Allemaal aanhangers van dat vredelievende geloofquote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
hm.. leuk.. weer een nieuwe club dus
Ging waarschijnlijk onderhandelen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:39 schreef Dynd het volgende:
Ok, ik herken de naam namelijk wel.
Die Chief die is doodgeschoten, wat deed hij daar op die straat/ :S
Jij kan in de toekomst kijken, ja?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef LXIV het volgende:
Een kinderfeestje vergeleken bij wat ons over 25 jaar in Nederland te wachten staat.
Is dat het Oberoi?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:50 schreef Dynd het volgende:
Het staat flink in de fik
[ afbeelding ]
Ja. Zo zal het de komende maanden ook steeds wat kouder worden. Maar gelukkig ook na vier weken telkens weer wat vroeger licht.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:50 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst kijken, ja?
Taj Hotel -.-quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef JelleS het volgende:
Nu op CNN echt enorme vlammen, dat zie je op dat screenshot niet echt.
[..]
Nee Taj Mahal.
Loopt die andere achter?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:53 schreef Dynd het volgende:
Kijk op CNN nu! Het gaat helemaal mis, alles gaat de lucht in, Ik hoop dat de mensen die op hun kamer zitten weg kunnen komen.
Ik zag als eerste de beelden bij de NOS, en daar zag je al veel rook uit afgesloten ruimtes komen, en op CNN zag je echt die kolkende rook bij die toren komen: niet goed ditquote:Op woensdag 26 november 2008 22:53 schreef Dynd het volgende:
Kijk op CNN nu! Het gaat helemaal mis, alles gaat de lucht in, Ik hoop dat de mensen die op hun kamer zitten weg kunnen komen.
Daar hebben we onze zwartkijker weerquote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef LXIV het volgende:
Een kinderfeestje vergeleken bij wat ons over 25 jaar in Nederland te wachten staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |