Tof! Volgens mij past die oude bank wel door de deur naar het balkon. Kun je hem zo naar beneden lazeren...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
nou die oude nog opruimen
Hebben meer mensen voorgesteldquote:Op woensdag 17 december 2008 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof! Volgens mij past die oude bank wel door de deur naar het balkon. Kun je hem zo naar beneden lazeren...
Ben benieuwd wie we erbij krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
Extra mod gezocht op FOT.
Voor jullie om te lezen
* PdeHoog denktquote:Op donderdag 18 december 2008 16:50 schreef Chanty het volgende:
VakantieTijd om kerstkoekjes te bakken
Dat moeten we eerst nog maar eens zienquote:
Mwa, joh je zou de eerste niet zijn daar toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben meer mensen voorgesteldHelaas...geen zin in gezeik met de VvE
zou wel tof zijn hoor
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Chanty het volgende:
Het zijn chocoladehartjes gewordenDat krakelingen vouwen was echt een pokkewerk
hij bevalt goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:54 schreef janeway het volgende:
[..]
Fijn ben benieuwd hoe het is..
Hoe bevalt je OLY?
Dat bedoel ik ook, ik moet van buik --> buikjequote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef Chanty het volgende:
De meeste buikdanseressen hebben een buikje hoor
En ze smaken lekkerIk held
Mijn vorige drie buikdansleraressen hadden toch een aardige buik, daar zit jij al lang en breed onderquote:Op donderdag 18 december 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ik moet van buik --> buikje
Hmm tja nu weet ik niets meer te zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn vorige drie buikdansleraressen hadden toch een aardige buik, daar zit jij al lang en breed onder![]()
Ik krijg altijd het commentaar dat ik geen buik heb om mee te dansen
Nou.... ik dusquote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Chanty het volgende:
Ben benieuwd wie er weggaat. Vier mods op FOT lijkt me wat veel gezien de 'drukte' hier de laatste tijd
Wel eentje voor mij bewaren hoorquote:
Ah dus toch. Meende zoiets al in Xil's post te hebben zien staan, maar toen ik refresde was het weg dus begon ik aan mezelf te twijfelenquote:
Ik ga nog drie soorten bakken dus komt goedquote:Op donderdag 18 december 2008 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel eentje voor mij bewaren hoor
staat zon mooi linkje onder dit berichtquote:Op donderdag 18 december 2008 20:50 schreef janeway het volgende:
[..]
Heb je een site of iets bij flickr oid?
Ben wel benieuwd naar jou resultaten.
Okee nu is het duidelijk ik MOET een nieuwe bril..quote:Op donderdag 18 december 2008 21:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
staat zon mooi linkje onder dit bericht
maare website is www.ed-fotografie.nl
Tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Erasmo het volgende:
Morgen zit ik rond deze tijd in op 10.000m boven de Atlantische Oceaan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Erasmo het volgende:
Morgen zit ik rond deze tijd in op 10.000m boven de Atlantische Oceaan
ja maar mijn kerstava past niet in de uploadquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
ja dat komt omdat die kerstmutsversie te groot isquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Adelante het volgende:
Ik zie ook nog steeds een mijter icoon bij je, dus die zijn uitgesloten
2 weekjes naar Cubaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofEn waar gaat de reis naar toe?
quote:
Klinkt niet goed en goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef Ynske het volgende:
K las laatst dat iemand vroeg hoe het hier ging. nah al met al nog altijd ziek, men denkt nu aan Kinkhoest, bloed staat op kweek en t is afwachten op de uitslag.
verder gaat het wel lekker, krijg heel fijne begeleiding vanuit het uwv, een caoch en een bedrijf dat starters helpt.
wat wil ik nog meer
tja ach, meer als blijven blaffen zal t toch niet zijnquote:
tuurlijk johquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Heeft er iemand $2000 voor me?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270319842398&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:Watchlink:middle:us
Checkquote:
Not jet.. Dinsdag nog een dagje buffelen en dan....Tot 6 januari.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check5 januari meld ik me wel weer op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |