abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63589428
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:47 schreef miss_sly het volgende:
Dat staat in de bijsluiter, Ingrid.

http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h14198.pdf
Hmmm, kan hem niet openen.
Ik barst al sinds vannacht van de koppijn. Begint in mijn nek, langs mijn kaak, kiespijn gevoel en dan door naar mijn hoofd. En misselijk bah! Lijkt wel beetje op migraine. vandaar de vraag. Ga zo eens op de bank liggen, Kim is mooi aan het spelen.
pi_63589475
Ingrid, voor zover ik weet mag je er idd 6 per dag.
  Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 11:05:17 #278
5428 crew  miss_sly
pi_63589617
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:57 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Hmmm, kan hem niet openen.
Ik barst al sinds vannacht van de koppijn. Begint in mijn nek, langs mijn kaak, kiespijn gevoel en dan door naar mijn hoofd. En misselijk bah! Lijkt wel beetje op migraine. vandaar de vraag. Ga zo eens op de bank liggen, Kim is mooi aan het spelen.
Ik heb het even opgezocht in de bijsluiter: maximaal 6 per 24 uur, max 2 per keer en er moet minimaal 4 uur tussen twee innames zitten.

Beterschap
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63589660
Bedankt.
pi_63589727
dakota is er wel.. weer weeen gehad, roze slijmverlies, maar weer niet doorgezet.
maargoed, ik mag ook pas over 5 dagen.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:22:05 #281
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63590057
*maffe doet pepernoten en marsepijn voorraad van frummeltje Dakota bijvullen* zo die blijft nog 5 dagen zitten tussendoor misschien nog even bijvullen

Reinhilde, ik heb met Rachel idd voor t zelfde dillema gestaan, ze uiteindelijk wel geinformeerd omdat het hun 1e kleinkind was, en ik stiekeme hoop had dat ze zich dan wel normaal konden opstellen al was t alleen maar tegenover Rachel, hierin hebben ze me nog zwaarder teleurgesteld dan ik dacht dat mogelijk was.
Ook bij de hele situatie om Johua (mijn verloren zoontje) heb ik ze niet gezien.
Daarom ook mijn twijvels, zal ik weer de hoop opbouwen dat ze nu misschien wel normaal zouden kunnen doen, of zal ik om ons gezinnetje de zelfde dikte plaat gebruiken zoals zij voor hun kop hebben ( en dat is ter dikte van fort knox)

Miss_Sly dat besef is er ook wel, en ergens heb ik dus als je mn antwoord naar reinhilde leest te veel teleurstellingen t.a.v mijn ouders gehad, als ze nou maar 2 x of 1 x vaker waren langsgekomen of iets vaker gebeld cq gemaild hadden was t ook minder moeilijk geweest en had ik ze het ook zonder slag of stoot verteld hoor maar ergens wil ik hun gezichten wel eens zien als ze over n jaartje of 4/5 (gemiddelde frequentie van hun bezoeken aan mij) langs komen en dan ook nog zon lekker jochie rond zien spoken.
* kleine note, je leest hier inderdaad niet dat ik naar hun ga omdat het hun nooit uitkomt op hun manier, als ik bel duurt t maximaal 30 sec want dan zijn ze druk, mails worden gelezen maar niet beantwoord. T is nog makkelijker om bij de koningin op bezoek te gaan dan bij mijn eigen ouders heb ik zo t gevoel*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 11:25:29 #282
5428 crew  miss_sly
pi_63590143
maffe, er is natuurlijk nog een derde mogelijkheid: ze informeren, puur zakelijk en informatief en verder niets verwachten. Ik snap zeker dat je erg teleurgesteld bent in je ouders als ik dit allemaal lees. Ik denk echter dat informeren dan weer niets te maken hoeft te hebben met verwachtingen, bezoekjes, contact. Het is een mededeling, dat is eenzijdig
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:35:31 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63592035
Meimeltje, zelfs 2.... dikke knuffel van mij

Fruppel, een beetje laat misschien, maar een hele fijne dag toegewenst

Mikoxx, een tweeling dat lijkt me wel even schrikken, maar fijn dat jullie het toch leuk vinden nu.

Maffemuts wat een vervelend gedoe met je ouders...
Make love, not war ☮
  Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 12:56:23 #284
5428 crew  miss_sly
pi_63592593
Ow, en ik ben vandaag, volgens eigen telling uiteraard, 5 weken

OK, stelt niet heel veel voor, maar ik vind het heel bijzonder
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:04:13 #285
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63592796
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ik ben vandaag, volgens eigen telling uiteraard, 5 weken

OK, stelt niet heel veel voor, maar ik vind het heel bijzonder
Het is ook heel bijzonder! Hou je de ontwikkeling bij op internet? Dat vond ik zo leuk toen ik nog zwanger was, ik zat echt keurig een week te wachten voordat ik de nieuwe week ging lezen >

http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/5
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 13:05:39 #286
5428 crew  miss_sly
pi_63592837
Ja, hou ik bij Vind het zo reuzeinteressant wat er gebeurt...dat dat kan

En hier kun je het nog gedetailleerder volgen http://www.visembryo.com/baby/10.html
pi_63592921
Maffemuts, ik persoonlijk zou het gewoon niet zeggen, maar ik zou persoonlijk ook geen contact willen als ik zulke ongeinteresseerde ouders had. Maar dat is persoonlijk... Ik kan me wel indenken dat het in het echt heel anders ligt zeg maar..:*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:18:00 #288
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63593169
@maffemuts: stuur ze een mailtje met de mededeling dat je zwanger bent. Of laat je man/vriend ze even kort opbellen. Dan heeft het in elk geval niet aan jou gelegen .

@Reinhilde: bij welke VK zit je eigenlijk, toch niet toevallig bij ELLA?
KuikenGuppy
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:36:41 #289
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63593677
Ik zit er ff helemaal doorheen Van het positieve gevoel is even niks meer over. Ik moet maandag om half 10 bij de bedrijfsarts zijn. We zouden eigenlijk pas maandag middag of avond ofzow terug komen van een weekendje weg. Nou snap ik best dat ze schijt hebben aan mijn plannen op mijn vrije dagen als ik me ziek meld. Maar ik baal gewoon ontzettend. Ik leef(de) van weekend naar weekend, en juist de leuke plannen in het weekend zorgen ervoor dat ik de week doorkom. En het is maar één dagje korter, maar toch. Ik kan me er even niet overheen zetten. Eerder als ik de balen had van dingen (werk meestal) dan werd ik in elk geval blij van Noah en de zwangerschap enzow. Nu kan ik gewoon al dagen nergens echt blij van worden Hopelijk kan ik na even uithuilen gewoon van het weekend gaan genieten. En maandag zien we dan wel weer verder. Ik gun het ze niet dat ze de 3 dagen die ik wel heb ook nog verpesten...

En als ik het teruglees denk ik echt van, jezus, waar maak je je druk om... Er zijn mensen met veel ergere zorgen. Maar het is gewoon een rotgevoel wat zich van me meester maakt op het moment...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:42:49 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63593825
texel.
KuikenGuppy
pi_63593832
Maffemuts ik zit wat dat betreft in een soort gelijke situatie met mijn vader (en diens familie) toen ik zwanger was van Isa heeft mijn man mijn vader gebeld en het medegedeeld een beetje zoals Burdie hier al voorstelde om te doen. Daarop kwam een hele klaagzang over hoe slecht het met hem ging en geen vragen omtrent de zwangerschap en hoe het met ons ging, zoals wij al verwacht hadden overigens
Daarop volgde 9 maanden lang niets, bij de geboorte hebben we een kaartje gestuurd en ook daarop nog steeds niets gehoord, we zijn nu 1,5 jaar verder en nog niets gehoord.
Van mijn vader niet en van de rest van de familie ook niet, geen kaartje telefoontje oid.

Wij hebben er dus voor gekozen deze keer niets aan hun te vertellen, sowieso omdat de nieuwe vriendin van mijn vader me nu al eens heeft achtervolgd met de telelens en we daar nu absoluut niet op zitten te wachten. Ik ben namelijk blij dat we ff geen gezever van die familie hebben. We hebben namelijk al genoeg aan onze kop.
En iedere keer contact proberen te leggen en teleurgesteld worden.... keer op keer dat is emotioneel zo zwaar om te behappen dus ik begrijp je wel Maffemuts, echter kan ik je niet zeggen wat jullie moeten doen dat is super persoonlijk.
Maar denk er over na of je een dreun wederom kan behappen nu je zwanger bent, en of je je kinderen straks als ze wat ouder zijn ook steeds door hun teleur laat stellen? Dat zijn namelijk de zaken waarover ik deze keer goed heb nagedacht en alleen jij kan die vragen beantwoorden

Wij sturen deze keer trouwens ook geen geboortekaartje.
Mama van Isa en Ties
pi_63593860
Tex als het voor jou erg is, dan is dat zo. Kun je niet proberen om de afspraak te verzetten of maandag ochtend vroeg pas terug gaan, dan heb je zondag nog als echt dagje weg.

lastig maffemuts. Misschien een kort mailtje of een geboortekaartje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63593895
He getver Tex maareh mag ik een voorstel van de duivel doen, *knip* bij nader inzien inderdaad niet zo'n goed idee.
Zoals de dames verder al zeiden je zou het dan toch kunnen proberen te verzetten, maar vraag me af als je het nu al met je baas "gehad" hebt of je hier nog wel wilt blijven werken?
Overigens kan je aan de bedrijfsarts ook de problemen op de werkvloer kwijt he!
Mijn bedrijfsarts (en advocaat) adviseerde me toen zelfs in die ziektewet te blijven.

[ Bericht 63% gewijzigd door marlieske op 28-11-2008 14:19:21 ]
Mama van Isa en Ties
pi_63594106
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:08 schreef Fuente het volgende:
Maffemuts, ik persoonlijk zou het gewoon niet zeggen, maar ik zou persoonlijk ook geen contact willen als ik zulke ongeinteresseerde ouders had. Maar dat is persoonlijk... Ik kan me wel indenken dat het in het echt heel anders ligt zeg maar..:*
Mwah ik denk dat Maffemuts dit ook wel kan beamen dat het steeds handiger word er mee om te leren gaan, na een aantal teleurstellingen ga je steeds minder verwachten en neem je steeds meer afstand met je gevoelens en na een tijdje voel je eigenlijk nog heel weinig, dan zijn het vage kennissen geworden en mensen met wie je niets meer deelt als een verleden.
(en ja als je het zo leest klinkt het zo cru maar als er al zoveel leed is geweest word je af en toe gevoelloos als het die mensen betreft, ik ben er iig een stuk harder door geworden)
Mama van Isa en Ties
pi_63594324
Tex ik zou gewoon de situatie uitleggen en de afspraak proberen te verzetten. Een bedrijfsarts zou toch ook wel moeten snappen dat een weekend ontspanning goed kan zijn.
Liegen is niets voor mij, zou ik me zelf alleen maar slechter gaan voelen.
Sterkte ermee!

Allemaal bedankt voor jullie reacties!
  Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 14:12:53 #296
5428 crew  miss_sly
pi_63594584
tex
Lastige situatie. Heb je al gebeld met de bedrijfsarts en het uitgelegd? Ik kan me voorstellen dat ze best positief kunnen reageren en de afspraak een dag kan worden verzet, of desnoods naar laat in de middag zodat je pas maandagochtend hoeft te vertrekken van je weekendje.
Ik zou niet gaan liegen, wat meimeltje ook al zegt: nu kun je in ieder geval in alle oprechtheid blijven zeggen dat je niets te verwijten valt en dat is toch (al is het maar gevoelsmatig voor jezelf) een betere uitgangspositie!
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:20:52 #297
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63594803
Wat Miss Sly zegt Tex. En probeer (en dat is harstikke moeilijk) bij andere mensen niet altijd van het negatiefste uit te gaan. Misschien is de bedrijfsarts juist erg meedenkend.

Fruppel!! Een fijne dag....!!!! Jihaaa! En gefeliciteerd alvast!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63595383
Meimeltje... wat erg voor jullie... sterkte...

Mikoxx... een tweeling... tjonge, kan me voorstellen dat dat wel even schrikken is.. Maar als je eenmaal van de schrik bekomen bent, gewoon lekker genieten!

Fruppel; veel plezier!!! Geniet van je trouwdag!

Maffemuts... da's inderdaad lastig. Ik denk dat ik het wel zou vertellen, en het dan aan het zou laten wat ze ermee doen... Maar ik kan me jouw standpunt ook goed voorstellen... moeilijk, moeilijk...

Miss_Sly, da's alweer een hele mijlpaal!

Estrys en Diaan, dat is inderdaad niet leuk weggaan op je werk... Wat dat betreft heb ik een totaal ander 'afscheid' gehad... Hierbij een kleine impressie van het resultaat van de babyshower...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63595688
Tex Wat rot...

Jose, wat een stapel! Wauw!!

Even een vraagje over de kraamtijd.
Bij Sara hebben we een hele drukke, onrustige kraamtijd gehad. Tel daarbij een postnatale depressie op en je kan je indenken, ik vond het geen feest.
Nu willen we eigenlijk kraambezoek de eerste weken gewoon niet doen (op familie en hele goede vrienden na), en dan bijvoorbeeld alleen in het weekend, zodat er erna weer gewoon rust hebben. Hoe gaan we dit brengen? Op het kaartje komt sowieso te staan dat men eerst moet bellen enzo, maar toch voelt het ergens lullig om dit zo zwart-wit te zeggen... Hoe gaan jullie dit doen en hoe zouden jullie het aanpakken?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:07:10 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63595957
@Fuente: misschien is het een idee voor jullie om een 'geboortefeest' te geven voor jullie beebje. Dan heb je alle drukte in één middag, en daarna weer alle tijd voor jezelf, en zo heeft iedereen het kuiken gezien zonder zich gepasseerd te voelen.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')