ICTquote:Op woensdag 3 december 2008 23:40 schreef Elvislives het volgende:
In welke sector zat jij ook alweer?
Buenas noches!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:33 schreef Elvislives het volgende:
Ya me voy a dormir, que tengas un buen dia
Watte?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Elvislives het volgende:
Haha aardig trajectje ja :d woning heb ik inmiddels geregeld en ik heb een financiele buffer, maar toch zou werk vinden érg handig zijn. Anders word ik wel aguacateboer bij mn schoonpa
Aguacate: avocado in het Spaans.quote:
quote:
Keep us posted, Vogue!!quote:Op donderdag 4 december 2008 08:23 schreef Vogue het volgende:
PfftWij hebben de Spaanse delegatie van het hoofdkantoor op bezoek (lees: de belangrijkste mensen van het bedrijf, de baas van mijn baas van mijn baas). Van 9 tot 9 presentaties gehad en er zelf ook een moeten geven, daarna luxe uit eten met veel camarones, kreeft, margarita's en tequila. Resultaat: zit nu een beetje dronken mijn werkmail te checken, want daar heb ik de hele dag nog geen tijd voor gehad. Morgen zijn de Spanjaarden er nog, we gaan 4x4 jeeps rijden door de jungle, en snorkelen 's middags, ´s avonds en 's nachts gaan we naar de Coco Bongo (zoek op google), en vrijdag moet ik ook nog de hele dag en avond socializen met de Spanjaarden (allerlei activiteiten gepland). Let wel; er zit een erg leuke Spanjaard bij
Hij is gek op Nederland en we hebben erg leuk gepraat. Maar hij is de baas van mijn baas, dus even kijken hoe dat verder gaat
Gezellig
Neta, wey?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:47 schreef Elvislives het volgende:
Overigens zijn ze vernoemd naar het Náhuatl (Azteeks) woord voor testikels. Ik vraag me nog stééds af waarom
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat de baas van mijn baas en ik het érg goed met elkaar konden vindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:27 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Keep us posted, Vogue!!
Je hebt in ieder geval nog een leuk dagje voor de boeg!
Dat word dus triotje vanaaf.quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:01 schreef Knoekie het volgende:
Ik zou gaan daten met een 27 jarige Mexicaanse (doe ik toch goed met mijn 20) in een tapas restaurant. Een vriendin van haar wil ook mee en nu wil een andere ook. Dat was niet mijn bedoeling maar goed
Over 15 minuten staat mijn taxi voor de deur.
![]()
Nog minder dan een maanden dan na een jaar weer terug naar mijn ouders
quote:
Mannen zijn minder makkelijk, verwacht ik zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:04 schreef runaway het volgende:
Whehe, is het echt zo erg?
Eens kijken of ik 2 mannen zo gek krijg(broma)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:41 schreef Quacker het volgende:
[..]
Mannen zijn minder makkelijk, verwacht ik zo.
Dat kan weleens flink tegen gaan vallen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:01 schreef Knoekie het volgende:
Nog minder dan een maanden dan na een jaar weer terug naar mijn ouders
Ja dat kan hier nog wel makkelijk, voor die paar pesos. 60-90 ofzo? En op woensdag hier 30-45, afhankelijk van welke bios.quote:
Ik denk dat ik ook niet echt ga huilenquote:Op zondag 7 december 2008 01:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat sarcastisch bedoeld
Welke straat? Reforma?quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef Elvislives het volgende:
Dat standbeeld is Diana, godin van de jacht op de belangrijkste weg van Mexico Stad (http://nl.wikipedia.org/wiki/Dianafontein).
Hmkee, beetje jammer dat er dus weinig mexicanen wonen, moet ik dus extra vaak naar de kroeg om ze wel tegen te komenquote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef Elvislives het volgende:
Ja, La Condesa. een buurt met veel buitenlanders, mensen die zichzelf hip vinden en homo's. Dat standbeeld is Diana, godin van de jacht op de belangrijkste weg van Mexico Stad (http://nl.wikipedia.org/wiki/Dianafontein). Leuke buurt wel, maar beetje "kijk mij hip wezen". Beetje Jordaan dus
Als ik het zo zie is het "Chapultapec Parque", als dat zo is zit je langs de dierentuin. En is het een groot park.quote:Op zondag 7 december 2008 23:46 schreef runaway het volgende:
Zag dat park, hoe royaal vet! Kun je daar een beetje relaxed joggen?
Ben net veel in D.F. geweest, maar Chapultepec park is wel echt tof.quote:
Pfff hier ist ook zo, althans overdag, in de nacht koelt het af naar NL temperaturen, 0-4 graden...quote:Op woensdag 10 december 2008 19:10 schreef Vogue het volgende:
't Is weer aardig warm aan het worden hier in Cancun... Lekker, perfect temperatuurtje. Overdag een graad of 28 en 's avonds koelt het af naar zo'n 20 graden
Geen airco ?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:14 schreef Quacker het volgende:
[..]
Pfff hier ist ook zo, althans overdag, in de nacht koelt het af naar NL temperaturen, 0-4 graden...
Maar is wel lekker niet zo snik heet in bed.
Opt werk wel airco, maar voor de rest heb ik niet echt een airco nodig.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Geen airco ?Dacht dat iedereen in Mexico dat toch wel had.
Over 2 weken Mexicaanse hier op bezoek in Nederland.
Dat is dan toch wel apart. Bij elke Mexicaan waar ik thuis ben geweest hadden ze wel airco.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:10 schreef Quacker het volgende:
[..]
Opt werk wel airco, maar voor de rest heb ik niet echt een airco nodig.
Ja hoor hier heeft bijna niemand airco thuis.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel apart. Bij elke Mexicaan waar ik thuis ben geweest hadden ze wel airco.
Is dat in de zomer dan nog wel te doen?
Haha, maar waar ben je geweest in GDL?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef Perruche het volgende:
goedemorgen iedereen! Wat een toffe vakantie heb ik gehad
vrijdag naar 6flags, maar was dicht... private event van Telmex (rijke stinkerds!), dus een nachtje in D.F. gebleven de zaterdag gegaan. In de nacht naar guadelajara, op bezoek bij mensen uit Estados Unidos, in Ajijic. 2 nachten gebleven daarna dagje guadelajara, gisteren teotihuacan en museo de bellos artes... Que Padre!!!
no mamesquote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Knoekie het volgende:
Geen verwarming, geen airco, geen tv, geen tafel (nouja ze hebben geïmproviseerd) Geen fornuis (is kapot)
Geen verwarming: heb ik niet nodigquote:Op donderdag 11 december 2008 23:46 schreef Knoekie het volgende:
Geen verwarming, geen airco, geen tv, geen tafel (nouja ze hebben geïmproviseerd) Geen fornuis (is kapot)
Ah kijk die wasmachine en droger heb ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:26 schreef Knoekie het volgende:
Ja ik heb wel een koelkast, en een wasmachine plus drogeren ik heb een balkon en ik heb een onderbuurvrouw die een zeer goed sexleven heeft.
Gelukkig is zij behoorlijk knap die ik hoef me er niet al teveel vieze dingen bij te bedenken.Toen ik haar laatst tegenkwam wel even gevraagd of ze voortaan de muziek aan wil zetten ofzo.
Kreeg ik een preek of ik mijn cigaretten niet meer in haar plantenbak wilde gooien.
![]()
En dan heb ik het nog niet over mijn andere buren.Wonen in Mexico is geweldig
Gaat het hier nog steeds over jouw sexleven?quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:27 schreef Quacker het volgende:
Ah kijk die wasmachine en droger heb ik dan weer niet...
Maar ik heb geen last van me onderburen, de onderburen misschien wel van mij. Maar niemand klaagt, gelukkig ist hier niet zo gehorig.![]()
En bovenburen heb ik niet.En aan de zijkant zit gang tussen en niks.
No mames? Nog steeds?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gaat het hier nog steeds over jouw sexleven? [ afbeelding ]
Ik dit jaar ook nog maar 5 dagen werken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef Knoekie het volgende:
Nog 24 dagen hier.
Nog 5 dagen werken
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:36 schreef Knoekie het volgende:
Chingada...
Teveel tequila op gisteren.![]()
casanova!quote:Op zondag 14 december 2008 09:17 schreef Knoekie het volgende:
Ben ik weer. Leuke avond gehad, morgen ga ik schaatsen met een ander meisje, en donderdag ik uit eten met Eloisa
![]()
Ik voel me best schuldig
Wat is dat? Ik werk ook vast in Mexico, maar zou niet weten wat dat is...quote:Op maandag 15 december 2008 00:33 schreef Vogue het volgende:Hopelijk krijg ik mijn aquinaldo ook snel, hebben jullie die al gehad?? (voor de mensen die "vast" werken in Mexico??)
Zo, dat gaat zeker snel.quote:Op maandag 15 december 2008 00:33 schreef Vogue het volgende:
Nog een nieuwtje, het meisje met wie ik mijn "fresa" appartement deel, die sinds 4 maanden een Spanjaard heeft versierd, is zwangerAl 2 maanden, dat heeft ze snel gedaan
![]()
Netjes zón check van $750 wil ik ook wel.quote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Elvislives het volgende:
Nou dit is weer iets nieuws: gister vlucht van Brussel naar Mexico, overstappen in Washighton, maar ik zit nu nog steeds in Washington omdat de vlucht overboekt was. United heeft een nacht betaald in een heel dik resort, eten en me 750 Dollar schadevergoeding gegeven![]()
Nu vlieg ik vanavond naar Mexico, als er plek is tenminste...
en anders offer ik me graag nog een keertje op voor nóg zo'n cheque
Leuk die updates van jou altijdquote:Op maandag 15 december 2008 00:33 schreef Vogue het volgende:
Nog een nieuwtje, het meisje met wie ik mijn "fresa" appartement deel, die sinds 4 maanden een Spanjaard heeft versierd, is zwangerAl 2 maanden, dat heeft ze snel gedaan
![]()
Naar DF?quote:Op maandag 15 december 2008 14:39 schreef Elvislives het volgende:
Nou dit is weer iets nieuws: gister vlucht van Brussel naar Mexico, overstappen in Washighton, maar ik zit nu nog steeds in Washington omdat de vlucht overboekt was. United heeft een nacht betaald in een heel dik resort, eten en me 750 Dollar schadevergoeding gegeven![]()
Nu vlieg ik vanavond naar Mexico, als er plek is tenminste...
en anders offer ik me graag nog een keertje op voor nóg zo'n cheque
We schoppen je eruit! Nah, grapje, je blijft maar lekker hangen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:19 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens, mag ik hier wel blijven lurken en posten ook als ik weer terug in NL en later in ierland ben? Of kicken jullie me er dan uit... *snik*
Bienvenido!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef Elvislives het volgende:
Nou, eindelijk aangekomen in DF. Meteen mijn apartementje in, die ik deel met een Mexicaanse vriend. Naast metro Xola, 5 stops oid van het Zocalo.
Die cheque is érg lekker inderdaad, ze hebben dus ook mijn overnachting in een 20sterren resort )Landsdowne) betaald, kostte 470 Dollar, dus in totaal zijn ze zo´n 1200 Dollar aan mij kwijtgeraakt, gekke Gringo´s! Mijn vlucht kostte 700 euro, dus ruim 2derde heb ik alweer terugverdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |