Het feit dat ze bellen zegt al dat ze in ieder geval geen bevel tot aanhouding buiten heterdaad hebben. Advocaat zei altijd als ze bellen niet gaan... laat ze maar komen halen.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:40 schreef KrisSmis het volgende:
Ik denk dat als de politie je zoiets vraagt, je er echt niet onderuit komt. Daarbij, helemaal niet op
komen dagen is al helemaal niet zo slim. Je kan die berichten toch verwijderen? Als je geen gegevens
wil prijsgeven zeg je dat je alles verwijderd hebt.
Kris
(doet nergens moeilijk over)
Was het niet zo dat wanneer je eenmaal begonnen bent met moderatie je verantwoordelijk bent voor alles wat wel blijft staan, omdat ze er dan vanuit gaan dat het gemodereerd is?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:42 schreef FortunaHome het volgende:
En alles verwijderen is een optie, maar dan ben je mssn wel strafbaar en nu niet denk ik.
The Predictor zal dan wel de lul zijn...quote:Geplaatst door The Predictor... op 24 November 2008, 21:18
GRaaaaaaaf je hebt een vette nek! Graaaaf je hebt een vette pens, Graaaaaf je hebt een hondekop!
En de ma van Fuat Usta is een HOER! en de pa van Erik Meijer die heeft AIDS!!!
ACTIE!!!!!!!
Erg, euhm, vriendelijke berichten onder dat nieuwsbericht zeg..quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef FortunaHome het volgende:
Update: het gaat om het volgende nieuwsbericht http://www.fortunahome.com/news.php?id=2201
De politie wil ip adressen van enkele reacties. Mijn maat moet voor 5 uur verschijnen anders zouden ze pc's in beslag komen nemen bij ons.. .wat een lachtertje. Hij moet verschijnen omdat de poltitie "iets" wil overhandigen... zal dan wel zo'n bevel zijn.
Vanavond weet ik meer
waarom MOET je je gastenboek modereren? Is dat plotseling een wettelijke vereiste?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:44 schreef blaatertje het volgende:
Je hoort je gastenboek/forum te modereren.
Doe je dat niet, dan geef je op zijn minst aan geen problemen te hebben met de uitingen die daar gedaan worden.
Zodra de politie jou een gerechtelijk bevel overhandigd waarin jij gesommeerd wordt deze te overhandigen dan wel ja. Als ze het gewoon vragen (misschien omdat ze weten dat ze nooit zo'n bevel gaan krijgen, en hopen dat je geintimideerd genoeg bent om het zomaar te doen) ben je nergens tot verplicht.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:44 schreef blaatertje het volgende:
Tja, de politie wil niet de IP adressen van iedereen die foute posts heeft gedaan. Lever je die niet aan, dan heb jij een probleem.
Geloof me maar, als de politie zeker weet dat ze je kunnen pakken dan vragen ze niets, maar dan staan ze meteen bij je op de stoep.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:44 schreef blaatertje het volgende:
Kort gezegd is dat wat je nu bij de politie mag gaan uitleggen. Neem maar aan dat er aangifte gedaan is en dat ze je de duimschroeven zullen aandraaien over het feit dat jij ook wel achter die uitingen zult staan.
Sluw!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:40 schreef kortsluiting87 het volgende:
Is dit niet een slinkse manier van zelfpromotie?
Hooligans daarentegen.....quote:Op donderdag 27 november 2008 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat je ook doet, ik zou sowieso meewerken met de politie. Die lui wil je niet tegen je in het harnas jagen.
Dat is een andere discussiequote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er dan zo erg aan een fusie eigenlijk?
Misschien kunnen Feyenoord en Ajax ook fuseren, misschien winnen ze dan eens wat.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Ga dat maar eens in Zuid-Limburg vragen...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
toto-divisie hooligansquote:Op donderdag 27 november 2008 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hooligans daarentegen.....
Alsof jij je site aan huis hostquote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef FortunaHome het volgende:
Mijn maat moet voor 5 uur verschijnen anders zouden ze pc's in beslag komen nemen bij ons.
En terechtquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef DoctorB het volgende:
Het is jouw website, jij bent verantwoordelijk voor wat erop staat. Bedreigende reacties in het gastenboek kunnen wel degelijk jouw probleem zijn.
De politie doet dit niet zomaar. Iemand heeft aangifte gedaan.
Moeten ze wel eerst een bevel tot aanhouding buiten heterdaad krijgen van de officier van justitie, en of dat lukt is maar zeer de vraag. Overigens zou ik gewoon gaan, dan kan je altijd nog geen antwoord op geven op bepaalde vragen. Beetje aso om gewoon niet te gaan als ze het netjes vragen.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
je hoeft niet te komen, maar dat ze je dan komen halen daar kan je vanuit gaan
En je bent deels verantwoordelijk wat er op die site neergezet word.....
dit is onzin....quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef DoctorB het volgende:
Het is jouw website, jij bent verantwoordelijk voor wat erop staat. Bedreigende reacties in het gastenboek kunnen wel degelijk jouw probleem zijn.
De politie doet dit niet zomaar. Iemand heeft aangifte gedaan.
ken je de poster persoonlijk ofniet?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:49 schreef FortunaHome het volgende:
Maat is net terug. Er ligt een vordering ondertekend door de officier van justitie dat wij alle bekende gegevens van de posters van de reacties moeten aanleveren. ik zal dat papiertje binnenkort inscannen.
We hebben besloten om mee te werken en de ip gegevens nu maar te verstrekken want tegen zo'n bevel ga ik niet opboksen
Keurig.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:49 schreef FortunaHome het volgende:
Maat is net terug. Er ligt een vordering ondertekend door de officier van justitie dat wij alle bekende gegevens van de posters van de reacties moeten aanleveren. ik zal dat papiertje binnenkort inscannen.
We hebben besloten om mee te werken en de ip gegevens nu maar te verstrekken want tegen zo'n bevel ga ik niet opboksen
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Die reacties op dat nieuwsbericht...quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef FortunaHome het volgende:
Update: het gaat om het volgende nieuwsbericht http://www.fortunahome.com/news.php?id=2201
....
Laten we zeggen dat ik een vermoeden heb...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
ken je de poster persoonlijk ofniet?
En die staat binnenkort op de stoep met een knokploegje?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:12 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik een vermoeden heb...
Nope dat denk ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 18:16 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
En die staat binnenkort op de stoep met een knokploegje?
Met fc limburg shirtjes aan.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:16 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
En die staat binnenkort op de stoep met een knokploegje?
Wat vreemd dat de politie daar interesse in heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef FortunaHome het volgende:
De politie wil ip adressen van enkele reacties. Mijn maat moet voor 5 uur verschijnen anders zouden ze pc's in beslag komen nemen bij ons.. .wat een lachtertje. Hij moet verschijnen omdat de poltitie "iets" wil overhandigen... zal dan wel zo'n bevel zijn.
Vanavond weet ik meer
misschien die persoon ff inlichtenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:12 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik een vermoeden heb...
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is onzin....
als ik iemand via FOK! bedreig dan is danny daar echt niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor..
maar gewoon ff naar de politie gaan, want ze krijgen toch wel wat ze willen
Gezien zijn posts zal die niet eens begrijpen wat die verkeerd gedaan heeft..quote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
The Predictor zal dan wel de lul zijn...
jep maar pas na het verzoek.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Als hij een bericht na een eventueel verzoek niet verwijdert is hij medeplichtig.
Inderdaad, met een mannetje of 6-7 om een uurtje of 9.30 in de ochtend. Althans, zo was het hiet nadat een huisgenoot ook niet even naar het bureau kwam op verzoek.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
je hoeft niet te komen, maar dat ze je dan komen halen daar kan je vanuit gaan
En je bent deels verantwoordelijk wat er op die site neergezet word.....
Bij mij om 5.30 met 20 man recherche en een ATquote:Op donderdag 27 november 2008 19:16 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Inderdaad, met een mannetje of 6-7 om een uurtje of 9.30 in de ochtend. Althans, zo was het hiet nadat een huisgenoot ook niet even naar het bureau kwam op verzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |