Dat is een heel goed idee!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef conleche het volgende:
Ik ga alle mensen die negatieve energie veroorzaken uit m'n leven schuppen. Klaar ben ik er mee.
Moet ik nu wel een nieuw kantoor zoeken![]()
Nogal cranky, ben de halve nacht opgebleven om naar Mumbai te kijken.....quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Krachtdadig, zo vroeg in de morgen, Conleche
You go girl!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:44 schreef conleche het volgende:
Ik ga alle mensen die negatieve energie veroorzaken uit m'n leven schuppen. Klaar ben ik er mee.
Teveel werkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:48 schreef Miss_S het volgende:
Wat hebben we ook aan zo'n mod
Waarom geen OP's meer?
Krachtdadig?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Krachtdadig, zo vroeg in de morgen, Conleche
Ik was inderdaad wel benieuwd geworden. Bedankt voor het opzoeken!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Voor degenen die de foto's gemist hadden, hier nog even de post met de voorfoto's van BJ: Slank de feestdagen in # 317 - Met verdwenen linealen
In your face, neerlandicaatjequote:Op donderdag 27 november 2008 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krachtdadig?.
Ik google net even en het blijkt ook nog gewoon te bestaan. Ik dacht dat je 'daadkrachtig' bedoelde
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeepvrij.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
babyshampoo
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef Goodbye het volgende:Sollicitatie ging goed, ben waarschijnlijk wel aangenomen!
Nee, het is niet dat ik niet tegen zeep kan. Volgens mij is het eerder iets van een veelvoorkomend parfum-ingredient of siliconenprut, wat ik slecht verdraag.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zeepvrij.
Koop ik voor mijn vriend ook weleens, die kan niet tegen zeep.
En anders de zeepvrije shampoo van Aldi of Action, die kosten ook relatief niks.
Nu je iets gevonden hebt waar je tegen kunt en wat niet duur is, is dat ook wat minder zinvol, toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:11 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een deugdelijke allergietest laten uitvoeren, maar daar heb ik geen zin in
Ja, maar die cosmetica-allergie is het ergste nietquote:Op donderdag 27 november 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nu je iets gevonden hebt waar je tegen kunt en wat niet duur is, is dat ook wat minder zinvol, toch?
Ik heb ooit een allergietest gehad en daar kwam uit dat ik allergisch was voor katten.
Die uitslag heb ik maar genegeerd.
Door het vergeten van m'n pil?quote:
Weet ik, heb ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar die cosmetica-allergie is het ergste nietIk ben ook nogal allergisch voor katten. en voor alles wat met pleisters en tape te maken heeft
Dat laatste is echt irritant
bij mij werd het juist erger toen de pil helemaal uitgewerkt was.... ben dus nu flink aan de smeerseltjes enzo.. en moet zeggen dat dat wel goed helpt hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:35 schreef SHE het volgende:
Hier ook pukkels zonder pil
Ze zeggen dat je minstens een half jaar moet volhouden en dat ze dan vanzelf weggaan
Nou, als dit te lang duurt ga ik mooi iets ervoor halen. Ik wil niet ineens jeugdpuistjes
Nou iddquote:
Ik moest na m'n kijkoperatie in de tapequote:Op donderdag 27 november 2008 12:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik ook.
In mijn geval is het latex-allergie.
Latexvrije blaarpleisters kan ik dus wel gebruiken.
Dat is heel fijn, want ik ben nogal onhandig en snij mezelf dus regelmatig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vroeger eens een week met m'n enkel in de tape gezeten, toen kwam m'n hele bovenste huidlaag eraf zettenHad ik zo'n vochtig, roze velletje over. Heel handig, dan kun je dus geen sokken aan
![]()
Ja, had ik ook, ik was ineens echt een krentenbolquote:Op donderdag 27 november 2008 12:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nog ff over de pukkels bij het weer starten van de pil? bij mij is het juist andersom, met pil geen pukkels en zonder wel.....
ik dus ook niet.... dus voelde me doodongelukkig toen ineens die vieze dingen op mijn gezicht tevoorschijn kwamen.. heb ze eerst allemaal flink mishandeld, maar daar werd het natuurlijk niet beter van, en liep ik met mooie korstjes rond.. en nu heb ik het 3-dingen-masker-scrub-reiniging- van garnier en garnier dagcreme tegen onzuiverheden....quote:Op donderdag 27 november 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou idd
@ BJ: dat maakt me niet geruster
Ik had in mijn puberteit nooit een pukkel..nu ineens wel
Naja...schatten ze me tenminste nog jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |