als ik jou was zou ik nog ff blijven liggenquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
ik ben aan het twijfelen of ik gewoon ga opstaan of miscchien even in bad
is natuurlijk ook een optiequote:Op vrijdag 28 november 2008 07:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik nog ff blijven liggen
bijnaquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:36 schreef WhiteLightning het volgende:
nou inmiddels op het werk![]()
is het al weekend ?
te vroeg wakker, nog wat teveel last van gister, maar enorm zin in de vakantiequote:
Ja ik las het net op hyvesquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te vroeg wakker, nog wat teveel last van gister, maar enorm zin in de vakantie
rustig aan vandaag, laatste boodschapjes halen en lekker van ronja genieten!
is er nog een plaatsje vrij, ik wil ook vakantiequote:Op vrijdag 28 november 2008 07:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te vroeg wakker, nog wat teveel last van gister, maar enorm zin in de vakantie
rustig aan vandaag, laatste boodschapjes halen en lekker van ronja genieten!
naar tunesie als het goed isquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik las het net op hyveswaar gaat het vliegtuig jullie heen brengen?
Lekker hoor klinkt goedquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
naar tunesie als het goed is
Hey goodmorning WLquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er nog een plaatsje vrij, ik wil ook vakantie
ps. goeiemorgen debbie
misschien in mn rolstoel verstoppen maar anders weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er nog een plaatsje vrij, ik wil ook vakantie
ps. goeiemorgen debbie
Morguh Ahoquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:05 schreef Aho het volgende:
zoo zit ook weer op mn werk
Mogguh Madsz
WL
Deb
enne..
de rest die nog moet komen
maar eerst..een bavaria..bah![]()
da's idd wel beter ja!quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:14 schreef debbie_19 het volgende:
MOgguh allemaal die ik nog geen goede morgen heb gezegd
Ik moest nog ff een sollicitatie brief typen. Alleen ik moet deze via internet verzenden via me eigen email adres en nu heb ik em niet opgeslagen en staat ie niet in mijn verzonden itemsOMG nou weet ik straks niet meer
waar ik heb gesolliciteerddan de advertentie maar even opslaan.
je begint al goedquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:14 schreef debbie_19 het volgende:
MOgguh allemaal die ik nog geen goede morgen heb gezegd
Ik moest nog ff een sollicitatie brief typen. Alleen ik moet deze via internet verzenden via me eigen email adres en nu heb ik em niet opgeslagen en staat ie niet in mijn verzonden itemsOMG nou weet ik straks niet meer
waar ik heb gesolliciteerddan de advertentie maar even opslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |