Owja, je hebt gelijk. Bedankt dat je het even gezegd hebquote:Op donderdag 27 november 2008 13:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Op zich zit er niets spoilerigs aan het plaatje.
Tof dat ik nu weet wanneer ik nog kan rondbazuinen.
Paradise Fallsquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond kan ik als het goed is weer verder. Nog iemand een suggestie voor een leuke sidequest?
Fire Ant, neem aan dat die volgt op de quest met die kleine jongen zonder vader? Zo ja, netjes afgerond, inclusief optionalquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Paradise FallsWeet alleen niet meer precies waar dit zat. En heb je de Fire Ant quest al gehad?
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Pek het volgende:
Die custom wapens zijn geweldig!![]()
Ik heb voor mijn melee/small guns chracter nu de Shishkebab en de Dart Gun, en het zoeken naar de onderdelen geeft me weer dat alchemy-gevoel van Oblivion, helemaal blij als ik weer eens een schaars element heb gevonden. En ze zitten best logisch in elkaar: een benzinetank van een motor op je rug, een mes van een grasmaaimachine, een waakvlammetje en een handrem als grip, het zou zomaar kunnen werken![]()
Alleen het gebruik van een speelgoedauto in de Dart Gun is hilarisch, dat kan ook makkelijker
Dan moet je schematics vinden of kopen, meestal kan je ze kopen bij caravans, of moria in megaton. Maar soms krijg je zo ook als reward voor een queste. Rock-it launcher is ook wel lache, alleen jammer dat die zo slap is en weinig accuracy heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.
Oh, goed dat je dat zegt... Was eigenlijk van plan die Rock-It-launcher schematics aan te schaffen, maar als die echt zo slecht is zie ik daar maar vanaf denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dan moet je schematics vinden of kopen, meestal kan je ze kopen bij caravans, of moria in megaton. Maar soms krijg je zo ook als reward voor een queste. Rock-it launcher is ook wel lache, alleen jammer dat die zo slap is en weinig accuracy heeft.
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Oh, goed dat je dat zegt... Was eigenlijk van plan die Rock-It-launcher schematics aan te schaffen, maar als die echt zo slecht is zie ik daar maar vanaf denk ik
Hunting rifle en assault rifle zijn small guns, de Rock-It Launcher is een Big Gun. Dus een heel verschil.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.
Een workbench kun je in Tenpenny Tower aanschaffen voor in je suite en is vrij prijzig, maar je komt ze ook regelmatig tegen op andere locaties. Moet je wel net die spullen bij je hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.
Heb gisteren de Fat Boy ontdekt (was hem al eerder tegen gekomen maar had zoiets van: Is het geld/moeite niet waard) en ik moet zeggen: DAMN, wat een wapenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Heb gisteren de Fat Boy ontdekt (was hem al eerder tegen gekomen maar had zoiets van: Is het geld/moeite niet waard) en ik moet zeggen: DAMN, wat een wapen
Ben tijdens mijn game denk ik wel 5 of 6 Fatboys tegengekomen. Ik neem ze altijd mee en dump ze dan in Rivet CitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook meerdere PowerArmors liggen
Over die workbenches, die moet je echt niet aanschaffen, er zitten echt tientallen van die dingen in de game, en in elke grote stad zitten ze ook.
Je moet toch wat met je geldquote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over die workbenches, die moet je echt niet aanschaffen, er zitten echt tientallen van die dingen in de game, en in elke grote stad zitten ze ook.
Ik heb er één in Megaton,quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees hier meerdere mensen het over 'hun huis' hebben. Krijg je dat ergens ofzo? Hoe komen julliue daar aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die meegeleverde Mr. Handy werkt wel op mijn zenuwen trouwens. 'You'e wounded, madam. You should seek medical attention.' No shit, Sherlock.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees hier meerdere mensen het over 'hun huis' hebben. Krijg je dat ergens ofzo? Hoe komen julliue daar aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Je hebt Grayditch gevonden?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:25 schreef Lyzio het volgende:
Fire Ants zijn misselijke beestjesEn ik haat ieder kind vanaf nu in dit spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Gewas het volgende:
Ik ben net aan mijn eerste side quest begonnen maar ik snap er geen zak van.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is idd een beetje verwarrend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RedDevil085 op 27-11-2008 20:40:46 ]When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Gewas het volgende:
Ik ben net aan mijn eerste side quest begonnen maar ik snap er geen zak van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Gelijk googlen voor antwoord zonder eerst te proberen....quote:Op donderdag 27 november 2008 20:40 schreef Gewas het volgende:
Bedankt voor jullie antwoord maar ik heb net effe zitten Googlen en er staat een onwijs ingewikkeld verhaal over die quest. Je moet daarheen en dan weer daarheen enz nou ik heb geen zin om de halve map af te zoeken. Ik ga maar verder met de main quest.
Die Walkthroughs zijn soms idd heel erg gedetailleerd. Als je wat verder in het spel bent (en de lay-out ed wat beter begrijpt en wat meer plaatsen op je kaart hebt staan) zijn dit soort missies een stuk beter te doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:40 schreef Gewas het volgende:
Bedankt voor jullie antwoord maar ik heb net effe zitten Googlen en er staat een onwijs ingewikkeld verhaal over die quest. Je moet daarheen en dan weer daarheen enz nou ik heb geen zin om de halve map af te zoeken. Ik ga maar verder met de main quest.
Dat wou ik al niet zeggenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gelijk googlen voor antwoord zonder eerst te proberen....
Dan is Fallout niet het spel voor jou, want er komen nog genoeg zelfde soort quests.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef Rikketik het volgende:
Zo ver ligt het niet van elkaar hoor.Als je er al eens bent geweest valt het best wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik de eerste keer zeker een uur ben kwijt geweest aan deze missie
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Ik was vorige week over de helft van het spel met de main quests die ik onwijs gaaf vind maar toen was ik alle savegames kwijt dus moest ik opnieuw beginnen. Maar bij de main quests staat tenminste zo'n marker waar je heen moet.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gelijk googlen voor antwoord zonder eerst te proberen....
Dan is Fallout niet het spel voor jou, want er komen nog genoeg zelfde soort quests.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef Rikketik het volgende:
Zo ver ligt het niet van elkaar hoor.Oke thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Bij de sidequest ook hoor, moet je in je pipboy gewoon even die quest als actief instellen. Bij het zoeken naar the family trouwens niet omdat je niet zeker weet waar ze zitten.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik was vorige week over de helft van het spel met de main quests die ik onwijs gaaf vind maar toen was ik alle savegames kwijt dus moest ik opnieuw beginnen. Maar bij de main quests staat tenminste zo'n marker waar je heen moet.
Vind ik raar, de eerste keer dat ik het spel uitspeelde heb ik ook aardig wat sidequests erbij gedaan maar was ik level 10 ofzo... Level 20 leek op dat moment heel ver weg. Dus ik vraag me af hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om zo ver te levellen, voor het einde (tenzij je een tegenstander van Fast-travel bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:07 schreef Jikpunth het volgende:
Het is inderdaad een geweldig spel maar jullie zullen het er vast al eerder over gehad hebben... De level cap op level 20 is echt veel en veel te laag. Heb nog een behoorlijk aantal sidequests open en ben ook nog lang niet klaar met de mainquest maar ben wel level 20.
Toen ik nog in geen enkele andere Vault was geweest dan mijn beginvault was ik al lvl20. De cap is veeeeel te laag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:56 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Vind ik raar, de eerste keer dat ik het spel uitspeelde heb ik ook aardig wat sidequests erbij gedaan maar was ik level 10 ofzo... Level 20 leek op dat moment heel ver weg. Dus ik vraag me af hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om zo ver te levellen, voor het einde (tenzij je een tegenstander van Fast-travel bent)
Er zullen vast een aantal side quests zijn die ik nog niet gespeeld heb, maar het gros heb ik toch wel gehaald en daarna natuurlijk de main quest uitgespeeld dus zoveel zal ik echt niet gemist hebben. Wat heeft het trouwens voor zin om nog hoger dan level 20 te gaan? Ik was al praktisch onverslaanbaar toen ik met mijn level 10 door de wasteland rondrende...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toen ik nog in geen enkele andere Vault was geweest dan mijn beginvault was ik al lvl20. De cap is veeeeel te laag.
Jij bent denk ik de uitzondering hier en hebt gewoon veel teveel gemist!
Jepquote:Op donderdag 27 november 2008 18:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je hebt Grayditch gevonden?
quote:
ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Check de local map op je pipboy, er staat vast wel een pijltje naar de uitgang
TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar![]()
Hey.. das best slimquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Check de local map op je pipboy, er staat vast wel een pijltje naar de uitgang
TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar![]()
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren.
Nou ja, dat pipboy gebeuren is natuurlijk wel heel erg RPG, he... Dus als je niet thuis bent in de RPG wereld kan ik er inkomen dat het behoorlijk wennen is. Dat geldt overigens ook voor de navigatie, maar het is best wel erg met je gesteld als je niet eens door de tutorial heen komt, jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hey.. das best slim![]()
[..]
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?
Waarschijnlijk meer en langer dan jouw.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hey.. das best slim![]()
[..]
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?
Als je evil bent kun je gewoon een van die traders die buiten die steden staan afknallen, die hebben normaal gesproken een flinke zak caps waardoor je in de steden weer supplies kunt kopen. Verder kun je natuurlijk ook op jacht gaan naar nuka-cola (health + caps) of gewoon alle tegenstanders die je hebt verslagen looten en hun materiaal bij eerder genoemde traders van de hand doen... Opties genoeg dunkt me...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.
Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
Meer side-quests doen lijkt me en vooral zelf locaties in de Wastelands zien te vinden. Ik kom echt zoveel stimpaks en ammo tegen in die huizen/kerken/gebouwen overal. Misschien wat je Luck omhoog gooien zodat je meer dingen vindt in de kistjes/ammo boxes.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.
Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
Onlogisch zegt-ie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.
Spellen als zelda enzo waar je soms ok moeilijke dingen moet doen is geen probleem enzo. maar dit is zo onlogisch als de tiefus.
Ja, ik ook. Vooral nu ik er in dit topic achterkom dat het maar tot level 20 gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:41 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind idd ook wel dat ik veels te snel level..
Hoeft ook niet, je kunt ook gewoon iedereen overhoop knallen en al je punten in strength en big guns stoppen, om er een shooter van te maken. Weg met dat gelulquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alleen al dat gelul/antwoorden trekt me totaal niet.
Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Onlogisch zegt-ie.Met LT en RT navigeren door de drie menu's, met recht en links navigeren door de tabbladen en met boven en beneden navigeren door je inventory. Je selecteert een wapen, drukt op A en klaar is Kees. Onlogisch inderdaad.
En de Vault niet uitkomen? Ja, een pijltje volgen op je radar is heel moeilijk! Voor RPG-begrippen heeft Fallout best lineaire 'binnen'levels, het levert wellicht alleen mensen met een hersenbeschadiging problemen op.
Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.
Ik snap ook niet waarom mensen zoveel caps, ammo of stimpaks tekort hebben. Als je goed rondkijkt (of de juiste mensen af knalt) dan heb je meer dan voldoende caps en ammo tot je beschikking.
QFT.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.
En ik denk dat mensen beter op kunnen houden met voor mij te bepalen wat een leuk spel voor mij zou zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
@ Gewas:
ik denk dat je beter kunt stoppen met dit spel, want je stelt echt steeds vragen waarvan ik denk: Volgens mij probeer je niks zelf. Ik heb ook nooit eerder een Fallout gespeeld en na een dagje wat onwennig in het spel te zijn ben ik gewoon aan het spelen gegaan en dan ontdek je vanzelf wel hoe alles werkt en hoe sommige quests werken. Jij komt steeds bij elk dingetje hier vragen wat je moet doen en dat ga je dan maar uitvoeren.
De hele lol van dit spel is juist het zelf ontdekken en uitvinden. Zo creeer je een beetje je 'eigen' Fallout verhaal met jouw eigen keuzes en volgorde van spelen.
Als je dat steeds door anderen laat doen dan lijkt me dit spel voor jou totaal niet leuk.
Jij post hier, vraagt dingen, wij geven onze mening. Deal with it.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
En ik denk dat mensen beter op kunnen houden met voor mij te bepalen wat een leuk spel voor mij zou zijn.
Niemand zegt toch ook dat ze niet willen dat jij het speelt. Ze zeggen alleen dat als jij bij de meest makkelijkste dingen al hulp nodig hebt het mischien niet een heel geschikte game voor je is. Ach maar ik vind dat je het zelf moet weten tochquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:11 schreef Gewas het volgende:
Enne.. jij denkt toch niet dat ik dit spel niet meer ga spelen omdat andere mensen dat willen?![]()
Oke.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef BartK. het volgende:
[..]
Niemand zegt toch ook dat ze niet willen dat jij het speelt. Ze zeggen alleen dat als jij bij de meest makkelijkste dingen al hulp nodig hebt het mischien niet een heel geschikte game voor je is. Ach maar ik vind dat je het zelf moet weten tochMischien moet je eens wat langer de tijd nemen voor je een vraag post maar als je er echt niet uitkomt vraag gewoon. Waar is dit topic anders voor?
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Neem even de tijd om alles uit te pluizen en je wil nooit meer een normale fps spelen
Ik heb nu alle bobbleheads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef BartK. het volgende:
[..]
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inMaar heb je wel deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mee gepakt? Die slaven konden me niet eens zoveel verrotten (de helft was ik zelf verantwoordelijk voor), ik wou gewoon die gun hebben
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef BartK. het volgende:
[..]
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inNee ik heb stiekem wel de guide gebruikt hoor, die had ik gelezen en als ik toevallig op een plek was die ik herinnerde uit die lijst heb ik alles ff extra goed uitgepluisd. En de laatste paar heb ik zelfs opgezocht. Alles toevallig tegenkomen was me nooit gelukt, dus dan behandel ik het liever als een soort questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee ik heb stiekem wel de guide gebruikt hoor, die had ik gelezen en als ik toevallig op een plek was die ik herinnerde uit die lijst heb ik alles ff extra goed uitgepluisd. En de laatste paar heb ik zelfs opgezocht. Alles toevallig tegenkomen was me nooit gelukt, dus dan behandel ik het liever als een soort quest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:26 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:26 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Heb je hem niet van zijn toren afgeschoten? Dat daar dus achter iets van hem ligt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
Gvd, ik ben die Tenpenny kerel kwijt, ik moet nu voor een quest zijn key hebben, maar ik kan die kerel nergens meer vinden. Ik heb een tijdje geleden iedereen afgeknald in Tenpenny Tower, maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand waar hij zou kunnen zijn?
Hij zit meestal op het balkon, als je hem daar hebt afgeknald is hij mischien wel naar beneden gevallen. Even beneden kijken dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
Gvd, ik ben die Tenpenny kerel kwijt, ik moet nu voor een quest zijn key hebben, maar ik kan die kerel nergens meer vinden. Ik heb een tijdje geleden iedereen afgeknald in Tenpenny Tower, maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand waar hij zou kunnen zijn?
Je hoeft hem niet per se te killen voor die quest btw. Hij was al dood bij mij toen ik die quest ging doen, maakte die gozer niet echt veel uit.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet per se te killen voor die quest btw. Hij was al dood bij mij toen ik die quest ging doen, maakte die gozer niet echt veel uit.
Ben ik trouwens de enige die mercs/followers niet relax vind?
Zelfs Dogmeat nam ik nooit mee...ik vond hem bij toeval, sindsdien heeft hij altijd in Megaton gestaan, tot ik een berichtje kreeg dat hij bij Vault 101 op me zou wachten. Nooit meer gezien, en eigenlijk ook niet echt behoefte aan gehad om hem bij me te hebben...
Geloof wel meer dan 10 caps? Anyway, hij zit meestal in de Water Processing Plant of hij loopt in het dorp rond.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef Knuck-les het volgende:
Iemand enig idee waar die gast uithangt van die water plant in megaton?
hij koopt als het goed is al je scrap metal voor 10 caps, maar kan hem niet meer vinden!?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef Knuck-les het volgende:
10 caps per stuk is het![]()
maar ik heb nu dus een half uur gezocht en kan 'm niet meer vinden. Er zit wel een andere gast steeds in die Water Processing Plant maar die koopt het niet van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Dat had ik met Moriarty. Moest ik met hem praten over papa, gaf de quest location aan dat die ergens in de Wasteland zat. Nergens meer te vinden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef John.Milton het volgende:
Walter die gaat in de helft van de gevallen onverklaarbaar dood of verdwijnt gewoonbug in het spel.
Gewoon Megatonquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef John.Milton het volgende:
Walter die gaat in de helft van de gevallen onverklaarbaar dood of verdwijnt gewoonbug in het spel.
Ik kreeg ook een keer Karma toen ik mezelf (evil) opbliesquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef John.Milton het volgende:
Zo zijn er gigantisch veel vervelende bugs te vinden. Sommige mensen vluchten gewoon letterlijk het spel uit.
Daar zal mijn Tenpenny wel gebleven zijn danquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef John.Milton het volgende:
Zo zijn er gigantisch veel vervelende bugs te vinden. Sommige mensen vluchten gewoon letterlijk het spel uit.
Verder spelen! Het eerste stuk in de Vault vond ik ook matig maar als je eenmaal in de Wasteland bent kun je je eigen gang gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:46 schreef Emmanuell het volgende:
Vanmiddag gehaald. Valt me een beetje tegen. Het is precies Oblivion! Het ontsnappen uit de vault etc. Ik kijk het nog even aan. Hij kan maandag nog geruilt worden.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Klote spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Het is het FallOut verhaal, niet het oblivion verhaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:46 schreef Emmanuell het volgende:
Vanmiddag gehaald. Valt me een beetje tegen. Het is precies Oblivion! Het ontsnappen uit de vault etc. Ik kijk het nog even aan. Hij kan maandag nog geruilt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op zondag 30 november 2008 11:45 schreef BartK. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Daar zal mijn Tenpenny wel gebleven zijn dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op maandag 1 december 2008 00:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]ze zijn niet te vertrouwen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door wes55 op 01-12-2008 10:53:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Lyzio het volgende:
En toch ga ik een beetje schelden in de kerk. Het wordt wel een beetje repetitief na een tijdje. Quest aannemen, naar de locatie gaan, beestjes of mensen mollen, de stuff pakken die je moet hebben of de handeling verrichten die vereist wordt, teruggaan en gear, XP, caps of een combinatie van die drie opeisen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De handelingen die je moet doen voor je pa zijn inderdaad zeer omslachtig. Voegt echt helemaal niks toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vindenquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Jivis het volgende:
De main quest is gewoon het slechtste van het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@wes55:
Radiation Field:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:Die ene assistent met z'n grote waffel had ik al direct een kogel door z'n harses willen jagen. Helaas gaan ze niet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi metquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Hehe, ik ben een engeltje in het spel en ik kan me inderdaad goed vinden in de main quest.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
quote:Op maandag 1 december 2008 14:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi metInderdaad, ik vind het globale Fallout-verhaal (met de oorlogen e.d.) zó goed, en het zou me niets verbazen als de toekomst ook inderdaad zo verloopt. Daarbij vergeleken vind ik de mainquest een beetje magertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand toevallig hoe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
quote:Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef wes55 het volgende:
thanks jolly. is het wel mogelijk daar te komen zonder dood te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
En daarna neergeknald?quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens.
Ik zou hem in zn hart knallen met de mesmetron, heeft vast wel een speciale reactiequote:
Dat probeerde ik dus ook (71%), maar het lukte nietquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens.
Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef -Dries- het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben uitgespeeld:
Zijn er verschillende eindes of is er maar één einde?
Ow. Hmm..quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow. Hmm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Kom jij niet heel toevallig van Soccerquest?quote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef Happel het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het mutant probleem op te lossen in DC of blijven die voor eeuwig rondzwerven. Lees en hoor herhaaldelijk dat men zich afvraagt waar dat probleem is begonnen en hoe het opgelost kan worden.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef Happel het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het mutant probleem op te lossen in DC of blijven die voor eeuwig rondzwerven. Lees en hoor herhaaldelijk dat men zich afvraagt waar dat probleem is begonnen en hoe het opgelost kan worden.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand toevallig hoe jeDat ik daar zelf niet aan gedacht hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 1 december 2008 23:50 schreef Biels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Ik zit daar wel af en toe, maar niet onder deze naam (geloof ikquote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kom jij niet heel toevallig van Soccerquest?
quote:
Yeah, baybee!!quote:
Zet voor je begint alvast gow2 in een plek waar hij niet zo snel stof zal vangenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef OMG het volgende:
Vandaag eens Fallout 3 + guide voor m'n 360 gekocht, maar nog geen tijd gehad het te spelen. Vanavond is trouwens GoW2 avond, dus het zal pas later deze avond of morgen worden..
Naar binnen lopen, mn verhaal doen, na een tijdje spelen loopt hij telkens vast als ik naar een bepaald deel van de wereld loop(als ik lang genoeg naar het noorden liep crashte het spel) dit was erg irritant, ik hoopte dat het spel installeren op mn hdd dit probleem zou verhelpen maar telkens als hij op 3% was stopte hij en zei hij dat de disc vuil is, terwijl dat niet zo was. Verkoper draaide zich om, pakte uit een la een nieuwe fallout 3 disc en wisselde die om met mijn oudequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef BB-boy het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar.
Dan zei hij niet dat hij hem omgeruild had hèquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:37 schreef BB-boy het volgende:
Aha, ik dacht dat je het spel beu was of zo. Maar inderdaad nette service.
Is Lincoln Repeater een perk?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:56 schreef Un4 het volgende:
Lincoln Repeater![]()
![]()
Zo gaat die Reilly's Heroes quest wel een stuk makkelijker. Ook vet dat VATS die kogels Max Payne style volgt.
quote:
Ik ben 6 savegames verloren door diverse crashes.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Ghenga het volgende:
Weet iemand al wanneer Bethesda met een fatsoenlijke patch uitkomt? Ik ken iemand die het spel legaal heeft en daarna een illegale versie heeft gedownload alleen omdat securom aardig wat van zijn crashes veroorzaakt.
Ben zelf niet van plan om het aan te schaffen voordat het wat stabieler is, hoorde heel wat negatieve ervaringen van die gast. Heeft iemand anders daar ook ervaringen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf spel, maar godsklere wat een achterlijke hoeveelheid bugs. Kan aan mijn systeem liggen, sommige mensen hebben nergens last van.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ben 6 savegames verloren door diverse crashes.Alle autosaves uitzetten is hard nodig gekeken naar mijn ervaring. Uiteindelijk het spel weggedaan nadat ik door bugs in de scripting niet verder kon met de main quest:
Je speelt op de PC neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf spel, maar godsklere wat een achterlijke hoeveelheid bugs. Kan aan mijn systeem liggen, sommige mensen hebben nergens last van.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Lincoln's Repeater.quote:
Teddyberen ftw!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Beste gamers, als je je kapot wilt lachen in Fallout koop dan het schema voor de rock-it-launcher (die dude met de koe bij megaton verkoopt het schema) en scharrel dan de onderdelen op.
Niets is zo mooi als een hoofd als munitie te kunnen gebruiken, of... wat dan ook
Welke dude?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Beste gamers, als je je kapot wilt lachen in Fallout koop dan het schema voor de rock-it-launcher (die dude met de koe bij megaton verkoopt het schema) en scharrel dan de onderdelen op.
Komt eigenlijk vooral omdat je sterker wordt en beter leert omgaan met je ammo. Ik verspilde zo een stuk of tien kogels aan een vijand in het begin, nu maak ik gewoon een headshot en klaar is kees.quote:Op donderdag 4 december 2008 06:55 schreef OMG het volgende:
Het verhaal en gedoe over weinig ammo en geld en dergelijke kom ik nu al een beetje tegen. Ik liep de vault uit met een berg kogels, maar ondertussen heb ik er nog maar 40 over. Daarnaast heb ik wel weer wat nieuwe wapens gevonden. Als ik de berichten mag geloven komt er een tijd dat ik wel genoeg ammo en health heb.
Sniper/hunting riflequote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Komt eigenlijk vooral omdat je sterker wordt en beter leert omgaan met je ammo. Ik verspilde zo een stuk of tien kogels aan een vijand in het begin, nu maak ik gewoon een headshot en klaar is kees.
Klopt maar met een hoge sneak kan je onopgemerkt dichtbij genoeg komen om ze te schietenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Een sniper rifle is inderdaad erg gaaf. Alleen een beetje hopeloos dat de kogel veel minder ver komt dan je kunt inzoomen. De 'lifetime' van sniper kogels is veel te laag.(Zelfs een laser pistol schot lijkt even ver te gaan.)
Echt snipen is er in dit spel helaas niet bij.
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat ik met energy weapons skill 65 sterker ben met een plasma rifle dan met small weapons skill 100 met welk small wapen dan ook
Precies!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder draait het soepeltjes op mijn oude single-core P4 3Ghz, 2 Ghz Ram, met 512Mb Ati X1650, nog geen crashes gehad, wat opmerkelijk is omdat ik met Oblivion toch de nodige problemen had op dezelfde bak. Af en toe een kleine hapering, da's alles. Ze hebben dus wel aan de engine gesleuteld, dat is duidelijk![]()
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met een character dat wél Megaton gaat opblazen en ook omdat ik wat domme dingen heb gedaan en dat anders wil aanpakken
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:37 schreef Lyzio het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al het gevoel geproefd om opnieuw te beginnen?En waarom?
Mwah, als je ook rekening houdt met de hoeveelheid ammunitie die ervoor te vinden is vind ik Lincoln's Repeater nogal tegenvallen. Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.
Valt wel mee hoor. Je moet er geen molerats mee afschieten natuurlijk, maar gewoon bewaren voor als er weer eens een deathclaw op je af komt rennen. En consequent alle ammo opkopen die je bij handelaren tegen komt. Ik heb gemiddeld zo'n 150 rounds op zakquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.
Ik zet in het begin mn intelligence meteen op 9, later met de bobblehead naar 10 brengen. Hoe meer intelligence hoe meer punten je mag verdelen per levelup. Dus als die vanaf het begin hoog is heb je uiteindelijk meer punten in je zitten. Ook zo snel mogelijk de perk kiezen waarbij je 3extra punten krijgt per levelup.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Caas het volgende:
Ok. Ben niet zo heel erg ervaren met het free roaming rpg genre. Maar zal overnieuw beginnen dan.
Heb jij of heeft iemand nog tips voor wat een leuke speelstijl is ivm eigenschappen toekennen aan mn character? Had zelf al bedacht dat speech wel leuk is, maar heb je er ook echt veel profijt van?
Dan ga ik zo beginnen!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef Niek. het volgende:
Ben net voor de 2e keer bezig, dit keer de bom ontmanteld en het huisje in Megaton vind ik een stuk beter dan je kleine hok in Tenpenny tower als je de bom besluit af te laten gaan.
Je kan trouwens de bom laten afgaan en alsnog de quest van moira doen.Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Owh, dat wist ik niet... (heb haar toen meteen in een vlaag van ultieme bad-ass-heid afgeknaldquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.
Als je met de quest gestart bent gaat die toch nog gewoon door ofniet? Dan vlucht ze volgens mij naar Underworld. Ik speel nu toevallig iemand die Megaton niet opgeblazen heeft, toch blijf ik evil.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vraagje over de MQ, na Vault 87:Dat kan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met mijn nieuwe game ook betere speech gedaan. Tot nu toe is elke speech gelukt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnenZit ergens vast, en ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Lijkt me leuk om eens "good" te zijn voor de verandering. Ga me vooral toeleggen op Speech en Charisma. Kijken of je dan echt meer gedaan krijgt, met minder moeite.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vraagje over de MQ, na Vault 87:Je kunt ook een tamelijk kleine mod downloaden waarbij je gewoon door kunt spelen tot na de main quest. Dan verandert er verder niets, maar je kunt wel gewoon doorspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoord je wel onschuldige mensen? Bij raiders en dergelijke zul je inderdaad niks vinden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Trouwens, ik heb de 'Contract Killer' perk, ben naar die lui gegaan van dat bedrijfje maar kan op niemand oren vinden om te verkopenIemand?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn character heeft ook dikke speech. Wel handig hoor, voor zowel Good als Evil. Ja kan lekker dreigen om hun caps te krijgen of onderhandelen over een bonus.
En ik hoefde die ene missie van Three Dog eigenlijk niet eens te doen, omdat ik 'm persuade om de locatie van de Dad te vertellen
Wel gewoon gedaan uiteraard
Trouwens, ik heb de 'Contract Killer' perk, ben naar die lui gegaan van dat bedrijfje maar kan op niemand oren vinden om te verkopenIemand?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:31 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]Yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ja, Regulators hebben ook een oor als je ze killtquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Contract Killer is leuk als je echt 100% evil bent, gezien je dus BoS gasten en onschuldige wastelanders moet afmaken om oren te krijgen. Het is absoluut geen aanrader als je geen 100% galbak speelt.
Je krijgt ze wellicht ook van de bounty hunters die je komen lastig vallen.
Let er wel op dat jij ze moet afmaken. Als iemand in jouw groep ze afmaakt dan krijg je geen oor.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:58 schreef Lyzio het volgende:
Kan ik nog altijd mijn huis krijgen in Megaton met de sheriff dood? Burke heeft hem omgelegd, en ik moet die bom nog ontmantelen.
Jammer, eigenlijk is het gewoon belachelijk. Juist na de main-quest had je het resultaat van die quest kunnen zien. Gelukkig komen er nog meerdere vervolgen. Ben wel benieuwd of je dan met je character verder kunt spelen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef Brammie1 het volgende:
bij oblivion kon je idd gewoon doorgaan na de mainquest. Best jammer dat dat bij Fallout 3 niet kan
Je kan best met de mq beginnen, het word je vanzelf duidelijk als je richting het einde gaatquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad belachelijk. Als je dus nietsvermoedend de main quest doet en daarna de sidequests wilt spelen kan dat dus gewoon niet meer, tenzij je een nieuw personage begintHeel raar, vooral omdat de MQ uiteindelijk maar een relatief klein gedeelte van het hele spel in beslag neemt.
Ben nog niet eens met de MQ begonnen (m'n personage is level 17) maar ik wacht daar dus echt mee tot ik helemaal klaar ben met de rest.
Heb je die Firelance, die letterlijk uit de lucht komt vallen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
En nu heb ik echt 99,9% gezien.
Juist elke free roaming laat het wel toe. Denk maar aan GTA of, in dit geval voor de hand liggender, Oblivion. Maarja, kan er niet echt over oordelen omdat ik het einde van de MQ niet ken. Ik zal er wel op terugkomen wanneer ik die heb uitgespeeldquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Precies. En er wordt zelfs een auto-save gemaakt vlak voor het einde, zodat je die kunt laden.
Ik zie het probleem niet. Bijna geen enkel spel laat het toe om na het einde door te spelen.
Yup. Deze keer notabene op de parkeerplaats van de Super Duper Mart.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb je die Firelance, die letterlijk uit de lucht komt vallen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ding maar kort heb aangehad maar ik merk in ieder geval niets van dat med-x.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat medx toebrengen van die armor, merk je daar wat van? En heb je daar zelf medx voor nodig?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Van links naar rechts: Dogmeat, Cross, Charon, Fawkes en mijzelf (in Medic Armor, reporting for duty!).
(Ik heb deze keer een mod gebruikt wat meer party members toe laat.)
[ afbeelding ]
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Jammer, eigenlijk is het gewoon belachelijk. Juist na de main-quest had je het resultaat van die quest kunnen zien. Gelukkig komen er nog meerdere vervolgen. Ben wel benieuwd of je dan met je character verder kunt spelen.
quote:Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Ik vond het einde vooral zo abrupt, en verwachtte net als in Oblivion de side quests nog te kunnen doen. Anyways, dat komt er nog wel van...eerst nu gta4quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Precies. En er wordt zelfs een auto-save gemaakt vlak voor het einde, zodat je die kunt laden.
Ik zie het probleem niet. Bijna geen enkel spel laat het toe om na het einde door te spelen.
Voor de 3e keer uitgespeeld! En nu heb ik echt 99,9% gezien.
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Dogmeat, Cross, Charon, Fawkes en mijzelf (in Medic Armor, reporting for duty!).
(Ik heb deze keer een mod gebruikt wat meer party members toe laat.)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasserwunderland
Ik neem aan dat het hier om de technologie van de RoBo factory gaat? zo ja;quote:Op maandag 8 december 2008 08:43 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat ik maar even tijdelijk stop met The Wasteland Survival guide. Mijn science level is nog niet hoog genoeg om ergens iets met oude technologie te hacken. Na het een aantal maal zonder hacken te hebben geprobeerd (en hierbij uiteindelijk op de terugweg door het gebouw enorm dood te gaan) ben ik maar terug naar Megaton gegaan. Vanuit daar ga ik wel eerst even wat andere quests doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu voor mijn gevoel zoveel "troep". Geen idee wat ik er allemaal mee moet. In Big Town heb ik maar tijdelijk een buro volgepropt met allerlei wapens en kleding. Elke handelaar die ik tegenkom koop ik `leeg` qua caps en ammo. En nog steeds zo´n 5k caps, 70+Stimpaks en alle andere medische zooi wat ik nu ook maar gewoon verkoop.
Slapen is zwaar goed. Wanneer ik niet bezig ben met iets spannends dan ga ik altijd ff langs GermanTown Police HQ om te pitten. Hier vind je een bed dichtbij de plek waar je spawnt. Echter zitten hier ook 3 Super-Mutants welke om de paar dagen weer re-spawnen. En je spawnt er dan middenin, Terror!![]()
Ik was klaar met Megaton en ben als lvl 14 (Very Good) met 1 druk op de knop naar Neutral gegaan. Mede mogelijk gemaakt door Dhr. Tenpenny.
quote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Roellie80 het volgende:
Ik neem aan dat het hier om de technologie van de RoBo factory gaat? zo ja;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Je kan toch gewoon even een save teruggaan en de Wastelands verkennen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad belachelijk. Als je dus nietsvermoedend de main quest doet en daarna de sidequests wilt spelen kan dat dus gewoon niet meer, tenzij je een nieuw personage begintHeel raar, vooral omdat de MQ uiteindelijk maar een relatief klein gedeelte van het hele spel in beslag neemt.
Ben nog niet eens met de MQ begonnen (m'n personage is level 17) maar ik wacht daar dus echt mee tot ik helemaal klaar ben met de rest.
Je moet voor deze quest ook naar Rivet-City toch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:11 schreef Yngwie het volgende:
Heb nu alle quests van Moira gedaan en zit eindelijk op een level en ammunitieniveau waarmee ik fatsoenlijk kan exploren. Ben er nu wel achter dat er meer te vinden is dan ik verwachtteWeet alleen niet zeker of er gebouwen zijn waar ik beter nog niet binnen kan lopen omdat dit een toekomstige missie evt. om zeep help?
Mja, heb ook een stukje van de main quest gedaan in het begin. Om daarmee verder te gaan moet ik naar een andere vault toe, en dat heb ik nog maar niet gedaan. Heb nog een handjevol andere sidequests in het lijstje staan die nog niet klaar zijn dus ik wil de main quest maar even laten zitten. Maar op zich kan het weinig kwaad om gewoon overal naar toe en binnen te lopen dus?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je moet voor deze quest ook naar Rivet-City toch?
Ik heb hier tijdens deze missie ook met een Docter Li gesproken. Later begreep ik dat dat ook onderdeel was van de main quest. Je zou dus op deze manier een deel van de main overslaan als je vanaf daar verder gaat.
- james 'jimmy' dean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mwa, ik vond hem wel leuk, alleen had er wel wat meer emotie in gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Misschien heb je teveel bij je? Open je pipboy, 2e menu en dan links bovenin staat hoeveel je bij je hebt en hoeveel je max. kan dragen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben het spel nu al een paar uurtjes aan het spelen, op zich wel grappig. Ik vind het alleen zo traag gaan. Mijn logische vraag is dus, hoe ren je?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel bij je? Open je pipboy, 2e menu en dan links bovenin staat hoeveel je bij je hebt en hoeveel je max. kan dragen.
Volgens mij kun je niet echt hard rennen. Je gaat iig wel een stukje harder als je je wapen holstered.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben het spel nu al een paar uurtjes aan het spelen, op zich wel grappig. Ik vind het alleen zo traag gaan. Mijn logische vraag is dus, hoe ren je?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef Lyzio het volgende:Hoe trigger je die missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Bij mij was het in megaton dat je ineens het radiosignaal kon ontvangen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:27 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet echt hard rennen. Je gaat iig wel een stukje harder als je je wapen holstered.
(en zoals hierboven al staat aangegeven: als je niet meer meuk bij je hebt dan je kunt dragen).
[..]
Hoe trigger je die missie?
Heb ik niet op gelet... Ben wel eens terug naar de Vault geweest maar die was toen gesloten :Squote:Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bij mij was het in megaton dat je ineens het radiosignaal kon ontvangen.
Zo moet ie inderdaad. Nadat je Dr. Li naar de Citadel hebt begeleid krijg je in de buurt van Megaton een "emergency frequency" op je radio.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Heb ik niet op gelet... Ben wel eens terug naar de Vault geweest maar die was toen gesloten :S
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo moet ie inderdaad. Nadat je Dr. Li naar de Citadel hebt begeleid krijg je in de buurt van Megaton een "emergency frequency" op je radio.Thnx, zal het straks eens checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucy Westquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Zonder h
Ik wil het virtuele bed wel delen met Amata en Moira
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lucy WestMaar dat zou betekenen dat ik lesbisch ben.
FawkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef Apfelsaft het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vs_gaat_canada.html
Nu moeten de Chinezen nog Alaska binnenvallen, en de resource wars zijn begonnen
De oorlog waar alles mee begon in Fallout. China valt Alaska binnen en de Verenigde Staten vechten terug. Probleem is dat de VS op een gegeven moment te weinig recources hebben om hun oorlogsmachine te laten lopen, en dus annexeren ze Canada.quote:
Ik ben bang dat Fawkes een beetje teveel vrouw is voor de gemiddelde persoon. Als zij klaar met je is dan zou ik er voor zorgen dat er een ambulance klaar staat.quote:
Hehe ja, toen ik het las moest ik direct aan Fallout denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
@Apfelsaft: Wat de ef? Wat een vaag nieuws, zeg.![]()
Wat snap je niet in principe is juist de hele wereld toegankelijk. Als je je "radar" gebruikt is alles vrij makkelijk te vinden als je eenmaal een marker op de map plaatst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het spel steeds toffer vinden. Alleen snap ik niks van de map. Het is voor mij erg moeilijk om locaties te vinden. Alles lijkt wel afgesloten. Moet je zelf op onderzoek uit gaan, en hopen dat je goed uitkomt?
met andere woorden: Ik vind het één groot doolhof
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:53 schreef Apfelsaft het volgende:
Hoe kom je in het spel eigenlijk te weten dat Fawkes vroeger een vrouw was?
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:20 schreef Niek. het volgende:
vraagje over fawkes:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik hem zeg maar de 2e keer tegenkwam ging er iets fout waardoor ik op hem schoot, toen schoot hij met zn superhippe gatling gun ofzo en bleek hij nogal lastig af te maken te zijn, was hij eindelijk dood kon ik zn speciale mini gun niet pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |