Echt dat moet verboden wordenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
The saga continues
eeeeennn
FIPO![]()
Ik moest ff een verhaal van me collega aanhorenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moozzie, doe eens vol spammen
Je moet gewoon wat sneller zijn mevrouw....Debbiequote:
Ohja waar was ik gebleven?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
moozzie, maak je verhaal eens af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat sneller zijn mevrouw....Debbie
dank u dank uquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef crazy987 het volgende:
en lol
ben bezig met een programma te maken, moet ook een printfunctie inzitten met ondersteuning voor meedere pagina's
het printen doet die
de meerdere pagina's ook
helaas is die infinite loop niet zo leuk
en god mag weten waar die zitniet echt mijn vakgebiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
verder was je ook nog niet gekomenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja waar was ik gebleven?
Weetjewat? ik begin wel gewoon opnieuw
Laatste he liep ik zo over de kalverstraat
Ohjaquote:Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
verder was je ook nog niet gekomen
En toen moest ik me toch een partij schijtenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
Dus laatst he liep ik zo over de kalverstraat
Maarja je kent het he, kalverstaat, geen plee te bekennenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En toen moest ik me toch een partij schijtenniet normaal :^)
dat moet iedereen wel eensquote:Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En toen moest ik me toch een partij schijtenniet normaal :^)
Wat op de radio bedoel je WL?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
hey debbie , wat vind jij van die telefoon spelletjes, met robert ten brink of die vrouw vd astro tv.
soms helaas de mijne welquote:
Dude echt...you know to much...i reall reall really have to kill youquote:Op woensdag 26 november 2008 12:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat sneller zijn mevrouw....Debbie
Ohja daar heb je gelijk inquote:
rawwwrquote:Op woensdag 26 november 2008 13:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude echt...you know to much...i reall reall really have to kill you
* Moozzie paast debbie een knuppelquote:Op woensdag 26 november 2008 13:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude echt...you know to much...i reall reall really have to kill you
Ja maar Moos...jij weet ook teveelquote:Op woensdag 26 november 2008 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast debbie een knuppel
Dus ik de V&D binnen stappenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja daar heb je gelijk in
1-0 voor jou vriend
Okeej maar waar was ik, ik liep daar dus en geen plee te bekennen
Ohja
En toen zag ik daar: De V&D
de Vrouwen & Dildo's ?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja daar heb je gelijk in
1-0 voor jou vriend
Okeej maar waar was ik, ik liep daar dus en geen plee te bekennen
Ohja
En toen zag ik daar: De V&D
Zet hier maar dan wat ik teveel weetquote:Op woensdag 26 november 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar Moos...jij weet ook teveel
* crazy987 geeft debbie wat leuk knalspulquote:Op woensdag 26 november 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar Moos...jij weet ook teveel
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zet hier maar dan wat ik teveel weet
Neej vroom en dreesman emogay.gifquote:
Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 geeft debbie wat leuk knalspul
nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 26 november 2008 13:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neej vroom en dreesman emogay.gif
anyway waar was ik, ik was dus de V&D ingelopen en ging met de lift naar de bovenste etage (ga natuurlijk niet lopen duh)
Maar ik weet het ookquote:Op woensdag 26 november 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zet hier maar dan wat ik teveel weet
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:12 schreef Rensjebree het volgende:
Verveel !!
Ik ga nu maar even poepen !
[ afbeelding ]
Ja maar jij hebt zwijg plichtquote:Op woensdag 26 november 2008 13:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar ik weet het ookvan jou
jeweettoch
Dat is Rensjebreequote:Op woensdag 26 november 2008 13:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wie is dit
hebi k weer wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |