6 jaar in dienst bij FOK! en niet weten wat sepo isquote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef Doezelhaar het volgende:
@Moozzie. Wie of wat is 'Sepo'?
* Moozzie neemt de popcorn aanquote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH pakt popcorn voor runx, gila en moozzie
foutjequote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat laat die loser maar...
hij heeft geen seks.. jij niet
waar maak je je druk om
nee er is een fittiequote:
Ik voel me er niet minder om kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
6 jaar in dienst bij FOK! en niet weten wat sepo is
lekkuh , maar hoezo , gaan iemadn er vechten , is iemand weer hitsig ?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH pakt popcorn voor runx, gila en moozzie
* -Madskillz28TH zet 4 relax fauteuils op een rij neerquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik voel me er niet minder om kan ik je vertellen.
En inderdaad. Heb nu geen seks. Zal wat zijn zeg als ik dat op me werk zou doen..
psssst ik kan wel schapen voor je regelenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
En inderdaad. Heb nu geen seks. Zal wat zijn zeg als ik dat op me werk zou doen..
OMGquote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
doezelhaar noemde debbie een slet, maar dan in andere woordenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
lekkuh , maar hoezo , gaan iemadn er vechten , is iemand weer hitsig ?
debbie heeft niet geen seks...quote:
slaap zequote:Op donderdag 27 november 2008 16:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ga gewoon weer slapen
Ik doe niet aan tweedehands.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
psssst ik kan wel schapen voor je regelen
* Moozzie sluit de ps3 aan de tv tegenover de fauteuilsquote:Op donderdag 27 november 2008 16:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH zet 4 relax fauteuils op een rij neer
Dan houden we nog van jequote:
maar toch klopt de zin nietquote:Op donderdag 27 november 2008 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debbie heeft niet geen seks...
latuhrquote:Op donderdag 27 november 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan houden we nog van je
Mensen ik ben er vandoor
WTF noem jij mijn schapen tweedehands danquote:Op donderdag 27 november 2008 16:15 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan tweedehands.
Dag Sgelequote:Op donderdag 27 november 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan houden we nog van je
Mensen ik ben er vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |