Is dat allemaal nog steeds door die ontspoorde trein?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:37 schreef MaJo het volgende:goed dagje achter de rug
tentamen ging goed, lekker gewerkt en daarna bij lien zalmpasta gegeten
maar nu begint het ov drama weertrein was een kwartier te laat en rijdt nu met een slakkentempo. Gister deed ie er 50 minuten over
hopelijk gaat het nu sneller
Soep!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:39 schreef Etcetera het volgende:
ik had toch een buikpijn zonetniet fijn meer. Maar had weinig gegeten vandaag, dus heb net een appel en een banaan opgegeten, en het is nu iets minder gelukkig
als het morgen nog niet over is, had ik zelf nog niet aan gedachtquote:
vertelquote:
Jij eet vaak zalmpasta! Althans, zo lijkt het. Valt best mee, maar ik lees het alleen maar bij jou.quote:
Hmmm das niet zo goed... Had je wel een body butter besteld? Die is met scrub he? En welke zepen heb je nu? Waar wilde je een proefje van en welke kreeg je? Kan je het proefje opsturen als je wiltquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook spullen van Lush binnen. Zie nu wel dat ik drie zepen heb besteld, en geen body butter, oeps. Ik heb al zo'n droge huid. En dus ook geen body butter-blikje.Ook zit er niet de proefmonster bij die ik heb gevraagd, wel twee andere.
Jaquote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat allemaal nog steeds door die ontspoorde trein?
Hehe, dat ik het niet heb gekregen klopt gewoon. Het staat wel op de bon, maar ik heb dus drie zepen, het zou niet terecht zijn als ik wel dat blikje heb gekregen. (Mud Flats, Olive & Figs, Coalface)quote:Op donderdag 27 november 2008 22:49 schreef MaJo het volgende:
Hmmm das niet zo goed... Had je wel een body butter besteld? Die is met scrub he? En welke zepen heb je nu? Waar wilde je een proefje van en welke kreeg je? Kan je het proefje opsturen als je wilt
ik zal anders even klagen bij de dames boven, die doen de mailorder
Is niet zo leuk hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als het morgen nog niet over is, had ik zelf nog niet aan gedacht![]()
[..]
vertel
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is niet zo leuk hoorik las 'waar etcie zich van kant gaat maken'
waar slaat de TT überhaupt op?
Oh ja, wat probeerde je te actionscripten?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]nou dat was ik niet van plan hoor
TT slaat op het feit dat ik nu les krijg in Actionscript 3.0 (scripttaal van Flash) maar dat ik er geen kaas van kon maken
we moesten een script maken waarbij een pijltje (Predator) achter je muis aan ging (muis in de vorm van een rondje, Prey) en daarbij moesten we graden berekenen, afstanden berekenen, dat koppelen, weet ik veel wat nog meerquote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, wat probeerde je te actionscripten?
Ah... daar kan ik je niet mee helpenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we moesten een script maken waarbij een pijltje (Predator) achter je muis aan ging (muis in de vorm van een rondje, Prey) en daarbij moesten we graden berekenen, afstanden berekenen, dat koppelen, weet ik veel wat nog meer
Er zijn geen plannen voor zover ik weet. Wel zijn ze aan het kijken of er op andere plekken ook Lush geopend moet wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
hey MaJo, komt er misschien ook ooit eens een Lush winkel in Groningen
jammer, hou wel van dat soort winkelsquote:Op donderdag 27 november 2008 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zijn geen plannen voor zover ik weet. Wel zijn ze aan het kijken of er op andere plekken ook Lush geopend moet wordengroningen zou tof zijn. Maar utrecht en rotterdam doen voorlopig ook nog even zonder
Ja, van Coalface wist ik het wel. Leek me wel grappig, een zwarte zeep.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef MaJo het volgende:
Mud flats en Figs and leaves zijn beide ook heel zacht. In de laatste zit ook een beetje moisterizeren coalface is een gezichtsreiniger he?
the soft touch is echt superlekker! Maar echt als je een proefje wil is dat voor mij geen probleem
van welke twee heb je een proefje gekregen?
Goed om te horenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heel de SC aan de Lush!
Ik ben erg te spreken over de Fresh Pharmacy, MaJo, en ook de American Cream vind ik lekker. Die shampoo vind ik toch minder geloof ikMn haar werd héél snel vettig! En hij is lastig te gebruiken
Laat even weten wat je van coalface vindt, heb die nog nooit gebruikt. Ik vind vaste zeep voor mijn gezicht engquote:Op donderdag 27 november 2008 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, van Coalface wist ik het wel. Leek me wel grappig, een zwarte zeep.![]()
Je hoeft geen proefje te sturen, als jij ook zegt dat het lekker is, koop ik wel het hele ding! Ik ga binnenkort toch naar Amsterdam en dan probeer ik toch maar zo'n winkel binnen te stappen.
Hmmm, ik ga nu één van die zeepjes uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |