Nou, misschien welquote:Op donderdag 27 november 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat is duidelijk. Anders had je nooit die vinger verbrand![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef Muck het volgende:
Ik ben friends kijken, lummelen en hopen dat de hoofdpijn verdwijnt![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Cali![]()
hardlopen in de regen word ik altijd zo sagerijnig van haha
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 november 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
Ik denk dat ik er ook niet blij van ga worden... Ik heb het niet zo op regen als het zo koud is
Eerst maar eens even wat huiswerk doen en daarna wel even kijken of ik nog zin heb om te rennen......
Ik sta erinquote:
alweer nietquote:
Hier ookquote:
Ik wou ook, maar ik heb besloten om morgen te gaan, aangezien ik nu al steken in me zij hebquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 19:44 schreef Californium het volgende:
was ik weer![]()
Iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn handen zijn rood van de kouval opzich mee buiten...totdat het begon te regenen
wou eigenlijk nog hardlopen....moet ik maar even handschoenen ofzo aantrekken
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wou ook, maar ik heb besloten om morgen te gaan, aangezien ik nu al steken in me zij heb
Ren je al 5 kilometer tijdens een les of nog niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]das dan niet zo goed nee
ik zou het mijn god niet wetenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ren je al 5 kilometer tijdens een les of nog niet?
Niet met lessen ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zou het mijn god niet wetenik ren gewoon een end.... Berekenend op minuten
jawelquote:
De afstand kun je heel makkelijk bepalen door in Google Earth je route met een liniaal op te meten!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jawelmet die lieve belgische dame
maar ik ben bij de eerste serie waarbij je uiteindelijk 20 min achter elkaar gaat rennen
Ik zou mijn god niet weten hoehard en hoever ik precies ren....vandaar ook mijn vraag in het hardlooptopic
Heb je mijn antwoord niet gezien?quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
jawelmet die lieve belgische dame
maar ik ben bij de eerste serie waarbij je uiteindelijk 20 min achter elkaar gaat rennen
Ik zou mijn god niet weten hoehard en hoever ik precies ren....vandaar ook mijn vraag in het hardlooptopic
jawel....quote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je mijn antwoord niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |