Ga jij ook een keer een fotoshoot doen dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:30 schreef Greys het volgende:
Succes Boem!
Miss_S, hele toffe foto's!
Als ik al een fotoshoot zou doen, zou ik jou vragenquote:
het was ook niet echt serieus bedoeld, note thequote:Op woensdag 26 november 2008 20:45 schreef conleche het volgende:
MoBlo, hou daar nu eens mee op! Je klinkt als een fucking anorexiapatient! Je bent 175 met broekmaat 36. If anything, ben je te dun ipv te dik. Kan best zijn dat je nog een buikje hebt, maar dan moet je de hele dag buikspieroefeningen doen en niet meer afvallen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik al een fotoshoot zou doen, zou ik jou vragen![]()
![]()
Maar ik ben echt totaal niet fotogeniek![]()
Oh, my bad dan. Multi excuses!!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was ook niet echt serieus bedoeld, note thesmilie
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, maar vaak lukt het wel een leuke foto te maken hoor
mijn broekmaat 36 is van de H&Mquote:Op woensdag 26 november 2008 20:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben 1.63 met broekmaat 36/38Dus, Moblo!
Jaja, wat ik tegen Goodbye zei dus!quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:49 schreef Greys het volgende:
Vik, wat Goodbye zegt.
ALS ik het zou doen, zou ik MissBliss en/of Re vragen om de foto's te maken.
Maar ik zou het niet durven, me er ongemakkelijk bij voelen. En daarbij ben ik echt heel erg NIET fotogeniek, trust me!
Ja, ik snap het! Ik hou ook niet van dat neppe gedoequote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]Nou wie weet dan! Weet je waar ik trouwens echt niet van hou? Van die mensen die een fotoreportage hebben gedaan waar het woord fotoreportage van af spat zegmaar
snap je wat ik bedoel? Zo nep
![]()
Als het bij mij al gelukt isquote:Op woensdag 26 november 2008 20:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, maar vaak lukt het wel een leuke foto te maken hoor
MoBlo is echt geen 1.75! Da tmoet ik nog een keer doen, MoBlo opmeten.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:45 schreef conleche het volgende:
MoBlo, hou daar nu eens mee op! Je klinkt als een fucking anorexiapatient! Je bent 175 met broekmaat 36. If anything, ben je te dun ipv te dik. Kan best zijn dat je nog een buikje hebt, maar dan moet je de hele dag buikspieroefeningen doen en niet meer afvallen.
Ze zijn tofquote:
Mollig is het juiste woord, idd! Ze heeft geen echte vetkwabben ofzo, dat dan weer nietquote:Op woensdag 26 november 2008 20:57 schreef conleche het volgende:
Ik vind die dame ook wel iets aan de mollige kant, maar best op een mooie manier.
Thanks, en daar moet ik nog even naar kijkenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze zijn tof
Is je nieuwe username al gelukt?
Lieve schat, dit is niet dik. Dit is molligquote:Op woensdag 26 november 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
ze is ook niet mager of dun ofzo, beetje 'spekkie' maar wel mooi verdeeld en vrouwelijk
Dik is iets waar ik aan denk als ik
[ afbeelding ] zie
Dat is mollig.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
ze is ook niet mager of dun ofzo, beetje 'spekkie' maar wel mooi verdeeld en vrouwelijk
Dik is iets waar ik aan denk als ik
[ afbeelding ] zie
nee, die dame op de foto is molligquote:Op woensdag 26 november 2008 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieve schat, dit is niet dik. Dit is mollig
Jij eigenwijsquote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, die dame op de foto is mollig
nou 't misstaat je niet hoor MoBloquote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan?!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou 't misstaat je niet hoor MoBlo![]()
Ik ben mager, altijd al geweestvroeger was ik een spijker
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus MoBlo is voor niks 20 kg afgevallen?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:05 schreef kaasplankje het volgende:
nou 't misstaat je niet hoor MoBlo![]()
Ik mag toch hopen dat ze dat niet voor mij gedaan heeft!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus MoBlo is voor niks 20 kg afgevallen?.
Thin people are people too! En wij hebben ook onze problemenquote:
Ow leuk nou mss kom ik je dan wel tegenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zit naar Kunst & Kitsch te kijken. Eigenlijk een enorm duf programma, maar ik vind het stiekem erg leuk. Vooral als er mensen met historische voorwerpen op de proppen komen. Daarnet een Egyptische sarcofaag met botjes van een gier erin. Ik ben dol op oude troep
.
O ja, ik ga volgende week vrijdag waarschijnlijk naar de expositie over de Romeinen in de Kunsthal. Ga daarna nml naar Amersfoort om Sinterklaas te vieren.
Dan willen we wel foto'squote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag morgen een lingeriesetje uitzoeken voor m'n verjaardag..
Je post toch niet dat je gaat neuken?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga maar weer aankomen dan
maar nu eerst mn vent 't bed in sleuren, neuken en dan slapen![]()
Ga jij dan ook naar die expo?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ow leuk nou mss kom ik je dan wel tegen
Whehehe ik was 't niet van plan hoor, ik rijd op mijn fietsje door de stad om centjes te verdienen en soms moet ik ook wel eens bij de Kunsthal wat brengen of ophalenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij dan ook naar die expo?.
O je bent zo'n fietskoerier? Wat tof! Lijkt me wel goed voor je conditie / de lijn. Ze fietsen altijd zo superhard hier in de stadquote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Whehehe ik was 't niet van plan hoor, ik rijd op mijn fietsje door de stad om centjes te verdienen en soms moet ik ook wel eens bij de Kunsthal wat brengen of ophalenIk rijd iedere dag minstens 5x over de Westzeedijk.
Boem-ketsie!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm mevrouwen?
Wat moet ik doen op mijn vrije eerste kerstdag met vriendinlief? We willen iets doen aangezien ik waarschijnlijk 2e kerstdag moet werken maar we hebben géén idee wat?
Ja, is dat niks voor jou?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O je bent zo'n fietskoerier? Wat tof! Lijkt me wel goed voor je conditie / de lijn. Ze fietsen altijd zo superhard hier in de stad.
Hiaat in je ontwikkelingquote:Op woensdag 26 november 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog steeds nog nooit banoffee pie op
maar ik ga het ook niet makenik voel de kwabben nu al opkomen, alleen bij het denken eraan al
Strandwandeling? Naar Maastricht (altijd gezellig met kerst)? Sauna?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Naast het Boem-ketsie gebeuren dan? We willen iets leuks doen maar we weten niet wat
Shhhhhhhhhhht!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:34 schreef Erik het volgende:
Eindelijk, de mannen nemen het topic over
Nee daar ben ik te lui voorquote:
Oef, die periode heb ik allang achter me gelaten.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan willen we wel foto's.
Met jou erin dus hè.
Ik heb niet zo'n grote familie en wij hebben verder niet zoveel met dat soort dingen. 'S avonds eten we wel samen maar overdag weten we niet wat we met zijn tweeen moeten doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waar jullie van houden Boem! Lastig tips geven.
Winterefteling? Sommigen vinden dat helemaal leuk en romantisch, ik hou er persoonlijk niet zo van. En je hoeft geen rekening te houden met jullie beider familie op de enige Kerstdag dat je vrij bent?
Neem haar mee naar Duesseldorf of een andere Deutsche stad waar ze kerstmarkten hebben, kan je daar heerlijk rondslenteren en gluhwein drinken / broodjes met dikke worsten en mosterd eten. En dan 's avonds samen ergens uit eten in een klein tentjequote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhm mevrouwen?
Wat moet ik doen op mijn vrije eerste kerstdag met vriendinlief? We willen iets doen aangezien ik waarschijnlijk 2e kerstdag moet werken maar we hebben géén idee wat?
Snowboardenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Naast het Boem-ketsie gebeuren dan? We willen iets leuks doen maar we weten niet wat
Wij hebben niet zoveel geldquote:Op woensdag 26 november 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Oeh ja, da's een goed idee! Een bubbel- en saunadagje!
Is zoiets wel open met Kerst?
Ik blijf een man hé. Ik heb niet zoveel met kerstmarktjesquote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neem haar mee naar Duesseldorf of een andere Deutsche stad waar ze kerstmarkten hebben, kan je daar heerlijk rondslenteren en gluhwein drinken / broodjes met dikke worsten en mosterd eten. En dan 's avonds samen ergens uit eten in een klein tentje![]()
En daarna mag je je boem-snikkel tevoorschijn halen!
Een boterham pindakaas helpt niet Greysie, we're gonna take over the world topicquote:Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Shhhhhhhhhhht!![]()
* Greys propt een boterham pindakaas in Erik's waffel
Vandaar het snikkelgedeelte. Zij wat, jij wat!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik blijf een man hé. Ik heb niet zoveel met kerstmarktjesVerveel me ik me snel en erger ik me aan mensen die 20 meter per uur lopen.
!
http://www.duinrell.nl/tikibad/informatie/openingstijden is ook leuk, niet zo duur en ze zijn nog open ookquote:
't Grappigste vind ik nog dat ze dan daarna zegt: 'zo, de thee is op, ik ga!' Ik zie helemaal voor me hoe ze eerst netjes naast elkaar op de bank een kopje thee zitten te drinken en daarna als beesten op elkaar aanvallen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je post toch niet dat je gaat neuken?.
Waar gaat het heen met deze wereld.
Hmmm ik zou het kerstmarktgedeelte skippen en boem-likkie in plaats ervan, zij wat, jij wat!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vandaar het snikkelgedeelte. Zij wat, jij wat!
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neem haar mee naar Duesseldorf of een andere Deutsche stad waar ze kerstmarkten hebben, kan je daar heerlijk rondslenteren en gluhwein drinken / broodjes met dikke worsten en mosterd eten. En dan 's avonds samen ergens uit eten in een klein tentje![]()
En daarna mag je je boem-snikkel tevoorschijn halen!
Bummer. Maar ja dan heeft Boem meteen een excuus om dat plan te schrappenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Alle kerstmarkten zijn vanaf Heiligenabend dicht. Echt, er is geen kerstmarkt die met kerstmis nog open is. Naar een kerstmarkt ga je tijdens de advent.
Whehehehe en het is ook nog zo vroeg!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Grappigste vind ik nog dat ze dan daarna zegt: 'zo, de thee is op, ik ga!' Ik zie helemaal voor me hoe ze eerst netjes naast elkaar op de bank een kopje thee zitten te drinken en daarna als beesten op elkaar aanvallen..
Filmmarathon in pyama inclusief haardvuur dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet of vriendin eigenlijk zo van kerstmarktjes houdt, volgens mij niet
Ik hou ook niet van markten hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
Ik háát kerstmarktjes. Ben ik nu een vent?
Hahaha, ging ik op zoek naar een plaatje van wat ik nu het ideale figuur vond, kwam ik dit plaatje tegen. Leuk kerstcadeau voor opa en oma.![]()
[ afbeelding ]
Ik vond die tien minuten in de Intratuin met al die Kerstmeuk al ergquote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
Ik háát kerstmarktjes. Ben ik nu een vent?
quote:Hahaha, ging ik op zoek naar een plaatje van wat ik nu het ideale figuur vond, kwam ik dit plaatje tegen. Leuk kerstcadeau voor opa en oma.![]()
[ afbeelding ]
Even Vik voor zijn!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef Erik het volgende:
[..]
Filmmarathon in pyama inclusief haardvuur dan?
Ja Boem! Koop bij de Action roze puppeltjessloffen voor haar, jij met je Nintendo buckle over je pyama heen, moet helemaal goed komen!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef Erik het volgende:
[..]
Filmmarathon in pyama inclusief haardvuur dan?
Oh.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:55 schreef Tinkepink het volgende:Naar een kerstmarkt ga je ook niet om te "markten". Daar drink je glühwein, en nog één en nog één, afgewisseld met een eierpunch, eet je gepofte kastanjes, spreek je af met vrienden, slenter je wat rond, neem je nog een kijkje bij een andere kerstmarkt en eindig je in de kelder van een bierbrouwerij waar je haxe eet en kölsch drinkt.
Wat een verschil met nuquote:Op woensdag 26 november 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
lieverds... dít is dik
[ afbeelding ]
als ik dat zie (zomer 2007) dan weet ik weer he ver ik ben gekomen en word ik spontaan heel blij. ook al ben ik nog steeds gezet...
heb zojuist de IKEA leeggekocht, en ben eigenlijk te moe om nog dingen in elkaar te zetten maar t is een kutzooi dus ik móet nog eventjes.... besta jägra en anneboda ladenkastje, here I come!
Ik ben nog bezig met de laatste twee stapjes.....quote:Op woensdag 26 november 2008 22:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
IK was ook echt DIK
en toen spekkig
en toen mollig
en toen volslank
en nu slank.......
Het kan zijn dat het gewoon nog geirriteerd is en dat je daarom dat gevoel nog hebt. Wat ik dan deed (heb 2x blaasontsteking gehad) is op 1 dag 4 panadol tabletten pakken. Dat werkt ook ontstekingsremmend en dat gevoel was na 1 dag bij mij weg dan.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de laatste twee stapjes.....
Ik heb trouwens geen blaasontsteking meer volgens de HA maar heb nog steeds veel het gevoel dat ik moet plassen, weet iemand hoe dit kan of tips?
En dat kan je gewoon bij de apotheek kopen?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het gewoon nog geirriteerd is en dat je daarom dat gevoel nog hebt. Wat ik dan deed (heb 2x blaasontsteking gehad) is op 1 dag 4 panadol tabletten pakken. Dat werkt ook ontstekingsremmend en dat gevoel was na 1 dag bij mij weg dan.
Zelfs bij etosquote:Op woensdag 26 november 2008 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dat kan je gewoon bij de apotheek kopen?
Hee, welkom!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef bluejean het volgende:
Joe, een nieuwe in het huis.
De tijd van ontkenning is voorbij. Ik ben voor het eerst boven de 60 kilo, dus (62, om precies te zijn) voor mij een teken iets beter op de kilo's te gaan letten. Doel is 5 kilo eraf, zodat ik weer netjes op mijn 'normale' gewicht zit. Vind het wel prettig om hier een beetje mee te gluren, voor de extra motivatione.
Wees welkomquote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef bluejean het volgende:
De tijd van ontkenning is voorbij. Ik ben voor het eerst boven de 60 kilo, dus (62, om precies te zijn) voor mij een teken iets beter op de kilo's te gaan letten. Doel is 5 kilo eraf, zodat ik weer netjes op mijn 'normale' gewicht zit. Vind het wel prettig om hier een beetje mee te gluren, voor de extra motivatione.
Try living on nuts & berriesquote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef bluejean het volgende:
aanrader. egypte is echt smerig.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga op vakantie naar vrijdag en normaal val ik altijd af op vakantie let er dan echt totaal niet op en eet dus bijna geen tussendoortjes.. Alleen nu wordt me aangeraden in Egypte dingen als pasta en pizza te gaan eten, want; weinig kans op voedselvergiftigingAanrader of onzin?
Ik was er ook bang voor maar ik heb daar echt van alles wel wat geproefd en heb nergens last van gehad! En normaal ben ik al aan de schijterij zodra ik het vliegtuig uit stapquote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga op vakantie naar vrijdag en normaal val ik altijd af op vakantie let er dan echt totaal niet op en eet dus bijna geen tussendoortjes.. Alleen nu wordt me aangeraden in Egypte dingen als pasta en pizza te gaan eten, want; weinig kans op voedselvergiftigingAanrader of onzin?
Wauw, ik mag pizza eten van SHEquote:
Nu doe je het zelf ook, nu heb ik trek in cakebeslagquote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef Laureline het volgende:
ColdFeet is een dexelse suikerbommenbakster! En zo voert ze iedereen hier psychisch weer op het pad naar de molligheid...Zelf ben ik niet zo baxelig, vroeger wel altijd marmercakes gemaakt met mijn mama. En dan met die vork erin roeren tot het helemaal 'net echt' marmerig was. Hmmmm, cake![]()
Ja, mijn vriend bekijkt dat soort dingen altijd. Het eten werd door iedereen supergoed genoemd.. Maarja, lekker betekent niet schijtvrijquote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er ook bang voor maar ik heb daar echt van alles wel wat geproefd en heb nergens last van gehad! En normaal ben ik al aan de schijterij zodra ik het vliegtuig uit stap
Heb je al op Vakantiereiswijzer gekeken bij de commentaren over het hotel? Daar kan je meestal wel wat tips uithalen wat je beter wel of niet kunt nemen
In cakebeslag ook echtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf ook, nu heb ik trek in cakebeslag![]()
Wees welkomquote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef bluejean het volgende:
Ja, vooral niet die leuke vleesgehaktspiezen! Daar moesten zelfs mijn stalen ingewanden het bij opgeven. En het leuke is dat ze heel veel verschillende dingen allemaal 'pizza' noemden toen ik er was. In Cairo waren het een soort bladerdeegvellen met veel spul erop, in Luxor 10 cm hoge quiches, eigenlijk alles wat gebakken uit een oven kwam met een korst en spul erin/erop was een pizzaquote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef Goodbye het volgende:
lieeeeeefffffquote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef SHE het volgende:
Ik vind de wiki dame ook dik
Wat Kwak liet zien is obese..trouwens kwak...als je dat zo ziet he? nu? geil je dan niet een pietsie beetje veel op jezelf? huh?huh?
Zelfde voor BJ, en Mo hoor...ik vind het zo vreselijk knap wat jullie hebben gedaan dat ik er zelfs een beetje emo van wordt
High five!
Lachen, in beslag!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf ook, nu heb ik trek in cakebeslag![]()
Merci!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees welkom
Hoe lang ben je, als ik vragen mag? En wat is je plannetje, hoe wil je het aan gaan pakken om wat pondjes kwijt te raken?
Ik vind appeltaartdeeg eigenlijk veel lekkerder dan wanneer het al gebakken isquote:
Oh help, ik was in Thailand bijna chronisch aan de dunnequote:Op woensdag 26 november 2008 22:37 schreef SHE het volgende:
Hier ook stalen ingewanden wat dat betreft, de enige landen waar ik echt doodziek ben geweest van het eten waren Egypte en Tunesie
En niet eens van buiten de deur eten, maar in het peperdure hotel
En ik kan echt wel wat hebben, ik dronk in Oost Europa, Azie en zuid Amerika gewoon water uit de kraan en eet ook gerust uit stalletjes.
Maar Egypte en Tunesie waren me toch een partij smerig![]()
Of ik ben gewoon gevoelig voor zand
En neem iets van een diarreeremmer mee, leeglopen is 1 ding, maar ook nog uitdrogen is helemaal zo kut op vakantiequote:Op woensdag 26 november 2008 22:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh help, ik was in Thailand bijna chronisch aan de dunnemaar daar had ik verder niet echt last van, ik had geen pijn ofzo.. Ik ga lekker pizza eten op vakantie
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
De buren belden net aan dat ze last hadden van mijn gedrum, dus ik mag nu na 22 uur niet meer Guitar Hero / Rockband spelen![]()
.
Ja, ik neem ORS meequote:Op woensdag 26 november 2008 22:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En neem iets van een diarreeremmer mee, leeglopen is 1 ding, maar ook nog uitdrogen is helemaal zo kut op vakantie.
23, bijna 24. Ik denk dat het nu een beetje gaat 'beginnen'. Vroeger deed ik geen reet (iig niet bewust) om slank te blijven en had ik best een lekker lijf. Nu oog ik nog steeds best slank, maar die paar kilo wil ik er gewoon af. Hoppa.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:38 schreef Laureline het volgende:
Welkom, bluejean!
En hoe oud ben je? Want zoals je hier wel gemerkt hebt gaat het vanaf een bepaalde leeftijd 'ineens' 5 kilo omhoog met je gewicht, dat kan er ook mee te maken hebben. Als je bij de jonkies hoort zeg ik niets.
Het zijn zeikerds, want ik heb de koptelefoon op, dus ze kunnen alleen maar mijn getik op de drumpads horen. Mark vond 't ook al vaag. Ik was met een keilang nr van Metallica bezig en ineens begin Mark keihard aan me te schudden. Ik: "Nee! Ik ben bezig!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stond het echt zo hard of zijn het zeikerds?
![]()
Onze buren hebben de stereo soms ook ietwat hard aan, maar aangezien het leuke mensen zijn, zeg ik daar niks van. Ik zet gewoon zelf de tv of radio aan en dan hoor ik niets meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |