* Moozzie bindt Sgele'e ogen ook bij elkaarquote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bindt Sgele's handen en voeten bij elkaar, zet deze gezamenlijk in vloeibaar beton, en gooit een stuk spoorrails door Sgele's met-aambeien-begroeide-kringspier
Kappen nou he
de juiste dikte was die alquote:Op donderdag 27 november 2008 13:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als die maar 3milimeter dik is heb je er ook weinig aan
Het wordt echt tijd voor je dat het zaterdag isquote:Op donderdag 27 november 2008 13:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik laat wel echte zetten voor jou
maar dan nog steeds alleen van achter
Geilquote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ bindt Sgele's handen en voeten bij elkaar, zet deze gezamenlijk in vloeibaar beton, en gooit een stuk spoorrails door Sgele's met-aambeien-begroeide-kringspier
Kappen nou he
wooow powerpuff girls die blonde is mie geil, komt die uit zweden ?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komop hey! eerst al WOW, en nu nicotinepleisters. dit gaat niet goed hoor.
[ afbeelding ]
Godsamme m'n waterquote:
* Sm0keZ laat Bubba & Fat Bastard WL spitroastenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komop hey! eerst al WOW, en nu nicotinepleisters. dit gaat niet goed hoor.
[ afbeelding ]
ja idd.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor je dat het zaterdag is
GASTquote:Op donderdag 27 november 2008 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ laat Bubba & Fat Bastard WL spitroasten
Goed, ik ben ff weg, eens kijken wanneer de grote boze neger tijd heeft om m'n kringspier een servicebeurtje te geven
Laters!
Als je je auto een beurt geeft, moet je wel ff wachten totdat je uitlaat is afgekoeld. anders krijg je blaren etcquote:Op donderdag 27 november 2008 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed, ik ben ff weg, eens kijken wanneer de dealer tijd heeft om m'n auto een servicebeurtje te geven
Laters!
laters sm0kezquote:Op donderdag 27 november 2008 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed, ik ben ff weg, eens kijken wanneer de dealer tijd heeft om m'n auto een servicebeurtje te geven
Laters!
Zoiets jaquote:Op donderdag 27 november 2008 13:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja idd.
met je zatte kop en een zielig verhaal vrouwen versieren
laterz fijne dag nogquote:Op donderdag 27 november 2008 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laters!
ach, telefoonnummertjes en msnadresjes heb ik denk van t weekend weer welquote:
mogguh manquote:Op donderdag 27 november 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
terug van lunch
wel goed schoongemaakt ?quote:
WB meneer barraquote:Op donderdag 27 november 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
terug van lunch
ik heb hem gegeven he niet genomenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |