Geil. Ik hou wel vane en man met ambitiequote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey R.
Zal ik die zonnebril eens van je neus neuken?
Ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hooguit dat je even nakend een asbak en een koud biertje voor me haalt.
Duidelijke taal.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Armageddon het volgende:
Het en het is geen eens dinsdag.
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik durf hem eigenlijk bijna niet eens meer aan te spreken JK.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind jij Joene ook zo veranderd sinds-ie weekend heeft, n00c?
Ik vind hem bijna stom zelfs!!
Ik krijg ook wel eens de indruk dat platen waar geen maatschappij in geintereseerd is maar snel op internet wordt gegooid "voor de fans". Maar dit geheel terzijde natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Hij is gratiesj te downen op de website.
Gisteravond gereleased. Na downloaden was ik hevig teleurgesteld.
(slechter dan Baby's got a temper)
Ja toen was ik al THUIS JKquote:
het lijkt erop.quote:
Ghehehheeheh, nou, met ons alles best. Dus gelukkig geen race meer.quote:
had het tegen Jarnoquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehheeheh, nou, met ons alles best. Dus gelukkig geen race meer.
Alleen vallen de zwarte pietjes wit uit dit jaar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus, J, de grote vraag is eigenlijk: Heb jij een lichtblauw jasje aan en een kogelrond hoofd met een blond plukje haar er bovenop?
Ik vind het ook érg tof om jou weer te zien.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:,
,
,
,
,
,
,
,
!!11111 b-d!!!11
,
,
,
,
,
,
,
!!!!111
Hoi!,
,
,
,
,
,
,
!!!!!1111
Stond er ook een kraan bij je huis?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen.
Zo heb je twee spiegels op je auto en zo nog maar eentje en ben je een ochtend verder met politie, garage, verzekering en waarborgfonds.
Nee, geen kraan, wel een mercedesquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stond er ook een kraan bij je huis?
Of rij je juist Mercedes?
Mensen die levensmoe zijn
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geil. Ik hou wel vane en man met ambitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |