bronquote:Sinds zijn scheiding van Lucienne heeft Dries Roelvink aan aandacht geen gebrek...
De zanger wordt overspoeld met oneerbare voorstellen van vrouwen over de e-mail. "Ik ben echt geen onschuldige jongen", zo laat Dries weten in Story. "Maar sommige voorstellen gaan wel heel erg ver. Ik krijg er soms rode oortjes van."
De afgelopen maand alleen al heeft Dries 187 pikante mailtjes ontvangen en daar is hij best trots op. "Ik denk dat ik de meest begeerde vrijgezel van Nederland ben. Hoe moet ik al die belangstelling anders opvatten?"
Al was het de laatste vent op aarde zou ik hem nog niet moetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
Dries Roelvink vindt zichzelf meest begeerde vrijgezel
[..]
bron
Er zijn mensen die voor minder in een psychiatrische instelling worden opgenomen. Gadverdamme, wat een aandachtsmongool is 't toch ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die voor minder in een psychiatrische instelling worden opgenomen. Gadverdamme, wat een aandachtsmongool is 't toch ook![]()
![]()
![]()
.
Kreeg ik er maar es éénquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Ben je jaloers dat jij geen 187 pikante mailtjes gekregen hebt?
Ik zie nu toch een bepaald type vrouw voor mequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Al was het de laatste vent op aarde zou ik hem nog niet moetenZullen wel hele wanhopige mensen zijn dan, die gemaild hebben
Hmm ja, van die middel-age vrouwen met pittige, korte, geverfde kapsels en knalrode lipstick op hun tanden, wat kilootjes teveel, houden wel van een peukie en een biertje terwijl ze rondstampen met eeltknobbel-voeten en afgebladderde nagellak op nep birckenstocks die te klein zijn zodat de halve voet er naast loopt, gekleed in kleding dat 3 jaar geleden op de markt is gekocht, zoals een niet-cellulitis-verhullende legging en een tent topje waarin je heel goed kunt zien dat het alweer effe geleden is dat Sjaan d'r scheermes gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nu toch een bepaald type vrouw voor me
Oh pleasequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmm ja, van die middel-age vrouwen met pittige, korte, geverfde kapsels en knalrode lipstick op hun tanden, wat kilootjes teveel, houden wel van een peukie en een biertje terwijl ze rondstampen met eeltknobbel-voeten en afgebladderde nagellak op nep birckenstocks die te klein zijn zodat de halve voet er naast loopt, gekleed in kleding dat 3 jaar geleden op de markt is gekocht, zoals een niet-cellulitis-verhullende legging en een tent topje waarin je heel goed kunt zien dat het alweer effe geleden is dat Sjaan d'r scheermes gebruikt heeft.
Zoiets?
Wat een cultheld is die man tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
KOOP DE WONING AAN DE KONINGIN WILHELMINALAAN 292C IN VOORBURG EN DRIES ROELVINK KOMT OP DE DAG VAN DE VERHUIZING BIJ U OPTREDEN!!
HIJ KOMT U FELICITEREN MET UW NIEUWE AANKOOP EN BOUWT EEN FEESTJE VOOR DE VERHUIZERS.
quote:Dries Roelvink kraakt Gordon af
van onze redactie
AMSTERDAM - Als Dries Roelvink aandacht kan krijgen door Gordon af te zeiken, grijpt hij die kans met beide handen aan.
De zanger wordt in Sp!ts gevraagd wie een betere Topper is: Gerard Joling of Gordon. Maar of Dries nu de aangewezen persoon is daarover te oordelen?
"Als je Joling of Gordon hoort zingen, dan hoor je zo’n groot verschil. Dat mag je eigenlijk niet vergelijken. Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
Hij hakt nog even door: "Daarbij is Gerard ook een betere entertainer, ik ken niemand die zegt ’ik vind Gerard Joling een eikel’. Die man scoort hit na hit en draagt de grootste A-programma’s op tv. Daar heb ik echt respect voor.”
Dries heeft dit soort dingen al eerder geroepen over zijn collega Gordon. "Slechter zingen dan hij, dat wordt moeilijk." Ook maakte hij opmerkingen over Gordons homoseksualiteit. Gordon reageerde toen: "Die man is toch een belachelijke vertoning. Die neem ik toch niet meer serieus."
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..
ik had echt ff een WTF momentjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..
quote:Lief dagboek,
Vandaag, dinsdag de 18e augustus 2009, was het dan zover; IK MOCHT BIJ BOULEVARD NAAST HUMBERTO STAAN! Ze stelden allerlei vragen en zo, en ze namen me heel serieus.
Wat ik wel jammer vond is dat Tijl (van de Lama's, nooit van gehoord) meer spreektijd kreeg dan ik terwijl ik toch de betere zanger ben. Hoe lang loopt die Tijl nou helemaal mee?
Tijl, Tijl. Wat een rare naam eigenlijk, wie noemt zijn kind nou Tijl? Vroeger thuis gingen we op zondag in de tijl! HaHa! Verder niks gebeurd vandaag.
Pik, ik hou van je!
XXX, Dries.
quote:Dries Roelvink wordt Zorba de Griek
AMSTERDAM - Dries Roelvink zal voor het RTL-4 programma Let's Dance in de huid kruipen van Zorba de Griek.
De blonde zanger zal in de show de Griekse sirtaki dansen. "Ik heb geen idee hoe ze me gaan toetakelen", lacht Dries. "Maar ik heb er wel zin in. Je moet het met een knipoog zien. Je hebt maar twee dagen om je voor te bereiden, dus dat wordt natuurlijk slecht."
Eerder werd bekend dat Tijl Beckand in de huid van Austin Powers zal kruipen, John Williams als Beyoncé zal dansen, en Char iets uit West Side Story zal doen.
Ik klik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Die foto op telegraaf.nl.. Mijn ogen![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)iek...__.html?p=12,1
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ik vind het trouwens apart dat dit nu in het nieuws komt, 8 jaar later. En vind het bijzonder jammer dat hij zolang door moet zingen nuquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:24 schreef pronkjewail het volgende:
En wederom nieuw Dries-nieuws!
http://www.nu.nl/achterkl(...)iljoen-op-beurs.html
Ik kan me echt zo moeilijk voorstellen dat iemand als Dries in 2001 al meer dan een miljoen bij elkaar heeft gezongen. Betekent dat dat er echt zoveel mensen zijn die fan zijn van die man?
Edit; oh en het ergste van dit nieuws? Hij moet nu doorzingen tot zijn 65e om het verlies te compenseren!!
quote:"Ik heb geen idee hoe ze me gaan toetakelen", lacht Dries. "Maar ik heb er wel zin in. Je moet het met een knipoog zien. Je hebt maar twee dagen om je voor te bereiden, dus dat wordt natuurlijk slecht."
Ik snap het niet zo goed. Als je er voor 'door moet werken' zou dat suggereren dat hij dat miljoen toen ook al niet had.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ik vind het trouwens apart dat dit nu in het nieuws komt, 8 jaar later. En vind het bijzonder jammer dat hij zolang door moet zingen nu
Misschien heeft er nooit eerder iemand aan hem gevraagd of hij zelf ook eens geld belegd heeft op de beursquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ik vind het trouwens apart dat dit nu in het nieuws komt, 8 jaar later. En vind het bijzonder jammer dat hij zolang door moet zingen nu
Een miljoen GULDEN he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:24 schreef pronkjewail het volgende:
Ik kan me echt zo moeilijk voorstellen dat iemand als Dries in 2001 al meer dan een miljoen bij elkaar heeft gezongen. Betekent dat dat er echt zoveel mensen zijn die fan zijn van die man?
Of misschien had hij gehoopt een miljoen binnen te halen door te beleggen, maar ging dat mis. Net zoals ik 27 miljoen in de staatsloterij kwijtgeraakt benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:48 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Als je er voor 'door moet werken' zou dat suggereren dat hij dat miljoen toen ook al niet had.
quote:27-08-2009 10:30:00
DRIES ROELVINK OP MYSTERY LAND
Zanger Dries Roelvink treedt zaterdag samen met ID&T-voorman Duncan Stutterheim op het dancefestival Mystery Land op. Dat bevestigde de manager van Roelvink woensdag.
Op het podium van de zogenoemde Club Zonder Filter draait Stutterheim onder de naam DJ Duncan S tussen 16.00 en 17.00 uur technoplaten. Dit meldt Nu.nl.
Roelvink is gevraagd met Stutterheim mee te zingen en te rappen ''voor zover hij dat kan'', aldus manager Jan Dirk Vis.
Monique Smit ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
en hij schijnt een nieuwe relatie te hebben zegt Albert
Telegraafquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
en hij schijnt een nieuwe relatie te hebben zegt Albert
quote:wo 01 okt 2008, 14:45 Scheiding voor zanger?Dit zegt Dries over zijn 'minnares' Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Dries Roelvink is hoogstverbaasd over de commotie die is ontstaan over hem en zijn vermeende minnares, Oger-verkoopster Honoria. 'Ja, wij kennen elkaar. Nee, we hebben niets. En NEE, ik ga niet scheiden!'
De volkszanger werd onlangs door een roddelblad gespot in de Leidsestraat met Honoria aan zijn zijde. 'Klopt, zij woont daar. En toen ik daar wandelde, zag ik haar voor me lopen. Ik riep haar en begroette Honoria. Daarna zijn we een stukje samen op gelopen', vertelt Dries. 'Vervolgens zijn we ieder onze eigen weg gegaan. Niet meer en niet minder.'
Dries en Honoria kennen elkaar al langere tijd. 'Maar dat komt omdat ik mijn pakken altijd bij Oger koop. En we zijn elkaar ook wel eens in een restaurant tegen gekomen. Maar een relatie? Daarvan is helemaal geen sprake.'
Het is niet de eerste keer dat Dries in verband wordt gebracht met een andere vrouw dan zijn echtgenote Lucienne. 'We zijn nog steeds samen, maar hebben een soort co-ouderschap onder één dak. Dat hebben we zo gedaan voor onze twee zoons. Het is zo dat Lucienne en ik al langer geleden hebben afgesproken dat we elkaar geen verantwoording schuldig zijn over ons liefdesleven. Maar natuurlijk is het wel zo dat we elkaar opheldering geven als er geruchten circuleren. We willen immers wel dat we Donny en Davey op een goede manier kunnen vertellen wat er speelt.'
Dries vindt het erg vervelend dat hij aan Honoria wordt gekoppeld. 'Dit roept onterecht vragen op bij Lucienne. Je mag best weten dat we ons de laatste maanden geregeld hebben afgevraagd of we de goede beslissing hebben genomen door bij elkaar te blijven wonen voor de kinderen. Dergelijke praatjes maken het niet gemakkelijker.'
Ook Honoria zit met de situatie in haar maag. 'Ik werk immers in een winkel waar meer bekende Nederlanders komen. Door deze toestand ben ik geneigd te denken dat ik minder spontaan met mensen om moet gaan. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Nee, van mijn baas heb ik geen commentaar gekregen. Daarom hoop ik maar dat dit zo snel mogelijk overwaait
Het kan verkeren héquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:54 schreef Ole het volgende:
ze is al eerder ter sprake gekomen
[..]
wat een liegbeest die Dries!
Ik las heel even 'klacht'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
TVP, die hele kerel is een pure klucht
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n directe omgeving dat vind ja
quote:Dries Roelvink ook volgend jaar op Mystery Land
AMSTERDAM - Dries Roelvink klimt volgend jaar weer op de planken van dancefestival Mystery Land. Zaterdag gaf Dries voor het eerst een optreden tijdens het festival op het Floriadeterrein in Haarlemmermeer.
Dit optreden was volgens Dries zo'n groot succes dat hij meteen gevraagd is om ook volgend jaar een show te geven.
"Het optreden bij Mystery Land was overweldigend", vertelde Roelvink. De organisatoren zagen het optreden van de volkszanger als een soort gimmick.
"Juist door zijn zelfspot is het best een toffe dude", verklaarde Kristel Mutsters van Club Zonder Filter, een collectief dat verantwoordelijk is voor een deel van het festival.
Zenuwachtig
Dries was best zenuwachtig voor het optreden. "Het is een totaal ander publiek dan ik gewend ben en ik heb helemaal geen verstand van dance", gaf de volkszanger toe.
Desondanks werd hij met open armen ontvangen. "Ik werd op de schouders van het publiek rondgedragen."
Speciaal voor het optreden had de producer van de artiest een dancemix gemaakt van het nummer 'Geen Crisis, waar Dries is'. Dit viel in goede aarde bij het publiek, maar zelf moest Dries er 'behoorlijk aan wennen'.
Stutterheim
Dries stond samen met ID&T-voorman Duncan Stutterheim achter de draaitafels. Dries bleef niet achter de knoppen, maar sprong uit enthousiasme op de draaitafel en zong daar zijn nummers. Eigenlijk zou de zanger zijn debuut maken als dj, maar daar is het kennelijk niet van gekomen.
Dries had wel een kleine kanttekening bij zijn positieve ervaring. Normaal zit de zanger naar eigen zeggen in de 'alcoholsferen'.
Bij dit uitverkochte dancefestival dat zestigduizend bezoekers trok, zag de zanger toch vooral tekenen van drugsgebruik. "Als oude man van 50 vroeg ik me af hoe zo'n grote massa al volledig uit zijn dak kan gaan om drie uur in de middag."
quote:Dries Roelvink heeft meerdere vriendinnen
Uitgegeven: 8 september 2009 21:17
Laatst gewijzigd: 8 september 2009 21:17
AMSTERDAM - Dries Roelvink kan niet kiezen. Op Twitter laat de volkszanger weten meerdere vriendinnen te hebben. Hij plaatste zelfs een foto van een mogelijke maîtresse op de microblogspot.
Verdere details geeft de zanger niet. "Ik wil eerst mijn scheiding goed afwerken en dan zien we wel verder", schrijft hij.
In juni besloten Dries en zijn vrouw Luciënne, die samen de zoontjes Davey en Donny kregen, een punt achter hun huwelijk te zetten.
Ondanks dat het al jaren niet meer boterde tussen de voormalige geliefden, ging de definitieve beslissing om te scheiden de zanger toch niet in de koude kleren zitten.
Maar daar lijkt de artiest nu helemaal overheen te zijn. Op zijn eigen Twitter-site bluft hij erop los.
De zanger schrijft over ene Honoria, die woensdag haar verhaal in weekblad Story zou doen. Of de zanger en de vrouw echt een verhouding hebben laat hij in het midden. Wel plaatste hij haar foto en vertelde 'meerdere vriendinnen te hebben'.
Na opmerkingen van medebloggers dat de afgebeelde vrouw te oud voor hem is 'en haar buik inhoudt', heeft Dries zijn antwoord klaar.
"Schoonheid is niet altijd fysiek en ze is twaalf jaar jonger dan ik." Of de vriendinnen van de zanger van elkaars bestaan weten, vermeldt de blonde zanger niet.
Kon niet uitblijven natuurlijkquote:Dries Roelvink wil plek Gordon innemen
AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink zou maar al te graag Gordon's plek in de Toppers innemen.
"Ik krijg de vraag of ik in de Toppers wil, natuurlijk wil ik dat graag", twittert Dries. "Is toch een droom om voor zoveel mensen te mogen optreden!"
Roelvink liet onlangs al weten dat hij Gordon geen goede zanger vindt. "Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
quote:Dries zinspeelt op komst naar Toppers
Dries Roelvink maakt vrijdag 'groot nieuws' bekend, dat te maken heeft met 'drie zangers'. Waar de blonde volkszanger op doelt is niet geheel duidelijk, maar aangezien de geruchtenmolen over een nieuwe derde Topper overuren draait, lijkt het hiermee te maken te hebben. Eerder gaf hij aan graag Topper te worden.
"Ik kom morgen met een verrassend nieuwtje", schreef Roelvink donderdagavond op zijn Twitterpagina. Enige tijd later voegde hij eraan toe: "Kan niet slapen twitteraars, ben zenuwachtig voor het nieuws dat gaat komen." Gevraagd naar wat dit grote nieuws is, antwoordde hij diplomatiek: "Ik mag/kan nog niets zeggen!" Hij lichtte wel een tipje van de sluier op: "Het heeft te maken met drie zangers maar verder zeg ik niets, anders krijg ik gezeur."
Wie de plek van de opgestapte Topper Gordon gaat opvullen, is nog onbekend. Sinds hij woensdag bekendmaakte dat hij uit het trio stapt, zijn veel namen genoemd. Marco Borsato en Jan Smit gaven al aan er weinig voor te voelen, maar Mick Harren en Dries Roelvink gaven aan dat zij zich maar al te graag aansluiten bij Rene Froger en Jeroen van der Boom.
© [CopyRight 2009, Novum]
Laatst gewijzigd: vrijdag 11 september 2009, 09:01
Het is al zo'n verschrompelde pruimquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee he? kan dries niet ritueel verbranden onder zijn zonnebank?
Is al gebeurd... Heeft helaas niet geholpen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee he? kan dries niet ritueel verbranden onder zijn zonnebank?
http://www.at5.nl/artikel(...)-heeft-nieuwe-liefdequote:"Vriendin" Dries Roelvink is zijn dochter
Dries Roelvink heeft de liefde van zijn leven gevonden: zijn dochter.
Dries Roelvink kondigde maandagavond bij de première van Mamma Mia aan zijn grote liefde gevonden te hebben. Zijn kersverse vriendin mocht maandag al mee naar de première van de musical, zodat hij haar aan iedereen kon laten zien. Het blijkt echter een grap te zijn, via twitter laat hij weten dat deze 'liefde van zijn leven' gewoon zijn dochter is. In juni scheidde de zanger van zijn vrouw Luciënne nadat zij 22 jaar samen zijn geweest.
Het geeft wel een heel vermakelijk topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-heeft-nieuwe-liefde
De triestheid stopt nooit bij die man![]()
![]()
De laatste 2 heeft ze van haar vaderquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef Vivi het volgende:
Was een ongelooflijk ordi wijf btw, Soort Thaise neukpop met doodgeblondeerd haar. Erg welbespraakt, ook.,
Daar had hij z'n oude manager nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:27 schreef raptorix het volgende:
Ik vond nog foto van 6 jaar terug
[ afbeelding ]
quote:Dries Roelvink wordt grijsaard
Dries Roelvinks dagen als blonde god zijn geteld...
Dries, die dit jaar vijftig werd, schrijft op zijn twitterpagina: "Brekend nieuws: Ik stop met het verven van mijn haar! Dit is een gevoelige klap voor Polycolor... Realiseer me dat ik toch iets ouder word en dat grijs toch wel bij mij past."
Gelukkig hebben we de foto's nog...
quote:Dries Roelvink ruziet met ex-vrouw
AMSTERDAM - Luciënne, de ex-vrouw van Dries Roelvink, eist meer alimentatie voor hun zoontjes. De zanger zegt dat hij het nu niet kan opbrengen. "Vroeger was ik een vermogend man, nu niet meer!"
"Officieel zijn we per 1 december gescheiden, maar helaas worden we het niet eens over de alimentatie voor de kinderen", vertelt Dries aan het weekblad Story. "Luciënne wil een hoger bedrag dan ik kan betalen. Zij schat mijn inkomen veel te hoog in. Dat heeft met het verleden te maken."
De blonde zanger legt uit: "De winst van mijn oude huis heb ik op de bank gezet. Daar had ik geen plannen mee, maar een vriend raadde me aan om ermee te gaan speculeren op de beurs. In het begin ging dat fantastisch. Maar de aanslag op de Twin Towers in New York gooide roet in het eten. Ik verloor al mijn geld!"
Dries zegt dat hij zijn ex-vrouw elke maand 1600 euro geeft. En dat vindt hij meer dan genoeg, want hij betaalt ook nog steeds de hypotheek van het huis in Landsmeer. "Als we er samen niet uitkomen moet er maar een rechter aan te pas komen."
quote:Dries Roelvink tevreden over carrière
AMSTERDAM - Anderen mogen zeggen wat ze willen, maar Dries Roelvink zijn carrière leuk en geslaagd. De zanger hoopt dat mensen hem na het lezen van zijn biografie wat beter begrijpen.
Roelvink is net klaar met het schrijven van het boek, waarin hij zijn carrière uitvoerig beschrijft.
"Mensen noemen mij soms een B-artiest die nooit echt de top heeft bereikt, maar ik ben heel erg tevreden", aldus Roelvink.
"Als je ziet waar ik vandaan kom, een kansarme jongerengroep uit de Amsterdamse Pijp zonder opleiding, heb ik het goed gedaan. Ik heb betaald voetbal gespeeld en ben zanger, twee carrières die ik nastreefde."
Puntjes
Het boek van de volkszanger moet begin maart in de winkel liggen. "Het boek is af. We zijn het nu aan het doorlopen, de puntjes op de i aan het zetten", vertelt hij.
Daarnaast is Roelvink druk bezig met het uitzoeken van een geschikte cover, waarbij hij zijn fans om advies vraagt.
bronquote:Dries Roelvink gaat trouwen
Dries Roelvink stapt op 8 september 2010 in het huwelijksbootje met zijn nieuwe liefde Honoria.
Dries laat weten dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat het nieuws al naar buiten kwam, maar hij heeft geen zin om het te ontkennen. "Het klopt inderdaad. Ik ben dolgelukkig", twittert de zanger.
In juni 2009 scheidde Dries van Luciënne, met wie hij twee kinderen heeft. Twee maanden later maakte hij zijn relatie met Honoria, manager bij pakkengigant Oger, bekend.
bron: Novumquote:Dries Roelvink hoopt dat Ben Cramer hem wil trouwen.
De zanger maakte woensdag bekend dat hij 8 september in het huwelijk treedt met zijn vriendin Honoria. Roelvink is naar eigen zeggen gaan zingen door zijn grote voorbeeld Cramer.
"Mijn aanstaande was twee weken geleden getuige bij het huwelijk van haar vriendin. Ik kon niet mee, want ik moest optreden in Oostenrijk", legt de zanger uit. "Ze was helemaal vol van de bruiloft en begon mij voorzetjes te geven. De volgende dag gingen we uit eten en ben ik op de knieën gegaan."
Roelvink vroeg zijn vriendin ten huwelijk in restaurant La Brochette in het Amsterdamse stadsdeel Zuideramstel, waar hij haar ook leerde kennen. "Ze moest eerst lachen, want ze dacht dat het een grap was. Toen begon ze te huilen, maar dat waren tranen van geluk. Ze zei ja", vertelt Roelvink over het aanzoek. In datzelfde restaurant wil de zanger het trouwfeest geven.
Voor de ceremonie heeft Dries twee hotels op het oog in de hoofdstad. "En ik wil mijn collega en vriend Ben Cramer vragen of hij voor een keer ambtenaar wil zijn", doet Roelvink tegenover Novum Nieuws uit de doeken. "Door hem ben ik gaan zingen. En we hebben samen ooit een duet opgenomen."
Aan de andere kant lijken alle veertigjarige vrouwen met bruin haar, roze lipstick en te veel zonnebank op Sieneke.quote:
quote:'Dries Roelvink moet zich bekeren'
Uitgegeven: 17 februari 2010 13:08
Laatst gewijzigd: 17 februari 2010 13:08
AMSTERDAM - Voordat Dries Roelvink op 8 september zijn jawoord kan geven aan zijn vriendin Honoria, moet er eerst nog een probleem worden opgelost. De katholieke Honoria wil namelijk dat de zanger zich bekeert.
"Ze wil dat ik me laat dopen", zegt Roelvink deze week in Story. "Eerst moet je dan, geloof ik, door een ballotagecommissie heen. Eerlijk gezegd ben ik daar nog niet uit."
De zanger weet dus niet of hij een doop wel ziet zitten. " Ik weet niet of dit allemaal kan. Misschien moet ik wel lachen als ik gedoopt word. Eerst ga ik me maar eens verdiepen in de kerk voordat ik een definitief besluit neem."
Bloedserieus
Roelvink liet onlangs weten dat hij in een Amsterdams restaurant op zijn knieën was gegaan voor zijn vriendin. "Eerst begon ze te lachen. Ze dacht dat ik een grapje maakte. Maar toen ze doorkreeg dat ik bloedserieus was, huilde ze van geluk."
De zanger was eerder getrouwd met Luciënne, met wie hij twee zoons kreeg. Recentelijk werd hun scheiding officieel.
Dit zou zomaar een heel feestelijke gate kunnen worden.quote:Dries Roelvink
On Wednesday 17th February 2010, @ikbendries said:
Teleurgesteld in Ben Cramer.
Dat Ben Cramer de reden is dat ik ooit ben gaan zingen, is zo langzamerhand een bekend verhaal. Als jongen van een jaar of 14 kocht ik zijn platen, die ik vervolgens thuis meezong. Veel later, toen ik zelf al regelmatig optrad, hebben we elkaar leren kennen. Inmiddels zijn we al 25 jaar bevriend. Daarom leek het mij een leuk idee om Ben, tijdens mijn voorgenomen huwelijksdag op 8 september van dit jaar, de ambtenaar van de burgerlijke stand te laten vervangen.
Vorige week vroeg Shownieuws mij of ik nog speciale dingen gepland had voor mijn huwelijksdag. Ik antwoordde dat het mijn wens was dat Ben het huwelijk tussen Honoria en mij zou voltrekken, omdat hij zich de afgelopen jaren als een soort mentor over mij heeft ontfermd. Tijdens dat interview kreeg ik te horen dat er op hetzelfde moment ook een ploeg van Shownieuws bij Ben Cramer thuis was. Ik heb toen op camera aan Ben gevraagd of hij mij en Honoria op 8 september wil trouwen.
Korte tijd na dat interview belde Ben mij op. Hij zei dat hij zich zeer vereerd voelde, maar dat hij nog geen antwoord aan de ploeg van Shownieuws had gegeven, omdat we dan meteen alle spanning zouden weggeven. Het leek hem beter om een paar dagen te wachten en dan pas te vertellen dat hij graag wil meewerken. Toen hij later op de avond naar zowel RTL Boulevard als Shownieuws keek en zag dat er daar een beetje lacherig over mijn huwelijk gedaan werd, kreeg hij opeens spijt van zijn beslissing. Hij belde me weer op.
Hij zei toen: “Dries, als ze het zo brengen, wil ik hier niet mee geassocieerd worden. Mijn vrouw Carla ontplofte net en verklaarde me voor gek dat ik het doe. Morgen bel ik Albert Verlinde om hem te zeggen dat ik niet meedoe.” Natuurlijk was ik hierdoor teleurgesteld. Niettemin respecteerde ik Bens beslissing. Totdat ik Albert Verlinde de volgende dag in RTL Boulevard hoorde zeggen dat ik Ben helemaal niet gevraagd had, en dat Ben ook zeker niet van plan was om Honoria en mij te trouwen.
Dat kon ik niet over mijn kant laten gaan. Op deze manier zou iedereen namelijk denken dat ik zomaar iets geroepen heb. Ik heb Albert Verlinde daarom meteen laten weten dat ik Ben wel degelijk heb gevraagd, en dat hij dus niet de waarheid heeft verteld. Verlinde beloofde mij toen om dit de volgende dag in RTL Boulevard recht te zetten en aan die belofte heeft hij zich gehouden. Ben Cramer kon dat klaarblijkelijk niet waarderen, want nu heeft hij in de Telegraaf een aantal nare opmerkingen gemaakt over mijn privéleven.
Zo geeft hij aan zijn bedenkingen te hebben over mijn voorgenomen huwelijk. Daarnaast zegt hij zich zorgen te maken over mijn zoons. Daarop wil ik antwoorden dat ik de mening van Ben daarover niet serieus kan nemen. Hij is zelf immers aan zijn derde huwelijk bezig en heeft al vijf kinderen rondlopen uit eerdere huwelijken. Bovendien kunnen mijn zoons en Honoria het uitstekend met elkaar vinden. Ze hebben echt een leuke klik met elkaar, al vanaf het eerste moment.
De stekelige opmerking die Ben over mijn zangkwaliteiten maakte, komt voort uit pure jaloezie. Vorige week nog vertelde hij mij in het Apollo Hotel dat zijn agenda de komende maanden helemaal leeg is. Hij zei: “Dries, ik ben voorlopig werkeloos. Kun jij niet iets voor mij betekenen?” Ik antwoordde daarop dat ik de komende drie maanden elke dag een optreden geboekt heb staan. Vervolgens heb ik hem zelfs in contact gebracht met mijn belangrijkste opdrachtgever om hem op die manier aan werk te helpen. Ben was me hiervoor bijzonder dankbaar. En dat is een reden te meer waarom ik zijn reactie in de Telegraaf niet begrijp.
Verder wil ik er niet meer over kwijt, ik vind al vervelend genoeg dat ik een goede vriend 'Ben' kwijtgeraakt
Dries
Bron.
Dries Roelvink + Justin Bieber + gele zwembroek = NUMMER 1 HITquote:AMSTERDAM - Dries Roelvink heeft hulp gevraagd aan Justin Bieber. De blonde volkszanger vraagt aan de populaire Canadees of hij hulp kan bieden bij het vinden van een dame voor zijn nieuwste videoclip.
"Kun je mij helpen met het vinden van een vrouw voor mijn nieuwste videoclip. Het liedje heet 'Alleen Door Jou' en wordt een nummer 1-hit", twittert de zanger overtuigd. De 16-jarige Bieber heeft nog niet gereageerd op het bericht van Roelvink.
Roelvink zingt 'Alleen Door Jou' volgende week donderdag op de Amsterdamse Gay Pride. Hij brengt het nummer ten gehore op een boot achter het Centraal Station. De 51-jarige zanger gaat het evenement openen in een weinigverhullende outfit. Hij draagt dan slechts een gele zwembroek.
Thanx nu heb ik vannacht nachtmerries van Dries en zijn gele zwembroekquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dries Roelvink + Justin Bieber + gele zwembroek = NUMMER 1 HIT
Ik heb wel hoop, gezien het feit dat de parade pas op zaterdag 7 augustus isquote:Dries Roelvink in gele slip op de Gayparade
Dit bericht is geplaatst op 29-07-2010 om 09:45:00
Dries gaat zo zijn nieuwe single promoten....
Dries klimt op donderdag 5 augustus op een boot om de vijftiende Gay Pride te openen. Voor Dries de perfecte gelegenheid om ook meteen zijn nieuwe single ten gehore te brengen
. "Alleen met jullie steun kom ik op nr. 1 terecht. Heb 4000 verkopen nodig", twittert de artiest.
Iew, die borstjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dries Roelvink + Justin Bieber + gele zwembroek = NUMMER 1 HIT
quote:
Niet, Dries is leuk, én eerlijk.quote:
Hij lijkt me vreselijk vriendelijk en sympathiek, dat zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |