Hehe, rijmtalentquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef kleinzusje het volgende:
Breach![]()
Daar hebben we ze weggeschopt
Hard geklopt, steeds gestopt
Daar hebben we ze weggeschopt
Wie zou dat zijn ?
T'zijn de strijders zeker
Die heel dapper zijn zeker
Even vragen naar hun naam
Tis AJAX weer
Tis AJAX weer
Bracht hen gisteren een bezoek
En strooide heel veel lekkers
In elke juiste hoek !
quote:-sjutt-
-Sfeeractie Olympiakos raakt kant noch bal.-
quote:-EnGCatjuh-
-Olympiakos op zoek naar meer snelheid voorin.-
quote:-FritsVanEgters-
-Benefietwedstrijd Michael Schumacher & friends compleet uit de hand gelopen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo-
-Michael Schumacher weet bij Olympiakos zijn twee sporten te combineren.-
Aan jou de eerquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, rijmtalent
[VBL PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken... Iets voor jou?
quote:
En nummer 2 wel?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef Kerol het volgende:
Nummer 2 moest de winnaar zijn vind ik.. 1 is niet zo grappig..
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef Kerol het volgende:
Nummer 2 moest de winnaar zijn vind ik.. 1 is niet zo grappig..
Lieve schat, je hebt gewonnen dus je moet morgen jurerenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord-fans vermaken zich door tikkertje te spelen in de rust
Maar ik lees net dat jij eigenlijk nummer 1 had moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lieve schat, je hebt gewonnen dus je moet morgen jureren
Andersom. Jij bent de eerst aangewezene om een foto te plaatsen, maar de winnaar jureert sowieso.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar ik lees net dat jij eigenlijk nummer 1 had moeten zijn.![]()
Ok, wist ik niet, ik dacht dat degene die de foto plaatste ook jureerde, en dat ik wel de eerst aangewezene zou zijn om een foto te plaatsen maar dat ik vanmiddag nou eenmaal niet online was dus...
Het is semi-serieusquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik dacht dat dit topic gewoon voor de grap was. Blijkt een hele bureaucratie achter te zitten.![]()
Anyhoe, morgen 6 uur pronto!
Volgens maak ik dit half jaar bijna geen kans.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt de man die voor z'n derde titel opgaat
Zo kom ik door mindere tijden heen.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:04 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Resultaten Feyenoord bezorgen supporters slechte stoelgang
Het is een strijd op leven en dood, dat weet je bestquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo kom ik door mindere tijden heen.
Lach je om mij? * SCH gaat opgetogen zijn mandje opzoekenquote:
Stiekem lijken jullie heel veel op elkaar!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:21 schreef sjimz het volgende:
Kut ik kom er net achter dat ik dezelfde grap als SCH had.\Snel het bericht verwijderd
Heel goed.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:21 schreef sjimz het volgende:
Kut ik kom er net achter dat ik dezelfde grap als SCH had.\Snel het bericht verwijderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:58 schreef Garudo het volgende:
[ afbeelding ]
Grote zoektocht naar 'Kankerlul' gestart!
http://www.youtube.com/watch?v=2TC1iITxsBM&feature=related
Dankquote:
Frits is depressief en Rumille is geëvolueerd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mis vrolijke fritsie en picachu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |