zucht.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij post al langer mee dan vandaag en gister. Volgens mij was ie er vorige week ofzo ook al en sindsdien heb ik het erover
weleens vrouwen gezien met 1 balquote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus vrouwen kunnen geen bikkels zijn
Pas maar op, krijg je weer klappiesquote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb zin om iemand zn bek in te trappen... gelukkig ga ik vanavond naar de kroeg...
Dat snap ik, maar dat kun je niet zeggen over het algemeen aangezien je niet ieder zijn verhaal weet.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef Aho het volgende:
[..]
zucht..ik had het over algemeen..
...
....
.....merkt dat ie geen vrienden zo maakt![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb zin om iemand zn bek in te trappen... gelukkig ga ik vanavond naar de kroeg...
fair enough. das waarquote:Op woensdag 26 november 2008 16:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat kun je niet zeggen over het algemeen aangezien je niet ieder zijn verhaal weet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:31 schreef Aho het volgende:
[..]
fair enough. das waar
apologize..een een bloemetje als goedmakertje
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Pas maar op, krijg je weer klappies
zoooo...*verlegen vraagt ie( alles weer okee?quote:
sure..door dequote:
Runx: Noooo, me schapenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
sure..door de
turkie turkie mek mek mek
achter de bosjes mheee mheee mheee
hebbie geen internet op dat bedrijf van jequote:Op woensdag 26 november 2008 16:33 schreef Crazy-p het volgende:
whaaaaaaaa mn mp3 speler is leeg..
zoekt stopcontact.. *aaaah gevonden onder buro*
nu dus een uurtje geen muziek
en dan hopen dat ik mn mp3 speler niet vergeet!
audio kaart is niet werkende op die stomme rot computers hier..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:35 schreef Aho het volgende:
[..]
hebbie geen internet op dat bedrijf van je![]()
internet radio?
Oke die is zo niet scherp.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:35 schreef Aho het volgende:
[..]
hebbie geen internet op dat bedrijf van je![]()
internet radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |