Dat begint om 2 uur voor middernacht, 22 uur dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer begint 3voor12 nou. Ik wil eindelijk eens toffe muziek.
Wawasermetnoortje?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe zou het gegaan zijn met noortje
Fijn voor die criticasten, ik vind het nog steeds niet uit te staanquote:Op woensdag 26 november 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laatste single is best goed, zelfs goed gevonden door de criticasten
jij mag pas komen blaten vanaf 22uquote:Op woensdag 26 november 2008 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn voor die criticasten, ik vind het nog steeds niet uit te staan.
lekker rustig tv kijken danquote:Op woensdag 26 november 2008 20:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn vriendje kijkt voetbal (zonder publiek spelen ze, da's raar...), en drinkt bier
Muse 1,215quote:Op woensdag 26 november 2008 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn voor die criticasten, ik vind het nog steeds niet uit te staan.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik ben zo druk met die Sandstorm aktie dat ik deze keer over sla
Noem er eens een paar?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
mijn requests worden nooit gedraait , schijnbaar nooit leuk voor het volk wat het moet aanhoren.
Noooit van gehoordquote:Op woensdag 26 november 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteren nog eva de roovere
'k heb het vorige topic overgeslagen geloof ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik ben zo druk met die Sandstorm aktie dat ik deze keer over sla
Die zat toch niet in de aankondiging?!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Darude - Sandstorm, dát is lang geleden zeg!
een jaar of 30, het staat altijd op instorten, maar eens omvallen homaarquote:Op woensdag 26 november 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Dit forum staat echt op instorten.. vraag me echt af hoelang dit nog zo doorgaat.
dan ga ik proberen mijn contact aan te borenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb het vorige topic overgeslagen geloof ik.
Had er al iemand apparatuur voor je gevonden?
't lijkt er namelijk op dat ik je niet echt van dienst kan zijn, sorry.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
een jaar of 30, het staat altijd op instorten, maar eens omvallen homaar
Avond
Zo langzaam...? Hier ist eigenlijk heel snel?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Dit forum staat echt op instorten.. vraag me echt af hoelang dit nog zo doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |