quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Verkeerd verbonden
Is dat heroinejunk?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Hey lekker ding!quote:
Ja, wat dan?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan maken we er wel een trio van.
ONURquote:
Jawel, maar het kwam een beetje onverwacht.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar het kwam een beetje onverwacht.
Amateurquote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar tochquote:Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor bobby
!
Kan je nagaan wat ik dacht.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar tochik raak een beetje in de war van zulke reacties.
Blerghquote:
Ja..quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja..![]()
Vandaag was ik naar de enige toko in Den Haag gegaan, zonder spekkoek...![]()
Ik heb vannacht eindelijk kunnen slapen. Zit nu nog steeds ziek als een zombie thuis.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Blergh
3 uur slapen is geen goed idee
Zeker geen 2 dagen achter elkaar.
Griep ja ?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb vannacht eindelijk kunnen slapen. Zit nu nog steeds ziek als een zombie thuis.
Eh, nee?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:36 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
nog iets gemerkt van die steekpartij
Nou ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar tochik raak een beetje in de war van zulke reacties.
Okee, maar je moet het wel eerst even goed maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik zal het nooit meer doen!
laatmaar dacht dat de uithof in den haag lagquote:Op donderdag 27 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, nee?
Wat is er nu weer gebeurt ?
What's up?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker artsen
Kanker ziekenhuis
Kanker Kanker en nog eens KANKER
Mirre is ziek.quote:
We hebben hier ook een Uithofquote:Op donderdag 27 november 2008 15:43 schreef gers het volgende:
fok
[..]
laatmaar dacht dat de uithof in den haag lag![]()
TOPOGRAFIEFAIL!
beetje rellen helpt altijdquote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre is ziek.
Artsen weten niet wat het is ..
Ze DENKEN lever infectie
bla bla bla bla
Ze doen maar lekker rustig aan
En alles op hun tijd
Dat heb ik gister dus al gedaan.quote:
Kostenposten?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is het Nederlandse ziekenhuisbeleid. Of ze halen dingen weg die niet weg hoeven.
Neequote:
Of ze zeggen dat het allemaal wel mee valt en de volgende dag ben je dood.... maar goed, dit is niet echt opbeurend voor NB.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is het Nederlandse ziekenhuisbeleid. Of ze halen dingen weg die niet weg hoeven.
Goeieavond, het wordt al bijna donkerquote:Op donderdag 27 november 2008 15:54 schreef Silentalarm het volgende:
Goeiemiddag!
Er komt vast nog wel een meetquote:Op donderdag 27 november 2008 15:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik kom ook niet naar de meet dan.
Eerder zei ik dat ik het even zou aankijken.
Maar nee dat gaat niet werken.
Vind het wel heel jammer
Is ze eigenlijk opgenomen?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef Noorsbloed het volgende:
Nogmaals bedankt iedereen
Maar goed nu weten jullie in ieder geval hoe het zit.
Jups sinds gister is ze opgenomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ze eigenlijk opgenomen?
Ziekte aan de lever klinkt best ernstig...
Sterkte
Heh, dat is het eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft ze dan niet gewoon geelzucht?
Artsen zijn echt randdebielen. Maar wel vreemd dat ze nu pas opgenomen is dan.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh, dat is het eerste waar ik aan dacht.
Maar dat is het dus niet ..
De arts kwam gister doodleuk naar mij toe :
Ja het kan ook hepatitus zijn, je weet dat het overdraag is via sex he ?
Dus ik : Ja maar ik ben zelf niet ziek of iets dergelijks.
Hij: Tja, je kan het niet uitsluiten maar er zijn meer mogelijkheden he
Ik : Knop om , arts tegen de muur
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel een beetje lief blijven he jij, die artsen kunnen er ook niets aan doen dat Mirre ziek is geworden.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is het debiele.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Artsen zijn echt randdebielen. Maar wel vreemd dat ze nu pas opgenomen is dan.
Zorg is echt ruk. Toen mijn opa stervende was hebben ze 'm in een donker kamertje gepropt en er kwam bijna nooit een zuster of whatever kijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hij suggereerde dat mijn vrouw vreemd gaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel een beetje lief blijven he jij, die artsen kunnen er ook niets aan doen dat Mirre ziek is geworden.
Zij willen ook alleen maar helpen NB.
Tja, ik wil ook wel een heel blik rampverhalen open trekken over de zorg, doktoren en artsen, maar dat is nu niet echt leuk voor NB.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zorg is echt ruk. Toen mijn opa stervende was hebben ze 'm in een donker kamertje gepropt en er kwam bijna nooit een zuster of whatever kijken.
Dus, je kunt er toch ook op reageren met woorden?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hij suggereerde dat mijn vrouw vreemd gaat.
En hij kon niets tegen de pijn doen.
ect ect kut excuus op kut excuus
Natuurlijk kun je niks uitsluiten, maar hij had dan eerst zeker moeten weten wat het is voordat ie zulke dingen gaat zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hij suggereerde dat mijn vrouw vreemd gaat.
Nouja het was ook dat ze zeiden dat ze pas overmorgen verder zouden gaan met onderzoeken, en niets tegen de pijn gingen doen op het moment,quote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, je kunt er toch ook op reageren met woorden?
Ik hou er gewoon niet zo van als je dan meteen met fysiek geweld moet gaan dreigen.
Hij vertelt jou alleen wat de oorzaak zou kunnen zijn, hoef je dat niet meteen als een belediging op te vatten.
Al was ik er natuurlijk niet bij dus kan ik ook niet weten op wat voor toon het was ed, maar dan nog.
Ja, dan denken ze daar minder snel aan hmm.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is het debiele.
Het kwam zomaar opeens zo opzetten.
Ze was al wel wat langer misselijk en ziekig, en soms wat trillen.
Maar ja zwanger enzo , en misschien een griepje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook niet precies wat er aan voorafgegaan is, maar ik kan je melden dat artsen soms echt het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen, en heel onverschillig kunnen zijn. Ik hou ook niet van geweld hoor, maar aan de andere kant kan ik de reactie wel voorstellen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, je kunt er toch ook op reageren met woorden?
Ik hou er gewoon niet zo van als je dan meteen met fysiek geweld moet gaan dreigen.
Hij vertelt jou alleen wat de oorzaak zou kunnen zijn, hoef je dat niet meteen als een belediging op te vatten.
Al was ik er natuurlijk niet bij dus kan ik ook niet weten op wat voor toon het was ed, maar dan nog.
Daar hebben ze al naar gekeken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dan denken ze daar minder snel aan hmm.
Maar blijft vreemd. Maar kan het dan niet nog geelzucht zijn, maar dat het "vergevorderd" is?
Ja het lijkt me ook hartstikke naar dat Mirre nu gewoon pijn aan het lijden is terwijl ze er makkelijk iets aan zouden kunnen doenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja het was ook dat ze zeiden dat ze pas overmorgen verder zouden gaan met onderzoeken, en niets tegen de pijn gingen doen op het moment,
En toen hij ook nog zei dat ze misschien wel vreemd was gegaan ging er gewoon een knop om.
Ik praat het ook niet goed.
Maar het is nu eenmaal zo gegaan.
Daarna nog wel met die arts gepraat trouwens.
Dat, plus de zoveelste bezuiniging om banken uit de greppel te kunnen trekken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschijnlijk personeelstekort in de zorg...
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook hartstikke naar dat Mirre nu gewoon pijn aan het lijden is terwijl ze er makkelijk iets aan zouden kunnen doen! Ik snap het ook wel, beschuldig je nergens van, maar ik ben gewoon echt tegen geweld op vele manieren
..
Maar ik hou er over op, het is gewoon een kutsituatie en ik hoop dat alles goed komt met Mirre & baby
Dat vind ik een best wel lompe reactie, omdat het niet overal zo is.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Heel de zorg is gewoon kut.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk.
Het was zwakte en onmacht van mijn kant af.
Ik had hem gewoon niet mogen aanvliegen
Mjah ..
Het nare is nu dat iedereen mij als rots in de branding gebruikt.
Al haar vriendinnen storten in, alsmede haar ouders , mijn ouders ,
En allemaal leunen ze op mij.
En dat is vermoeiend want ik wil mij concentreren op Mirre en ons kindje
Ja dat snap ik, zij moeten ook begrijpen dat het voor jou al helemaal niet makkelijk is.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk.
Het was zwakte en onmacht van mijn kant af.
Ik had hem gewoon niet mogen aanvliegen
Mjah ..
Het nare is nu dat iedereen mij als rots in de branding gebruikt.
Al haar vriendinnen storten in, alsmede haar ouders , mijn ouders ,
En allemaal leunen ze op mij.
En dat is vermoeiend want ik wil mij concentreren op Mirre en ons kindje
Mezelf afvragen waarom de zorg zo kut is, zorgt er niet voor dat de zorg minder kut is. Er zullen heus wel oorzaken achter zitten. Maar wat ik van de zorg heb meegekregen is het kut.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een best wel lompe reactie, omdat het niet overal zo is.![]()
Ik heb aardig wat ziekenhuisbezoek af mogen leggen en ik heb niets te klagen gehad.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Je moet jezelf afvragen waarom de zorg dan zo kut is.
1. Personeelstekort, dus veel stress
2. Geldgebrek
etc etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |