en nog tijd hebben om te fokken..nu snap ik waarom zoveel mensen hun contract niet verleng wordenquote:
SAME!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig nog maar een uurtje vandaag, want ik ben hetbeu
quote:
I iz from ze teckzsuppaort. I kens halp joo?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:09 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. nu tijd voor de engelse emails.. lol..
Nederlandse queue is leeg..
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef Aho het volgende:
[..]
en nog tijd hebben om te fokken..nu snap ik waarom zoveel mensen hun contract niet verleng worden![]()
![]()
dit geldt algemeen he
Vast contact jeweetztquote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef Aho het volgende:
[..]
en nog tijd hebben om te fokken..nu snap ik waarom zoveel mensen hun contract niet verleng worden![]()
![]()
dit geldt algemeen he
Tja een losse stekkerdoos staat ook niet vind ikquote:Op woensdag 26 november 2008 16:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vast contact jeweetzt [ afbeelding ]
aangesproken?quote:
nou mijn engels is toch wel beter dan dat hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I iz from ze teckzsuppaort. I kens halp joo?
Nee das niet aardig neej kloothommelquote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef Aho het volgende:
[..]
aangesproken?![]()
oke das was nie zoo aardig van me muahaha![]()
Vast contract Rulez
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef Aho het volgende:
[..]
aangesproken?![]()
oke das was nie zoo aardig van me muahaha![]()
Vast contract Rulez
kalm liefjequote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee das niet aardig neej kloothommel
Iddquote:Op woensdag 26 november 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja een losse stekkerdoos staat ook niet vind ik
Doe's rustig, ik ben de herrieschopper deze dagenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee das niet aardig neej kloothommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |