Weet jij veel hoeveel terroristen er zijn? Wie weet zijn het er wel vele tientallen. En ze kunnen moeilijk de boel platgooien.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je wilt de acties van de regering een succes noemen?
Gast, dat wil toch helemaal niet zeggen dat de regering gefaald heeft, flikker toch een eind op zeg.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
88 doden en het getal blijft stijgen.
Als je nu nog niet door hebt dat de regering heeft gefaald denk ik dat zelfs Captain Obvious jou niet meer kan helpen
Ligt er maar aan welke waarde je aan een mensenleven geeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Iblis het volgende:
Ongelooflijk wat een waanzin. Ik kan er niet bij. Hoe kun je zoiets nu in je hoofd halen. Wat denken ze ermee te bereiken? Het is toch volslagen idioterie.
Tja, da's met gijzelingen even iets anders. Wat een opmerking weer.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je special forces (Oftewel mensen die speciaal zijn gekozen en getraind om te moorden) een pak slaag krijgt gaat er ergens iets mis
Welke regering faalt niet bij 3 mogelijk 4 gijzelingsacties + losse groepjes die op straat iedereen beginnen te knallen?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
88 doden en het getal blijft stijgen.
Als je nu nog niet door hebt dat de regering heeft gefaald denk ik dat zelfs Captain Obvious jou niet meer kan helpen
OMFGquote:Op donderdag 27 november 2008 01:30 schreef Devrim_ het volgende:
Ze hebben een stuk of 4 terroristen doodgeschoten en er 9 gevangen genomen en jullie denken dat er nog een stuk of 300 rondlopen?
Niks nieuws daar.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:28 schreef Emimich het volgende:
Die Devrim_ snapt er niet veel van.
Ik gok op 30 ...quote:Op donderdag 27 november 2008 01:30 schreef Devrim_ het volgende:
Ze hebben een stuk of 4 terroristen doodgeschoten en er 9 gevangen genomen en jullie denken dat er nog een stuk of 300 rondlopen?
En let op...dat in een uur of 8
Zieke shit hoor, lijkt een beetje op een gemiddeld uurtje GTA spelen.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:32 schreef Remake het volgende:
ibn-cnn is reporting more blasts right now too but they don't know where they came from
Big blast across the water from the Oberoi, Worli/ Prabhadevi area
Yet another unknown loud noise from the other side of mumbai. No clue as to what it is.
Het zit ook nooit mee!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:32 schreef Skv het volgende:
Het is wel fucking bizar, ben vorig jaar wekenlang in Colaba geweest. Om het dan op deze manier terug te zien.. Bijna allemaal plekken waar ik dagelijks kwam.
Ik denk ook dat er ongeveer 40 op verschillende locaties zitten. (~10 per locatie)quote:Op donderdag 27 november 2008 01:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik gok op 30 ...
* edit
40 als ik kijk wat er tot nu toe op de diverse plaatsen gebeurt is.
Lijkt wel de duivel met die rode ogenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:36 schreef Remake het volgende:
Hier is dat joch weer,
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |