Totaal irrelevant op dit moment, dwaas!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:36 schreef Devrim_ het volgende:
Ik denk ook dat er ongeveer 40 op verschillende locaties zitten. (~10 per locatie)
En dat tegen een speciaal opgeleid leger en dan nog volhouden dat er een mogelijkheid is dat de regering goed heeft gehandeld
Zeer relevant voor de bevolking daar.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Totaal irrelevant op dit moment, dwaas!
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zeer relevant voor de bevolking daar.
Als de regering daar niet fatsoenlijk kan reageren op een terroristische aanval (In een vrij instabiel land als India waar vrij veel aanslagen gepleegd worden dus) dan hoort die daar niet.
Dankzij die mensen kunnen terroristen hun doel bereiken
Kun je ook een user muten?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zeer relevant voor de bevolking daar.
Als de regering daar niet fatsoenlijk kan reageren op een terroristische aanval (In een vrij instabiel land als India waar vrij veel aanslagen gepleegd worden dus) dan hoort die daar niet.
Dankzij die mensen kunnen terroristen hun doel bereiken
Ja zoiets. Iedereen wat pistolen, AK's, granaten en explosieven etc. en dan los gaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:33 schreef starla het volgende:
[..]
Zieke shit hoor, lijkt een beetje op een gemiddeld uurtje GTA spelen.
Ja, ik zie het.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://twitter.com/BreakingNewsOn
"Aantal doden minimaal 200"
Politie auto jatten, en dan een drive by doen..quote:Op donderdag 27 november 2008 01:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja zoiets. Iedereen wat pistolen, AK's, granaten en explosieven etc. en dan los gaan.
Ik wilde eigenlijk ook al twee uur geleden naar bedquote:Op donderdag 27 november 2008 01:49 schreef Remake het volgende:
Wekker gaat om 06:00
Maar ik wil weten hoe het afloopt met de special forces....
Tis bijna 2 uurquote:
Dit topic gaat de verkeerde kant opquote:Op donderdag 27 november 2008 01:52 schreef venomsnake het volgende:
Opzich wel een mooie foto:![]()
[ afbeelding ]
Oh dat ging al de verkeerde kant op opquote:Op donderdag 27 november 2008 01:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dit topic gaat de verkeerde kant op
quote:zaterdag 4 maart 2006 @ 20:38
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |