Vertel!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef Finitio het volgende:
[..]
Wel een tip trouwens: Bestel eens de 'GIO', bij de Phileas in het L-gebouw.
Je weet niet wat je meemaakt!
Hoe vond/vind jij het?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:47 schreef Vincenski het volgende:
Nog 6 uur practicum en dan is mijn studentassistent 'carriere' waarschijnlijk voorbij![]()
Van welke schtudie?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zit ook in mn master inmiddels.
Is opzich wel leuk! Stuk beter dan al die andere kutbaantjes die je normaal naast je studie doet.quote:
OK. Alles in die topic is aangepassed. Bachelor rechten ook nog steeds actief?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:21 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hehehehehe
Economics richting Entrepreneurship
Vind ik ook, ben nu ook SA.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:04 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Is opzich wel leuk! Stuk beter dan al die andere kutbaantjes die je normaal naast je studie doet.
Ik parkeer hem altijd aan overkant van Abraham van Rijckevorselweg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Zoals ik in het andere, gesloten topic al zei: Ik ben inmiddels FEW - Economie & Bedrijfseconomie
En nog ff een vraagje: iemand een idee waar je een beetje fatsoenlijk kan parkeren in de buurt van de uni? De Kralingse Zoom is 9 van de 10 al helemaal vol en op de campus zelf parkeren wordt ook weer een beetje een dure grap als ik dat dagelijks doe.
Ik ben niet zo goed in straatnamenquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:22 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik parkeer hem altijd aan overkant van Abraham van Rijckevorselweg.
Aha, ik zit altijd in C dus ik parkeer het liefst bij het metrostation. Maar goed, dat is bijna altijd vol, dus ik dacht ik vraag eens alternatievenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:22 schreef Lennox het volgende:
Ik zit altijd in T of L, dus dan is het even de weg oversteken en je bent er. Loop liever 3 minuten, dan dat ik 5¤ per dag betaal.
Klopt, veel meer tijd, maar is meestal wel erg leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:51 schreef Vincenski het volgende:
Gaat wel stuk meer tijd inzitten dan dat er in je contract staat, maja is ook niet zon ramp. Welk vak geef jij?
Ik zorg gewoon dat ik het zo goed en uitgebreid mogelijk uitleg en degene die het gemaakt hebben snappen het dan en degene die alleen overschrijven snappen het bij het tentamen
Bij inleiding accounting heeft gemiddeld 50% het gehaald, terwijl het bij mij 80 studenten toch wel ruim boven de 60% is, altijd leuk om te zien
Ik stond vandaag in zo'n straat waar allemaal auto's langs de weg stonden dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:39 schreef Vincenski het volgende:
Kans is dat je daar soms ruzie krijgt met bejaarden uit de bejaardenflat omdat ze vinden dat je auto asociaal staat. Had ik pas geleden ook weer last van
Ik vraag me altijd af wat er met die vakevaluaties wordt gedaan? Dit blok ook maar eens ingevuld, voornamelijk na aanleiding van een dramavak/prof die het soms wel heel ver ging in mijn ogen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:41 schreef Vincenski het volgende:
Snap ook niet waarom ze alleen antwoorden overpennen. Hoorde dat anderen soms na half uur ofzo alweer klaar waren, terwijl ik het in twee uur niet red om alles te behandelen.
Van de opgaven valt soms niet veel uit te leggen, maar wat er uit te leggen is leg ik uit. Had ook een redelijk goede beoordeling gekregen, dus dat maakte mn dag ook weer goed
Finitio: Je geeft toch niet toevallig op woensdag tot 1 uur micro in G3-26?
Nee, das een anderquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:41 schreef Vincenski het volgende:
Snap ook niet waarom ze alleen antwoorden overpennen. Hoorde dat anderen soms na half uur ofzo alweer klaar waren, terwijl ik het in twee uur niet red om alles te behandelen.
Van de opgaven valt soms niet veel uit te leggen, maar wat er uit te leggen is leg ik uit. Had ook een redelijk goede beoordeling gekregen, dus dat maakte mn dag ook weer goed
Finitio: Je geeft toch niet toevallig op woensdag tot 1 uur micro in G3-26?
Jawohl. Trouwens ook die gare enquête van de EFR ontvangen en direct verwijderd. Wat een rotzooi.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:52 schreef soylent het volgende:
[..]
OK. Alles in die topic is aangepassed. Bachelor rechten ook nog steeds actief?
Bits?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef ChRoNiC het volgende:
Micro SA lijkt me wel een bits baantje. Veel uitleggen en veel vragen/onbegrip denk ik.
Vind je het wel leuk?
[..]
Jawohl. Trouwens ook die gare enquête van de EFR ontvangen en direct verwijderd. Wat een rotzooi.
Te laat, hij is al niet meer te editenquote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef Najir het volgende:
TVP. Topic klopt niet meer voor mij, ben dit jaar begonnen met bedrijfseconomie.
Had er nog een mailtje over gestuurd, maar dat werd me niet gezegdquote:Op zondag 30 november 2008 15:31 schreef Lennox het volgende:
Alleen moet je toch voor je MA Thesis ook minimaal een 8 halen om Cum Laude af te studeren. Althans, dat werd ons medegedeeld bij voorlichting. Bachelor sta ik nu een 7,0x met nog 5 pnt te gaan. Dat kan ook niet veel meer schommelen dus
MBA-tje aan de RSM?quote:Op zondag 30 november 2008 15:36 schreef BVO het volgende:
Al is het wel dubbel dat het dan ook gewoon echt 'afgelopen' is, de studie dan. Het werkende leven wacht.
Had ik tijdje terug nagevraagd, omdat ze dat systeem bij de bachelor veranderd hebben. Is tegenwoordig gewogen namelijk, ook logisch natuurlijk: bij mij woog het gehele 1e jaar bijv. even zwaar als één keuzevak uit het 3e jaar.. dat is nu niet meer zo.quote:
Gefeliciteerd in dat geval!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef BVO het volgende:
9 voor m'n scriptie, 9 gemiddeld, cum laude dus idd, en volgens m'n begeleidster al een hoop belangstelling van (internationale) wetenschap en politiek. Dat wordt een gezellige donderdagavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |