Zo langzaam...? Hier ist eigenlijk heel snel?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Dit forum staat echt op instorten.. vraag me echt af hoelang dit nog zo doorgaat.
Is 't een plaat om je oude "Riemen vast!"-uitspraak weer uit het stof te halen? Die gebruikte je een lange tijd terug bij dergelijke platen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zat toch niet in de aankondiging?!
W00000000t wat een FANTASTISCHE plaat !!!! kan me de tijd nog herinneren dat de plaat net uit was en dat Corne er helemaal fan van was.
Het is excuus is nu dat de hoster problemen heeftquote:Op woensdag 26 november 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
een jaar of 30, het staat altijd op instorten, maar eens omvallen homaar
Avond
Mag ik je een pm sturen?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarop kan ik je mailen
FOK! gaat hier nogal met vlagen. Dan is 'ie extreem snel, maar bij de volgende pageload kan 'ie opeens weer traag als dikke stront door een trechter zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo langzaam...? Hier ist eigenlijk heel snel?
Mn internet knalt er alleen steeds uit...
Heel weird maar nu gaat het hier ook wel redelijk snel, maar er is niet echt een pijl op te trekken. Soms snel maar ik heb ook al witte pagina's gezien (time-out) omdat het te lang duurde.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo langzaam...? Hier ist eigenlijk heel snel?
Mn internet knalt er alleen steeds uit...
Dat 3FM evt zou kunnen voorzien in de geluids-pprtuur, ze willen graag meewerkenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb het vorige topic overgeslagen geloof ik.
Had er al iemand apparatuur voor je gevonden?
't lijkt er namelijk op dat ik je niet echt van dienst kan zijn, sorry.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 't een plaat om je oude "Riemen vast!"-uitspraak weer uit het stof te halen? Die gebruikte je een lange tijd terug bij dergelijke platen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is excuus is nu dat de hoster problemen heeft
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan ga ik proberen mijn contact aan te boren
Vooral als je ervoor in de stemming bent!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Yeah ! Killers - Human. f*cking briljante plaat.
Zegt iets over de smaakquote:Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
En dan toch Britney Spears op 1 zetten.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooral als je ervoor in de stemming bent!
Arme buren...
Ja, maar de rest van hun top 5 was best aardig.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zegt iets over de smaak
Volgens mij liggen daar al een paar kleine kinderen in bed...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien vinden je buren de Killers ook wel leuk.![]()
Feivel
Haha! prachtig, je hebt je dus populair gemaakt bij de buren.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij liggen daar al een paar kleine kinderen in bed...
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, fijne plaat dit van Linkin Park. Transformers liedje.
Megan Foxquote:
Zo te zien nog niemand dus het zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Damn... je was me voor Hans
maar wie zeurt er nou over 2 pix van Megan Fox?
Geen Keet Nesj accent. Ze is namelijk Australisch en Keet is Engels.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Megan Fox. Die andere chick was trouwens ook bijzonder leuk met haar Keet Nesj accent.
[ afbeelding ]
Rachael Taylor
NU !!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Is 't een plaat om je oude "Riemen vast!"-uitspraak weer uit het stof te halen? Die gebruikte je een lange tijd terug bij dergelijke platen.
Jij wint.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Geen Keet Nesj accent. Ze is namelijk Australisch en Keet is Engels.
Ik ook.. ze komt trouwens uit '84.quote:Vind die Rachael misschien nog wel leuker dan Megan. Vooral door dat accent
Goed jaar!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij wint.![]()
[..]
Ik ook.. ze komt trouwens uit '84.![]()
Leuke rol heeft ze als computerexpert.
Ben zn naam ff kwijt, maar een tijdje terug heeft ie een paar keer naast Maricha gezeten tijdens MetMichiel.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
WOW....even wennen aan het langzamere gepingel van Snow Patrol![]()
wie helpt Michiel deze week eigenlijk?
Altijd zijn jullie nieuwschierig als er vrouwelijk schoon zit maar nu zit er n jongeman met mandarijntjes als borsjes en jullie hebben er nog niks over geroepen
Geen idee hoe de beste man heet. Geloof dat Michiel zijn voornaam wel had gezegd. Paul ?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
WOW....even wennen aan het langzamere gepingel van Snow Patrol![]()
wie helpt Michiel deze week eigenlijk?
Altijd zijn jullie nieuwschierig als er vrouwelijk schoon zit maar nu zit er n jongeman met mandarijntjes als borsjes en jullie hebben er nog niks over geroepen
rick? de stagiarquote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben zn naam ff kwijt, maar een tijdje terug heeft ie een paar keer naast Maricha gezeten tijdens MetMichiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |