*snikquote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee das niet aardig neej kloothommel
5euro op debbiequote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee das niet aardig neej kloothommel
*zet ezels muts op zijn hoofd*quote:Op woensdag 26 november 2008 16:19 schreef Aho het volgende:
[..]
*snikkloothommel..*snik
...kruipt in hoekje
zet ook 5 euro op debbie..wie gaan er vechtenquote:
Die Ahoquote:Op woensdag 26 november 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe's rustig, ik ben de herrieschopper deze dagen![]()
Wie moet ik slaan?
Bikkelquote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou mijn engels is toch wel beter dan dat hoor![]()
lol.. word veel gevraagd voor engels hier.. mn engels schijnt nogal goed te zijn..
maar ja.. we zijn dan ook een internationaal bedrijf he
Mij mij mijquote:Op woensdag 26 november 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe's rustig, ik ben de herrieschopper deze dagen![]()
Wie moet ik slaan?
Jij en debbiequote:Op woensdag 26 november 2008 16:20 schreef Aho het volgende:
[..]
zet ook 5 euro op debbie..wie gaan er vechten
Dat wist hij toch niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 16:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die Ahodie zit te zeiken over dat het ieders eigen schuld isdat zijn contract niet wordt verlengd en daar ben ik nu heel gevoelig voor aangezien ik er geen reet aan kan doen dat ik me baan kwijt raak en dan word ik erg pissed
Aho, doe's lief tegen ons lief kleine meiskequote:Op woensdag 26 november 2008 16:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die Ahodie zit te zeiken over dat het ieders eigen schuld isdat zijn contract niet wordt verlengd en daar ben ik nu heel gevoelig voor aangezien ik er geen reet aan kan doen dat ik me baan kwijt raak en dan word ik erg pissed
sinds wanneerquote:
Moet ie maar op letten ik heb het er 100x over gehad. Hij post toch mee? moet ie ook kijken wat een ander te zeggen heeft.quote:
Hij had even de OP kunnen lezen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aho, doe's lief tegen ons lief kleine meiske
lief en klein?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aho, doe's lief tegen ons lief kleine meiske
Hij is nieuwquote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moet ie maar op letten ik heb het er 100x over gehad. Hij post toch mee? moet ie ook kijken wat een ander te zeggen heeft.
OPquote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij had even de OP kunnen lezen natuurlijk
Jij loopt nu gewoon te stokenquote:
Hij post al langer mee dan vandaag en gister. Volgens mij was ie er vorige week ofzo ook al en sindsdien heb ik het eroverquote:
Sorry lieve debbie ik dacht dat hij vanaf vandaag wasquote:Op woensdag 26 november 2008 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij post al langer mee dan vandaag en gister. Volgens mij was ie er vorige week ofzo ook al en sindsdien heb ik het erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |