quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Verkeerd verbonden
Is dat heroinejunk?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Hey lekker ding!quote:
Ja, wat dan?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan maken we er wel een trio van.
ONURquote:
Jawel, maar het kwam een beetje onverwacht.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar het kwam een beetje onverwacht.
Amateurquote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar tochquote:Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor bobby
!
Kan je nagaan wat ik dacht.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar tochik raak een beetje in de war van zulke reacties.
Blerghquote:
Ja..quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja..![]()
Vandaag was ik naar de enige toko in Den Haag gegaan, zonder spekkoek...![]()
Ik heb vannacht eindelijk kunnen slapen. Zit nu nog steeds ziek als een zombie thuis.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Blergh
3 uur slapen is geen goed idee
Zeker geen 2 dagen achter elkaar.
Griep ja ?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb vannacht eindelijk kunnen slapen. Zit nu nog steeds ziek als een zombie thuis.
Eh, nee?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:36 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
nog iets gemerkt van die steekpartij
Nou ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar tochik raak een beetje in de war van zulke reacties.
Okee, maar je moet het wel eerst even goed maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik zal het nooit meer doen!
laatmaar dacht dat de uithof in den haag lagquote:Op donderdag 27 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, nee?
Wat is er nu weer gebeurt ?
What's up?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker artsen
Kanker ziekenhuis
Kanker Kanker en nog eens KANKER
Mirre is ziek.quote:
We hebben hier ook een Uithofquote:Op donderdag 27 november 2008 15:43 schreef gers het volgende:
fok
[..]
laatmaar dacht dat de uithof in den haag lag![]()
TOPOGRAFIEFAIL!
beetje rellen helpt altijdquote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre is ziek.
Artsen weten niet wat het is ..
Ze DENKEN lever infectie
bla bla bla bla
Ze doen maar lekker rustig aan
En alles op hun tijd
Dat heb ik gister dus al gedaan.quote:
Kostenposten?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is het Nederlandse ziekenhuisbeleid. Of ze halen dingen weg die niet weg hoeven.
Neequote:
Of ze zeggen dat het allemaal wel mee valt en de volgende dag ben je dood.... maar goed, dit is niet echt opbeurend voor NB.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is het Nederlandse ziekenhuisbeleid. Of ze halen dingen weg die niet weg hoeven.
Goeieavond, het wordt al bijna donkerquote:Op donderdag 27 november 2008 15:54 schreef Silentalarm het volgende:
Goeiemiddag!
Er komt vast nog wel een meetquote:Op donderdag 27 november 2008 15:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik kom ook niet naar de meet dan.
Eerder zei ik dat ik het even zou aankijken.
Maar nee dat gaat niet werken.
Vind het wel heel jammer
Is ze eigenlijk opgenomen?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Nogmaals bedankt iedereen
Maar goed nu weten jullie in ieder geval hoe het zit.
Jups sinds gister is ze opgenomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ze eigenlijk opgenomen?
Ziekte aan de lever klinkt best ernstig...
Sterkte
Heh, dat is het eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft ze dan niet gewoon geelzucht?
Artsen zijn echt randdebielen. Maar wel vreemd dat ze nu pas opgenomen is dan.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh, dat is het eerste waar ik aan dacht.
Maar dat is het dus niet ..
De arts kwam gister doodleuk naar mij toe :
Ja het kan ook hepatitus zijn, je weet dat het overdraag is via sex he ?
Dus ik : Ja maar ik ben zelf niet ziek of iets dergelijks.
Hij: Tja, je kan het niet uitsluiten maar er zijn meer mogelijkheden he
Ik : Knop om , arts tegen de muur
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel een beetje lief blijven he jij, die artsen kunnen er ook niets aan doen dat Mirre ziek is geworden.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is het debiele.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Artsen zijn echt randdebielen. Maar wel vreemd dat ze nu pas opgenomen is dan.
Zorg is echt ruk. Toen mijn opa stervende was hebben ze 'm in een donker kamertje gepropt en er kwam bijna nooit een zuster of whatever kijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hij suggereerde dat mijn vrouw vreemd gaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel een beetje lief blijven he jij, die artsen kunnen er ook niets aan doen dat Mirre ziek is geworden.
Zij willen ook alleen maar helpen NB.
Tja, ik wil ook wel een heel blik rampverhalen open trekken over de zorg, doktoren en artsen, maar dat is nu niet echt leuk voor NB.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg is echt ruk. Toen mijn opa stervende was hebben ze 'm in een donker kamertje gepropt en er kwam bijna nooit een zuster of whatever kijken.
Dus, je kunt er toch ook op reageren met woorden?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hij suggereerde dat mijn vrouw vreemd gaat.
En hij kon niets tegen de pijn doen.
ect ect kut excuus op kut excuus
Natuurlijk kun je niks uitsluiten, maar hij had dan eerst zeker moeten weten wat het is voordat ie zulke dingen gaat zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hij suggereerde dat mijn vrouw vreemd gaat.
Nouja het was ook dat ze zeiden dat ze pas overmorgen verder zouden gaan met onderzoeken, en niets tegen de pijn gingen doen op het moment,quote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, je kunt er toch ook op reageren met woorden?
Ik hou er gewoon niet zo van als je dan meteen met fysiek geweld moet gaan dreigen.
Hij vertelt jou alleen wat de oorzaak zou kunnen zijn, hoef je dat niet meteen als een belediging op te vatten.
Al was ik er natuurlijk niet bij dus kan ik ook niet weten op wat voor toon het was ed, maar dan nog.
Ja, dan denken ze daar minder snel aan hmm.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is het debiele.
Het kwam zomaar opeens zo opzetten.
Ze was al wel wat langer misselijk en ziekig, en soms wat trillen.
Maar ja zwanger enzo , en misschien een griepje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet precies wat er aan voorafgegaan is, maar ik kan je melden dat artsen soms echt het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen, en heel onverschillig kunnen zijn. Ik hou ook niet van geweld hoor, maar aan de andere kant kan ik de reactie wel voorstellen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, je kunt er toch ook op reageren met woorden?
Ik hou er gewoon niet zo van als je dan meteen met fysiek geweld moet gaan dreigen.
Hij vertelt jou alleen wat de oorzaak zou kunnen zijn, hoef je dat niet meteen als een belediging op te vatten.
Al was ik er natuurlijk niet bij dus kan ik ook niet weten op wat voor toon het was ed, maar dan nog.
Daar hebben ze al naar gekeken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan denken ze daar minder snel aan hmm.
Maar blijft vreemd. Maar kan het dan niet nog geelzucht zijn, maar dat het "vergevorderd" is?
Ja het lijkt me ook hartstikke naar dat Mirre nu gewoon pijn aan het lijden is terwijl ze er makkelijk iets aan zouden kunnen doenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja het was ook dat ze zeiden dat ze pas overmorgen verder zouden gaan met onderzoeken, en niets tegen de pijn gingen doen op het moment,
En toen hij ook nog zei dat ze misschien wel vreemd was gegaan ging er gewoon een knop om.
Ik praat het ook niet goed.
Maar het is nu eenmaal zo gegaan.
Daarna nog wel met die arts gepraat trouwens.
Dat, plus de zoveelste bezuiniging om banken uit de greppel te kunnen trekken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschijnlijk personeelstekort in de zorg...
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook hartstikke naar dat Mirre nu gewoon pijn aan het lijden is terwijl ze er makkelijk iets aan zouden kunnen doen! Ik snap het ook wel, beschuldig je nergens van, maar ik ben gewoon echt tegen geweld op vele manieren
..
Maar ik hou er over op, het is gewoon een kutsituatie en ik hoop dat alles goed komt met Mirre & baby
Dat vind ik een best wel lompe reactie, omdat het niet overal zo is.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Heel de zorg is gewoon kut.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk.
Het was zwakte en onmacht van mijn kant af.
Ik had hem gewoon niet mogen aanvliegen
Mjah ..
Het nare is nu dat iedereen mij als rots in de branding gebruikt.
Al haar vriendinnen storten in, alsmede haar ouders , mijn ouders ,
En allemaal leunen ze op mij.
En dat is vermoeiend want ik wil mij concentreren op Mirre en ons kindje
Ja dat snap ik, zij moeten ook begrijpen dat het voor jou al helemaal niet makkelijk is.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk.
Het was zwakte en onmacht van mijn kant af.
Ik had hem gewoon niet mogen aanvliegen
Mjah ..
Het nare is nu dat iedereen mij als rots in de branding gebruikt.
Al haar vriendinnen storten in, alsmede haar ouders , mijn ouders ,
En allemaal leunen ze op mij.
Mezelf afvragen waarom de zorg zo kut is, zorgt er niet voor dat de zorg minder kut is. Er zullen heus wel oorzaken achter zitten. Maar wat ik van de zorg heb meegekregen is het kut.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een best wel lompe reactie, omdat het niet overal zo is.![]()
Ik heb aardig wat ziekenhuisbezoek af mogen leggen en ik heb niets te klagen gehad.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Je moet jezelf afvragen waarom de zorg dan zo kut is.
1. Personeelstekort, dus veel stress
2. Geldgebrek
etc etc etc.
Zijn de eventuele risico's voor jullie kind al bekend?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Noorsbloed het volgende:
Denk niet dat ze dat kunnen zeggen als ze niet zeker weten wat het is.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn de eventuele risico's voor jullie kind al bekend?
Mja idd...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat kunnen zeggen als ze niet zeker weten wat het is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat vind ik nog vreemder. Jij staat, na haar ouders, waarschijnlijk toch het dichtste bij haar, zeker omdat ze zwanger is. Dus waarom steunt iedereen op jou, terwijl jij net zo zwaar in kan storten als zij? Vind het zo vreemd dat mensen dat vaak als vanzelf aannemen (geen kritiek van mijn kant hmm).
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, zij moeten ook begrijpen dat het voor jou al helemaal niet makkelijk is.
Vooral ook zo moeilijk omdat ze zwanger is, dan ga je je meteen zorgen maken of het dan wel allemaal goed gaat met het kindje enzo..
Wel, ze ondersteunen haar lever nu.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn de eventuele risico's voor jullie kind al bekend?
Nou, zelfs iemand zoals jij kan doormidden breken. Het is niet alsof je van steen gemaakt bent ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Dat komt ook door mijn persoonlijkheid.
Ik heb in het verleden ook al een hele hoop ellende mee gemaakt.
En altijd ben ik overeind gebleven.
Altijd blijf ik staan waar anderen zouden knappen.
Dus ik denk dat mensen nu denken dat ik onverwoestbaar ben.
En dat ben ik ook, maar niet als het om Mirre gaat
Al ben je in het verleden altijd overeind blijven staan wil het niet zeggen dat mensen maar meteen aan moeten nemen dat jij overal tegen kuntquote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Dat komt ook door mijn persoonlijkheid.
Ik heb in het verleden ook al een hele hoop ellende mee gemaakt.
En altijd ben ik overeind gebleven.
Altijd blijf ik staan waar anderen zouden knappen.
Dus ik denk dat mensen nu denken dat ik onverwoestbaar ben.
En dat ben ik ook, maar niet als het om Mirre gaat
Wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, zelfs iemand zoals jij kan doormidden breken. Het is niet alsof je van steen gemaakt bent ofzo.
En dan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al ben je in het verleden altijd overeind blijven staan wil het niet zeggen dat mensen maar meteen aan moeten nemen dat jij overal tegen kunt!
Als ik jou was zou ik wel proberen ze subtiel duidelijk te maken dat het voor jou ook heel erg is, en dat je er net zo mee zit als zij..
Wat verwoord je dat mooiquote:Op donderdag 27 november 2008 16:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel.
Tot nu toe ben ik nog nooit compleet geknapt.
Zelfs niet toen alles extreem kut ging.
Maar dit is anders ..
Mirre is mjah bah ..
Ze is echt een deel van mij zeg maar.
We hebben een hele intense relatie al lang..
En de hele wereld kan kapot gaan.
Maakt mij niets uit.
Maar niet dit
Het moet niet ten koste van jou gaan..quote:Op donderdag 27 november 2008 16:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En dan ?
Dan heeft niemand meer iemand om op te leunen.
Neen, ik moet sterk zijn voor de rest, maar vooral voor Mirre en ons kindje.
Als ze zo graag tegen iets aan willen leunen gaan ze maar lekker op een stoel zittenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En dan ?
Dan heeft niemand meer iemand om op te leunen.
Neen, ik moet sterk zijn voor de rest, maar vooral voor Mirre en ons kindje.
Dat is wel vaker zo, dat je liever zelf alle problemen hebt, maar er niet tegen kan om een ander waar je veel van houdt te zien lijden.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel.
Maar dit is anders ..
Mirre is mjah bah ..
Maakt mij niets uit.
Maar niet dit
Heh dank jequote:Op donderdag 27 november 2008 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat verwoord je dat mooimaar ik snap het, ik heb in de loop van de tijd wel gemerkt hoe ongelooflijk gehecht je aan haar bent haha, dus logisch ook dat dit je niet in de koude kleren blijft zitten.
Beter ten koste van mij, dan van 10 anderen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het moet niet ten koste van jou gaan..
Zelfs al ben je nooit helemaal geknapt; wil niet zeggen dat je van steen bent.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel.
Maar dit is anders ..
Mirre is mjah bah ..
Maakt mij niets uit.
Maar niet dit
Precies, als jij alsnog instort heeft niemand meer wat aan je, ook Mirre niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het moet niet ten koste van jou gaan..
Nou ja, als jij dat wil...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Beter ten koste van mij, dan van 10 anderen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zelfs al ben je nooit helemaal geknapt; wil niet zeggen dat je van steen bent.
Dat grijpt je toch aan, zelfs al ben je er zo goed tegen bestand. De ene persoon kan het nou maar eenmaal beter verwerken dan een ander of het beter verbergen.
Maar zoals je zegt, als jullie zo'n intense relatie hebben, dat raakt je ergens helemaal onder in je hart. Dat is het gewoon - vind ik dan - vrij gevoelloos om zó op iemand te steunen, terwijl diegene zo dicht bij die andere staat. En ik begrijp wat je bedoelt met dat er toch iemand moet zijn op wie ze kunnen leunen, maar je hoeft niet álles op je schouders te nemen. Dat kan geen enkel mens aan.
Maar dat is het punt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies, als jij alsnog instort heeft niemand meer wat aan je, ook Mirre niet.
Je hoeft niet altijd sterk te blijven hoor, zelfs stoere vikingen zitten vol met gevoelensquote:Op donderdag 27 november 2008 16:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is het punt.
Ik stort niet in.
Dat kan ik mij niet veroorloven.
Het enige wat ik echt heb geleerd is dat je moet glimlachen en doorgaan.
Dat is de enige manier om ermee om te gaan.
Sterk blijven, en sterk zijn.
Hehehequote:Op donderdag 27 november 2008 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd sterk te blijven hoor, zelfs stoere vikingen zitten vol met gevoelensen die moeten er toch af en toe eens uit.
Life is a bitch.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Alles opkroppen is niet goed voor een mens.
Okéquote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe
Ik deel het nu toch een stukje hier
Dat is genoeg.
Maar echt bedankt voor alle steun hier
Doet mij ergens wel goed ook al is dit maar " een forum "![]()
Het is vaak gemakkelijker om je gevoelens te delen met 'vreemden'quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe
Ik deel het nu toch een stukje hier
Dat is genoeg.
Maar echt bedankt voor alle steun hier
Doet mij ergens wel goed ook al is dit maar " een forum "![]()
Er is altijd een andere optie. Je kunt ook je gevoelens hier delen, voor 'vreemden', terwijl je toch sterk kunt blijven voor Mirre. Maar alles in jezelf houden, dat werkt niet. Dan ben je een snelkookpannetje.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Life is a bitch.
Soms is er geen andere optie.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is vaak gemakkelijker om je gevoelens te delen met 'vreemden'.
Jeweetzelluf ..quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okéblij dat we je kunnen helpen. En als je ergens mee zit moet je het wel gewoon laten weten hoor, hier kun je zo zwak zijn als je wil want wij verwachten niets van je
!
Heh.. kern van waarheid ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Er is altijd een andere optie. Je kunt ook je gevoelens hier delen, voor 'vreemden', terwijl je toch sterk kunt blijven voor Mirre. Maar alles in jezelf houden, dat werkt niet. Dan ben je een snelkookpannetje.
Boh men, en dezer baas zit ziek thuis.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Skaff-a het volgende:
FOK!SELS VAN ME
IK KAN NIET MEE NAAR DE MEETZEER SPIJTIG MAAR MIJN WERKGEVER
FAALT IN OP TIJD UITBETALEN
Het is mooi kutquote:Op donderdag 27 november 2008 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh men, en dezer baas zit ziek thuis.
Opeens komt niemand meer op de meet.
Hahaha snelkookpannetjequote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Er is altijd een andere optie. Je kunt ook je gevoelens hier delen, voor 'vreemden', terwijl je toch sterk kunt blijven voor Mirre. Maar alles in jezelf houden, dat werkt niet. Dan ben je een snelkookpannetje.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Het is mooi kut![]()
''ff mailen krijg je je geld''
Hahaha, nouja, het gaat erom dat je je kunt verbeelden wat er dan gebeurdquote:Op donderdag 27 november 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha snelkookpannetjesorry dat vond ik even een leuke omschrijving.
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !quote:Op donderdag 27 november 2008 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha snelkookpannetjesorry dat vond ik even een leuke omschrijving.
Haha ja preciesquote:Op donderdag 27 november 2008 16:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ik heb het maar in mijn Signature gezetquote:
Zal ik het maar weer zeggen dan? "Told you so"quote:Op donderdag 27 november 2008 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op donderdag 27 november 2008 16:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb het maar in mijn Signature gezet
Ja, dat zou wat zijn, gniffelquote:Op donderdag 27 november 2008 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
niet op tijd uitbetaald krijgenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou wat kut zijn, gniffel
Ja dit is wel een typische hate to say I told you so inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik het maar weer zeggen dan? "Told you so"
* Noorsbloed geeft Broekpaling een pakje doekjes ( maak daar maar een handdoek van )quote:
Ik heb gister een pak zakdoekjes weggewerkt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed geeft Broekpaling een pakje doekjes ( maak daar maar een handdoek van )
Dat klinkt alsof je ze hebt opgegeten.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb gister een pak zakdoekjes weggewerkt.
Nadat ie z'n neus erin had gesnoten ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je ze hebt opgegeten.
Dat valt nog wel meequote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb gister een pak zakdoekjes weggewerkt.
Lekker.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nadat ie z'n neus erin had gesnoten ja.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je ze hebt opgegeten.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:09 schreef Florian_ het volgende:
één keer raden wie (eindelijk) z'n rijbewijs heeft gehaald
Ik voelde me echt baas toen ik het had. Toen bedacht ik me echter dat ik er wel 6 keer over heb gedaanquote:
Gefeli!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik voelde me echt baas toen ik het had. Toen bedacht ik me echter dat ik er wel 6 keer over heb gedaan
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:09 schreef Florian_ het volgende:
één keer raden wie (eindelijk) z'n rijbewijs heeft gehaald
Het schijnt dat hoe slimmer je bent, hoe langer je er over doet (excl. theorie dan he)quote:Op donderdag 27 november 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
NU IK NOG
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat hoe slimmer je bent, hoe langer je er over doet (excl. theorie dan he)
Dus jij hebt hem vast in één keer
Jouw theorie klopt trouwens niet, want ik had hem ook in 1 keer en... owwquote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat hoe slimmer je bent, hoe langer je er over doet (excl. theorie dan he)
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
IK HOOP DAT EEN BUS IN JE POEPERT GAATquote:Op donderdag 27 november 2008 17:18 schreef Florian_ het volgende:
En danku, danku
Ik ga gelijk even naar het gemeentehuis om hem aan te vragen
Brb
Ga fietsen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga op huis aan! Gelukkig staat er een shitload aan file dus ga ik maar bij een tankstation dineren of zo![]()
Ach en anders kan je altijd terugvallen op de theorie van FLorian_quote:Op donderdag 27 november 2008 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
JE MOET INZICHT HEBBEN MÊN
En dat heb ik, instructeur geeft opdracht, ik doe het in 1x goed.![]()
Plus ik maak me niet snel druk, dus tijdens het examen zal ik pwneren.
52KM? Nee dank u.quote:
Sorryquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, Discovery gaat live voetbal uitzenden.![]()
![]()
![]()
NIETUS DAT IS NOOIT BEWEZEN!quote:
BROERTJE VAN WIE?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
MÊNNUS KWAAD DUS HET MOET WEL ZO ZIJN!!!!!____![]()
![]()
Maar hoe was het?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
MÊNNUS KWAAD DUS HET MOET WEL ZO ZIJN!!!!!____![]()
![]()
Dus nu heb je een jaar vakantie?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:27 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Sorryvoel me kut, heb net gehoord dat ik in feb niet kan beginnen met me opleiding
Werken hequote:Op donderdag 27 november 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus nu heb je een jaar vakantie?Of moet je je jaar opnieuw doen?
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Onze Cyberzone is het broertje van Kali-mist1
Ik hedde het over z'n opleiding.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij schaint zo een broertje van kale misti te zain.
Moest een test doen en die heb ik niet gehaaldquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Moest een test doen en die heb ik niet gehaald
Watvoor opleiding?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Moest een test doen en die heb ik niet gehaald
check previous post.quote:
Kanker, 35 van de 40.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:37 schreef Cyberzone het volgende:
Helaas ben je niet geselecteerd om van start te kunnen gaan met de opleiding Toegepaste Psychologie aan de Hogeschool van Amsterdam.
Na het bestuderen van je toets moeten wij je helaas zeggen dat wij je niet toelaten tot de opleiding.
In de wiskundetoets heb je 35 fouten gemaakt van de in totaal 40 opgaven / antwoorden. Dit geeft ons onvoldoende vertrouwen dat jij in staat bent om met name de vakken uit de onderzoekslijn en de bijbehorende statistiek op een voldoende niveau af te ronden.
Ook de bijbehorende motivatievragen overtuigen ons onvoldoende. Wij twijfelen of het beeld wat jij van de opleiding en de mogelijkheden op de arbeidsmarkt na de opleiding hebt, strookt met de werkelijkheid. Je antwoorden in de motivatie geven er daarnaast weinig blijk van dat je je werkelijk hebt georiënteerd op de inhoud van de opleiding.
Ik wens je veel succes met je verdere studieloopbaan en ik hoop dat je in de toekomst een studie vindt die aan je verwachtingen voldoet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Live vanuit d bus! (Wederom)
Ga je al 100?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Live vanuit d bus! (Wederom)
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:37 schreef Cyberzone het volgende:
Helaas ben je niet geselecteerd om van start te kunnen gaan met de opleiding Toegepaste Psychologie aan de Hogeschool van Amsterdam.
Na het bestuderen van je toets moeten wij je helaas zeggen dat wij je niet toelaten tot de opleiding.
In de wiskundetoets heb je 35 fouten gemaakt van de in totaal 40 opgaven / antwoorden. Dit geeft ons onvoldoende vertrouwen dat jij in staat bent om met name de vakken uit de onderzoekslijn en de bijbehorende statistiek op een voldoende niveau af te ronden.
Ook de bijbehorende motivatievragen overtuigen ons onvoldoende. Wij twijfelen of het beeld wat jij van de opleiding en de mogelijkheden op de arbeidsmarkt na de opleiding hebt, strookt met de werkelijkheid. Je antwoorden in de motivatie geven er daarnaast weinig blijk van dat je je werkelijk hebt georiënteerd op de inhoud van de opleiding.
Ik wens je veel succes met je verdere studieloopbaan en ik hoop dat je in de toekomst een studie vindt die aan je verwachtingen voldoet,
Kan je niet herkansen? Ik ben een wiskundeheldop havoquote:
Nee het is een eenmalig geschikheidstoets. Maar als het goed is, heb ik volgend jaar september weer kansquote:Op donderdag 27 november 2008 17:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kan je niet herkansen? Ik ben een wiskundeheldop havodus misschien kan ik helpen
Bel dan maar ffquote:Op donderdag 27 november 2008 17:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee het is een eenmalig geschikheidstoets. Maar als het goed is, heb ik volgend jaar september weer kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Doe ikquote:
kheb nu n normale chauf (man)quote:Op donderdag 27 november 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga je al 100?
Post je met een iPhone?
File?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kheb nu n normale chauf (man)post met n gare sony ericsson. Nokia's smsen veel beter en sneller.
Al die mensen die met de SC en kaste om kunnen gaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:50 schreef Emimich het volgende:
Mannen die niks van vrouwen begrijpen.
Jaquote:
Pwnd.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaInclusief domme vrouwen in stationwagens
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al die mensen die met de SC en kaste om kunnen gaan.
betekent dat ook dat ik Fraubitch bats?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:39 schreef Emimich het volgende:
De kloon van Florian!
Feliciteer mij! (rijbewijs gehaald *O*)
Het zou verboden moeten wordenquote:
Iedereen is opeens ziek.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
betekent dat ook dat ik Fraubitch bats?
METOLquote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He Zotheid
Poepoe, eindelijk weer iemand met een goeie muzieksmaak in de SC
Ik hoop dat dit wat verlichting brengt in de moeilijke tijd.quote:
Men, ik denk dat ik weet hoe je je voelt.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Bluh ..
Ouders van Mirre komen maandag naar Nederland.
Arts net gebeld, geen verbetering maar ze heeft nu wel hoge koorts.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Bluh ..
Voor je enkel toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit wat verlichting brengt in de moeilijke tijd.![]()
Zelf hoef ik nog maar 6 dagen gips!(En daarna waarschijnlijk een operatie en weer 4 weken gips.
)
Zo, die produceert snel een babyquote:Op donderdag 27 november 2008 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben keibrak en Mirre (vriendin van NB) ligt in het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo, die produceert snel een baby
Dat laatste had ik al wel wat over gehoord jaquote:Op donderdag 27 november 2008 18:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben keibrak en Mirre (vriendin van NB) ligt in het ziekenhuis.
Ik normaal ook niet. Ben al de halve week thuis. Zonder fok!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen is opeens ziek.![]()
Ik ben eigk nooit ziek, thuis vonden ze het ook al bijzonder.
Florian!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
He Zotheid
Poepoe, eindelijk weer iemand met een goeie muzieksmaak in de SC
Ze heeft helemaal geen medicijnen? Hmm, misschien dat ze haar nou iets koortsverlagend geven...quote:Op donderdag 27 november 2008 18:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Bluh ..
Kut opmerkingquote:Op donderdag 27 november 2008 18:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo, die produceert snel een baby
M'n teen.quote:
Mirre is heel snel heel ziek geworden.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n teen.
Best vervelend nog.![]()
Daarentegen vind ik het ziekenhuis juist leuk.
Als ik geopereerd word krijg ik een ruggeprik. Plaatselijk verdoving, dus ik kan alles meemaken.quote:
WTF!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Schade veroorzaakt door onmacht dusver:
1 arts tegen de muur gegooid en zijn keel gegrepen
Don't mess with The Vikingquote:
Welke week zit ze als ik vragen mag?quote:
Heftig manquote:Op donderdag 27 november 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre is heel snel heel ziek geworden.
Artsen weten niet wat ze heeft.
Ze was al een paar dagen ziekig, en overgeven en trillen en dergelijke.
Maar we dachten aan een griepje of door de zwangerschap ..
Opeens werd ze helemaal geel.
Gelijk artsen erbij gehaald ..
Ze was nog enkele dagen thuis.
Maar sinds gister ligt ze intern
Ze weten dat het haar lever is , ze weten alleen niet wat.
Schade veroorzaakt door onmacht dusver:
1 arts tegen de muur gegooid en zijn keel gegrepen
2 kopjes uit frustratie
extreem veel spierpijn van het uitleven in de sportschool
4 uur geslapen in 2 dagen
uitleg:quote:
8 of 9 nu in totaal.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke week zit ze als ik vragen mag?
groot gelijkquote:Op donderdag 27 november 2008 18:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
uitleg:
Hij weigerde pijn medicatie omdat ze niet weten wat het is.
Hij suggereerde dat Mirre vreemd zou gaan.
Hij zou pas overmorgen weer verder gaan met onderzoeken.
Hij had geen tijd voor haar op het moment
En dat alles op een nonchalante toon.
* knop om *
2 a 3 volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke week zit ze als ik vragen mag?
quote:
Oh.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
8 of 9 nu in totaal.
Weet het niet exact zo sorry ..
Neenquote:
Aha, dus theoretisch gezien had ik het juist.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
We weten het pas 3 weken
Ik mag niet meer dan 2 uur per dag bij haar zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 18:19 schreef gers het volgende:
maar ben je wel vaak naar haar toegeweest
en probeer ook af en toe te rusten![]()
Als arts en verpleegkunde krijg je speciale sociale lessen om met dit soort situaties om te gaan. Door de, naar jouw mening, probeert de arts je (waarschijnlijk) gerust te stellen. Stel dat hij hysterisch naar je toe zou komen en zeggen dat hij niet weet wat het is zou je ook niet blij worden.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
uitleg:
Hij weigerde pijn medicatie omdat ze niet weten wat het is.
Hij suggereerde dat Mirre vreemd zou gaan.
Hij zou pas overmorgen weer verder gaan met onderzoeken.
Hij had geen tijd voor haar op het moment
En dat alles op een nonchalante toon.
* knop om *
Hoezo maar 2 uur?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer dan 2 uur per dag bij haar zijn![]()
En ik heb 4 uur geslapen in 2 dagen.
Dan is hij/zij ook echt nog maar ieniemienie.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
8 of 9 nu in totaal.
Weet het niet exact zo sorry ..
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer dan 2 uur per dag bij haar zijn![]()
En ik heb 4 uur geslapen in 2 dagen.
Dat. Plus dat je baby ook nog een extra risicofactor is. (als in dat daar ook rekening mee gehouden moet worden)quote:Op donderdag 27 november 2008 18:21 schreef Florian_ het volgende:
NB het is heel gevaarlijk om iemand medicatie te geven als het nog niet bekend is waar de patient last van heeft. Kan botsen met het virus en daardoor een shock o.i.d. veroorzaken. Ook kan ze bijvoorbeeld allergisch zijn voor bepaalde medicijnen
jawel, ik ken je moederquote:Op donderdag 27 november 2008 18:25 schreef Broekpaling het volgende:
TEVENS REPORTED WANT JE MAG NIET ZOMAAR OVER MIJN MOEDER PRATEN
Dat weet ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als arts en verpleegkunde krijg je speciale sociale lessen om met dit soort situaties om te gaan. Door de, naar jouw mening, probeert de arts je (waarschijnlijk) gerust te stellen. Stel dat hij hysterisch naar je toe zou komen en zeggen dat hij niet weet wat het is zou je ook niet blij worden.
Ik ben er zelf natuurlijk niet bijgeweest dus ik weet ook niet hoe het is gegaan maar als arts/verpleegkunde blijf je met dit soort moeilijke situaties zitten en geloof me dat het ook voor hun niet makkelijk is om iets dergelijks te vertellen.
Weet ik, en dit was gewoon pure onmachtquote:Op donderdag 27 november 2008 18:21 schreef Florian_ het volgende:
NB het is heel gevaarlijk om iemand medicatie te geven als het nog niet bekend is waar de patient last van heeft. Kan botsen met het virus en daardoor een shock o.i.d. veroorzaken. Ook kan ze bijvoorbeeld allergisch zijn voor bepaalde medicijnen
Omdat ze heel zwak isquote:
Mien moeke ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |