijken, terwijl ze zelf in kasten van huizen leven en nooit meer geld problemen hebben
Naja ik had die van mij smsje gestuurd omdat ik eindelijk geslaagd ben voor rijexamenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie vorige pagina.
En ook seks.
Ligt er maar net aan hoe je verder met elkaar om gaat en dergelijke.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Naja ik had die van mij smsje gestuurd omdat ik eindelijk geslaagd ben voor rijexamen
En toen belde ze, maar was ik in gesprek, en nu smsje
En nu vraag ik me af of het nou handig is om een jaar na dato met een ex te gaan bellen
Ligt eraan of je nu een relatie hebt of nietquote:Op donderdag 27 november 2008 19:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Naja ik had die van mij smsje gestuurd omdat ik eindelijk geslaagd ben voor rijexamen
En toen belde ze, maar was ik in gesprek, en nu smsje
En nu vraag ik me af of het nou handig is om een jaar na dato met een ex te gaan bellen
Sporadisch een smsje (eens in de 5 maanden ofzo) en ik heb al 10 maanden een nieuwe vriendinquote:Op donderdag 27 november 2008 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je verder met elkaar om gaat en dergelijke.
Hoi R&P, met Martijn.
Kijk eens rond op van die communities. Het zit vol met teksten welke verderf verspreiden.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er rare mensen tussen zitten.
Maar, die heb je ook in de muziekstijl die jij luistert.
Waarom reken je metal dan zo af op die enkelen die zo raar doen ?
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sporadisch een smsje (eens in de 5 maanden ofzo) en ik heb al 10 maanden een nieuwe vriendin
Nee he? Dan maar een smsjequote:Op donderdag 27 november 2008 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan denk ik van niet.
Vooral niet tegenover je huidige vriendin.
Inderdaad, ik heb ook nog steeds contact met mijn eerste vriendin en zij is weer een erg goed vriendin van mijn vriendin.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je verder met elkaar om gaat en dergelijke.
Hiphop is totaal NIET met metal te vergelijken. Hiphop gaat vooral over het eigen geluk, noem het egoistisch, maar niet over het afzetten van society (vaak, in elk gerne heb je debielen).quote:Op donderdag 27 november 2008 19:44 schreef Florian_ het volgende:
Precies hetzelfde met hiphop damsco. Als ik die over één kam scheer zijn het ook een stel labiele paupers
Die docu is zo kankervet.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef damsco het volgende:
Metal: A Headbangers Journey.
Die gasten die black metal luisteren, echt wtf
Welke exen?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:37 schreef Florian_ het volgende:
Ziet het er mênnus goed uit?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:51 schreef Florian_ het volgende:
Heu BP dat is wel die ex waar ik je wel aan wil koppelen!
Ik zit zelf in de " metal scene " en ik kan je serieus met alle eerlijkheid vertellen dat niet alles correct is wat je zegt.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Kijk eens rond op van die communities. Het zit vol met teksten welke verderf verspreiden.
En tuurlijk heb je metal die zelfs ik te pruimen vind, maar het meerendeel van tegenwoordig is
- onverzorgd (spreekt mij echt totaal niet aan)
- vol woede (pits tijdens concerten)
- teksten over verderf
al met al krijg ik een gevoel van dat het mensen zijn die gewoon zich afzetten tegen de society. En dat zie je vaak ook ,van die stille jongens die vol woede zitten tegen de rest van de wereld. Vaak gigantisch onzeker.
Want laten we eerlijk wezen, metal is nou niet echt maatschappelijk geaccepteerd. Hoe zou dat toch komen?
Joa best welquote:Op donderdag 27 november 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ziet het er mênnus goed uit?
