twitter rumours?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:11 schreef Remake het volgende:
Commandos in control of lobby of Taj and ask for Tear Gas
Cama hospital staff AND patients are being held hostage
No shit.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:07 schreef Meki het volgende:
Ik ben bang dat die terroristen dit maandenlang van tevoren hebben gepland.
denk wel meer danquote:Op donderdag 27 november 2008 01:13 schreef Remake het volgende:
Taj Hotel: reports of police severely out gunned by terrorists
Hoeveel terroristen zitten er wel niet in dat hotel, 20?!
Ja, om te moorden. Onder andere omstandigheden was het nu dus ook al opgelost. Maar dat ligt toch iets anders als je niet wilt dat de gijzelaars ook afgeknalt worden. Het gaat nu stap voor stap en dat is tijdrovend.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je special forces (Oftewel mensen die speciaal zijn gekozen en getraind om te moorden) een pak slaag krijgt gaat er ergens iets mis
Het hotel zit vol met lijken...hoe kan dat stap voor stap zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, om te moorden. Onder andere omstandigheden was het nu dus ook al opgelost. Maar dat ligt toch iets anders als je niet wilt dat de gijzelaars ook afgeknalt worden. Het gaat nu stap voor stap en dat is tijdrovend.
Iets met beste stuurlui enzo...quote:Op donderdag 27 november 2008 01:16 schreef Devrim_ het volgende:
Ze hebben het gewoon keihard verknald...
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:13 schreef kingmob het volgende:
Waar is John McClane als je hem nodig hebt btw?
Weet ik veel man, ik heb toch helemaal geen zicht op de situatie. Makkelijk lullen achter je PC'tje zo.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je wilt de acties van de regering een succes noemen?
88 doden en het getal blijft stijgen.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:21 schreef starla het volgende:
[..]
Weet ik veel man, ik heb toch helemaal geen zicht op de situatie. Makkelijk lullen achter je PC'tje zo.
Ah, komen er andere berichten uit de Turkse media dat je hier zo stellig zaken komt beweren?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:23 schreef Devrim_ het volgende:
88 doden en het getal blijft stijgen.
Als je nu nog niet door hebt dat de regering heeft gefaald denk ik dat zelfs Captain Obvious jou niet meer kan helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |