Yes pleasequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je begint al goedFail!
![]()
![]()
koffie dan maar ?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:14 schreef debbie_19 het volgende:
MOgguh allemaal die ik nog geen goede morgen heb gezegd
Ik moest nog ff een sollicitatie brief typen. Alleen ik moet deze via internet verzenden via me eigen email adres en nu heb ik em niet opgeslagen en staat ie niet in mijn verzonden itemsOMG nou weet ik straks niet meer
waar ik heb gesolliciteerddan de advertentie maar even opslaan.
faalhaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:14 schreef debbie_19 het volgende:
MOgguh allemaal die ik nog geen goede morgen heb gezegd
Ik moest nog ff een sollicitatie brief typen. Alleen ik moet deze via internet verzenden via me eigen email adres en nu heb ik em niet opgeslagen en staat ie niet in mijn verzonden itemsOMG nou weet ik straks niet meer
waar ik heb gesolliciteerddan de advertentie maar even opslaan.
Just didquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Don't call me that
Mogguh Sgele![]()
quote:Cyberpestende moeder jaagt tiener dood in
AMSTERDAM - Een Amerikaanse moeder is veroordeeld voor cyberpesten. De vrouw stuurde haar 13-jarige buurmeisje zoveel haatmailtje dat het meisje zelfmoord pleegde.
De rechter kreeg van de 48-jarige Lori Drew te horen dat zij buurmeisje Megan ervan verdacht te roddelen over haar eigen dochtertje. Ze greep eigenhandig in door een nepaccount op de profielensite MySpace te creëren waarin ze zich uitgaf als de 16-jarige Josh.
Onder dit pseudoniem begon ze een relatie met haar buurmeisje en stuurde haar valse foto's om geloofwaardiger over te komen. Vervolgens begon de moeder een bombardement van haatmailtjes, met teksten als "de wereld is beter af zonder jou!"
Drew joeg haar buurmeisje Megan Meier de dood in en draait voor drie jaar de gevangenis in. Had de jury haar schuldig bevonden aan samenzwering dan had haar 20 jaar celstraf boven het hoofd gehangen.
morgen sgelequote:Op vrijdag 28 november 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
Draakje!![]()
Bijna op vakantie
![]()
![]()
Aho, MadSkillz, Crazy,![]()
ziekquote:
Mja behoorlijk ziek dat mensquote:
Ik weet niet hoorquote:Roses are red, violets are blue, what i'll do....is fuck you with a rake bitch
LOLquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja behoorlijk ziek dat mens![]()
Collega van me zijn msn status
[..]
Ik weet niet hoormaar we gebruiken ook MSN om te communiceren met opdrachtgevers
Die gast krijgt zo verschrikkelijk op z'n lazer van me dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
LOL
dat kan toch niet meer..
Morguh Motorbloempje's werkkloon !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |