*maffe doet pepernoten en marsepijn voorraad van frummeltje Dakota bijvullen* zo die blijft nog 5 dagen zitten

tussendoor misschien nog even bijvullen

Reinhilde, ik heb met Rachel idd voor t zelfde dillema gestaan, ze uiteindelijk wel geinformeerd omdat het hun 1e kleinkind was, en ik stiekeme hoop had dat ze zich dan wel normaal konden opstellen al was t alleen maar tegenover Rachel, hierin hebben ze me nog zwaarder teleurgesteld dan ik dacht dat mogelijk was.
Ook bij de hele situatie om Johua (mijn verloren zoontje) heb ik ze niet gezien.
Daarom ook mijn twijvels, zal ik weer de hoop opbouwen dat ze nu misschien wel normaal zouden kunnen doen, of zal ik om ons gezinnetje de zelfde dikte plaat gebruiken zoals zij voor hun kop hebben ( en dat is ter dikte van fort knox)
Miss_Sly dat besef is er ook wel, en ergens heb ik dus als je mn antwoord naar reinhilde leest te veel teleurstellingen t.a.v mijn ouders gehad, als ze nou maar 2 x of 1 x vaker waren langsgekomen of iets vaker gebeld cq gemaild hadden was t ook minder moeilijk geweest en had ik ze het ook zonder slag of stoot verteld hoor

maar ergens wil ik hun gezichten wel eens zien als ze over n jaartje of 4/5 (gemiddelde frequentie van hun bezoeken aan mij) langs komen en dan ook nog zon lekker jochie rond zien spoken.
* kleine note, je leest hier inderdaad niet dat ik naar hun ga omdat het hun nooit uitkomt op hun manier, als ik bel duurt t maximaal 30 sec want dan zijn ze druk, mails worden gelezen maar niet beantwoord. T is nog makkelijker om bij de koningin op bezoek te gaan dan bij mijn eigen ouders heb ik zo t gevoel*