quote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat een gemenerds zijn het ook he
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:59 schreef on_air het volgende:
Naja, feli dude. Geen idee waar precies, maar topper.
Truste.
En ook voor u een welgemeend: toedeloe!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:59 schreef on_air het volgende:
Naja, feli dude. Geen idee waar precies, maar topper.
Truste.
Als niemand het doet:quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als webdeveloper (dus het ontwikkelen van websites) bij een radiozender die in dit topic zeer regelmatig onderwerp van gesprek is.
+2 behulpzaamquote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Als niemand het doet:
[..]
Al ben ik vast te laat![]()
Dan issie ook ITer!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij echt een tweaker zijn
Wat dandelion eigenlijk zegt.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij echt een tweaker zijn
Mzzl !quote:Op woensdag 26 november 2008 23:09 schreef Dandelion het volgende:
Ja, ik ben er ook weg van! Toedeledoki!
Uruzgan edit?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even de gebruikelijke anti jompel neerleggen
die bedoelde ik dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb heuglijk nieuws met jullie te delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw UIquote:Op woensdag 26 november 2008 23:26 schreef Professional het volgende:
Draadstaal en 3FM, goede combinatie.
Ja zwaar kut, maar toch lief dat je ernaar vraagt.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
En hoe is het met je natuurkunde gegaan
ja, was lekker?! Nou, gelukkig maarquote:Op woensdag 26 november 2008 23:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb lekker lang gewerkt vanavond.
je weet nu wel wat ze vragen en de vraagstellingquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja zwaar kut, maar toch lief dat je ernaar vraagt.
Ik ga hem denk ik herkansen, want ik weet dat ik het wel kan. Het lukte alleen voor geen meter, had een halve blackout. Met iets beter bestuderen was het wss wel gelukt. En we hadden ook vet weinig tijd! Nou ja, gewoon normaal, maar het was echt zo om. Dussss maar even goed mijn best doen en dan valt er wel een 7 van te maken. Denk nu namelijk dat ik tussen de 3 en 3,5 uitkom.
ah is dat nou groningsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koek
Kantoorhumor.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah is dat nou groningseZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koek![]()
Moet je nog lang dan? Run is volgens mij een oude single van die gasten, maar kan mequote:Op woensdag 26 november 2008 23:37 schreef Professional het volgende:
[..]
Kantoorhumor.![]()
Nieuwe Snow Patrol is inderdaad erg lekker, heeft de typische Snow Patrol sound.
Pfff, zit me hier zo te verbijten op me werk, heb totaal geen zin meer, ff koffie halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |