Ja, maar de rest van hun top 5 was best aardig.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zegt iets over de smaak
Volgens mij liggen daar al een paar kleine kinderen in bed...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien vinden je buren de Killers ook wel leuk.![]()
Feivel
Haha! prachtig, je hebt je dus populair gemaakt bij de buren.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij liggen daar al een paar kleine kinderen in bed...
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, fijne plaat dit van Linkin Park. Transformers liedje.
Megan Foxquote:
Zo te zien nog niemand dus het zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Damn... je was me voor Hans
maar wie zeurt er nou over 2 pix van Megan Fox?
Geen Keet Nesj accent. Ze is namelijk Australisch en Keet is Engels.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Megan Fox. Die andere chick was trouwens ook bijzonder leuk met haar Keet Nesj accent.
[ afbeelding ]
Rachael Taylor
NU !!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Is 't een plaat om je oude "Riemen vast!"-uitspraak weer uit het stof te halen? Die gebruikte je een lange tijd terug bij dergelijke platen.
Jij wint.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Geen Keet Nesj accent. Ze is namelijk Australisch en Keet is Engels.
Ik ook.. ze komt trouwens uit '84.quote:Vind die Rachael misschien nog wel leuker dan Megan. Vooral door dat accent
Goed jaar!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij wint.![]()
[..]
Ik ook.. ze komt trouwens uit '84.![]()
Leuke rol heeft ze als computerexpert.
Ben zn naam ff kwijt, maar een tijdje terug heeft ie een paar keer naast Maricha gezeten tijdens MetMichiel.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
WOW....even wennen aan het langzamere gepingel van Snow Patrol![]()
wie helpt Michiel deze week eigenlijk?
Altijd zijn jullie nieuwschierig als er vrouwelijk schoon zit maar nu zit er n jongeman met mandarijntjes als borsjes en jullie hebben er nog niks over geroepen
Geen idee hoe de beste man heet. Geloof dat Michiel zijn voornaam wel had gezegd. Paul ?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
WOW....even wennen aan het langzamere gepingel van Snow Patrol![]()
wie helpt Michiel deze week eigenlijk?
Altijd zijn jullie nieuwschierig als er vrouwelijk schoon zit maar nu zit er n jongeman met mandarijntjes als borsjes en jullie hebben er nog niks over geroepen
rick? de stagiarquote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben zn naam ff kwijt, maar een tijdje terug heeft ie een paar keer naast Maricha gezeten tijdens MetMichiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |