Datingsite duurt me allemaal te lang. Pass me eens een nummertje..quote:Op donderdag 27 november 2008 16:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jou indruk klopt niet.. ze doet het alleen met Barra
Dus jammer knul ga maar naar dating site daar rechts ---->
Dan doe jij iets verkeerd ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 16:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Iemand die zijn eigen tijden maakt. Helaas kom ik nog steeds boven de 50u per week uit..
0906-0666quote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Datingsite duurt me allemaal te lang. Pass me eens een nummertje..
Neuh. Soms is het werk veels te leuk.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan doe jij iets verkeerd ik niet
Wat kom jij eigenlijk hier doen? Ons afzeiken voor jou plezier?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Neuh. Soms is het werk veels te leuk.
Neuh. Maar ik kreeg gewoon een indruk.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat kom jij eigenlijk hier doen? Ons afzeiken voor jou plezier?
Wat doe je nu danquote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik ga niet tegen een computer aanpraten..
ik dacht dat amsterdammers altijd zeiden wat ze voor de mond lagquote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik kreeg gewoon een indruk.
Ik kom hier omdat ik even niks te doen heb op mijn werk. Dus dan zit ik hier goed.
Explain die indruk? Want volgens mij is het enige gezegd dat Barra over mij heen gaatquote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik kreeg gewoon een indruk.
Ik kom hier omdat ik even niks te doen heb op mijn werk. Dus dan zit ik hier goed.
wat?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik schuif die patta in je tatta.. jeweettoch!?
En ik ben er trots op, ging alleen 1 ding fout, ik programmeerde een vrouwtjes bot maarja... was ook uit eigen best wilquote:Op donderdag 27 november 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan?
Ik ben een Bot.. Gekke Aao bot gemaakt door Moozzie
dudequote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hij schuift die schoen in een hollander
ik ben dan wel geen moozzie maar dat is second postquote:
FITTIEquote:Op donderdag 27 november 2008 16:10 schreef Runx het volgende:
hooooooiiiik ben er weer mensen , moest ff werken
![]()
alles goed met iedereen
schat laat die loser maar...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Explain die indruk? Want volgens mij is het enige gezegd dat Barra over mij heen gaat
dus ik weet niet waar jij die domme indruk vandaan haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |