abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 17:12:42 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63540948
Nou één van de verzuimbegeleiders heeft me inmiddels gebeld, uitgelegd wat de klachten zijn, wat ik volgens mij wel kan en wanneer het teveel is. Zij gaat nu contact opnemen met de bedrijfsarts (handig joh, 20 verschillende personen voor één kwestie ) en ze wil eigenlijk dat ik daar voor dinsdag terecht kan. Dan vanaf dinsdag wrs weer aan het werk, minder uren en minder belastend.

Of ik dan ook m'n leiding gevende even op de hoogte wilde brengen, wat ze zelf ook doet. Echt al dat dubbele gedoe constant. Word er zo moe van. Heb alweer spijt dat ik me überhaupt ziek heb gemeld. Vind dit soort dingen zo stressvol... M'n werk neemt natuurlijk ook niet op, terwijl ik het liever meteen achter de rug heb zodat ik het los kan laten. Nu blijft het steeds in mn achterhoofd, 'ik moet nog...' Verder zie ik het dus al voor me dat ik naar de bedrijfsarts moet als ik in Center Parcs had moeten zitten. En ik snap ook wel dat zij daar geen boodschap aan hebben als ik me ziek meld, maar toch vind ik het stom
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63541071
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:11 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje had 1 op 55 en kreeg vandaag de uitslag dat het allemaal in orde is. Over 2 weken nog een extra uitslag, maar volgens haar gyn was deze voor de drie trisomie-gevallen 98% zeker en konden ze dus echt opgelucht en blij zijn.

marlieske, sterkte met wachten. Het is gewoon hartstikke zwaar. Ik hoop zo op ook een goede uitslag voor jullie
Miss Sly je bent dus tegelijk zwanger met je zus! Wat leuk! En wat fijn dat de uitslag in orde is! Weet je zus al dat jij ook zwanger bent?
pi_63541105
Marlieske Ik duim voor een goede uitkomst voor jullie!

Miss_Sly, fijn dat je zus een goede uitslag had

Tex, wat een gedoe! Toen ik de ziektewet inging, regelde mijn leidinggevende juist van alles zodat ik niet iedereen constant hoefde te bellen... Dikke knuffel!

Hier ook tentonderbroeken van Zeeman. Na Sara heb ik geen netbroekje gehad (zat helemaal niet in kraampakket, en ben toen thuis bevallen). Maar een tentonderbroek werkt ook prima.
Heb er afgelopen week nog 4 extra gehaald
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63541129
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef Raissa het volgende:

[..]

Miss Sly je bent dus tegelijk zwanger met je zus! Wat leuk! En wat fijn dat de uitslag in orde is! Weet je zus al dat jij ook zwanger bent?

En als bij mij alles goed blijkt de 8e gaan we met Kerst lekker samen zwanger zitten zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 november 2008 @ 17:24:59 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63541267
Wat fijn die goede uitslag voor je zus miss_sly, en wat leuk idd dat jullie samen zwanger zijn! Hoe ver is ze inmiddels?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63541326
Mijn zusje is 17 weken, een heel stuk verder dus. Maar goed, we zijn dan, als alles goed gaat, toch tot begin mei samen zwanger, dus dat is erg leuk. Mijn vriendinnetje is ook zwanger, dus we moeten nog een keer met 3-en afspreken en mijn moeder wil graag een keer met haar twee zwangere dochters shoppen ofzo, als het dadelijk bij mij ook zichtbaar is
pi_63542352
Ik vraag me nu af welke tentonderbroeken van zeeman jullie bedoelen.
Ze hebben er wel meerdere die je eronder kan scharen.
pi_63542575
Ik heb broekjes van de Hema, heerlijk! Draag ze al sinds de 3e maand, toen al zaten mijn strings niet meer lekker.
  woensdag 26 november 2008 @ 18:43:06 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63542716
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
En wanneer ga je nou de vk bellen? De hele dage al vage kramp onderin mijn buik en vreselijke steken in mijn kruis en onderbuik. Ook de rugkramp is er weer. Zelf bij rustig op de bank zitten heb ik last.
Of hoort dit gewoon bij de termijn?
Volgens mij kan je de VK altijd bellen als je er zelf niet helemaal gerust op bent. Dit klinkt niet heel erg fijn, dus ik zou gewoon even bellen als ik jou was .
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:52 schreef marlieske het volgende:
... zodra de katheter eruit was wilde ik dat ding niet meer zien...
Katheter? .
Wat moet ik nog allemaal meer weten voor ik eraan begin? .
quote:
Ga me nu mentaal voorbereiden op maandag en dinsdag bedliggen, en wachten en nog eens wachten
Waarom moet je bedliggen? .
En het lijkt nog zoooo lang tot 8 december (dan is de punctie toch? of haal ik nu de data door elkaar? ), ik hoop voor je dat de tijd lekker snel gaat .
Kan je desondanks toch een klein beetje van je zwangerschap genieten? Of sta je dat jezelf nog niet toe voorlopig?
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:11 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusje had 1 op 55 en kreeg vandaag de uitslag dat het allemaal in orde is. Over 2 weken nog een extra uitslag, maar volgens haar gyn was deze voor de drie trisomie-gevallen 98% zeker en konden ze dus echt opgelucht en blij zijn.
Wat een goed nieuws .
Nu jij nog goed nieuws, ik blijf heel hard voor je duimen .
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:12 schreef texelonia het volgende:
*knip*
Wat een gedoe zeg, altijd handig als er meerdere kapiteins op één schip varen .
KuikenGuppy
  woensdag 26 november 2008 @ 18:44:34 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63542750
Reinhilde, wat heb je gekocht vandaag, voor leuks? .
KuikenGuppy
pi_63542868
Burdie, ik heb hele mooie oorbelletjes gekocht van Swarovski, hele mooie rode voor de kerst.
Ik heb er de afgelopen 1,5 maand bij staan kwijlen, en nu had ik een goed excuus!
pi_63542869
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:43 schreef Burdie het volgende:

Katheter? .
Marlieske heeft volgens mij een keizersnede gehad bij haar vorige bevalling. (Neemt niet weg dat ik dan ook graag wil weten of je dan standaard een katheter krijgt?)
pi_63542881
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:49 schreef Reinhilde het volgende:
Burdie, ik heb hele mooie oorbelletjes gekocht van Swarovski, hele mooie rode voor de kerst.
Ik heb er de afgelopen 1,5 maand bij staan kwijlen, en nu had ik een goed excuus!
Pics or it didn't happen
pi_63543051
quote:

[..]

Volgens mij kan je de VK altijd bellen als je er zelf niet helemaal gerust op bent. Dit klinkt niet heel erg fijn, dus ik zou gewoon even bellen als ik jou was .
Dat is ook wel zo, maar voel me dan een zeikerd. Wil haar niet zomaar storen.
  woensdag 26 november 2008 @ 19:11:44 #115
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63543326
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:49 schreef Reinhilde het volgende:
Oooooooh ik wil ook!! Ik ben helemaal gek van Swarovski, dus... fotooooos .
KuikenGuppy
  woensdag 26 november 2008 @ 19:12:57 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63543364
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:59 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar voel me dan een zeikerd. Wil haar niet zomaar storen.
Als zij niet gestoord wil worden, schakelt ze d'r telefoon wel door naar een collega. En anders had ze maar een ander beroep moeten kiezen.
Het gaat erom dat jij je prettig voelt... het is haar job om daarvoor te zorgen .
Gewoon bellen dus als jij denkt dat het nodig is .
KuikenGuppy
pi_63543451
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:49 schreef Raissa het volgende:

[..]

Marlieske heeft volgens mij een keizersnede gehad bij haar vorige bevalling. (Neemt niet weg dat ik dan ook graag wil weten of je dan standaard een katheter krijgt?)
Ja, bij een keizersnede krijg je standaard een katheter.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 26 november 2008 @ 19:31:47 #118
108648 cattie
lieve moeder
pi_63543851
Ik heb bij mijn vorige bevalling ook een katheter gehad, ik had een volle blaas, maar kon niet meer plassen.

Tex, wat een gedoe, niet leuk.

Miss-sly, wat leuk dat je samen met je zus zwanger bent! En dat zij goed nieuws heeft gehad.

Voor de baby neem ik naar het ziekenhuis alleen kleding mee, de rest hebben ze daar wel (en de verpleegsters pakken toch hun eigen spullen). Voor mezelf neem ik kleding mee (nachthemd, grote onderbroeken, voedingshemd, broek en shirt) en toiletspullen. Wederom: de rest hebben ze daar wel. En natuurlijk 2 camera's (de vorige keer begaf de digitale camera het op het moment supreme, gelukkig had ik toen ook een reserve mee) en een lijstje met te bellen telefoonnummers (kraamzorg, verzekering enz).
  Jubileum moderator woensdag 26 november 2008 @ 19:40:15 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63544071
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als zij niet gestoord wil worden, schakelt ze d'r telefoon wel door naar een collega. En anders had ze maar een ander beroep moeten kiezen.Het gaat erom dat jij je prettig voelt... het is haar job om daarvoor te zorgen .Gewoon bellen dus als jij denkt dat het nodig is .
Ben ik een enorme zeikerd als ik dit wel heel kort door de bocht vind?
Natuurlijk is de VK er voor jou, voor als je je zorgen maakt maar toch niet 's avonds bij dit soort klachten? Dan kun je toch netjes tijdens kantooruren bellen?
Begrijp me niet verkeerd, bij ernstige klachten en onrust moet je natuurlijk kunnen bellen maar ik bel de huisarts 's avonds ook niet zomaar, dus de vk ook niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63544714
Ik ben het wel met je eens, hoor Lois.
Natuurlijk is het een verzorgend beroep met onregelmatige werktijden, maar als je dat als patient/client kunt voorkomen, doe je dat lijkt me.
Dus in dit geval al eerder bellen, maar nu dus morgenochtend eerste werk als het aan blijft houden en je je er niet prettig bij voelt, Ingrid
pi_63545259
Ja, ik ga nu ook niet bellen hoor. Wat Lois al zegt. Tenzij het ineens nog erger wordt. Doe nu (nog rustiger) aan. En op tijd naar bed.

Ik heb trouwens tijdens de bevalling geplast. Net toen ze een katheter wilden pakken. Dat weet ik nog goed, schaamde me dood. Maar tijdens het persen hou je dat niet tegen.

Dus advies: Tijdens de bevalling niet vergeten regelmatig te plassen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 20:28:28 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63545461
ik zat meestentijds onder de douche, dus kon het gewoon laten lopen

netbroekje *graaft in geheugen* heb ik volgens mij ook gehad, zat nog lekker ook .. ik kreeg toen volgens mij ook een tip om een pantybroekje te gebruiken, gewoon de benen eraf hakken dus, werkte ook goed .. (kan nu mijn trouwpanty daarvoor gebruiken ) uit het ziekenhuis vandaan ook nog meerdere netbroekjes mee gekregen, en ik kon ze wassen, maar na drie keer wassen waren ze toch wel kapot. een pantybroekje gaat langer mee
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63551072
quote:

Katheter? .

Waarom moet je bedliggen? .
En het lijkt nog zoooo lang tot 8 december (dan is de punctie toch? of haal ik nu de data door elkaar? ), ik hoop voor je dat de tijd lekker snel gaat .
Kan je desondanks toch een klein beetje van je zwangerschap genieten? Of sta je dat jezelf nog niet toe voorlopig?

Wat een goed nieuws .
Nu jij nog goed nieuws, ik blijf heel hard voor je duimen .
[..]

Katheter was inderdaad omdat ik een keizersnede had, maar heb van de week gehoord dat bij een totaal ruptuur dat ding ook aangebracht wordt omdat plassen dan niet echt .... tja leuk is.

Krijg 1 dec de punctie en dan moet je iig de eerste dag platliggen om ervoor te zorgen dat het kleine gaatje dat in je baarmoeder en buikwand geprikt is weer dicht gaat zitten, 2 dagen is voor de zekerheid de ene folder zegt 1 dag de andere 2, ik neem dus maar het zekere voor het onzekere.
En om te voorkomen dat ik per ongeluk zonder erg Isa optil, gaat ze dus logeren dan krijgt ze ook de aandacht die ze nodig heeft en ik de rust die ik moet nemen.

Genieten... neuh nog niet ik hoop dat dat nog komt na 22 december dan zijn alle uitslagen binnen op alleen de voorlopige uitslag ga ik nog niet juichen omdat ik dat gewoon weg niet durf, bang voor later een klap met de mokerslag te krijgen denk ik, onze kansen zijn namelijk behoorlijk wat slechter als die van de zus van Miss-Sly.
1 op 15 is namelijk zo goed als: as bad as it's gets melde ook de gyn vandaag aan ons.

Bedankt dames voor alle lieve berichtjes iedere keer, doet me echt heel veel, jullie zijn lief

Miss_sly wat fijn dat je zus goed nieuws heeft gekregen

En die netbroekjes verkopen ze volgens mij ook gewoon bij de kruidvat ofzo? en anders aan de kraamhulp er een extra vragen.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 26 november 2008 @ 23:18:30 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63551558
miss_sly, wat fijn dat de uitslag voor je zus goed was!

Marlieske
pi_63552302
Na een aantal testen durf ik. Precies 250 dagen te gaan
Mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 3 augustus 2009. Ik mag wel helemaal onderaan op het lijstje staan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Georgette_Kloonie op 26-11-2008 23:54:45 ]
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63552585
Je staat erbij hoor
Mama van Isa en Ties
pi_63553342
welkom georgette_kloonie
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63556198
Georgette, ook nog een keertje hier: gefeliciteerd!!!
En welkom natuurlijk!

Hier een rustige buik. Ik denk eigenlijk dat Fuente eerder gaat dan ik hoor! Maar we kunnen nog een datum-tweeling proberen?

(En mijn ticker snapt het niet meer!)

[ Bericht 6% gewijzigd door Reinhilde op 27-11-2008 07:33:28 ]
pi_63556436
Georgette, welkom

Reinhilde, hier ook een rustige buik vannacht Maar een datumtweeling vind ik een heel goed idee
Sara
Merel
Ukje
pi_63556460
Georgette, je staat onder mij, ik sta niet meer onderaan
  donderdag 27 november 2008 @ 08:01:29 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63556483
Georgette, gefeliciteerd!!!

Meimeltje, wat verdrietig.... Sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63556524
Ik heb zelf al vanaf het begin van de zwangerschap dat 2 december heel fijn en goed klinkt. Wat vind je?
pi_63556567
G_K Gefeliciteerd!

Ennuh... wat zijn netbroekjes? En waarvoor zijn die dan?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63556809
Gk, welkom . We komen dicht bij elkaar uit, ik kom met een datum na mn eerste echo.
Fake it till you make it...
  donderdag 27 november 2008 @ 08:36:19 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63556835
Tessie, het zijn broekjes gemaakt van dat verbandgaas, of althans, nee, zo'n netje dat weer om het verband heen gaat om het vast te zetten zeg maar, en die krijg je vaak aan in het ziekenhuis net na de bevalling. Lekker ruim, passen prima een aantal kraamverbanden in en kunnen zo de prullebak in bij (onvermijdelijke) ongelukjes.

Sjors Je bent er!
pi_63556851
Georgette welkom en gefeliciteerd!!
Augustus? Poeh, dat klinkt nog ver weg. Tis wel de beste maand van het jaar

Reinhilde, 2 december?? Dat duurt nog te lang.
27 November klinkt ook goed hoor
  donderdag 27 november 2008 @ 08:55:07 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63557066
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:49 schreef Raissa het volgende:

[..]

Tijdens een keizersnede wel, maar niet standaard bij je volgende bevallingen.
pi_63557130
Reinhilde, ik vind 2 december prima hoor , samen aan de puf!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 09:02:29 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63557206
.

[ Bericht 98% gewijzigd door BE op 27-11-2008 09:02:39 ]
pi_63557466
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
.
Wil je een punt maken BE?
Sara
Merel
Ukje
pi_63557518
12 januari 2009: Estrys
.. mag ik daar bij komen te staan als Papa?
  donderdag 27 november 2008 @ 09:33:45 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63557771
Tubby, ik ga je er bij zetten.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:18 schreef Fuente het volgende:

[..]

Wil je een punt maken BE?
Nou, ik wilde gaan vertellen dat ik zonder ks ook wel een katheter heb gehad.
Maar dat wist ik ineens niet meer zeker.
Maar volgens mij wel dus. Ik weet alleen niet waarom. Mss omdat ze wel een ruggeprik gingen (proberen te) zetten?
pi_63557772
Welkom GK!!

Marlieske, dikke voor jou!

Oehh die netbroekjes.. die heb ik niet gebruikt, vond ze er al vreselijk uitzien. Had van die tenten gekocht bij de Hema, die zaten heerlijk.

Had een tip gekregen om bij verstopping lauw water te drinken op nuchtere maag.. nou dat heb ik geweten.. vanmorgen alles er weer utigegooid, pff was ineens weer supermisselijk zeg....

en mijn vriendinnetje is aan het bevallen nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63557892
Bij mij wilden ze een katheter inbrengen. En dat alleen maar ondat ik niet hoefde te plassen. Ze bleven me maar op de po zetten. Als je niet hoeft, dan hoef je niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63557903
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Tubby, ik ga je er bij zetten.
[..]

Nou, ik wilde gaan vertellen dat ik zonder ks ook wel een katheter heb gehad.
Maar dat wist ik ineens niet meer zeker.
Maar volgens mij wel dus. Ik weet alleen niet waarom. Mss omdat ze wel een ruggeprik gingen (proberen te) zetten?
Kan best hoor! Volgens mij krijg je dan ook een katheter, al weet ik het niet zeker. Maar sowieso, bij een hele volle blaas willen ze nog wel eens een katheter plaatsen tijdens een bevalling.
Sara
Merel
Ukje
pi_63557944
Ik heb gisteren weer gym gehad. We kregen van die tekeningen te zien over houdingen bij de bevalling.
Volgens mij kwamen die platen nog ut de jaren 60/70 of zo. We hebben echt dubbel gelegen van het lachen, " neeeeej nou heb ik er helemaal zin in"
Volgende week mogen de mannen mee, hoop niet dat ze dan weer die tekeningen laat zien Dan durven de mannen ook niet meer.
Vandaag de tweede dag van mijn verlof, ik ga eens mijn was doen en poetsen. Lekker rommelen in huis
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 27 november 2008 @ 09:58:48 #147
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63558420
miss_sly wat fijn dat de uitslag van je zus goed was En wat leuk dat jullie nu samen nog een tijdje zwanger zijn, lijkt me erg bijzonder.

Tex, wat een gedoe daar bij jouw bedrijf, niet leuk

Georgette van harte gefeliciteerd en welkom

Ik ben net weer naar de VK geweest... bloeddruk goed ondanks bijna 20 minuten fietsen!! , 2 kilo aangekomen en waarschijnlijk ligt de baby nu goed Ze kon het niet heel goed voelen, maar ze voelde zeker geen hoofdje bovenin mn buik en de hartslag was nu ook op een andere plek te horen dan de vorige keer. Zekerheidshalve wil ze over 2 weken toch een liggingsecho laten maken. Mocht het zijn dat hij dan toch (weer) in een stuit ligt, kan de week daarna evt. een afspraak voor draaien worden gemaakt in het ziekenhuis. Dat moet zo rond de 36 weken anders wordt het te laat. Maar vooralsnog gaan we er gewoon van uit dat hij nu goed ligt 9 december heb ik de liggingsecho en dan 10 december weer naar de VK.

Ik heb nog gevraagd of het een grote baby was, maar volgens haar viel dat wel mee en was het van normale grootte voor dit aantal weken zwangerschap. Op de verwijsbrief staat in ieder geval vermeld dat er naar ligging en groei (staan samen) gekeken moet worden met de echo.
Make love, not war ☮
pi_63558554
Fijn Diaan, dat de baby gedraaid is En hopelijk blijft ie nu braaf zo liggen en draait ie niet weer terug
©Dumbo
  donderdag 27 november 2008 @ 10:05:57 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63558625
Wat goed Diaan! Het zou toch wel heel mooi zijn als hij nu gewoon blijven liggen waar hij ligt, als dat idd met zijn koppie naar beneden is!
pi_63558691
Fijn Diaan
Sara
Merel
Ukje
pi_63559004
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef Fuente het volgende:

[..]

Kan best hoor! Volgens mij krijg je dan ook een katheter, al weet ik het niet zeker. Maar sowieso, bij een hele volle blaas willen ze nog wel eens een katheter plaatsen tijdens een bevalling.
Ik kreeg ook een katheter, omdat ik door alle infusen niet mijn bed uit kon. Voor het persen ging hij er uit en na de bevalling kreeg ik een nieuwe omdat ik weer in bed moest blijven.

Het is me 100% meegevallen. De eerste keer voelde ik het nauwelijks, de tweede keer was even pijnlijk omdat door de bevalling alles geirriteerd was.

Diaan, wat goed!
pi_63559015

Vanochtend heb ik de vk gebeld. Ik werd gefeliciteerd door de assistente en zat gelijk met tranen in de ogen.

Diaan, goed nieuws. Wat fijn!
pi_63559053
ik kreeg vorige week ook een catheter omdat ze wat 'schone' urine af moesten nemen..dat bloedde

heb wel zo'n prachtig netbroekje aangekregen na het verlies van de slijmprop omdat vriendlief nog moest komn met schoon ondergoed
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 27 november 2008 @ 10:23:27 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63559100
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef owlet het volgende:

[..]

Ik kreeg ook een katheter, omdat ik door alle infusen niet mijn bed uit kon. Voor het persen ging hij er uit en na de bevalling kreeg ik een nieuwe omdat ik weer in bed moest blijven.
Oh, dan was het daarvoor dan idd, want ik lag natuurlijk wel ook aan de opwekkers.
Gelukkig, ben ik toch niet helemaal gek.
pi_63559371
Miss_Sly wat heerlijk om jouw verhaaltjes hier te lezen, en is dat nou een schaap/lammetje op een roze wolk als avatar?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63559540
Poppejans

Dat is een lammetje op een roze wolk, dat zowel BE als Lois hadden gevonden bij zoeken op pink lamb

En aangezien wij een roze lammetje aan het bakken zijn, was dat wel heel toepasselijk
  donderdag 27 november 2008 @ 10:38:23 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63559551
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh, dan was het daarvoor dan idd, want ik lag natuurlijk wel ook aan de opwekkers.
Gelukkig, ben ik toch niet helemaal gek.
Goed, kunnen we dan nu weer terug gaan naar buiken, zwangerschapsyoga, uitstekende billetjes en hikkende babies? .
KuikenGuppy
pi_63559590
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Goed, kunnen we dan nu weer terug gaan naar buiken, zwangerschapsyoga, uitstekende billetjes en hikkende babies? .
Vind ik ook veeeel veiliger onderwerpen
pi_63559746
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jaaaah!

Mijn baby's kont steekt uit. En dan 's avonds op de bank gaat uk met zijn/haar kont heen en weer en zie je een bult schuiven, te grappig gewoon
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 10:52:49 #160
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63559934
Gefeliciteerd g_k! Wanneer kom je uit de kast?! Ben verder helemaal niet nieuwschierig hoor...

Miss_sly, ik ben zo blij dat jij zo blij bent!

Reinhilde en Fuente, 2 december een duo bevalling live op Fok?! Ah toe? En dan met héééle positieve verhalen komen!

Ik heb nu dat vrouwen mij alle gore details gaan vertellen over totaal ruptuurtjes en hechten in drie lagen en fysiotherapie om geen zere onderkant meer te hebben....right
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63560089
Floria, t kan ook anders hoor hier met Rachel begon t n jaar geleden 24-11 rond 3 uur in de nacht, "hmm volgens mij is mn blaas lek" verder wat krampjes maar om nou te zeggen zijn dit weeen echt niet, leek meer op menstruatiekrampjes bij mij, 7:00 werden ze toch ietsje heftiger maar nog niet pijnlijk ofzo, lief toch maar VK gebeld die was er om 7:30 en zij legde haar spulletjes klaar en kon zich nog net omdraaien om mn dochtertje om 7:48 op te vangen voor ze over de bedrand gelanceerd werd. kortom totaal geen pijn en wens ik de llm's zo'n voorspoedige bevalling toe natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63560122
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:52 schreef Floria het volgende:!

Ik heb nu dat vrouwen mij alle gore details gaan vertellen over totaal ruptuurtjes en hechten in drie lagen en fysiotherapie om geen zere onderkant meer te hebben....right
Zal ik je dan vertellen dat het ook zo kan lopen dat je meteen weer kan staan en bewegen, zonder hechtingen en met minimaal bloedverlies bij de bevalling en maar heel kort vloeien en andere narigheid?
pi_63560146
zo voor zo'n bevalling teken ik wel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63560176
Fijn Diaan dat de beeb goed ligt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63560252
Floria, je zult toch echt nog een week of 10 moeten wachten voor ik uit de kast kom en hopelijk verspreek ik me niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 november 2008 @ 11:10:03 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63560391
welkom georgette!

nu even de rest bijlezen, stomme internet lag er vanmorgen uit, terwijl ik onwijs vroeg wakker was door schoppende uk.. zometeen eindelijk de klossen ophalen (en dan maar afwachten of mijn bed geschikt is voor klossen anders moet ik kratjes gaan lenen bij de albert heijn )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 27 november 2008 @ 11:11:26 #167
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63560436
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef Ticootje het volgende:
Bij mij wilden ze een katheter inbrengen. En dat alleen maar ondat ik niet hoefde te plassen. Ze bleven me maar op de po zetten. Als je niet hoeft, dan hoef je niet.
Daar zaten ze bij mij ook steeds over te zeiken. Gek, als je vanaf 05.00 uur op bent en je hebt niks meer gedronken dat je dan om 11.00 uur niet meer hoeft te plassen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63560486
georgette kloonwel, gefeliciteerd!!!
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef k_i_m het volgende:
Daar zaten ze bij mij ook steeds over te b]zeiken[/b].
zij wel!
pi_63561084
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Daar zaten ze bij mij ook steeds over te zeiken. Gek, als je vanaf 05.00 uur op bent en je hebt niks meer gedronken dat je dan om 11.00 uur niet meer hoeft te plassen .
Juist dat dus... Ik werd er ook fink pissig om.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63561956
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:47 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Na een aantal testen durf ik. Precies 250 dagen te gaan
Mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 3 augustus 2009. Ik mag wel helemaal onderaan op het lijstje staan.
Gefeliciteerd!!
pi_63562003
Raissa, heb je al wat meer informatie gehad van het ziekenhuis? Ze zouden toch vandaag nog terugbellen?
  donderdag 27 november 2008 @ 12:22:22 #172
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63562189
Volgens mij kreeg ik een katheter om mijn blaas leeg te maken, zodat Stella er beter doorkon. Kan dat ook ?

In elk geval ging mijn herstel heel voorspoedig, maar kreeg ik een week na de bevalling een blaasontsteking, waarschijnlijk door de katheter, zeiden ze.

Oh ja, detail, mijn blaas bleek al leeg. Voor niks dus . En ik heb het niet gevoeld. Bij de eind-weeën viel alle andere ellende in het niets .
pi_63562414
Vanmorgen wilde ik niet meer zwanger zijn. Stomme hormonen!
Ben erg uitgevallen naar Kim die niet wilde luisteren. Had/heb flinke rugpijn, kramp en steken buik en vagina en benauwd en moe. En de druppel was dat Kim hard tegen mijn buik sloeg.
Kim huilen, ik janken.
Gelukkig weer goedgemaakt. Kim ging mijn tranen wegvegen met doekje. En zei maar mama ik was niet lief. Ik hou van jou mama en beebie is lief. Ik heb geprobeerd uit te leggen waarom ik zo boos werd.
We zijn gelukkig weer vriendjes. Maar ik voelde me wel behoorlijk k*t.
pi_63562417
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Raissa, heb je al wat meer informatie gehad van het ziekenhuis? Ze zouden toch vandaag nog terugbellen?
Nog niets gehoord, wachten duurt lang
pi_63562896
Ik heb volgens mij alleen even een katheter gehad om mn blaas leeg te maken toen ze de ruggenprik hadden gezet, verder niet. Gelukkig.

GK, ik ben wel benieuwd wie je bent!
Fake it till you make it...
pi_63562985
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben erg uitgevallen naar Kim die niet wilde luisteren. Had/heb flinke rugpijn, kramp en steken buik en vagina en benauwd en moe. En de druppel was dat Kim hard tegen mijn buik sloeg.
Kim huilen, ik janken.
Gelukkig weer goedgemaakt. Kim ging mijn tranen wegvegen met doekje. En zei maar mama ik was niet lief. Ik hou van jou mama en beebie is lief. Ik heb geprobeerd uit te leggen waarom ik zo boos werd.
Ach, _Ingrid_ toch... soms is het ook gewoon zwaar

wel lief hoe jullie het weer hebben goed gemaakt
pi_63563024
Ik herken het hoor Ingrid. Ik val ook regelmatig uit tegen Amber, gewoon omdat ik ook zo vreselijk meo ben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 november 2008 @ 13:05:42 #178
114177 Diaan73
pi_63563343
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim huilen, ik janken.
herkenbaar met mij gisteren. Fijn dat jullie het ook weer goedgemaakt hebben.

Trouwens de VK vertelde vanmorgen dat als de baby weer in stuit gaat en ik misschien wel een stuitbevalling kan doen, omdat het de 2e bevalling is, Twan destijds 3920 gram en 55 cm groot was en ik niet ingescheurd ben. Mn bekken waren dus wel erg goed en zou een stuitbevalling ook wel aankunnen. Hmm dat moest ik even op me laten inwerken hahaha en denk er nu pas aan. Nou ja hij moet gewoon goed blijven liggen!!
Make love, not war ☮
pi_63563572
Ok, 2 december it is!

(maar mocht je onverhoopt eerder bevallen, no hard feelings hoor!)

Ingrid,
pi_63564698
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:53 schreef Vicky het volgende:
Ik herken het hoor Ingrid. Ik val ook regelmatig uit tegen Amber, gewoon omdat ik ook zo vreselijk meo ben..
Hier precies hetzelfde. Tenminste de herkenning. Mikael gedraagd zich helemaal niet anders dan normaal maar soms kan ik gewoon net ff iets minder hebben. Maar tis me nog maar een paar keer misgegaan dat ik het op Mikael af reageer. Kind snapt er helemaal niks van als ik dat doe en begint zo te huilen. En dat kunnen mijn hormoontjes dan weer niet aan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63564802
over de katheter nog ff.... ik vond het een verademing dat ding, blaade dat hij na 3 dagen er uit moest, ik hield namelijk een litertje of wat vocht vast
In de eerste 3 dagen ziekenhuis is er met de katheter 11 liter vocht meer afgetapt bij me als ik te drinken kreeg kan je nagaan wat ik met me meezeulde aan gewicht/vocht
Voor de een dus een drama de ander een genot.
Ik kon trouwens de eerste 3 dagen mijn bed niet uit viel de hele tijd flauw dus vandaar dat ik hem zolang had denk ik.
Mama van Isa en Ties
pi_63564849
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:32 schreef Raissa het volgende:

[..]

Nog niets gehoord, wachten duurt lang
Vertel is ff wat nieuws
Mama van Isa en Ties
pi_63564890
Oh Inrid ik herken het zo. Ik val ook regelmatig uit naar Emma. Omdat ik behoorlijk moe ben.
Vanmorgen goeiecho gehad. Hoofdje normaal, bovenbeen ook, buik loopt dire weken voor en heeft een aardig laagje vet (dan zie je een dikkere witte rand) én ik heb ruim vruchtwater. De echoscopiste zei al dat dat randje alleen al de bellen voor suiker deed rinkelen bij haar. Nog voordat zij iets had gezegd dacht ik ook al aan suiker, het is hetzelfde beeld als bij Emma. Maar goed, we wachten de uitslag van het bloed nog even af.
Ik ben wel twee foto's rijker, ik vraag Mike of hij ze morgen even wil inscannen. Onsje ligt helemaal dubbel in mijn buik met zijn voetjes naast zijn hoofd

[ Bericht 6% gewijzigd door Jelief op 27-11-2008 14:21:13 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63564960
He Jelief, jammer als het suiker zou zijn! Ook het ruime vruchtwater duidt daarop he? Hopelijk is het toch niet zo
Ben heel benieuwd naar de echofoto's!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 14:19:11 #185
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63565428
druk topic dit... ik ben ook een gelukkige man die vader wordt!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_63565465
Naja het verandert niet zoveel aan hoe het nu isFuente. Ik wilde toch al in het ziekenhuis bevallen en ik heb er eigenlijk altijd al op gerekend dat ik met een tweede zwangerschap weer suiker zou krijgen,het wachten was alleen wanneer. Ik moet zeggen dat ik deze keer ook veel meer op mijn voeding heb gelet dan de 1e keer. Gelijkmatiger en minder zoet gegeten.En onder controle bij de gyn is ook geen straf want dat is véél dichter bij dan de vlos (3 ipv 10 minuten fietsen). Al met al misschien wat vervelend om op 'dieet' te zijn met de feestdagen maar kleine porties van lekkers is ook lekker.
pi_63565466
Gelukkig ben ik niet de enige!

Jelief jammer als het wel suiker is. Moet je dan ook prikken, of alleen dieet? Misschien heb je dat al gezegd hoor.

Straks als Kim wakker is pepernootjes bakken. Nog nooit gedaan, lijkt me leuk.
pi_63565518
Kan ik me indenken Jelief. Hoe zwaar was Emma uiteindelijk bij haar geboorte? En het scheelt vast ook dat je nu de hele zwangerschap op je eten gelet hebt, dan heb je in ieder geval al een hele goede start gehad zo!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 14:31:27 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63565780
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
druk topic dit... ik ben ook een gelukkige man die vader wordt!
Gefeliciteerd .
Wanneer wordt de kleine verwacht?
KuikenGuppy
  donderdag 27 november 2008 @ 14:31:55 #190
114177 Diaan73
pi_63565796
Net intake gehad van kraamzorg. Omdat ik niet thuis ga bevallen, hoef ik geen klossen te plaatsen Als de kraamverzorgster dat alsnog graag wil, kan het nog altijd opgehaald worden, wat het motto. Zelfde als 7 jaar geleden dus. Ik heb recht op 45 uur.... Verder was alles duidelijk.

Jelief wanneer krijg je de uitslag? Wel fijn dat de echo's goed waren en ben er ook wel benieuwd naar

MaleDuck, van harte gefeliciteerd en welkom hier
Make love, not war ☮
pi_63565901
Emma was 4220, bij net aan 50 cm. Een dikke baby
-even omdat er nu toch geen verse baby's zijn een oude verse baby-

DJMODiaan, ik heb woensdag een afspraak bijde vlos, ik weet niet meer of ze me daarvoor al meteen gaat doorsturen als ik suiker blijk te hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jelief op 27-11-2008 15:45:16 (oeps :)) ]
  donderdag 27 november 2008 @ 14:37:25 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63565973
Foto werkt niet, Jelief.
KuikenGuppy
pi_63566002
Oh jaah! Net als Sara, zij woog ook 4220 gram bij 52 cm, een echte speknek
Hier nog helemaal rimpelig met charmant koppie

Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 november 2008 @ 14:45:24 #194
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63566188
Gave foto Fuente!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63566382
Oh ennuh, grote baby betekent niet meteen totaal inscheuren. Ik had een 'schrammetje' met drie hechtinkjes.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 27 november 2008 @ 14:53:02 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63566391
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:35 schreef Jelief het volgende:
Emma was 4220, bij net aan 50 cm. Een dikke baby
-even omdat er nu toch geen verse baby's zijn een oude verse baby-
[ afbeelding ]

DJMO, ik heb woensdag een afspraak bijde vlos, ik weet niet meer of ze me daarvoor al meteen gaat doorsturen als ik suiker blijk te hebben.
lieve foto van Emma, maar ik had je niets gevraagd ik kom net weer bijlezen ... wel vervelend als je weer suiker blijkt te hebben

pi_63566644
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef Jelief het volgende:
Oh ennuh, grote baby betekent niet meteen totaal inscheuren. Ik had een 'schrammetje' met drie hechtinkjes.
Emma
Hier ook trouwens: klein schrammetje, 1 hechting.
Sara
Merel
Ukje
pi_63567735
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef miss_sly het volgende:
Poppejans

Dat is een lammetje op een roze wolk, dat zowel BE als Lois hadden gevonden bij zoeken op pink lamb

En aangezien wij een roze lammetje aan het bakken zijn, was dat wel heel toepasselijk
Ja wat een ontzettend leuke avatar!

Aaah wat een beebs, Emma en Sara, ik vind ze toch ieniemienie ondanks flink gewicht hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63567955
Kreeg net een telefoontje van de vlos. Twee waardes waren boven de 7, dus morgen heb ik een afspraak bij de gyn.

Poppejans, Emma was idd wel aan de zware kant maar toch wel fijntjes. Ik weet nog dat mijn mams tegen mij zei dat ze zo'n mooi babytje was en dat de verpleegkundige dat ook had gezegd. Ik had hetdaar met haar ove3r vandaag, zij dacht dat ze dat moest zeggen juist omdat ze zo verfrommeld was. Had van mij niet gehoeven, ik vond haar toch wel mooi met kreukels, dichtgeslagen oog en al.
  donderdag 27 november 2008 @ 17:03:43 #200
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_63569843
Nou dames, hier ook nieuws aan het front. Gister de eerste echo gehad, alles in orde! We kregen alleen wel ander nieuws: het zijn er twee! We krijgen gewoon een TWEELING!!! Hahaha!!! 't Was wel even schrikken hoor,want hoe gaan we deze klus klaren? Maar we vinden het helemaal super!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')