Dat plaatje.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
MORGEN NAAR DE OSDORP POSSE IN HEERLEN , ZATERDAG NAAR KRC GENK , WAT IS HET LEVEN TOCH MOOI ZONDER KUTWIJVEN DIE VERTELLEN WAT JE MOET DOEN![]()
OH BETERSCHAP MIRRE
[ afbeelding ]
je kan wraak nemen door naakt pics te postenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
MORGEN NAAR DE OSDORP POSSE IN HEERLEN , ZATERDAG NAAR KRC GENK , WAT IS HET LEVEN TOCH MOOI ZONDER KUTWIJVEN DIE VERTELLEN WAT JE MOET DOEN![]()
OH BETERSCHAP MIRRE
[ afbeelding ]
Ik las kerk.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
ZATERDAG NAAR KRC GENK
[ afbeelding ]
UMH BP : De opvolger van a headngers journey heb ik al sinds augustus in mijn bezit , die heet global metal en gaat over Metal van over de hele wereldquote:Op donderdag 27 november 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die docu is zo kankervet.![]()
Ik wil de nieuwe zien die binnenkort uitkomt.Daar gaan ze het over Metallica hebben.
Dank je !quote:Op donderdag 27 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
OH BETERSCHAP MIRRE
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
yovonne in een stringquote:Op donderdag 27 november 2008 19:55 schreef gers het volgende:
[..]
je kan wraak nemen door naakt pics te posten
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:37 schreef Florian_ het volgende:
Ja, ik las het ook rond aug. Maar hebbie een download link ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
UMH BP : De opvolger van a headngers journey heb ik al sinds augustus in mijn bezit , die heet global metal en gaat over Metal van over de hele wereld
Doe normaalquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
OH BETERSCHAP MIRRE
[ afbeelding ]
Dat dusch!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee![]()
we blijken wel eindbazen te zijn![]()
Ja, volgens mij draait FOK! daar ook nog op.quote:
Heb je natuurlijk een punt. Maar ik ben vooral altijd zo verbaasd wanneer men enkel en alleen een bepaalde muzieksmaak prefereert. Ikzelf draai naast urban muziek ook gewoon lounge muziek, in de club op de beats van DJ's en op een avondje phil collins/lionel richie. Net hoe ik mij voel, en lekker rachen op gitaren kan ook zeker relax zijn. Maar om het nou altijd te luisteren, gaat te fúr manquote:Op donderdag 27 november 2008 19:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zit zelf in de " metal scene " en ik kan je serieus met alle eerlijkheid vertellen dat niet alles correct is wat je zegt.
Een helehoop metal mensen zijn helemaal niet onverzorgd ( natuurlijk zijn er ook een paar die het wel zijn )
En die woede in pits dat zie je verkeerd, want er is nooit woede tijdens een pit.
Het is lekker uitleven en als je elkaar vloert dan koop je elkaar een biertje.
Het ZIET er wel agressief uit, maar dat is het in 99 % van de gevallen niet.
Textueel is het vaak wat donkerder en agressiever van aard inderdaad.
Maar ook lang niet altijd.
Een hoop teksten gaan over de diepere donkere kanten van het leven.
En niet om het aansporen tot zelfhaat, geweld of satanisme
Hmm.
Ik snap wel dat je dat denkt.
Omdat de meeste mensen dat ook graag willen en het niet eens zijn met andere dingen.
En dat het maatschappeijk niet geaccepteerd word komt vooral voort uit het feit dat mensen die naar metal luisteren vaak andere dingen leuk vinden om te doen.
Dit wil ik ook nog even zeggen:
Jullie zitten allemaal wel te kankeren dat alto's zich afzetten tegen iedereen en alles en zich anders voelen dan de rest.
Maar dat is toch precies wat jullie allemaal zelf hebben veroorzaakt ?
Al vanaf het moment dat de eerste mensen andere dingen leuk vonden ( lees: Niet wat het merendeel leuk vind ) worden ze aangesproken met alto/gothic/metalhead/emo.
Keer op keer op keer word er verteld en gesuggereert dat alto's niet normaal zijn, en niet bij de " normale " mensen horen.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze zich in de loop der jaren zijn gaan profileren als anders zijnde ?
Jarenlang zijn alto's bestempeld als anders, en nu beamen ze dat en gedragen ze zich ernaar en dan opeens is het allemaal slecht en blablabla ?
En fijn dat we ook normaal kunnen discussiëren.
Kost me teveel moeitequote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dusch!![]()
Ik ga straks verder met mijn Bazenlevel!
Er zijn echt mensen die ipv microsoft: Miieeeekrrroowwwsoft zeggen..quote:
Voor mij ook.quote:
Je kent mijn oma?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die ipv microsoft: Miieeeekrrroowwwsoft zeggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil een hamster. Maar dat gaat zo stinken.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cavia zit nu in een mini-aquarium...
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Maar ik wil alles halen.
[..]
Je kent mijn oma?Boh men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
0 topics op naam. 14.gif
http://isohunt.com/torren(...)bs+anger?tab=summaryquote:Op donderdag 27 november 2008 20:00 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft downloadlinks van de cd's van Mr. Oizo en Department of Eagles?
KUT-OPMERKINGquote:
Joah thanks had em alquote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
http://isohunt.com/torren(...)bs+anger?tab=summary
lekker gecruised?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah thanks had em al![]()
Vraag was gebasseerd op het feit dat ik het vorige week niet kon vinden. Heb overigens vandaag wel gelijk Daft Punk - Alive gekocht zoals ik gister had gezegd
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je ff fappen, lost elk probleem op
Ik snap inderdaad die hele cultuur niet van het chickies, blingbling , en playen en dergelijke.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk een punt. Maar ik ben vooral altijd zo verbaasd wanneer men enkel en alleen een bepaalde muzieksmaak prefereert. Ikzelf draai naast urban muziek ook gewoon lounge muziek, in de club op de beats van DJ's en op een avondje phil collins/lionel richie. Net hoe ik mij voel, en lekker rachen op gitaren kan ook zeker relax zijn. Maar om het nou altijd te luisteren, gaat te fúr man
Net als gabbers, die enkel hardcore luisteren. Ik kan het niet begrijpen, stuk ongbegrip dus.
Maargoed, de hele cultuur snap ik gewoon niet zo goed. Maargoed, dat zou voor jou omgekeerd ook gelden
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Zotheid het volgende:
Je kent mijn oma?Dat zijn dezelfde mensen die ipv steak, stiek zeggen en ipv New York: Yew York...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
hoezo? misschien weet ie het echt niet.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SNEL, ROOF NB Z'N HUIS LEEG
Mijn vriendin en aanstaande vrouw die in het ziekenhuis ligt.quote:
maar die duim naar beneden maakt het een kut opmerking!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hoezo? misschien weet ie het echt niet.
Niet alle, maar wel veel ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet je ff fappen, lost elk probleem op
Hamsters stinken ookquote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil een hamster. Maar dat gaat zo stinken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cavia zit nu in een mini-aquarium...
ow, ja ik let nooit zo op PI'squote:Op donderdag 27 november 2008 20:06 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
maar die duim naar beneden maakt het een kut opmerking!
Vervelend!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
[..]
Mijn vriendin en aanstaande vrouw die in het ziekenhuis ligt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kan mn rijbewijs pas volgende week donderdag ophalen
Ach, ik zie het vooral als een grote grap. Ben nog jong, doe mijn ding en neem het ervan zeg maar.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad die hele cultuur niet van het chickies, blingbling , en playen en dergelijke.
Maar ik geef er dan ook niet op af.
En laat mensen die ernaar luisteren in hun waarde.
Zelf luister ik veel metal.
Maar ook :
Industrial, lounge en kan mij prima vermaken op dj muziek in een club of iets dergelijks.
Ik kan mij bijna overal wel mee vermaken.
Bwhehehe, klopt helemaal.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die ipv steak, stiek zeggen en ipv New York: Yew York...
You're welcome!quote:
Weten ze niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Vervelend!
Wat heeft ze dan?
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:08 schreef damsco het volgende:
[..]
Ach, ik zie het vooral als een grote grap. Ben nog jong, doe mijn ding en neem het ervan zeg maar.
Maar ik zie mij echt niet over 10 jaar nog in de club rondhangen ofzo. Het is gewoon een jongerencultuur denk ik, enkel pooiers zijn nog op hun 40e bezig met bitches, bling bling e.d.![]()
Merendeel van deze gasten rijdt op hun 30e gewoon in een stationwagon met kind achterin ben ik bang, terwijl er een of andere kindercd uit de speakers galmt ( burgerlijkheid is eigelijk best)
quote:
lolquote:Op donderdag 27 november 2008 20:09 schreef Florian_ het volgende:
NB nu kun je wel seksen in een ziekenhuisbed
Jij bent net als de spiegel!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is dan ook wel weer waar.
Maar toch vind ik het best onrespectvol naar vrouwen toe enzo.
Nu ben ik wel vrij ouderwets daarin denk ik dan maar toch.
Maar zo erg is burgelijkheid toch niet ?![]()
Ik vind het niet erg in iedergeval.
Trouwen , leuke vrouw, mooie kindjes .. lekker samen
Ik heb pics...quote:
Jah, pokke naaldenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Is het raar om een ziekenhuisfasinatie te hebben?
OMG FETISHquote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Zotheid het volgende:
zustertjesquote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent net als de spiegel!
Ik ben een burgerlul eerste klas.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent net als de spiegel!
Ik ben een burgerlul eerste klas.
Met bloedprikken moest ik standaard 3 keer geprikt worden, voordat ze eens een bloedvat hadden gevondenquote:
Dat valt best mee.quote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Als ik uitga en dan van die gasten van 45 zie die met z'n 2en aan een biertje staan te nippen terwijl ze chickies aan het bekijken zijn krijg ik altijd medelijden
OBESITAS HEUHEUquote:Op donderdag 27 november 2008 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met bloedprikken moest ik standaard 3 keer geprikt worden, voordat ze eens een bloedvat hadden gevonden![]()
Een keer moest er zelfs een dokter aan te pas komen.
Ik kom niet vaak in een ziekenhuis.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
En naalden zijn maar een heel klein gedeelte.
Ik zat te twijfelen om dat woord te gebruiken.quote:
Inderdaad. Laatst dachten vrienden van vrienden dat ik al getrouwd was, zo zag ik er uit volgens hun.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Als ik uitga en dan van die gasten van 45 zie die met z'n 2en aan een biertje staan te nippen terwijl ze chickies aan het bekijken zijn krijg ik altijd medelijden
Papa krijgt oorlog thuis. girls vs. the boy. AND FIGHT!!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om dat woord te gebruiken.
[..]
Inderdaad. Laatst dachten vrienden van vrienden dat ik al getrouwd was, zo zag ik er uit volgens hun.
Niks mis mee.
Ik weet stiekem ook al dat ik 3 kinderen wil, 2 meisjes en 1 jongen. Meisjes gaan op hockey en tennis, jongen op voetbal en tennis. En papa brengt ze wel weg in de v70.
VUILAK, JE GEILT OP JE ZELFGEMAAKTE BITCHESquote:Op donderdag 27 november 2008 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Laatst dachten vrienden van vrienden dat ik al getrouwd was, zo zag ik er uit volgens hun.
Niks mis mee.
Ik weet stiekem ook al dat ik 3 kinderen wil, 2 meisjes en 1 jongen. Meisjes gaan op hockey en tennis, jongen op voetbal en tennis. En papa brengt ze wel weg in de v70.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee.
Houten palen verwerpen in een kilt?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat dus.
Alleen worden het andere sporten![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VUILAK, JE GEILT OP JE ZELFGEMAAKTE BITCHES![]()
1JONGEN??/??? MENG, DIE ZAL OP Z 18E NOG STEEDS MAAGD ZIJN
Goaf!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ik ook
Mn vriendin studeert geneeskunde en ik ga ook altijd in dr boeken bladeren en zou best graag eens in een lijk willen snijden, gewoon omdat het me heel erg interessant lijkt
Ja die kinderen weet ik dan nog niet zoquote:Op donderdag 27 november 2008 20:19 schreef Zotheid het volgende:
Niks mis mee.
Ik heb gewoon zware b...quote:
Zwaardvechtenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Houten palen verwerpen in een kilt?
Ik Assemblage 23quote:Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu, ik ben Jeckyll & Hyde aan het luisteren
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:20 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Papa krijgt oorlog thuis. girls vs. the boy. AND FIGHT!!!!!
Heuj heuj heuj, sinds m'n pa weg was ben ik ook alleen maar bij 2 vrouwen geweest, en dat ging prima. Ik zal er altijd voor m'n kleine jongen zijn. (En nee, ik ga z'n naam hier niet noemen.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
VUILAK, JE GEILT OP JE ZELFGEMAAKTE BITCHES![]()
1JONGEN??/??? MENG, DIE ZAL OP Z 18E NOG STEEDS MAAGD ZIJN
Goaf!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat dus.
Alleen worden het andere sporten![]()
Mijn broertje doet boogschieten. En das kankersaai.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zwaardvechten
Boogschieten
Zelfverdediging
Okay okay en voetbal
Dat is ook een beetje mijn punt.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja die kinderen weet ik dan nog niet zoKijk je zo om je heen en zie van die meisjes die:
- Op hun 14e al piemels staan te slikken in een ranzig toilet
- Van die chicks die overal op het internet staan terwijl worden uitgewoond door 4 grote negers
etc. etc.
Lijkt me gewoon niet echt chill om je eigen kind zo te zien
Ik zit er heul niet mee.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:24 schreef Florian_ het volgende:
Hey maar BP volgens mij zit je er echt mee
We moeten je echt even een ontknapingscursus geven
Alle 3.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:25 schreef Florian_ het volgende:
Weet je z'n naam dan ook al Zotheid?_!
STEEL MIJN IDEE GVD NIETquote:Op donderdag 27 november 2008 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn punt.
Maar mijn kinderen groeien niet in Nederland op, maar in een van de buitensteden van Toronto.
Canada.
Ligt er gewoon aan hoe je ze opvoedt, helaas ontbreekt dat er bij veel jongeren aan.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja die kinderen weet ik dan nog niet zoKijk je zo om je heen en zie van die meisjes die:
- Op hun 14e al piemels staan te slikken in een ranzig toilet
- Van die chicks die overal op het internet staan terwijl worden uitgewoond door 4 grote negers
etc. etc.
Lijkt me gewoon niet echt chill om je eigen kind zo te zien
Nee uiteraard. Zit gewoon tussen de orenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt er gewoon aan hoe je ze opvoedt, helaas ontbreekt dat er bij veel jongeren aan.
Goaf! Misschien gaan onze kinderen dan naar dezelfde school.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
STEEL MIJN IDEE GVD NIETMaar mensen ik ga naar mijn nazi-werk!
Doei doei!
Mwoah, ik heb een geweldige opvoeding gehad en ik stond ook op mn 16e met mn blote kont op internetquote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt er gewoon aan hoe je ze opvoedt, helaas ontbreekt dat er bij veel jongeren aan.
De hellingproef kon ik zelfs in één keerquote:Op donderdag 27 november 2008 20:28 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen hellingproef als we er aan toe komen. Die pwn ik meteen want ik kan heul goed rijden.
BT.rar ?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een geweldige opvoeding gehad en ik stond ook op mn 16e met mn blote kont op internet![]()
Het ligt er toch echt aan hoe je je kinderen opvoed.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn punt.
Maar mijn kinderen groeien niet in Nederland op, maar in een van de buitensteden van Toronto.
Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |