Dat is een heel goed idee!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef conleche het volgende:
Ik ga alle mensen die negatieve energie veroorzaken uit m'n leven schuppen. Klaar ben ik er mee.
Moet ik nu wel een nieuw kantoor zoeken![]()
Nogal cranky, ben de halve nacht opgebleven om naar Mumbai te kijken.....quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Krachtdadig, zo vroeg in de morgen, Conleche
You go girl!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef conleche het volgende:
Ik ga alle mensen die negatieve energie veroorzaken uit m'n leven schuppen. Klaar ben ik er mee.
Teveel werkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:48 schreef Miss_S het volgende:
Wat hebben we ook aan zo'n mod
Waarom geen OP's meer?
Krachtdadig?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Krachtdadig, zo vroeg in de morgen, Conleche
Ik was inderdaad wel benieuwd geworden. Bedankt voor het opzoeken!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Voor degenen die de foto's gemist hadden, hier nog even de post met de voorfoto's van BJ: Slank de feestdagen in # 317 - Met verdwenen linealen
In your face, neerlandicaatjequote:Op donderdag 27 november 2008 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krachtdadig?.
Ik google net even en het blijkt ook nog gewoon te bestaan. Ik dacht dat je 'daadkrachtig' bedoelde
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeepvrij.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
babyshampoo
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef Goodbye het volgende:Sollicitatie ging goed, ben waarschijnlijk wel aangenomen!
Nee, het is niet dat ik niet tegen zeep kan. Volgens mij is het eerder iets van een veelvoorkomend parfum-ingredient of siliconenprut, wat ik slecht verdraag.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zeepvrij.
Koop ik voor mijn vriend ook weleens, die kan niet tegen zeep.
En anders de zeepvrije shampoo van Aldi of Action, die kosten ook relatief niks.
Nu je iets gevonden hebt waar je tegen kunt en wat niet duur is, is dat ook wat minder zinvol, toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een deugdelijke allergietest laten uitvoeren, maar daar heb ik geen zin in
Ja, maar die cosmetica-allergie is het ergste nietquote:Op donderdag 27 november 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nu je iets gevonden hebt waar je tegen kunt en wat niet duur is, is dat ook wat minder zinvol, toch?
Ik heb ooit een allergietest gehad en daar kwam uit dat ik allergisch was voor katten.
Die uitslag heb ik maar genegeerd.
Door het vergeten van m'n pil?quote:
Weet ik, heb ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar die cosmetica-allergie is het ergste nietIk ben ook nogal allergisch voor katten. en voor alles wat met pleisters en tape te maken heeft
Dat laatste is echt irritant
bij mij werd het juist erger toen de pil helemaal uitgewerkt was.... ben dus nu flink aan de smeerseltjes enzo.. en moet zeggen dat dat wel goed helpt hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
Hier ook pukkels zonder pil
Ze zeggen dat je minstens een half jaar moet volhouden en dat ze dan vanzelf weggaan
Nou, als dit te lang duurt ga ik mooi iets ervoor halen. Ik wil niet ineens jeugdpuistjes
Nou iddquote:
Ik moest na m'n kijkoperatie in de tapequote:Op donderdag 27 november 2008 12:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik ook.
In mijn geval is het latex-allergie.
Latexvrije blaarpleisters kan ik dus wel gebruiken.
Dat is heel fijn, want ik ben nogal onhandig en snij mezelf dus regelmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vroeger eens een week met m'n enkel in de tape gezeten, toen kwam m'n hele bovenste huidlaag eraf zettenHad ik zo'n vochtig, roze velletje over. Heel handig, dan kun je dus geen sokken aan
![]()
Ja, had ik ook, ik was ineens echt een krentenbolquote:Op donderdag 27 november 2008 12:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nog ff over de pukkels bij het weer starten van de pil? bij mij is het juist andersom, met pil geen pukkels en zonder wel.....
ik dus ook niet.... dus voelde me doodongelukkig toen ineens die vieze dingen op mijn gezicht tevoorschijn kwamen.. heb ze eerst allemaal flink mishandeld, maar daar werd het natuurlijk niet beter van, en liep ik met mooie korstjes rond.. en nu heb ik het 3-dingen-masker-scrub-reiniging- van garnier en garnier dagcreme tegen onzuiverheden....quote:Op donderdag 27 november 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou idd
@ BJ: dat maakt me niet geruster
Ik had in mijn puberteit nooit een pukkel..nu ineens wel
Naja...schatten ze me tenminste nog jonger
Oh ja, voor lelies ben ik ook allergisch. Maar dat heeft in het dagelijks leven niet zoveel invloedquote:Op donderdag 27 november 2008 12:44 schreef SHE het volgende:
Ik ben alleen allergisch voor katten en lelies.
Lelies zijn mijn lievelingsbloemen en katten, daar heb ik er 2 van en aangezien mijn moeder schijt had aan mij en gewoon katten liet rondlopen toen ik klein was, ben ik er overheen gegroeid
Alleen als die kleine ( halve ragdoll ) op mijn kussen slaapt, heb ik er soms last van.
*sneezequote:Op donderdag 27 november 2008 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Lelies.Vooral witte.
[ afbeelding ]
De geur ook.Van lelies en van jasmijnbloemen.
[ afbeelding ]
Mijn moeder is wel van de provocatie.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, voor lelies ben ik ook allergisch. Maar dat heeft in het dagelijks leven niet zoveel invloed
Mazzel dat jij er overheen gegroeid bent; bij mij zijn zeker de katten- en de pleisterallergie alleen maar erger geworden, ook na blootstelling.
Goed idee!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar hoe vinden jullie het idee van mijn nieuwe streef??
yup witte zijn ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:47 schreef Isegrim het volgende:
Lelies.Vooral witte.
[ afbeelding ]
De geur ook.Van lelies en van jasmijnbloemen.
[ afbeelding ]
Hm, bij mij werd het na de puberteit juist erger. Ik moet zeggen dat ik niet zo'n trek heb in provoceren, zeker niet wat betreft de pleistersquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel van de provocatie.
Ik was vroeger overal wel zo'n beetje allergisch voor, van wasmiddel tot huismijt tot pollen..
Ze deed gewoon alsof het er niet was en gek genoeg verdween alles na mijn puberteit. Zelfde bij mijn broers
Terwijl mijn moeder gek genoeg nog steeds hooikoorts patient is. Bij haar hielp het dus niet.
Weet ik niet om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 12:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
heb ik ook altijd! heel heel soms gaat t goed als ik doorslik, maar meestal ben ik gewoon een hele maand "een klein beetje ongesteld" heel irritant!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:37 schreef AKnynke het volgende:
tvp.
Hier vreemde cyclus met de pil. Deze maand besloten de pil door te slikken. Toch ongesteld geworden, en nu blijft het maar steeds een beetje bloeden. Erg gek!
Ik heb ze, als ik ze heb, of op mijn kin of bij mijn neusvleugelsquote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Zoals jullie weten ga ik reeds richting de 40 en het doet mij niet veel deugd te melden dat ik af en toe nog steeds een puistje heb. Op mijn kin meestal. Of bovenop die nase.
Dat zou wel heel mooi zijn, precies 50 kilo eraf. Wow!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hoe doe je dat dan met sieraden? 24ct goud hoef je maar een keer te laten stuiteren en het is verbogenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:58 schreef conleche het volgende:
Hier ook allergisch aangelegd: hooikoorts, nikkel en ander metaal behalve 24 kt. goud en zwarte katten.
Dat is best veel, 2,5 kg. Ik zie bij mij een groot verschil tussen 58 kg en 60,5 kg. Het zijn net de puntjes op de i. Botjes tellen of überslank, of (in mijn geval) plat buikje of klein buikje.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
@tink, dat is maar 2,5 kg lichter dan ik nu ben...
en ik denk dat ik daar maar voor ga![]()
ik ga me douchen, aankleden en zo met vriendlief de stad in...
en morgen komt ws mijn lingerie!!!hoop ik tenminste, want vanmiddag wordt het verzonden
Klopt; ik laat eens in de zoveel tijd alles wat verbogen is omsmelten en laat er dan een nieuwe van maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met sieraden? 24ct goud hoef je maar een keer te laten stuiteren en het is verbogen
Ik heb 1 paar oorbellen en dat gaat goed. Bij mijn vingers heb ik er minder last van, daar kan ik ook gewoon 18 kt. goud hebben. En zelfs zilver. Maar mijn oren is echt een crime! Dat kreeg ik pas rond m'n 20e overigens!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met sieraden? 24ct goud hoef je maar een keer te laten stuiteren en het is verbogen
Meen eens. Ik vind je huidige gewicht en BMI eigenlijk al heel mooi BJ. Je kan ook nog proberen rond de 70 te komen en dan het getal 72 aan te houden als de bovengrens. En verder zou ik niet teveel waarde ophangen aan getalletjes. Je ziet er prima uit en daar gaat het toch om? Maar je moet het zelf weten.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik niet om eerlijk te zijnJe zit dan heel laag in je BMI en niet iedereen is dan nog mooi. Met zoals niet iedereen mooi is met een bmi rond de 24. Voor het gevoel zou ik er wel voor gaan. Het is natuurlijk heel wat om 50 kg af te vallen.
Of je ook op dat gewicht moet blijven hangen weet ik dus niet. Net waar je je zelf prettig bij voelt
Heb ik dus ook, maar dat kwam dus niet uit de allergietest.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb 1 paar oorbellen en dat gaat goed. Bij mijn vingers heb ik er minder last van, daar kan ik ook gewoon 18 kt. goud hebben. En zelfs zilver. Maar mijn oren is echt een crime! Dat kreeg ik pas rond m'n 20e overigens!
Ik kan ook niet zeggen dat ik er erg rouwig om benquote:Op donderdag 27 november 2008 13:06 schreef Isegrim het volgende:
Dat is helemaal niet erg, allergisch zijn voor McDonald's-voer.
Ik verdraag geen pizzaquote:Op donderdag 27 november 2008 13:05 schreef Ewelina het volgende:
En ik ben eigenlijk nergens allergisch voor. Bepaald voedsel verdraag ik wat minder goed, that's all. McDonalds is daar 1 van
Dat heb ik idd ook, dat mij oorlelletjes gevoeliger zijn dan mijn vingers. Zilver verdraag ik prima, maar andere metalen willen nog weleens jeuk veroorzaken.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb 1 paar oorbellen en dat gaat goed. Bij mijn vingers heb ik er minder last van, daar kan ik ook gewoon 18 kt. goud hebben. En zelfs zilver. Maar mijn oren is echt een crime! Dat kreeg ik pas rond m'n 20e overigens!
Dat is toch niet erfelijk he?!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef conleche het volgende:
[..]
How conveniantquote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Van heel veel suiker word ik shaky, dat merk ik wel. En alles wat laxerend kan werken, is bij mij laxerendquote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik verdraag geen pizza. Althans niet die van New York Pizza
. En ik kan ook niet tegen veel drop en chocola (en sowieso alles waar veel suiker in zit), dus dat is ook wel handig. Het is zelfs zo erg dat ik nu ik eraan denk zelfs een beetje voel wat ik voel als ik teveel suiker heb gehad
.
Ik word shaky, dizzy, ga transpireren, krijg keelpijn... (en dat heb ik allemaal ondervonden door een zakje zeeuwse wafeltjes in één keer leeg te etenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van heel veel suiker word ik shaky, dat merk ik wel. En alles wat laxerend kan werken, is bij mij laxerend
Voor de rest denk ik dat mijn buikkramp-probleem gewoon een kwestie van stress is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Voor degenen die de foto's gemist hadden, hier nog even de post met de voorfoto's van BJ: Slank de feestdagen in # 317 - Met verdwenen linealen
Dat heb ik dus ook als ik teveel suiker eet.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik word shaky, dizzy, ga transpireren, krijg keelpijn... (en dat heb ik allemaal ondervonden door een zakje zeeuwse wafeltjes in één keer leeg te eten)
Ik krijg daar keelpijn vanquote:Op donderdag 27 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook als ik teveel suiker eet.
En ik word tegenwoordig misselijk van warme chocolademelk met slagroom
* reisbureau belt voor enkeltje naar AKnynke*quote:Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef AKnynke het volgende:
Het leek wel een tropisch eiland gister:
[ afbeelding ]
tot dat je zag dat er ook sneeuw lag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier doen de zweden hun gymnastiek (naast een langlauf trail!)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, en foto's zijn natuurlijk speciaal voor Anosmie!
Dat heb ik dan weer niet. Ik krijg een misselijk, opgeblazen gevoel en dan kan ik de rest van de middag niks meer eten. Avondeten lukt dan ook niet goedquote:
Dan heb ik dat ook, en dan moet ik inderdaad snel wat hebben, liefst enorm zoet. Maar het komt bijna niet voor dat ik echt te weinig eet, wel dat ik teveel zoete troep eetquote:Op donderdag 27 november 2008 13:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb het omgekeerd: als ik te weinig eet, dan word ik shaky en duizelig en ben zelfs al een paar x flauwgevallen: beetje suiker in de vorm van jus d'orange en ik voel me na een paar minuten weer kiplekker.
Gelukkig!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk het niet popje! Mijn moeder en zusje hebben nergens last van!!
pincet en schaartje. Ga NOOIT van huis zonder pincet en schaartjequote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Dus. Ik ben mijn koffer aan het inpakken. M'n zomergarderobe zit al in de kofferWat moet ik écht niet vergeten? Paspoort, Padi(-logboek) en fototoestel liggen al klaar!
Oehja, goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
[..]
pincet en schaartje. Ga NOOIT van huis zonder pincet en schaartje
en je carmen set
Geld/CC/PP, reisapotheekje, noodnummer van je reisverzekering + polisnummer, mobiel.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Dus. Ik ben mijn koffer aan het inpakken. M'n zomergarderobe zit al in de kofferWat moet ik écht niet vergeten? Paspoort, Padi(-logboek) en fototoestel liggen al klaar!
+ nagelvijl. Ik word echt gestoord als er een haakje oid aan m'n nagel zit en ik dat er niet netjes af kan vijlenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
[..]
en je carmen set
Die van mij liggen in zo'n verzamelvat voor objecten die 'vrijwillig' zijn afgestaan aan de douane.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:25 schreef SHE het volgende:
en je carmen set
Ik doe het maar gewoon in mijn koffer dan!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die van mij liggen in zo'n verzamelvat voor objecten die 'vrijwillig' zijn afgestaan aan de douane.
Senks. Wat is een PP? Of bedoel je daar pinpas mee? Ik neem sowieso geen geld mee, pin daarquote:Op donderdag 27 november 2008 13:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geld/CC/PP, reisapotheekje, noodnummer van je reisverzekering + polisnummer, mobiel.
PasPoort??quote:Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Senks. Wat is een PP? Of bedoel je daar pinpas mee? Ik neem sowieso geen geld mee, pin daarVriendlief heeft nog wel wat contant over van de vorige keer volgensmij.
Met schaartje heb ik geen ervaring, maar ik heb vaak genoeg gereisd met een pincet in m'n handbagagequote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die van mij liggen in zo'n verzamelvat voor objecten die 'vrijwillig' zijn afgestaan aan de douane.
Ik reis altijd met etuitje, stop ik gewoon in een vakje in mijn koffer. Nog nooit eruit gevist!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al klaarliggenquote:
Ohhhja, oplader was ik straal vergeten denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Goodbye: oplader van je telefoon en fototoestel? En vergeet je tandenborstel niet...
Ik neem ook altijd pijnstillers en pleisters mee, en boterhamzakjes voor rommeltjes onderweg, maar dat is misschien wat overdreven.Oja, en pen en papier.
Ja, dat was bij mij ook zo toen ik in de synagoge in Berlijn bij de metaaldetector mijn zakmes moest afstaan. Ja sorry, een zakmes is gewoon handig, als je op vakantie bent!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
Dat doet me denken! Tijdens onze rechtszaak moest ik een keer naar de zitting en was ik vergeten mijn Opinelletje uit mijn tas te halen en toevallig had ik ook nog een schaar bij me. Ze keken me echt aan alsof ik een grote boef was![]()
PinPas inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Senks. Wat is een PP? Of bedoel je daar pinpas mee? Ik neem sowieso geen geld mee, pin daarVriendlief heeft nog wel wat contant over van de vorige keer volgensmij.
Kan ook met zo'n chipclip voor op je veters, ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word er altijd zo chagrijnig van als ik m'n schoenen uit moet doen op het vliegveld omdat ik mogelijkerwijs iets in de hakken verstopt heb. Ik begrijp het wel, maar het voelt zo mensonterend om zonder schoenen door een publieke ruimte te lopen.
Ik wil graag zo'n Nike & iPod sportkit (en een LG Renoir, en een Dolce Gusto), maar kun je zo'n chip alleen gebruiken als je die speciale Nikes hebt? Op eBay kom ik namelijk ook van die chiphoesjes tegen.
Rhonda Sh'niqua Jameswood?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag niet eens door de metaaldetector heen omdat mijn implantaat dan ontregelt![]()
Ik word dus iedere keer fijn gefouilleerd. Nu zijn ze hier in Nederland en in Engeland aardig en gentle, maar in de USA stapt er zo'n tientonner die Rhonda heet diekijkt op je af, dat is wel even slikken..
You ai'nt ta'lki'n to meeheeee.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You know it girlfrieeeeend!![]()
Say mah name!
Mijn totale tel. rekening van 3 weekjes Tsjechië zat ergens in de 400 euro.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye, vergeet je bikini niet he?En je snorkel.
En pas op met 'gezellig' even met het thuisfront bellen als je daar bent. Mijn mobiele rekening was 205 euro na 1 weekje Egypte
Yo' momma's so ugly bitch gets arrested fo'lookin' out the windo'!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
You ai'nt ta'lki'n to meeheeee.
Dat zou ik je sowieso niet aanraden als ik zie hoe er door de mede-Puppels wordt gereageerd als er 'onenigheid' met een Puppel en een ander isquote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er uit dames. Ik ga géén ruzie zoeken met metmelk.
Uhuuuuh. You know it giiirrrrl.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yo' momma's so ugly bitch gets arrested fo'lookin' out the windo'!
Maar ik vind 5 dames op mij heul niet erg hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik je sowieso niet aanraden als ik zie hoe er door de mede-Puppels wordt gereageerd als er 'onenigheid' met een Puppel en een ander is![]()
Ik mis hier wel elke keer dequote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhuuuuh. You know it giiirrrrl.
Talk to the haand cause the face ain't lis'e'nin.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mis hier wel elke keer detok to the hand bij!
Vertrek je morgen? En wat voor pil heb je?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:22 schreef Goodbye het volgende:
Net naar de apotheek geweest en ik mag hem dus niet halen zonder recept van de dokter (heb hem voorheen bij een apotheek ik mijn vorige woonplaats gehaald..). Weer geprobeerd huisarts te bereiken, maar dat lukte niet. Vervangende huisarts, en daar had ik een doktersassistente die het wel kon faxen maar de huisarts (die moet ondertekenen) was al naar huis. Nu heb ik dus miss geen pil en nu weet ik even niet meer wat ik moet doen![]()
Welke pil heb je?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:22 schreef Goodbye het volgende:
Net naar de apotheek geweest en ik mag hem dus niet halen zonder recept van de dokter (heb hem voorheen bij een apotheek ik mijn vorige woonplaats gehaald..). Weer geprobeerd huisarts te bereiken, maar dat lukte niet. Vervangende huisarts, en daar had ik een doktersassistente die het wel kon faxen maar de huisarts (die moet ondertekenen) was al naar huis. Nu heb ik dus miss geen pil en nu weet ik even niet meer wat ik moet doen![]()
Dit jaar waren de rekeningen 3x hoger dan vorig jaar, omdat degene die ons vroeger "deed" was overgestapt naar de belasting. Toen ik verhaal ging halen, zei ze dat ze een bepaalde email van mij niet had gehad (toevallig een email met alle ingevoerde bonnetjes) waardoor ze zelf alles hebben lopen invoeren à 800 euro. ex BTW. Bovendien snapten ze mijn manier van factureren niet en dat heeft ook veel xtra tijd en dus geld gekost. Grappig wel is, dat de vorige boekhouder ons zelf had gesommeerd om het factureren op die manier te doen. Bij thuiskomst ging ik mijn emails checken en zag dat ik wel degelijk die mail had verstuurd. Ze gaf later ook toe dat ze het had ontvangen. Anyway: ik heb toen van die rekening betaald wat ik dacht dat redelijk was. Niks meer van gehoord totdat ik vanochtend voor het restant een incassobureaubrief openmaakte. Toen was voor mij de maat vol.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
@conleche: wat had die boekhouder trouwens voor vreselijks gedaan dat je de samenwerking opzegt en daardoor zelfs op zoek moet naar een ander kantoor? (ik hoop voor je dat je administratiekantoor bedoelt en niet je eigen werkplek)
Dat mag ik ook niet meer als ik eenmaal een CI hebquote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag niet eens door de metaaldetector heen omdat mijn implantaat dan ontregelt![]()
Ik word dus iedere keer fijn gefouilleerd. Nu zijn ze hier in Nederland en in Engeland aardig en gentle, maar in de USA stapt er zo'n tientonner die Rhonda heet diekijkt op je af, dat is wel even slikken..
Iets lekker gezellig laten ruikenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef Greys het volgende:
Oh Mini, wat héérlijk, stoofvlees!Het hele huis gaat er zo lekker gezellig van ruiken
En Steve, die kale, die vond ik stoer
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit jaar waren de rekeningen 3x hoger dan vorig jaar, omdat degene die ons vroeger "deed" was overgestapt naar de belasting. Toen ik verhaal ging halen, zei ze dat ze een bepaalde email van mij niet had gehad (toevallig een email met alle ingevoerde bonnetjes) waardoor ze zelf alles hebben lopen invoeren à 800 euro. ex BTW. Bovendien snapten ze mijn manier van factureren niet en dat heeft ook veel xtra tijd en dus geld gekost. Grappig wel is, dat de vorige boekhouder ons zelf had gesommeerd om het factureren op die manier te doen. Bij thuiskomst ging ik mijn emails checken en zag dat ik wel degelijk die mail had verstuurd. Ze gaf later ook toe dat ze het had ontvangen. Anyway: ik heb toen van die rekening betaald wat ik dacht dat redelijk was. Niks meer van gehoord totdat ik vanochtend voor het restant een incassobureaubrief openmaakte. Toen was voor mij de maat vol.
Yep! Alleen vraagt echt niemand daarom. Meestal leg ik het gewoon even uit en klak ik het externe deel van en op mijn hoofd zodat ze zien dat het echt magnetisch isquote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik ook niet meer als ik eenmaal een CI heb. Je hebt dus ook zo'n speciaal pasje?
Een strip van een zus of vriendin lenen?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:22 schreef Goodbye het volgende:
Nu heb ik dus miss geen pil en nu weet ik even niet meer wat ik moet doen![]()
Ja weet ik, goedkoper en zulks. Maakt mij niet uit, ik heb geen bijwerkingen door die nieuwequote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef loveli het volgende:
Rigevidon is niet de opvolger van Microgynon, ze zijn gewoon allebei te verkrijgen. Stediril heeft ook dezelfde hormonen en er bestaan ook generieken.
All ends well. Ik was denk ik anders even bij een vriendin of schoonzus langs gegaanquote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Een strip van een zus of vriendin lenen?
Condooms kopen?
Vriendje dumpen.
Ik kan me zo kwaad maken om dat hele recept-gebeuren. Ik bel meestal net iets vaker met de assistent voor een herhaalrecept dan ik bepaalde medicijnen nodig heb, zodat ik altijd een voorraadje heb en niet afhankelijk ben van de grillen van een huisarts of specialist. Ik heb er geen behoefte aan om tegen mezelf in bescherming genomen te worden.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef Goodbye het volgende:
Jeuzus, ik dacht even ongesteld te gaan worden op mijn (duik-)vakantie, was lichtelijk in paniek. Snap nog steeds niet echt waarom ze er bij de apotheek nou zo'n probleem van maaktenIk was een keertje een weekendje in de ardennen en m'n pil vergeten, toen kon ik het zo kopen bij de apotheek aldaar!
Ziet jouw ding er ook zo uit als een CI?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep! Alleen vraagt echt niemand daarom. Meestal leg ik het gewoon even uit en klak ik het externe deel van en op mijn hoofd zodat ze zien dat het echt magnetisch is
Yabadabbadoeoeoeoeoeo!!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Goodbye het volgende:
Net trouwens gebeld dat ik ben aangenomen!Mijn dag gaat echt in pieken en dalen vandaag
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Goodbye het volgende:
Net trouwens gebeld dat ik ben aangenomen!Mijn dag gaat echt in pieken en dalen vandaag
Ah, ik ben niet de enige dusquote:Op donderdag 27 november 2008 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me zo kwaad maken om dat hele recept-gebeuren. Ik bel meestal net iets vaker met de assistent voor een herhaalrecept dan ik bepaalde medicijnen nodig heb, zodat ik altijd een voorraadje heb en niet afhankelijk ben van de grillen van een huisarts of specialist. Ik heb er geen behoefte aan om tegen mezelf in bescherming genomen te worden.
Thanks!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Yabadabbadoeoeoeoeoeo!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik word daar ook strontziek van. Mijn huisarts weigert om meer dan twee pakjes migrainepillen voor te schrijven, waardoor ik altijd de angst heb om zonder te komen zitten.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me zo kwaad maken om dat hele recept-gebeuren. Ik bel meestal net iets vaker met de assistent voor een herhaalrecept dan ik bepaalde medicijnen nodig heb, zodat ik altijd een voorraadje heb en niet afhankelijk ben van de grillen van een huisarts of specialist. Ik heb er geen behoefte aan om tegen mezelf in bescherming genomen te worden.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet jouw ding er ook zo uit als een CI?*nieuwsgierig*. Over 10 minuten is mijn familie hier en ik zit nu nog even wat kruidnootjes weg te kanen bij wijze van lunch
. Bizar: ik heb die zak vrijdag gekocht en hij is nog steeds niet leeg (500 gram). En ik heb aan één handje ook al genoeg tegenwoordig
.
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Goodbye het volgende:
Wat een ass! Ik heb een 'lichte'zelf noem ik het niet licht, maar achquote:Op donderdag 27 november 2008 14:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik word daar ook strontziek van. Mijn huisarts weigert om meer dan twee pakjes migrainepillen voor te schrijven, waardoor ik altijd de angst heb om zonder te komen zitten.
Merci beaucoup!quote:
Ja, en wat denken ze nou? Dat ik dat spul recreatief ga gebruiken ofzo? Je neemt dat echt niet voor de lol.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een ass! Ik heb een 'lichte'zelf noem ik het niet licht, maar achvorm van migraine en mijn huisarts is gelukkig heel begripvol wat dat betreft
'Wonderful baby'?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:50 schreef Ewelina het volgende:
OMG, wat heeft NUON leuke wachtmuziekjes![]()
T-mobile heeft één liedje in niet hele goede qualiteit en als je daar 15 minuten moet wachten, is dat niet zo tofquote:Op donderdag 27 november 2008 14:50 schreef Ewelina het volgende:
OMG, wat heeft NUON leuke wachtmuziekjes![]()
Dat is inderdaad reuze-irritant. Ik heb een tijd lang regelmatig last gehad van schimmelinfecties en van één bepaald zalfje wist ik dat het goed werkte en daar vroeg ik dan ook om. Kreeg ik geheid iets anders.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef SHE het volgende:
Ik heb ALTIJD ruzie met mijn huisarts. En nog meer met de assistente.
Ik ben goed op de hoogte van medicijnen en kwaaltjes en 9 van de 10 keer weet ik zelf waar ik last van heb en hoe ik dat opgelost wil hebben, maar mijn arts denkt daar ALTIJD anders over.
Of beter gezegd; hij wordt betaald om er anders over na te denken, gezien het feit dat hij me altijd een ander merk of oplossing voorschrijft dan ik gewend ben en waarvan ik weet dat het een proven concept is..
Huisartsenbezoekers moeten verboden worden.
Which reminds me, ik moet nog even een andere praktijk opsnorren, want ik word alweer kwaad als ik eraan denk
Wat doe jij allemaal met je vinger?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:00 schreef boem-dikkie het volgende:
De laatste keer dat ik bij een huisarts was is volgens mij 3 jaar geleden toen ik mijn vinger uit de kom had, deze er zelf weer in gezet heb en hij toen gekneusd was
WTF, zijn jullie miljonair?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
Ik lees net een interview met mijn eigenste meneer in de Miljonair WonenEn op de vraag wat z'n favoriete woonwinkel is zegt ie doodleuk: Ikea; ik rij er blindelings heen! Whahahaha!
En bij: Wat is uw grootste miskoop: "Een stoomoven, die staat nog onuitgepakt in de garage" WTF, daar weet ik niks van?? Hebben wij een stoomoven??![]()
[ afbeelding ]
Sjakie de poes staat er ook op
Nou, leuk verhaal.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je vinger?
Ik ben momenteel zwaargewond aan mijn rechterpink. Liet een glazen schaal vallen en nu zit er een enorme jaap in, heel diep.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef Greys het volgende:
GoodbyeGefeliciteerd met je nieuwe baan EN met het feit dat je bloedloos de vakantie gaat doorkomen!
Ohh wat gaaf!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
Ik lees net een interview met mijn eigenste meneer in de Miljonair WonenEn op de vraag wat z'n favoriete woonwinkel is zegt ie doodleuk: Ikea; ik rij er blindelings heen! Whahahaha!
En bij: Wat is uw grootste miskoop: "Een stoomoven, die staat nog onuitgepakt in de garage" WTF, daar weet ik niks van?? Hebben wij een stoomoven??![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Alleen zijn achillespezen vinden het niet zo leuk, vraag maar aan Co met haar karretjequote:Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh wat gaaf!Vind hij de Ikea ook echt leuk, of zegtie dat maar?
O die was ik vergetenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen zijn achillespezen vinden het niet zo leuk, vraag maar aan Co met haar karretje
Ook miljonairs kunnen fan zijn vam de IKEA.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, anders zouden we waarschijnlijk niet naar de Ikea gaan!! Want het is volstrekt een feit dat we daar zeer geregeld te vinden zijn
Nee, 1 of ander vaag Nederlands nummerquote:
Details graagquote:
Ik had NUON privé, moest m'n elektriciteit aanvragen. Ik ben echt een n00b op dat gebiedquote:Op donderdag 27 november 2008 15:12 schreef Isegrim het volgende:
Bij Nuon Zakelijk draaien ze standaard dat 'Wonderful Baby'. Ik vind het een heel mooi liedje.
Co d'r man is een beroemde schilderttttt!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook miljonairs kunnen fan zijn vam de IKEA.Maar hoe komt je
in dat blad en waarom wist jij dat niet? En waarom koopt hij stoomovens zonder dat jij ervan weet?
Nou wel leuk! We zijn gaan shoppen in Hoogeveen om de tijd te doden, maar de kat was hartstikke snel weer wakker, dus we konden hem na 1,5 uur alweer ophalen! Niet erg veel van Drenthe gezien dusquote:
Ik wist wel van het interview, maar niet wat hij had gezegd, want ik was toen in Amsterdam en die stoomoven heb ik echt geen idee van, ga 'm zo maar eens vragen!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook miljonairs kunnen fan zijn vam de IKEA.Maar hoe komt je
in dat blad en waarom wist jij dat niet? En waarom koopt hij stoomovens zonder dat jij ervan weet?
Lurker meldt: heb je iets aan zo'n lijstje als hier te vinden is - in de chaos?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Echt, de chaos in mijn hoofd. Ze zouden eens wetenschappers op mijn hersenen moeten loslaten vandaag
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
IKEAEn dan vooral de parkeerplaats van de IKEA!
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihihihi![]()
Hmz, volgens mij ligt het aan Firefox want Hyves (quote:
Uhuh. En dan vooral het 'ho' gedeelte zeker?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Gezien het seizoen, moeten we dat misschien veranderen in:
Hohohohohohohohohooohoho![]()
Er stond wéér!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben scherpe en alerte lurker-af
*hersenwetenschapper meldt*quote:Op donderdag 27 november 2008 14:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Echt, de chaos in mijn hoofd. Ze zouden eens wetenschappers op mijn hersenen moeten loslaten vandaag
Daarom zei ik ook lurker-afquote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Alhoewel je niet echt meer een lurker bent
Yep.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Zijn er hier mensen die fok!silver gebruiken als layout?? Bij mij issie hartstikke stuk namelijk
Is dat echt iets vrouwelijks om te doen?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist wel van het interview, maar niet wat hij had gezegd, want ik was toen in Amsterdam en die stoomoven heb ik echt geen idee van, ga 'm zo maar eens vragen!
En Goodbye, verhaal is niet zo spannend hoor, maar wel een illustratie van het feit dat ik vrouwelijke onredelijkheid bezit. Hij liep dus voor me bij Ikea en ik reed hem bijna van de sokken met het karretje. Ik eerst sorry sorry roepen en toen bleek dat het allemaal wel meeviel, was het even stil en mompelde ik, dattie ook zo liep te slénteren altijd........En hij heel droog: "Ik was al benieuwd, hoe ik van deze situatie tóch de schuld zou krijgen"
Om dat ene gedeelte moest ik lachen, sorryquote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaah ik las hier van een nieuwe baan! Gefeliciteerd.
Ik heb een koortslip, zo groot dat het bijna een koortshoofd wordtIk voel en ben waarschijnlijk het lelijkst wezen wat er nu rondloopt. En het doet zeer
*jank*
Eigenlijk gewoon onderzoek, maar dan onder begeleiding van een echte onderzoeker. In het kort ga ik een soort EEG doen (met elektroden hersenactiviteit meten) en daarmee kijken wat de hersenen doen tijdens bepaalde processen in het werkgeheugen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat goed, M_r! Wat voor stage ga je doen?
Ohhh was hij dat van die boot?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Co d'r man is een beroemde schilderttttt!
Dat durft ze misschien zelf niet zó te zeggen, maar het is wel zo
En Co kan zelf ook best lekker verrûvûh![]()
Maar dat van die stoomoven ben ik dan ook wel benieuwd naar.
Hoewel... na het boot-incident verbaast het me niets eigenlijk
Kaantjes.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:32 schreef conleche het volgende:
Vroeger maakte mijn moeder dat met uitgebakken vetspek (dus alleen dat witte gedeelte en dan knapperig uitbakken) dan stonk het huis altijd verschrikkelijk. De smaak van die vetjes zelf was wel lekker, mits heel knapperig.....
Er komt vanzelf weer een zomer.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:36 schreef conleche het volgende:
Die boot, daar hebben we precies 2x mee gevaren voor ie in de winterstalling ging.
Met koninginnedag ben je er heel blij mee!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:36 schreef conleche het volgende:
Die boot, daar hebben we precies 2x mee gevaren voor ie in de winterstalling ging.
En heb je er nou ook nog een 'chauffeur' bij nodig? Omdat Heer C zijn vaarbewijs niet heeft?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:36 schreef conleche het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En heb je er nou ook nog een 'chauffeur' bij nodig? Omdat Heer C zijn vaarbewijs niet heeft?
Nee, dat bedoel ik niet. In silver laat een spoiler altijd de plaatjes en smileys doorquote:Op donderdag 27 november 2008 16:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep.
Cookies zijn stuk en de spoiler laat plaatjes en smilies door.
Wat is bij jou het probleem?
Help! En thanks alerte lurkerquote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*hersenwetenschapper meldt*
Kom maar op, dan gaan we eens even in je hoofd kijken.
Je bent nog op tijd! Thanks!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Even een collectieve felicitatie voor iedereen met good nieuws:
Gefeli!
![]()
Goodbye, ben ik nog op tijd om je een fijne vakantie te wensen?
Fijne vakantie!
Maandje over datum ofzo is wel te doen, maarreh... En pak bloem kost minder dan een euro.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm... Ik ben m'n keukenkastjes aan het inruimen en ik vind een pak bloem dat over de datum is. Weet iemand hier wat er dan mee gebeurt? Hoe kun je zien of je het nog kunt eten?
Dat is toch niet die BH die ik naar je heb opgestuurd he?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:01 schreef SHE het volgende:
Even zuchten.
*sigh*
Omdat ik de donkere dagen haat, maar ze tegelijkertijd zo heerlijk kneuterig gezellig vind.
Omdat ik tof wil zijn, en tegelijkertijd braaf.
Omdat ik van zwart hou, maar ook van wit.
Omdat mijn BH niet fijn zit.
Omdat ik echt een gruwelijke hekel heb aan pagina's met ezelsoren ( DOE NIET!!!!!! )
Omdat ik uit pure eikeligheid vanochtend de fiets van mijn vervelende buurvrouw een heel eind verderop heb gezet omdat ze deze pontificaal voor mijn mooie poesie kerstboom had geplantEn dat eigenlijk heel stom en gemeen is.
Omdat ik een afstandbediening heb kwijt gemaakt en ik bijna wel zeker weet dat ik 'm heb weggegooid maar het niet durf op te biechten.
goh misschien ben ik je wel tegengekomenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou wel leuk! We zijn gaan shoppen in Hoogeveen om de tijd te doden, maar de kat was hartstikke snel weer wakker, dus we konden hem na 1,5 uur alweer ophalen! Niet erg veel van Drenthe gezien dus
Zijn er hier mensen die fok!silver gebruiken als layout?? Bij mij issie hartstikke stuk namelijk
Als jullie nog iemand zoeken die het bootje met koninginnedag wil varen...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!![]()
We hebben het boekje in huis en of ik het even wil halen, want meneer is niet zo'n studieneus. Als ik het niet dacht, moet ik in m'n schaarse vrije tijd leren over allerlei schependingen, die me geen biet interesseren..........
Nou, dat is nog iets om in overweging te nemen een Fokmeet op het Amsterdamse water met koninginnedagquote:Op donderdag 27 november 2008 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als jullie nog iemand zoeken die het bootje met koninginnedag wil varen...Ík heb mijn vaarbewijs voor zeil- en motorboten tot heel veel meter (16 of 25 meter, weet het nieteens meer precies)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh grappigquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 17:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
goh misschien ben ik je wel tegengekomenwij waren ook aan het shoppen in Hoogeveen
De Belastingdienst heeft geen 'klanten'.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:01 schreef Laureline het volgende:
Ik word niet depressief, maar melancholisch van de herfst geloof ik. Zat vandaag de hele tijd met deze:
in mijn hoofd.
En belastingkantoormevrouwen- en meneren moeten dood. Altijd de schuld op jou afschuiven (de klant nota bene, als ik dat bij 1 iemand zou doen, en dan ook op die toon, was ik echt meteen failliet.), intussen de stomste vergissingen makend waardoor jij weer honderden euro's misloopt. En daar geen enkele verantwoordelijkheid voor voelen. Ik doe nu alles zelf, eigenlijk uit pure frustratie. Maar wat hebben ze het moeilijk gemaakt voor zelfstandig ondernemers! Echt niets is logisch, begrijpelijk of op een normale manier verwoord. De eerste keer hing ik volgens mij dagen achter elkaar aan de lijn met de belastingtelefoon. 't Is een complot!
Ik heb alleen mijn vorige vakantie gedoken en ik had een betrouwbare dive instructor, maar echt lésgeven deed hij nietquote:Op donderdag 27 november 2008 18:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben jaloers, Goodbye! Wil ook echt weer duiken!
En ik snap die mensen niet die in Nederlandse zwembaden gaan duiken (voor hun plezier he, niet als opfrissing). Wat is daar nou de lol aan?.
Onder water valt dat niet heel erg op hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo duiken in een zwembad. En ik ben er wel blij mee, want ik wilde het toch nog even opfrissen voor de vakantie. Maar ik ga dus duiken tijdens de training van een duikvereniging. Die zijn vast heel goed. En ik dus niet
Ken jij die ene oefening dat je je regulator half in je mond moet doen en zo moet ademen? Dat is echt mijn grootste nachtmerrie ooit, ik heb dat maar één keer gekund volgensmij. Als mijn regulator er mee ophoud ofzo, dan ga ik wel snel naar mijn buddyquote:Op donderdag 27 november 2008 18:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben afgelopen zomer ook na een jaar niet duiken weer gaan duiken. Dat was toen ook m'n tweede keer. Moet bekennen dat ik ook wel redelijk zenuwachtig was, maar daar geen opfriscursus ofzo meer heb gedaan. Het enige dat ik uiteindelijk echt verleerd was, was onderwater wisselen van regulator. Ik kwam namelijk op een gegeven moment op 30 meter diepte bij m'n reservelucht terwijl we pas halverwege waren.. Toen moest ik dus zonder oefening op de reserve-regulator van m'n vriend. Dat was wel even eng. Vooral omdat je niet even naar boven kunt als het niet lukt! Maar allemaal goed gegaan. Na twee duiken voelde ik me weer als een vis in het water!
Ik hoop dat je ontzettend veel plezier hebt en mooie dingen ziet! Zowel boven water als onder water.
Of juist heel veel! Maar ik bedoelde dus belastingconsulenten. God wat een tuig. Nee, dan heb ik inmiddels liever de belastingdienst zelf, dan die lui die mij zogenaamd daartegen moesten 'beschermen'.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De Belastingdienst heeft geen 'klanten'.
* Dankjewel!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:09 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.. vakantiegangers, veel plezier
sollicitanten ik hoop dat alles goed is gegaan,
bullers goed zo en veel plezier enzo..
Uhm..
afstandbedieningweggooiers en fietswegzetters, uhm, tja.... (zou mij ook overkomen/ zou ik ook doen)
duikers, lijkt me erg gaaf
en ik wil ook op een bootje!
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
* Dankjewel!![]()
* Ja, want ik ben aangenomen!![]()
* Niet van toepassing
Uhm
* Niet van toepassing
* Is het ook!
* Bootje hebben is inderdaad leuk!![]()
![]()
Ja, maar het stomme is dat ik niet eens weet bij wèlke buren ik dat dan in de brievenbus moet gooienquote:Op donderdag 27 november 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
Gedichtje is niet eens zo'n stom idee, gewoon op een kaartje in de brievenbus een lollig gedichtje, maar met de strekking of ze asjebulliev het gepingel binnen de perken willen houden!
Jaaaa gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 november 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb nu m'n bul, dus mijn periode op de universiteit is nu definitief afgesloten.
Ik heb het er helemaal mee gehadquote:Op donderdag 27 november 2008 19:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Omhoog liggen met je pootje!
Hoe is het nu?
Hmmm ik ken die jongens in U-city goed, maar daar kan je ni zomaar in loondienst, dat heeft te maken met de bedrijfsconstructie. Dat ga ik hier allemaal niet uitleggen, ik wil je wel pm-en ofzo maar dat kan ni want jou box is dicht.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:44 schreef cyclechick het volgende:
kwoon niet in een dorp, maar heuse stad! (U-city)
Heb al een x mail contact opgenomen, maar daar nooit iets op teruggehoord. Misschien maar gewoon een x bellen, en elke keer als ik er een tegenkom, wil ik ze aanschieten om het te vragen
mooi hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef Miss_S het volgende:
nog even spammen (als ik hem dan toch ergens anders op Fok! posts) nog een foto van de fotoshoot (een van de mooiste als je het aan mij vraagt)
[ afbeelding ]
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |