Jij noemt hem een gekke homo, maar edit mijn teksten met Tarzan in een anus enzoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee bedankt, gekke homo die je er rond loopt.
Eerst beetje geilen op Renedis en dan aan mij vragen of ik .....
ik ben blij voor je dat je weer lekker inet hebt hoor debbie...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ben zo opgelucht..zou bijna naar huis zijn gegaan
hebben veel vrouwen tegenwoordig dus was t verschil.quote:
Nee neequote:Op donderdag 27 november 2008 13:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hebben veel vrouwen tegenwoordig dus was t verschil.
ik ga alleen niet topless en mag alleen van achteren
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hebben veel vrouwen tegenwoordig dus was t verschil.
ik ga alleen niet topless en mag alleen van achteren
Plijsters?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Hmh, vanaf morgen mag ik met de 14mg nicotinepleisters gaan beginnen.. Ben nu nog met die 21mg dingen bezig. Ik ga weer een aantal vrolijke dagen tegemoet
Doet ie ook wel hoor, laatst had ie ook al zo'n penisvergroting laten doen. Waarom dan ook niet meteen een borstvergroting als je toch bezig bentquote:Op donderdag 27 november 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neptittis zijn zoooo
....
Ik blijf puur natuur
Wel als je helemaal niks hebt zoals crazy987 kan ik me wel voorstellen dat je het laat
vergroten tot een grote cup B of een kleine C
ook hoiquote:
Ga nou niet lopen zeuren dat die manier niet werkt, tot nu toe gaat het primaquote:Op donderdag 27 november 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Plijsters?![]()
Gewoon niet doen, dat werkt voor geen meter
Laat mij lekker zeurenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen zeuren dat die manier niet werkt, tot nu toe gaat het prima
Droxz is de demotivator hoor, jij niet
ja zo`n lul van 50cm vinden de vrouwtjes nogal geilquote:Op donderdag 27 november 2008 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet ie ook wel hoor, laatst had ie ook al zo'n penisvergroting laten doen. Waarom dan ook niet meteen een borstvergroting als je toch bezig bent
geen slecht ideequote:Op donderdag 27 november 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neptittis zijn zoooo
....
Ik blijf puur natuur
Wel als je helemaal niks hebt zoals crazy987 kan ik me wel voorstellen dat je het laat
vergroten tot een grote cup B of een kleine C
lengte of doorsnede?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja zo`n lul van 50cm vinden de vrouwtjes nogal geil
* Sm0keZ bindt Sgele's handen en voeten bij elkaar, zet deze gezamenlijk in vloeibaar beton, en gooit een stuk spoorrails door Sgele's met-aambeien-begroeide-kringspierquote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat mij lekker zeuren, en ik bedoel er mee te zeggen dat plijsters of compleet cold turkey hetzelfde is
Zonde van je geld, had je toch weer een pakje siga... oh wacht even
ik laat wel echte zetten voor jouquote:Op donderdag 27 november 2008 13:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee nee
Je hebt neptities dus feest gaat niet door
Nee, dan kun je jezelf tussen je tieten neukenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wahahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je jezelf tussen je tieten neuken
Als die maar 3milimeter dik is heb je er ook weinig aanquote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
komop hey! eerst al WOW, en nu nicotinepleisters. dit gaat niet goed hoor.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Hmh, vanaf morgen mag ik met de 14mg nicotinepleisters gaan beginnen.. Ben nu nog met die 21mg dingen bezig. Ik ga weer een aantal vrolijke dagen tegemoet
zodra ik die laat zetten jaquote:Op donderdag 27 november 2008 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je jezelf tussen je tieten neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |