had ik geloof ik ook in mijn hoofd maarja.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef Chanty het volgende:
Het moet alleen wel 115 zijn114 hadden we al
quote:
nee de oudequote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Soms is de nieuwe slowchat lastig te veinden.
Enneh...feli, Miss_Squote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
oja ik heb ook een keer iets positiefs te meldenhad nul fouten bij mijn eerste minitentamen (nog 7 te gaan)
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef EchnaDarr het volgende:
En weer morgen!
Vrijdag! Bijna weeeeeeekeeeeeeend.
[ afbeelding ]
Ben jij inmiddels al hun huisfotograaf?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ja4 uurtjes en dan ben ik weer weg
En vanavond naar Gare du Nord in de Boerderij
met cam en toestemming
Dan moet je bij Xil zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al hun huisfotograaf?
nog 4 uur 2 minuten, and countingquote:
Gepind? Dan staat het op je bankafschrift.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:29 schreef Chanty het volgende:
GDVR Had ik drie weken terug een fijne broek gevonden, is ie nu al kapotMorgen dus terug
Bon is natuurlijk al lang bij het oud-papier dus wordt nog maar afwachten of ik uberhaupt iets van mijn geld terug ga zien.
Ja maar daar staat verder natuurlijk niet op dat het om een broek ging en daarnaast had ik toen nog een stel laarzen gekocht voor 20 euro. Maar ga idd wel een printje maken zodat ze iig kunnen zien dat ik op 5 november bij ze in de winkel die aankoop heb gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gepind? Dan staat het op je bankafschrift.
Excusez-moi, maar hier sta ik van te kijken...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef Chanty het volgende:
Ik baalhet is al zo moeilijk om broeken te vinden die me passen en betaalbaar zijn
Veel plezier. Ik ga zo aankleden en op naar kantoor om 92 schreeuwende kids vast te leggen terwijl de sint binnenkomtquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
* Marc H is spulen pakken om naar arnhem te vertrekken, eens kijken of ik deze goed op de foto kan krijgen![]()
[ afbeelding ]
Panther drieling in Burgers zoo.
Nou Ik wens je erg veel plezier...quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga zo aankleden en op naar kantoor om 92 schreeuwende kids vast te leggen terwijl de sint binnenkomt
Oh ik wil best zo'n lief poesje hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
* Marc H is spulen pakken om naar arnhem te vertrekken, eens kijken of ik deze goed op de foto kan krijgen![]()
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
[ afbeelding ]
Ach, school, als het niet werkt ga je kaarten in de kantinequote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef dekkered het volgende:
morgen...
ik zit ook weer op school.
al een half uur aan het wachten op de goeie toets (doen we online)
maar hij doet t nog steeds niet.
mog niet we moesten namelijk blijven zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 09:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, school, als het niet werkt ga je kaarten in de kantine
Mogguhquote:Op dinsdag 2 december 2008 06:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Goedemorgen!
(had gister een reldagje)
Niet alleen op kantoor, ook hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOh? Je hebt subtiel je mening gegeven over een paar issues op kantoor?
Hehehehehe....moet kunnen af en toequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Niet alleen op kantoor, ook hier
Wat is er mis?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:40 schreef dekkered het volgende:
vanmiddag om 4 uur weer naar de fysio, kijken wat ie nu zegt.
gescheurde enkelband (stond in vorige topic was de sluitingspost)quote:
Als Chanty een verpleegsterspakje aan heeft, dan begint zo'n mannenhart spontaan wel te kloppen...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:25 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun reikt chanty de defibrilator aan.
Blijf kalm!
In- of afgescheurd?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef dekkered het volgende:
gescheurde enkelband (stond in vorige topic was de sluitingspost)
Geef dat kind nou geen idee voor een nieuwe shoot, straks moeten wij die foto's weer aanschouwenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Chanty een verpleegsterspakje aan heeft, dan begint zo'n mannenhart spontaan wel te kloppen...
Moeten jullie me eerst een verpleegsterspakje gevenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Chanty een verpleegsterspakje aan heeft, dan begint zo'n mannenhart spontaan wel te kloppen...
Ik denk dat het niet zo'n probleem is om met een aantal mannen 33 euro in te zamelen om jou vervolgens hier in te zien:quote:Op donderdag 4 december 2008 21:26 schreef Chanty het volgende:
Moeten jullie me eerst een verpleegsterspakje geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of voor 30 euro:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen zijn ook rare wezensquote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Jaaa die laatste
ow....ik ben geen man
Vrouwen...quote:
Straks pas je niet meer in je verpleegstersuniform...quote:
Chocolade kruidnoten toch wel he?quote:
Als het goed is ga ik zondag eens lekker experimenteren met studiolampenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey,
het is bijna weekend. Gaan iedereen dit weekend nog spannende dingen doen?
Alweer terug van het leuks doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier vanavond voor iedereen die iets leuks gaat doen
Thnx....da's wel geluktquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier vanavond voor iedereen die iets leuks gaat doen
Mijn god....zoveel heb ik je nog nooit zien etenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:57 schreef Chanty het volgende:
Garnalencocktail, biefstuk met gebakken aardappeltjes en salade en chocoladefondue met witte chocolade waren eerrrruuuggg geslaagdIk ontplof!
Zo'n pakje is leuk johquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:43 schreef Chanty het volgende:
Alsof ik in zo'n pakje ga rondlopenIk heb wel nog smaak, vandaag leuke lingerie gekocht
En nu genoeg gewauwel over apepakkies
Ik zag t hangen maar niet mijn dingquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo'n pakje is leuk joh
Maarja ik ben ook van de foute kerst lingerie die er nu hangt bij de hunkemoller
quote:
Want? Zware drie dagen voor de boeg?quote:
Gefeliciteerd! En succes met je paper! Hoe lang heb je gewerkt aan de eerste helft?quote:Op maandag 8 december 2008 07:55 schreef Chanty het volgende:
Over 5 uur moet ik een paper afhebben.... ben net over de helft
En Rob en ik zijn vandaag 5 jaar samenHij heeft een foto laten afdrukken op een chocoladehart
Succesquote:Op maandag 8 december 2008 07:55 schreef Chanty het volgende:
Over 5 uur moet ik een paper afhebben.... ben net over de helft
En Rob en ik zijn vandaag 5 jaar samenHij heeft een foto laten afdrukken op een chocoladehart
Veeel te langquote:Op maandag 8 december 2008 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En succes met je paper! Hoe lang heb je gewerkt aan de eerste helft?
Klinkt bekend.quote:Op maandag 8 december 2008 08:30 schreef Chanty het volgende:
Veeel te langMaar meer omdat ik een concentratieniveau van -10 had en dus geen letter op papier kreeg ondanks dat het wel in mijn hoofd zat. Maar goed, sta nu fijn onder druk en heb wel al in steekwoorden opgeschreven wat ik nog uiteen moet zetten
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 09:13 schreef Chanty het volgende:
hmmm tijgerbalsam onder je neus smeren als je verkouden bent, werkt nog beter dan welke Vicks Blue ook
nee dan hebben we lanparty op shoolquote:Op zondag 7 december 2008 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Want? Zware drie dagen voor de boeg?
Nice workquote:Op maandag 8 december 2008 12:50 schreef Chanty het volgende:
3872 woorden, 128 onder het maximum en twintig minuten voor tijd klaar
Een beetje student stuurt zoiets 13 seconden voor de deadline pas door...quote:Op maandag 8 december 2008 12:50 schreef Chanty het volgende:
3872 woorden, 128 onder het maximum en twintig minuten voor tijd klaar
nee dat doe je alleen als het naar de docent moetquote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje student stuurt zoiets 13 seconden voor de deadline pas door...
quote:What Phase are you in regarding work ?
Phase 1
You are listening to jazz -- Your first day at work is great. Your coworkers are wonderful, your cubicle is cute, and your boss is the best!
Phase 2
You are listening to pop music -- After a while you are so busy that you are not sure if you're coming or going anymore.
Phase 3
You are listening to heavy metal -- This is what you feel like at month end.
Phase 4
You are listening to hip hop -- You become bloated due to stress, feel sluggish and suffer from constipation. Your coworkers are too cheerful for your liking and the walls of your cubicle are closing in. You have started thinking 'WHATEVER' about your boss.
Phase 5
You are listening to GANGSTA RAP -- After more time passes, your eyes start to twitch, you forget what a 'good hair day' feels like as you just fall out of bed and load up on caffeine.
Phase 6
You are listening to the voices in your head -- You have built a makeshift door on your cubicle to keep people out, You have a dartboard with your bosses picture on it in your cube, You wonder why you are even here in the first place.
Geinig stukje, leuke plaatjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik kreeg vandaag het volgende mailtje, die wil ik jullie niet onthouden
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Ik probeer het niet eens meer, ik krijg al geen reactie op mijn pogingenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannenquote:If this camera was real, it would be the best camera ever made on earth.
Dat ding is te groot voor vrouwenhandenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien de nieuwe 1Ds?:
[ afbeelding ]
Bijschrift:
[..]
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannen
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef Chanty het volgende:
niks is te groot voor een vrouwenhand mits ze het maar graag genoeg wil vasthouden
Je vergeet je breiwerkjequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:00 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
En hier ga ik mijn kerstvakantie in doorbrengenZittend voor de kachel, met warme chocolademelk en veel koekjes, een goed boek en een spinnende kat op shoot, naast de kerstboom
Dan heb je een hele kerstvakantie om het te leren. Hier, ik heb alvast wat lesmateriaal voor je opgezocht: http://www.knittinghelp.com/quote:
Vraag me dan nog maar eens naar de link, ik betwijfel dat deze dan nog werkt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik zal er over 50 jaar eens naar kijken
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 08:10 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog blaast het stof van de SC af
Goedemorgen allemaalSucces vandaag Chanty
tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog haalt een stofdoek over de SC heen.....
Morgen tussen 10:30 en 13:45 komt mijn nieuwe bank
* PdeHoog stuitert even door
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
tofBen benieuwd
Morgen ergens komt mijn gitaar
* Chanty gaat het na 14 jaar weer eens oppakken
Heb je zaterdag weer niet geluisterdquote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je zaterdag weer niet geluisterd![]()
Dat wordt een fotoshoot op het strand in de zomer met een kampvuurtje erbijquote:Ik zei toen toch al dat ik erover nadacht t weer op te pakkenNou ja knoop is doorgehakt, kijken of ik het geduld kan opbrengen
Hoiquote:
Over een paar uur doe ik ook wel zo vrolijkquote:
Dat kunnen we dus gaan testen met de shootquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Over een paar uur doe ik ook wel zo vrolijk
Ik had mijn vriendje een poster gegeven met een naakte vrouw achter een gitaar zodat je niets zag, nu wil ie ook zo'n foto van mijik heb hem verteld dat ie dan nog wel lang kan wachten omdat ik met mijn figuur nooit achter een gitaar pas
Ik doe mijn oordopjes wel inquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef Chanty het volgende:
@P: gelukkig zijn fotoshoots zonder geluid
We zullen zienquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat kunnen we dus gaan testen met de shoot
als het een beetje lukt neem dan is wat op en zet t op youtube ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef Chanty het volgende:
Mijn gitaar komt vandaag alDat wordt dus niks met paper afmaken vandaag
Zo maar mijn akkoordenboek en liedjes uitgraven
ja maar...... dat kan je toch wel even uitleggen...... JIJ HEBT ER TOCH VERSTAND VAN !?!?!? hint hint knipoogquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Een collega van me gisteren: "Ik heb een camera gekocht maar ik snap er niks van, jij weet veel van camera's, help me."
Dus ik vraag wat voor camera ze heeft gekocht. Krijg ik als antwoord "een Pentax K20D, da's toch een goeie camera. Maar er zit een franse handleiding bij, dus ik denk ik vraag het jou maar."
Heb haar verteld dat ze eerst maar een boek moet lezen over de basisprincipes van fotografie en een nederlandse handleiding moet opduikelen, dan wil ik haar daarna best helpen
AH daar wil ik dan wel meer van horen, vond het te ver uit de buurt voor mij, dus heb ik hem laten schieten..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef dekkered het volgende:
ik ga maandag 29 december nog naar een curses van olympus![]()
kon ik voor 25 euro doen (normaal 125) dus dacht van ach dat gaan we dan maar doen
is goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:07 schreef janeway het volgende:
[..]
AH daar wil ik dan wel meer van horen, vond het te ver uit de buurt voor mij, dus heb ik hem laten schieten..
mooitjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
nou die oude nog opruimen
Wowquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
Woeiiiquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]