abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:29:11 #101
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63583691
PrdV heeft het trouwens bij het verkeerde eind, bewerend dat het Greta/Joran intervieuw van kort na feb is.
Het is wel degelijk van juni 08.
Volgens Greta zijn de opnamen van het Joran tape-je van januari. Joran sprak toen dus al over vrouwensmokkel.
pi_63583747
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:18 schreef JoBuster het volgende:Vanwaar die frustratie? Een mogelijke verklaring is dat Peter R. de Vries steeds heeft geroepen dat hij de zaak definitief had opgelost. Helaas bleek die bewering niet juist te zijn. Maar degenen die daarover met hem willen praten worden door hem weggehoond.
Wat mij betreft is het heel duidelijk.

Mensen als Peter de Vries, die jarenlang heeft geroepen dat Natalee dood is en Joran schuldig is, KUNNEN gewoon niet meer terug en kunnen gewoon niet iets anders verklaren. Want dat zou betekenen dat ze het eerder bij het verkeerde eind hadden en dat willen ze natuurlijk nooit toegeven. Daarvoor zijn ze te trots.

Mensen zoals hij en al die anderen die als schapen roepen dat er maar een mogelijk scenario is (N dood en J dader) kunnen na 3,5 jaar gewoon niet iets anders gaan beweren.

Just my guess.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63583841
Bolsena als ik iets vraag graag antwoord
niet er overheen zwammen

dit was de vraag

Je begint over dat postertje
Even een vraagje : hoeveel telefoon nummers stonden er op die eerste poster ?
Weet je vast wel !!
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:40:50 #104
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63583881
de Vries heeft nooit beweerd dat Joran Natalee heeft vermoord, waar haal je het vandaan man!
En dat hij schuldig is? Dat weet 98% van Ned, de US en Aruba. Dus praat geen poep en laster!
pi_63583940
Ja die bolsena beweerd van alles en als je iets vraagt dan geeft ie geen thuis,
een hele aanwinst hier
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63583970
Vertel een iets over de Dr. Phil vs Kalpoe case Bolsena !
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:47:39 #107
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63583996
quote:
Mensen als Peter de Vries, die jarenlang heeft geroepen dat Natalee dood is en Joran schuldig is, KUNNEN gewoon niet meer terug en kunnen gewoon niet iets anders verklaren. Want dat zou betekenen dat ze het eerder bij het verkeerde eind hadden en dat willen ze natuurlijk nooit toegeven. Daarvoor zijn ze te trots.
Zoals de waard . .
pi_63584007
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:29 schreef bastibro het volgende:
PrdV heeft het trouwens bij het verkeerde eind, bewerend dat het Greta/Joran intervieuw van kort na feb is.
Het is wel degelijk van juni 08.
Volgens Greta zijn de opnamen van het Joran tape-je van januari. Joran sprak toen dus al over vrouwensmokkel.
Ik denk dat ze in Thailand ook wel meegekeken hebben en zo een algemene indruk van hem krijgen .
pi_63584030
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:38 schreef johan555 het volgende:
niet er overheen zwammen
Beste johan, hou je daar dan ook zelf aan.
Er zijn hier zo vaak posters die je vragen je beweringen te onderbouwen en FEITEN te produceren, maar helaas dan geef je niet thuis of zeg je -heel onbeleefd- dat ze het zelf maar moeten uitzoeken.

"Wie goed doet, goed ontmoet" is een gezegde van mijn oma zaliger en daar zou jij zeker wat van kunnen leren joh.
I stand with the happy Island.
pi_63584061
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:57 schreef johan555 het volgende:
Haha bolsena ,
Kom je hier ook al weer over Gielen kwebbelen ? doe dat ff op het nwo blogje
Hoi daar.

Ten eerste, ik heb nooit gepost op die NWO-INFO site. Wel heb ik de artikelen en het grootste deel van de reacties doorgelezen, ja.

Dat kan hè. Inyternet, weet je wel. Terwijl anderen inloggen, een profiel aanmaken en berichtjes plaatsen kan een ander anoniem meelezen.

Dus nee, ik ben geen petje 1,2,3 of wie dan ook van NWO, Scared Monkeys of Refugees Unleashed. Ik heb op geen enkele van die sites nog gereageerd en sta nergens ingeschreven.

Het viel me alleen op dat jij, johan, constant nare taal bezigde op NWO en constant allerlei aanvallen uitvoerde.

Is dat de reden dat die blog werd afgesloten door de moderator?

Zou me niets verbazen in ieder geval.

Op die eerste originele poster stonden minstens twee telefoonnummers trouwens.

En inderdaad, ik had geen borreltje op, nog steeds niet helaas, maar noemde een rij namen om daarna te zeggen dat deze Joran hebben "misbruikt".

Dit gaat natuurlijk niet op voor Julia en Angela.

Echter wel voor Beth en Jug die allerlei onzin over de drie verdachten hebben uitgestrooid (dat heet smaad en laster).

Toch weet ik zeker dat al die mensen die ik opnoemde gewoon veel meer over de zaak weten, in het bijzonder de familie en naaste vrienden (MB-tripgenoten) van Natalee.

En of Joran er ergens bij betrokken is geweest? Zou me ook niets verbazen in ieder geval.

Ik houd alles opties open.
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63584085
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:38 schreef johan555 het volgende:
niet er overheen zwammen

dit was de vraag

Je begint over dat postertje
Even een vraagje : hoeveel telefoon nummers stonden er op die eerste poster ?
Weet je vast wel !!
Ow, ik heb net geantwoord.

Ik post niet elke minuut een bericht.

Er stonden inderdaad meerdere telefoonnummers op die eerste poster.

Die poster is hoe dan ook een indicatie dat Beth iets verzwijgt voor het grote publiek en wellicht al wist dat Natalee niet terug zou komen.
pi_63584103
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:40 schreef bastibro het volgende:En dat hij schuldig is? Dat weet 98% van Ned, de US en Aruba. Dus praat geen poep en laster!
Ehm...en jij praat over laster?
pi_63584123
Je doet net of je hier al heel lang komt buster maar dat is pas een paar dagen.
Dus wat je nu beweerd klopt van geen kant .
Jij komt de mensen hier alleen aanvallen en een beetje zieken over PrdV
Nu begin je weer aan te vallen ! ik stel bolsena gewoon een vraag want hij beweerd iets !
pi_63584161
Goeie post bolsena, laat je niet in de hoek drukken door het alu-hoedje tag-team.

Er zijn een hoop goede vragen te stellen over het gedrag van Beth Holloway en de hele Twitty clan, Renee Gielen heeft daar een beginnetje mee gemaakt met haar mooie en oprechte documentaire Natalee. The unrevealed timelines en mensen zoals jij zetten dat gelukkig voort.
I stand with the happy Island.
pi_63584166
Ik ben benieuwd hoe jullie alle beweringen die je hier doet ook kunt staven met bewijzen. Beweren dat mensen aan lager wal zijn geraakt danwel aan de drank en een ander uitmaken voor hoer dat is nogal wat.
--
pi_63584184
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:51 schreef bolsena het volgende:

[..]

Hoi daar.

Ten eerste, ik heb nooit gepost op die NWO-INFO site. Wel heb ik de artikelen en het grootste deel van de reacties doorgelezen, ja.

Dat kan hè. Inyternet, weet je wel. Terwijl anderen inloggen, een profiel aanmaken en berichtjes plaatsen kan een ander anoniem meelezen.

Dus nee, ik ben geen petje 1,2,3 of wie dan ook van NWO, Scared Monkeys of Refugees Unleashed. Ik heb op geen enkele van die sites nog gereageerd en sta nergens ingeschreven.

Het viel me alleen op dat jij, johan, constant nare taal bezigde op NWO en constant allerlei aanvallen uitvoerde.

En inderdaad, ik had geen borreltje op, nog steeds niet helaas, maar noemde een rij namen om daarna te zeggen dat deze Joran hebben "misbruikt".

Echter wel voor Beth en Jug die allerlei onzin over de drie verdachten hebben uitgestrooid (dat heet smaad en laster).

Toch weet ik zeker dat al die mensen die ik opnoemde gewoon veel meer over de zaak weten, in het bijzonder de familie en naaste vrienden (MB-tripgenoten) van Natalee.

En of Joran er ergens bij betrokken is geweest? Zou me ook niets verbazen in ieder geval.

Het viel me alleen op dat jij, johan, constant nare taal bezigde op NWO en constant allerlei aanvallen uitvoerde

ga je nu hier lopen zeuren over het nwo blog ?
Ik post daar nooit , ik lees er soms iets
Dus wil je even je woorden terug nemen want dit soort aanvallen pik ik niet .
Ik zal je bericht naar de mod sturen hier want ik laat me niet beledigen !
pi_63584187
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:46 schreef johan555 het volgende:
Vertel een iets over de Dr. Phil vs Kalpoe case Bolsena !
Waarom zou ik? Daar weet je zelf genoeg over neem ik aan.

Ik hoop dat ze die zaak winnen trouwens, grote kans op. Betere voorbeelden van laster zijn bijna niet te vinden.

Ik weet ook lang niet alles, ben recent weer geinteresseerd geraakt in deze stomme kwestie die nu al veel te lang duurt en heb veel gelezen de laatste tijd.

Vertrouw jij jezelf, dan vertrouw ik mij, en is iedereen blij.
pi_63584233
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:51 schreef bolsena het volgende:

[..]

Hoi daar.

BOLSEMA ZEGT :

bedankt voor het antwoord ,weet ook van wie die 2 telefoon nummers waren ?
pi_63584253
Hallo is het hier een quiz of zo! Iedereen die ook maar een beetje de zaak gevolgd heeft weet dat er 2 telefoonnummers op stonden en ook van wie die nummers zijn. Overigens worden de nummers niet meer gebruikt. Volgens mij is het ook wel bekend dat Julia in het begin van de verdwijning Beth heeft geholpen met allerlei zaken. Ook Angela was daar destijds bij betrokken.
--
pi_63584260
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:00 schreef johan555 het volgende:

[..]

Het viel me alleen op dat jij, johan, constant nare taal bezigde op NWO en constant allerlei aanvallen uitvoerde

ga je nu hier lopen zeuren over het nwo blog ?
Ik post daar nooit , ik lees er soms iets
Dus wil je even je woorden terug nemen want dit soort aanvallen pik ik niet .
Ik zal je bericht naar de mod sturen hier want ik laat me niet beledigen !
Ik zal die NWO site nog eens doornemen dan. Volgens mij was jij het die constant in de clinch lag met andere mensen, maar als blijkt dat jij nergens gepost heb wil ik mijn woorden wel terugnemen hoor.
pi_63584282
Ja het nummer van Angela stond er ook op dus Beth kon nooit met een poster aangekomen zijn
pi_63584294
Toch wel, want dat nummer kan later toegevoegd zijn.
--
pi_63584302
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:06 schreef bolsena het volgende:

[..]

Ik zal die NWO site nog eens doornemen dan. Volgens mij was jij het die constant in de clinch lag met andere mensen, maar als blijkt dat jij nergens gepost heb wil ik mijn woorden wel terugnemen hoor.
Ik heb er wel eens iets gepost maar dat is lang geleden ,als je daar een kritische vraag stelt
dan geven ze geen thuis of wordt je afgezeken
pi_63584316
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:06 schreef mrBhimself het volgende:
Hallo is het hier een quiz of zo! Iedereen die ook maar een beetje de zaak gevolgd heeft weet dat er 2 telefoonnummers op stonden en ook van wie die nummers zijn. Overigens worden de nummers niet meer gebruikt. Volgens mij is het ook wel bekend dat Julia in het begin van de verdwijning Beth heeft geholpen met allerlei zaken. Ook Angela was daar destijds bij betrokken.
Ja, dat weet ik. Inderdaad waren Julia en Angela in het begin bij de zaak betrokken als "vrienden" van Beth en de familie.

Totdat ze beiden ruzie kregen met Jug, was het niet zo dat Julia letterlijk met haar baby in de hand werd weggeduwd door die man?

Hee, kijk, ik probeer me in te houden hoor, ik probeer netjes te blijven en normale posts te plaatsen. Ik ken FOK al jaren dus dat lijkt me niet zo'n probleem.

Waar ik me alleen aan stoor is dat iedereen maar een richting op kijkt, als een stelletje schapen of lemmings als het ware.

Mensen die een andere richting opwillen dan de gangbare, worden zwartgemaakt.

En dan wordt er gepraat over "nivo van dat clubje"?

Ik behoor niet tot een "club", ben nergens lid van of ingeschreven op de bekende Holloway-case websites en ben geen vrienden of bekenden met wie dan ook. Geen andere poster, en zeker geen getuige of andere mogelijke betrokkene in die hele Holloway-case.

Ik ken niemand en dat wil ik graag zo houden.
pi_63584317
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:09 schreef mrBhimself het volgende:
Toch wel, want dat nummer kan later toegevoegd zijn.
Die posters zijn in aruba gedrukt en was een idee van Julia Renfro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')