casanova!quote:Op zondag 14 december 2008 09:17 schreef Knoekie het volgende:
Ben ik weer. Leuke avond gehad, morgen ga ik schaatsen met een ander meisje, en donderdag ik uit eten met Eloisa
![]()
Ik voel me best schuldig
Wat is dat? Ik werk ook vast in Mexico, maar zou niet weten wat dat is...quote:Op maandag 15 december 2008 00:33 schreef Vogue het volgende:Hopelijk krijg ik mijn aquinaldo ook snel, hebben jullie die al gehad?? (voor de mensen die "vast" werken in Mexico??)
Zo, dat gaat zeker snel.quote:Op maandag 15 december 2008 00:33 schreef Vogue het volgende:
Nog een nieuwtje, het meisje met wie ik mijn "fresa" appartement deel, die sinds 4 maanden een Spanjaard heeft versierd, is zwangerAl 2 maanden, dat heeft ze snel gedaan
![]()
Netjes zón check van $750 wil ik ook wel.quote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Elvislives het volgende:
Nou dit is weer iets nieuws: gister vlucht van Brussel naar Mexico, overstappen in Washighton, maar ik zit nu nog steeds in Washington omdat de vlucht overboekt was. United heeft een nacht betaald in een heel dik resort, eten en me 750 Dollar schadevergoeding gegeven![]()
Nu vlieg ik vanavond naar Mexico, als er plek is tenminste...
en anders offer ik me graag nog een keertje op voor nóg zo'n cheque
Leuk die updates van jou altijdquote:Op maandag 15 december 2008 00:33 schreef Vogue het volgende:
Nog een nieuwtje, het meisje met wie ik mijn "fresa" appartement deel, die sinds 4 maanden een Spanjaard heeft versierd, is zwangerAl 2 maanden, dat heeft ze snel gedaan
![]()
Naar DF?quote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Elvislives het volgende:
Nou dit is weer iets nieuws: gister vlucht van Brussel naar Mexico, overstappen in Washighton, maar ik zit nu nog steeds in Washington omdat de vlucht overboekt was. United heeft een nacht betaald in een heel dik resort, eten en me 750 Dollar schadevergoeding gegeven![]()
Nu vlieg ik vanavond naar Mexico, als er plek is tenminste...
en anders offer ik me graag nog een keertje op voor nóg zo'n cheque
We schoppen je eruit! Nah, grapje, je blijft maar lekker hangen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:19 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens, mag ik hier wel blijven lurken en posten ook als ik weer terug in NL en later in ierland ben? Of kicken jullie me er dan uit... *snik*
Bienvenido!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef Elvislives het volgende:
Nou, eindelijk aangekomen in DF. Meteen mijn apartementje in, die ik deel met een Mexicaanse vriend. Naast metro Xola, 5 stops oid van het Zocalo.
Die cheque is érg lekker inderdaad, ze hebben dus ook mijn overnachting in een 20sterren resort )Landsdowne) betaald, kostte 470 Dollar, dus in totaal zijn ze zo´n 1200 Dollar aan mij kwijtgeraakt, gekke Gringo´s! Mijn vlucht kostte 700 euro, dus ruim 2derde heb ik alweer terugverdiend.
Woeei een stadgenootquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef Elvislives het volgende:
Nou, eindelijk aangekomen in DF. Meteen mijn apartementje in, die ik deel met een Mexicaanse vriend. Naast metro Xola, 5 stops oid van het Zocalo.
Mja is ook niet zo heel moeilijk met een stad ter grootte van de provincie Utrecht...quote:
Mja zien is geloven hé en je moet niet alles geloven wat men in films zegt/doet. En omdat Mexico ver weg is van NL, zie je eigenlijk alleen maar de slechte dingen in het nieuws.quote:Op woensdag 17 december 2008 04:24 schreef Yuin het volgende:
Had niet gedacht dat er nog aardig wat fokkers in Mexico leven. Voor mijn gevoel is Mexico de plek waar slechte amerikanen heel vluchten. En is het verder zo crimineel als de tyfus. Geloof vooral films inderdaanGa dit topic eens in de gaten houden
Dat geld voor ieder land inderdaad. Maar mexicoquote:Op woensdag 17 december 2008 04:30 schreef Quacker het volgende:
[..]
Mja zien is geloven hé en je moet niet alles geloven wat men in films zegt/doet. En omdat Mexico ver weg is van NL, zie je eigenlijk alleen maar de slechte dingen in het nieuws.
Hier in Guadalajara, valt het volgens mij wel mee, ik las het eerst wel in de krant, maar kan die krant nergens meer krijgen (Siglo, gratis). Ik ken zover niemand die echt mensen kent die ontvoerd of bedreigd zijn...Een paar maar, maar mensen zelf niet alleen vage kennisen enz.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:19 schreef Perruche het volgende:
Dat criminele dat klopt wel hoor. Althans hier in puebla. Maar het is niet zo erg als bij de grend, bijv. Ciudad Juarez, dat is volgens mij niet fijn vertoeven. Een vriendin van me (duitse nog wel en ziet echt superduits uit) werd ook echt helemaal doorgelicht toen ze een weekendje naar de US of A ging vanaf Tijuana.
Al mijn mexicaanse vrienden hier kennen ook wel iemand die ontvoerd is of zijn zelf bedreigd, en allemaal hebben ze een hekel aan de corruptie.
Heb der ook geen last van, maar dat beeld had ik ook wel, maar komt imo door de Media.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:19 schreef Perruche het volgende:
Het gekke is dat ik, en eigenlijk iedereen die ik ier ken, 0,0 ast heeft van de vermeende criminaliteit. Of het zich dan in een specifiek wereldje ofzo afspeelt weet ik ook niet, maar gek ik het wel. ik had ook een erg crimineel beeld van MX voor ik hier kwam.
Ja, toffe film. Alleen spreken ze niet altijd Spaans, want een collega kon delen niet verstaan.quote:
* zwaait naar Perruche.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:19 schreef Perruche het volgende:
*zwaait naar alle MX fokkers, zend een tequila kus en gooit een taco... nog ff douchen en dan in de taxi naar het vliegveld... doen jullie de saludos aan mooi mexico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |