quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 26 november 2008 18:25 schreef NanKing het volgende:
HA! Ik dacht dat zij al lang out was!
Het is in het begin niet zo lesbisch hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef NanKing het volgende:
Ik ga binnenkort ook met GA beginnen de eerste 2 seizoenen zijn te bekijken op upc on demand.
Nee, dat wilde ik ook zeggen. Vanaf seizoen 3 gaan kijken is ook voldoende.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is in het begin niet zo lesbisch hoor.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:41 schreef Wexy het volgende:
Gelukkig weer en foto van Bette in het topic
vrouwenveugel is er mee begonnenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik vond de lesbische verhaallijn in GA maar tegen vallen :x In Bones heb je trouwens ook een lesbisch verhaalllijntje, nieuwe trend?
In Bones?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik vond de lesbische verhaallijn in GA maar tegen vallenIn Bones heb je trouwens ook een lesbisch verhaalllijntje, nieuwe trend?
Ik vind het wel prima dat ze het een beetje langzaam opbouwen, anders komt het nogal geforceerd over. Ik moet wel zeggen dat ik dr. Hahn best wel een lesbo-uiterlijk/karakter vind hebben. Dit klinkt stom, maar ik bedoel het goedquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ik vond de lesbische verhaallijn in GA maar tegen vallen :x In Bones heb je trouwens ook een lesbisch verhaalllijntje, nieuwe trend?
Ik vind haar een van de leukere personages (samen met Bailey en Christina).quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef maedel het volgende:
Ja hoor, ik vind Erica Hahn ook wel een stereotype.
Maar dat geeft niet. Ik mag haar wel
wat vooruit?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:19 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Ja maar dat is Nederlands Wexy, wij lopen altijd wat vooruitT zijn nu toch twee populaire tvseries in Amerika die dit er in verwerken, niks mis mee.
Dat van bones is in het huidige Amerikaanse seizoen, zal wel 5 zijn inderdaad.
Christina, daar heb ik echt twee seizoenen aan moeten wennen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de leukere personages (samen met Bailey en Christina).
Six feet underquote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Stelletje vrouwen ook, met jullie series
Ik ben gewoon jaloers:probeer al een jaar lang Six Feet Under te kijken, en ik ben nog maar bij seizoen 2. En dat terwijl ik seizoen 1 in 2 dagen heb gezien.
Niks zeggen!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
Six feet underDat heb ik in een paar weken helemaal gezien
![]()
Ha, nee hoor ook niks over bones, dat moeten jullie maar fijn zelf gaan zienquote:Op woensdag 26 november 2008 21:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Niks zeggen!
Ik hoorde wel al van de lesbische escapades van Claire natuurlijkKan niet wachten
Schaam je!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:53 schreef maedel het volgende:
Heel die film nooit gezien hoor
Ik heb gewoon een lekkere anime-chick gegoogled en achteraf gevraagd (op Fok! nota bene) wie het was.
Het is Deunan Knute uit Appleseed inderdaad
Ik zie ineens die aanpassing in je avatarquote:
Ik heb nu een heel raar mental image van iemand met een hand als gezicht.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel raar mental image van iemand met een hand als gezicht.
Zo'n beetje als wanneer je een rubber handschoen opblaast en er een smilie op tekent.
Ja, zoiets dacht (hoopte?) ik alquote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik bedoelde; mijn hand lijkt ook op mijn hand. (alleen minder blauw/zwartwit).
en dan ook nog iets voller en iets minder statisch enzo zeker?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik bedoelde; mijn hand lijkt ook op mijn hand. (alleen minder blauw/zwartwit).
Ja, en iets groter. Zeg maar een beetje zoals een real-life hand.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
en dan ook nog iets voller en iets minder statisch enzo zeker?
Jeetje. Ben jij even een geluksvogel.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en iets groter. Zeg maar een beetje zoals een real-life hand.
Jazeker.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jeetje. Ben jij even een geluksvogel.
Heb je ook een paraplu?
of een parastaf?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jeetje. Ben jij even een geluksvogel.
Heb je ook een paraplu?
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:54 schreef Wexy het volgende:
slaap lekker FdF
ik lig al op bed.. laptopje er bij
Heb ik weinig last van.. slaap toch al moeilijker.. met of zonder laptopquote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat doe ik niet meer, kostte me zoveel slaap
Deze helemaal, past in mn handtas, minilaptopjequote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:31 schreef capricia het volgende:
Zijn er eigenlijk lesbische reisorganisaties die groepreizen aanbieden?
Oh wow. Maar is dat wel te doen dan, als vervanging van een 'normale' computer?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Deze helemaal, past in mn handtas, minilaptopje
Jazekerquote:Op donderdag 27 november 2008 15:31 schreef capricia het volgende:
Zijn er eigenlijk lesbische reisorganisaties die groepreizen aanbieden?
rawr!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Om een beetje aan de titel te voldoen, hier wat naaktige, mooie, classy (dus niet van die bimbo's) vrouwen:
Monica Bellucci. Prachtvrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een Angelina
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cate Blanchett.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L-word
[ afbeelding ]
Mooie site...maar het is ook wat duur...quote:Op donderdag 27 november 2008 15:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Jazeker
een heel bekende is Olivia, maar dat is wat ver van huis.
http://www.olivia.com/
Heb veel groepsreizen gedaan, en daar veel leuke mensen bij ontmoet waar ik later nog contact mee gehouden heb. Maar dat waren over het algemeen 100% herero mensen. En ik zou het fijn vinden om zo'n reis met een wat meer bi/lesbo groep dames te ondernemen. Dan breid ik mijn vriendenkring ook wat uit en wellicht zitten er ook interessante dames bij!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef maedel het volgende:
Ja, kan ik me voorstellen.
Had je iets in gedachten om te gaan doen?
Hoe breidt jij je vriendengroep meestal uit dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:57 schreef maedel het volgende:
Nou ja, kan ik me voorstellen hoor
Ik heb zelf nog nooit zo'n reis gedaan moet ik zeggen.
NIetquote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe breidt jij je vriendengroep meestal uit dan?
Zeker, gebruikte mijn normale pc ook alleenmaar voor internet, msn en als tekstverwerker, dus dan is het best te doen hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 15:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oh wow. Maar is dat wel te doen dan, als vervanging van een 'normale' computer?
Hee, je hebt altijd "ons" nogquote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef maedel het volgende:
[..]
NIet
Nee echt, mijn vrouw en ik ziijn in de scheiding 8 jaar geleden (toen we dus van onze exen scheidden, en met elkaar verder gingen) zo ongeveer al onze vrienden kwijt geraakt. 5 keer verhuizen maakt het er ook niet beter op, en in de middle of nowhere gaan wonen ook niet.
Wij gaan wel elke vrijdagavond stijldansen bij dansschool Everybody. Maar verder doen we verrekte weinig.
Ik heb wel eens gedacht aan het opzetten van iets, maar ik stik van de bezigheden.
Ik zou wel meer lesbische vrouwen in m'n vriendenkring willen, maar naast het lesbisch zijn moeten er natuurlijk ook wel andere overeenkomsten zijn.
Precies!!!!! Eén grote familie...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, je hebt altijd "ons" nog. het is misschien niet veel (en een lesbische vrouw ben ik ook al niet
), maar toch.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, je hebt altijd "ons" nog. het is misschien niet veel (en een lesbische vrouw ben ik ook al niet
), maar toch.
Helemaal waar, ik heb echt idioten van buren......quote:Op donderdag 27 november 2008 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter een verre vriend dan een slechte buur.
die van mij zijn al bijna 2 maanden op vakantie ofzo, heerlijk rustig... verre buurquote:Op donderdag 27 november 2008 18:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Helemaal waar, ik heb echt idioten van buren......![]()
![]()
Lijkt me heerlijk, die van mij hebben bijna elke avond slaande ruzie. Gezellig!!!!!!! Hebben net een baby van een paar maanden, echt het ideale stel....quote:Op donderdag 27 november 2008 19:41 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
die van mij zijn al bijna 2 maanden op vakantie ofzo, heerlijk rustig... verre buur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |