Vertonghen en Vermaelen zijn prima maar Mathijssen is dat evenzeer ook. Wel een van de betere verdedigers die Nederland heeft op dit moment.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het echt niks. Zo onzeker als wat. 10 keer liever Vertonghen en Vermaelen.
Hij mag eerst nog wel even hard trainnen en veel spelen bij Jong Ajax voordat hij weer een basisplaats krijgt vind ik eigenlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef Radegast het volgende:
En Sulejmani vind ik er een beetje dikkig uitzien. Daar mogen best een paar kilo's af denk ik zo.
Dat is z'n bouw.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef Radegast het volgende:
En Sulejmani vind ik er een beetje dikkig uitzien. Daar mogen best een paar kilo's af denk ik zo.
Inderdaad.. Vond Oleguer wat onzeker ogen.. Enoh is een prima speler , maar ik heb toch duizend keer liever Gabri! Toen hij erin kwam... Zucht, altijd hetzelfde liedje! Gabriquote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef fathank het volgende:
In de 1e helft had ie wel een paar rare fratsen waarbij ik bijna een hartverzakking kreeg
Hoezo? Hij is niet vreselijk explosief op het moment maar die man moet je gewoon elke wedstrijd opstellen en ritme en vertrouwen geven. Hij gaat het verschil straks maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij mag eerst nog wel even hard trainnen en veel spelen bij Jong Ajax voordat hij weer een basisplaats krijgt vind ik eigenlijk.
Serieus?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag blonk Oleguer wel uit vond ik dan.
Nee, maar een speler die een bal over 10 meter in kan spelen als CV lijkt me toch wel handig.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oleguer is er ook niet om op te bouwen he.
Ik vind idd ook dat Leonardo de voorkeur moet krijgen op dit moment. Hoeveel Mickey ook gekost heeft. Boeit allemaal niet. We zitten niet meer bij Heerenveen, hier moet je elke wedstrijd presteren. De beste man mag wel een voorbeeld nemen aan Suarez. Die was weer niet te houden vandaag.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij mag eerst nog wel even hard trainnen en veel spelen bij Jong Ajax voordat hij weer een basisplaats krijgt vind ik eigenlijk.
Hij verdient nu een stukje meer dus kan ie 2 gebakjes kopen ipv 1.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Volgens mij was hij bij Heerenveen inderdaad dunner.
Dacht ik eerst ook, maar is niet zo. Stevigheid en techniek, dat is zijn klasse. Bij de eerste training had hij zelfs een buikje, nu niet meer.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:30 schreef Radegast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |