Hoeveel was die bmw dan waard? 100 euro?quote:We hebben flink bijgelegd en deze Ford Mondeo gekocht.
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:05 schreef FB14 het volgende:
[..]
Hoeveel was die bmw dan waard? 100 euro?
Breda. Foto's, zoals reeds vermeld, volgen vanavond.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
misschien handig fotos te plaatsen en de plaats van bezichtiging te vermelden
Ga die dan maar gauw halenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
sorry de prijs is echt veels te hoog , heb een jongere luxere uitvoering gezien met evenveel km voor 1245 bij de dealer.
Het is ook een 2.0 ipv 1.8quote:Op donderdag 27 november 2008 12:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Eh, foutje in mijn topictitel, zie ik nu. De auto is uit 1996, niet 1993, kan iemand dat aanpassen?
Begrijp ik. Het is dat ik er zelf de moeite niet in wil steken, eventueel is die V-Snaar en Airco natuurlijk simpel te doen. De reden dat ik het nu niet doe is omdat ik alleen maar lange ritten maak en de snaar dus gewoon altijd droog wordt en dus alles goed werkt, en ik de Airco toch pas in de zomer weer nodig zou hebben. Dat jij er met moeite 1000 voor kreeg kan natuurlijk ook liggen aan aanbod toentertijd, regio, de koper in kwestie, het hoeft niet te betekenen dat die auto ook zo weinig waard was.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:34 schreef bredabounce het volgende:
Voor dit geld MOET de auto gewoon goed zijn (Airco & V-snaar problemen moeten zijn opgelost).
Daarbij is de kilometerstand erg hoog en met een 'raar/eng' verhaal (vertrouwen).
Ter vergelijking: ik heb ook een 1.8 gehad uit mid-96. Ongeveer dezelfde als deze (alleen groen) met trekhaak en goed functionerende airco, met historie en 200K km...die heeft met moeite ¤ 1.000 opgebracht... (juni '07)
Deze auto's worden bij de vleet aangeboden, de keuze is er reuze zeg maar... Voor ¤ 1500 ga je hem niet kwijt raken. Succes met de verkoop.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef Sloper het volgende:
Ik zou graag van TS willen weten welke van de 3 codes er in het motorblok staat:
-code 1107897
-code 1180216
-code 1160598
Bedankt.
quote:[edit] The Nikasil problem
BMW used Nikasil, an aluminium, nickel, and silicon alloy, to line the cylinders of the M60 engines. The cross-hatched Nikasil linings react with the high sulfur content found in lower-quality gasoline, such as that used in parts of the United States. This reaction causes damage to the very top of the cylinder bore, where there is the most contact of the burning mixture and the cylinder lining. The damage prevents a good seal from forming between the piston and the cylinder wall, causing a loss of compression in the combustion chamber. This "leak down" will cause M60s with worn linings to exhibit a rough idle, and if the problem continues unchecked, the engine will not start.
The only permanent fix for this problem is the replacement of the short block with the equivalent block composed of Alusil, which do not exhibit this corrosion problem. After the problem was found, BMW issued an extended six-year, 100,000-mile (160,000 km) warranty to cover these engines at no cost to the owner.
The composition of the engine can be found by checking the serial number stamped into the engine block:
M60B30:
1 725 970 - Nikasil
1 741 212 - Nikasil
1 745 871 - Alusil
Ik vind het wel meevallen, maar ik kwam dan ook van iets nog duurders. Ik betaal 130 euro per kwartaal, dus omgerekend 43 per maand, wat op zich goed te doen is. Je rijdt er wel luxe en ruimte voor, en hij is nog best vlot ook! (11.5sec naar de honderd, je komt iig goed mee)quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:30 schreef divided het volgende:
jammer dat die zo zwaar is![]()
de wegenbelasting wordt hier door echt er duur
Hehe, ik had wel een vermoeden, maar ff stangen is altijd leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
ik heb je nooit uitgelegd waarom ik die vraag stelde hè
¤25 op de sloop, en voor een kratje pils beunt die vent 'm er ook nog voor je onderquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Update: Ik heb via elders een voorzichtig bod van 700 ontvangen, maar die man wil eerst informeren wat een trekhaak voor dit ding kost.
In dat geval had je me een PM moeten sturen, maar toch bedankt voor de gratis kick!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:10 schreef rene90 het volgende:
Wil je er even op letten met het kicken van je topic? In V&A is het zo dat dat één keer per dag mag, als er echt een dringende issue is dan mag je dat melden, alleen zo wordt het wel heel creatief. Bedankt
Hier hoef je ook niet op te reageren
Als ik deze over 4 maanden nog heb, krijg ik thuis met de matteklopperquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:37 schreef B4ron het volgende:
GRRR
als je deze over een 4 maanden nog hebt, heb ik wel interesse.
Ze zouden hier om 10 uur zijn, en zijn nog niet komen opdagen, zonder belletje of wat dan ook. Beetje onfatsoenlijk vind ik dat.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kijkers wilden het niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |