Owja, je hebt gelijk. Bedankt dat je het even gezegd hebquote:Op donderdag 27 november 2008 13:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Op zich zit er niets spoilerigs aan het plaatje.
Tof dat ik nu weet wanneer ik nog kan rondbazuinen.
Paradise Fallsquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Ezechielk het volgende:
Vanavond kan ik als het goed is weer verder. Nog iemand een suggestie voor een leuke sidequest?
Fire Ant, neem aan dat die volgt op de quest met die kleine jongen zonder vader? Zo ja, netjes afgerond, inclusief optionalquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Paradise FallsWeet alleen niet meer precies waar dit zat. En heb je de Fire Ant quest al gehad?
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Pek het volgende:
Die custom wapens zijn geweldig!![]()
Ik heb voor mijn melee/small guns chracter nu de Shishkebab en de Dart Gun, en het zoeken naar de onderdelen geeft me weer dat alchemy-gevoel van Oblivion, helemaal blij als ik weer eens een schaars element heb gevonden. En ze zitten best logisch in elkaar: een benzinetank van een motor op je rug, een mes van een grasmaaimachine, een waakvlammetje en een handrem als grip, het zou zomaar kunnen werken![]()
Alleen het gebruik van een speelgoedauto in de Dart Gun is hilarisch, dat kan ook makkelijker
Dan moet je schematics vinden of kopen, meestal kan je ze kopen bij caravans, of moria in megaton. Maar soms krijg je zo ook als reward voor een queste. Rock-it launcher is ook wel lache, alleen jammer dat die zo slap is en weinig accuracy heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.
Oh, goed dat je dat zegt... Was eigenlijk van plan die Rock-It-launcher schematics aan te schaffen, maar als die echt zo slecht is zie ik daar maar vanaf denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dan moet je schematics vinden of kopen, meestal kan je ze kopen bij caravans, of moria in megaton. Maar soms krijg je zo ook als reward voor een queste. Rock-it launcher is ook wel lache, alleen jammer dat die zo slap is en weinig accuracy heeft.
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Oh, goed dat je dat zegt... Was eigenlijk van plan die Rock-It-launcher schematics aan te schaffen, maar als die echt zo slecht is zie ik daar maar vanaf denk ik
Hunting rifle en assault rifle zijn small guns, de Rock-It Launcher is een Big Gun. Dus een heel verschil.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.
Een workbench kun je in Tenpenny Tower aanschaffen voor in je suite en is vrij prijzig, maar je komt ze ook regelmatig tegen op andere locaties. Moet je wel net die spullen bij je hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe bouw je die dingen dan? Want ik heb geen idee wat ik moet hebben, of waar ik kan werken. Aangezien ik Megaton heb opgeblazen.
Heb gisteren de Fat Boy ontdekt (was hem al eerder tegen gekomen maar had zoiets van: Is het geld/moeite niet waard) en ik moet zeggen: DAMN, wat een wapenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het is wel grappig. En je kan rotzooi afschieten als ammo, lekker makkelijk maar het is gewoon lang niet zo goed als een hunting rifle of assault rifle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Heb gisteren de Fat Boy ontdekt (was hem al eerder tegen gekomen maar had zoiets van: Is het geld/moeite niet waard) en ik moet zeggen: DAMN, wat een wapen
Ben tijdens mijn game denk ik wel 5 of 6 Fatboys tegengekomen. Ik neem ze altijd mee en dump ze dan in Rivet CitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook meerdere PowerArmors liggen
Over die workbenches, die moet je echt niet aanschaffen, er zitten echt tientallen van die dingen in de game, en in elke grote stad zitten ze ook.
Je moet toch wat met je geldquote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over die workbenches, die moet je echt niet aanschaffen, er zitten echt tientallen van die dingen in de game, en in elke grote stad zitten ze ook.
Ik heb er één in Megaton,quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees hier meerdere mensen het over 'hun huis' hebben. Krijg je dat ergens ofzo? Hoe komen julliue daar aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die meegeleverde Mr. Handy werkt wel op mijn zenuwen trouwens. 'You'e wounded, madam. You should seek medical attention.' No shit, Sherlock.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
Ik lees hier meerdere mensen het over 'hun huis' hebben. Krijg je dat ergens ofzo? Hoe komen julliue daar aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Je hebt Grayditch gevonden?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:25 schreef Lyzio het volgende:
Fire Ants zijn misselijke beestjesEn ik haat ieder kind vanaf nu in dit spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Gewas het volgende:
Ik ben net aan mijn eerste side quest begonnen maar ik snap er geen zak van.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is idd een beetje verwarrend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RedDevil085 op 27-11-2008 20:40:46 ]When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Gewas het volgende:
Ik ben net aan mijn eerste side quest begonnen maar ik snap er geen zak van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Gelijk googlen voor antwoord zonder eerst te proberen....quote:Op donderdag 27 november 2008 20:40 schreef Gewas het volgende:
Bedankt voor jullie antwoord maar ik heb net effe zitten Googlen en er staat een onwijs ingewikkeld verhaal over die quest. Je moet daarheen en dan weer daarheen enz nou ik heb geen zin om de halve map af te zoeken. Ik ga maar verder met de main quest.
Die Walkthroughs zijn soms idd heel erg gedetailleerd. Als je wat verder in het spel bent (en de lay-out ed wat beter begrijpt en wat meer plaatsen op je kaart hebt staan) zijn dit soort missies een stuk beter te doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:40 schreef Gewas het volgende:
Bedankt voor jullie antwoord maar ik heb net effe zitten Googlen en er staat een onwijs ingewikkeld verhaal over die quest. Je moet daarheen en dan weer daarheen enz nou ik heb geen zin om de halve map af te zoeken. Ik ga maar verder met de main quest.
Dat wou ik al niet zeggenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gelijk googlen voor antwoord zonder eerst te proberen....
Dan is Fallout niet het spel voor jou, want er komen nog genoeg zelfde soort quests.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef Rikketik het volgende:
Zo ver ligt het niet van elkaar hoor.Als je er al eens bent geweest valt het best wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik de eerste keer zeker een uur ben kwijt geweest aan deze missie
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Ik was vorige week over de helft van het spel met de main quests die ik onwijs gaaf vind maar toen was ik alle savegames kwijt dus moest ik opnieuw beginnen. Maar bij de main quests staat tenminste zo'n marker waar je heen moet.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gelijk googlen voor antwoord zonder eerst te proberen....
Dan is Fallout niet het spel voor jou, want er komen nog genoeg zelfde soort quests.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef Rikketik het volgende:
Zo ver ligt het niet van elkaar hoor.Oke thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Bij de sidequest ook hoor, moet je in je pipboy gewoon even die quest als actief instellen. Bij het zoeken naar the family trouwens niet omdat je niet zeker weet waar ze zitten.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik was vorige week over de helft van het spel met de main quests die ik onwijs gaaf vind maar toen was ik alle savegames kwijt dus moest ik opnieuw beginnen. Maar bij de main quests staat tenminste zo'n marker waar je heen moet.
Vind ik raar, de eerste keer dat ik het spel uitspeelde heb ik ook aardig wat sidequests erbij gedaan maar was ik level 10 ofzo... Level 20 leek op dat moment heel ver weg. Dus ik vraag me af hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om zo ver te levellen, voor het einde (tenzij je een tegenstander van Fast-travel bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:07 schreef Jikpunth het volgende:
Het is inderdaad een geweldig spel maar jullie zullen het er vast al eerder over gehad hebben... De level cap op level 20 is echt veel en veel te laag. Heb nog een behoorlijk aantal sidequests open en ben ook nog lang niet klaar met de mainquest maar ben wel level 20.
Toen ik nog in geen enkele andere Vault was geweest dan mijn beginvault was ik al lvl20. De cap is veeeeel te laag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:56 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Vind ik raar, de eerste keer dat ik het spel uitspeelde heb ik ook aardig wat sidequests erbij gedaan maar was ik level 10 ofzo... Level 20 leek op dat moment heel ver weg. Dus ik vraag me af hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om zo ver te levellen, voor het einde (tenzij je een tegenstander van Fast-travel bent)
Er zullen vast een aantal side quests zijn die ik nog niet gespeeld heb, maar het gros heb ik toch wel gehaald en daarna natuurlijk de main quest uitgespeeld dus zoveel zal ik echt niet gemist hebben. Wat heeft het trouwens voor zin om nog hoger dan level 20 te gaan? Ik was al praktisch onverslaanbaar toen ik met mijn level 10 door de wasteland rondrende...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toen ik nog in geen enkele andere Vault was geweest dan mijn beginvault was ik al lvl20. De cap is veeeeel te laag.
Jij bent denk ik de uitzondering hier en hebt gewoon veel teveel gemist!
Jepquote:Op donderdag 27 november 2008 18:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je hebt Grayditch gevonden?
quote:
ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Check de local map op je pipboy, er staat vast wel een pijltje naar de uitgang
TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar![]()
Hey.. das best slimquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:11 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Check de local map op je pipboy, er staat vast wel een pijltje naar de uitgang
TIP: mocht je de uitgang vinden, SAVE dan en bewaar die save goed, je kunt daar nog een nieuw character maken zonder het (veel te lange) intro opnieuw te hoeven doen, net als in Oblivion zeg maar![]()
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren.
Nou ja, dat pipboy gebeuren is natuurlijk wel heel erg RPG, he... Dus als je niet thuis bent in de RPG wereld kan ik er inkomen dat het behoorlijk wennen is. Dat geldt overigens ook voor de navigatie, maar het is best wel erg met je gesteld als je niet eens door de tutorial heen komt, jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hey.. das best slim![]()
[..]
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?
Waarschijnlijk meer en langer dan jouw.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hey.. das best slim![]()
[..]
Jezus dude.. Heb je nog nooit een game gespeeld ofzo?
Als je evil bent kun je gewoon een van die traders die buiten die steden staan afknallen, die hebben normaal gesproken een flinke zak caps waardoor je in de steden weer supplies kunt kopen. Verder kun je natuurlijk ook op jacht gaan naar nuka-cola (health + caps) of gewoon alle tegenstanders die je hebt verslagen looten en hun materiaal bij eerder genoemde traders van de hand doen... Opties genoeg dunkt me...quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.
Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
Meer side-quests doen lijkt me en vooral zelf locaties in de Wastelands zien te vinden. Ik kom echt zoveel stimpaks en ammo tegen in die huizen/kerken/gebouwen overal. Misschien wat je Luck omhoog gooien zodat je meer dingen vindt in de kistjes/ammo boxes.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Ik ben (volgens mij) nu bijna klaar met met de main quest (moet nog vault 87 in) en wil nu wat side quests gaan doen maar heb steeds maar weer een chronisch tekort aan caps, ammo en stimpaks waardoor ik bijna niet van punt A naar B kan (zonder fast travel) zonder overhoop te worden geschoten door enclave soldiers of van die Xiablabla beren.
Waar halen jullie al je stimpaks en ammo vandaan? ik vind maar bar weinig van dat spul.
Onlogisch zegt-ie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja maar die pipboy begrijp ik ook niet helemaal. echt 9miljoen opties. heb ook een wapen gehad van dat vrouwtje. geen idee hoe ik die moet selecteren. Kan alleen mn vuisten gebruiken.
Spellen als zelda enzo waar je soms ok moeilijke dingen moet doen is geen probleem enzo. maar dit is zo onlogisch als de tiefus.
Ja, ik ook. Vooral nu ik er in dit topic achterkom dat het maar tot level 20 gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:41 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind idd ook wel dat ik veels te snel level..
Hoeft ook niet, je kunt ook gewoon iedereen overhoop knallen en al je punten in strength en big guns stoppen, om er een shooter van te maken. Weg met dat gelulquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alleen al dat gelul/antwoorden trekt me totaal niet.
Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Onlogisch zegt-ie.Met LT en RT navigeren door de drie menu's, met recht en links navigeren door de tabbladen en met boven en beneden navigeren door je inventory. Je selecteert een wapen, drukt op A en klaar is Kees. Onlogisch inderdaad.
En de Vault niet uitkomen? Ja, een pijltje volgen op je radar is heel moeilijk! Voor RPG-begrippen heeft Fallout best lineaire 'binnen'levels, het levert wellicht alleen mensen met een hersenbeschadiging problemen op.
Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het inderdaad lastig om te lezen en gewoon op te letten wat mensen zeggen. Fallout is qua niveau helemaal niet zo lastig. Zelf dingen uitzoeken is juist het leukste van het spel. Voor bepaalde mensen is dat niets en die kunnen het beste gewoon een shooter gaan spelen.
Ik snap ook niet waarom mensen zoveel caps, ammo of stimpaks tekort hebben. Als je goed rondkijkt (of de juiste mensen af knalt) dan heb je meer dan voldoende caps en ammo tot je beschikking.
QFT.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Spellen zijn tegenwoordig gewoon te simpel. En als dan een 16-jarige oid FallOut gaat spelen en denkt een soort van FPS voor zich te hebben en elk dialoog weg gaat klikken en al gelijk gaat zeuren dat de kinderjaren te lang duren, dan kan hij beter het spel gelijk verkopen of weggooien ipv in dit topic erover gaan zeuren.
En ik denk dat mensen beter op kunnen houden met voor mij te bepalen wat een leuk spel voor mij zou zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
@ Gewas:
ik denk dat je beter kunt stoppen met dit spel, want je stelt echt steeds vragen waarvan ik denk: Volgens mij probeer je niks zelf. Ik heb ook nooit eerder een Fallout gespeeld en na een dagje wat onwennig in het spel te zijn ben ik gewoon aan het spelen gegaan en dan ontdek je vanzelf wel hoe alles werkt en hoe sommige quests werken. Jij komt steeds bij elk dingetje hier vragen wat je moet doen en dat ga je dan maar uitvoeren.
De hele lol van dit spel is juist het zelf ontdekken en uitvinden. Zo creeer je een beetje je 'eigen' Fallout verhaal met jouw eigen keuzes en volgorde van spelen.
Als je dat steeds door anderen laat doen dan lijkt me dit spel voor jou totaal niet leuk.
Jij post hier, vraagt dingen, wij geven onze mening. Deal with it.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
En ik denk dat mensen beter op kunnen houden met voor mij te bepalen wat een leuk spel voor mij zou zijn.
Niemand zegt toch ook dat ze niet willen dat jij het speelt. Ze zeggen alleen dat als jij bij de meest makkelijkste dingen al hulp nodig hebt het mischien niet een heel geschikte game voor je is. Ach maar ik vind dat je het zelf moet weten tochquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:11 schreef Gewas het volgende:
Enne.. jij denkt toch niet dat ik dit spel niet meer ga spelen omdat andere mensen dat willen?![]()
Oke.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef BartK. het volgende:
[..]
Niemand zegt toch ook dat ze niet willen dat jij het speelt. Ze zeggen alleen dat als jij bij de meest makkelijkste dingen al hulp nodig hebt het mischien niet een heel geschikte game voor je is. Ach maar ik vind dat je het zelf moet weten tochMischien moet je eens wat langer de tijd nemen voor je een vraag post maar als je er echt niet uitkomt vraag gewoon. Waar is dit topic anders voor?
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Neem even de tijd om alles uit te pluizen en je wil nooit meer een normale fps spelen
Ik heb nu alle bobbleheads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef BartK. het volgende:
[..]
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inMaar heb je wel deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mee gepakt? Die slaven konden me niet eens zoveel verrotten (de helft was ik zelf verantwoordelijk voor), ik wou gewoon die gun hebben
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef BartK. het volgende:
[..]
Jezus, zonder guide te gebruiken? Knap hoor. Ik heb er nu 4, net een gevonden inNee ik heb stiekem wel de guide gebruikt hoor, die had ik gelezen en als ik toevallig op een plek was die ik herinnerde uit die lijst heb ik alles ff extra goed uitgepluisd. En de laatste paar heb ik zelfs opgezocht. Alles toevallig tegenkomen was me nooit gelukt, dus dan behandel ik het liever als een soort questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vanmiddag trouwens in Paradise falls, en ik dacht ik doe even aardig en schiet iedereen dood en laat de slavers vrij. Ik had gedacht heel veel goede karma te krijgen maar dat viel me wel even tegen zeg...Als je nagaat hoeveel stimpacks ik nodig heb gehad.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee ik heb stiekem wel de guide gebruikt hoor, die had ik gelezen en als ik toevallig op een plek was die ik herinnerde uit die lijst heb ik alles ff extra goed uitgepluisd. En de laatste paar heb ik zelfs opgezocht. Alles toevallig tegenkomen was me nooit gelukt, dus dan behandel ik het liever als een soort quest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:26 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:26 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:17 schreef Knuck-les het volgende:
Heb je hem niet van zijn toren afgeschoten? Dat daar dus achter iets van hem ligt?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
Gvd, ik ben die Tenpenny kerel kwijt, ik moet nu voor een quest zijn key hebben, maar ik kan die kerel nergens meer vinden. Ik heb een tijdje geleden iedereen afgeknald in Tenpenny Tower, maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand waar hij zou kunnen zijn?
Hij zit meestal op het balkon, als je hem daar hebt afgeknald is hij mischien wel naar beneden gevallen. Even beneden kijken dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
Gvd, ik ben die Tenpenny kerel kwijt, ik moet nu voor een quest zijn key hebben, maar ik kan die kerel nergens meer vinden. Ik heb een tijdje geleden iedereen afgeknald in Tenpenny Tower, maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand waar hij zou kunnen zijn?
Je hoeft hem niet per se te killen voor die quest btw. Hij was al dood bij mij toen ik die quest ging doen, maakte die gozer niet echt veel uit.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:39 schreef Ered het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet per se te killen voor die quest btw. Hij was al dood bij mij toen ik die quest ging doen, maakte die gozer niet echt veel uit.
Ben ik trouwens de enige die mercs/followers niet relax vind?
Zelfs Dogmeat nam ik nooit mee...ik vond hem bij toeval, sindsdien heeft hij altijd in Megaton gestaan, tot ik een berichtje kreeg dat hij bij Vault 101 op me zou wachten. Nooit meer gezien, en eigenlijk ook niet echt behoefte aan gehad om hem bij me te hebben...
Geloof wel meer dan 10 caps? Anyway, hij zit meestal in de Water Processing Plant of hij loopt in het dorp rond.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef Knuck-les het volgende:
Iemand enig idee waar die gast uithangt van die water plant in megaton?
hij koopt als het goed is al je scrap metal voor 10 caps, maar kan hem niet meer vinden!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |