Majora's Mask is taaie biefstuk?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:10 schreef Shadowcat het volgende:
Scheld eens met je eigen vleeswaar.
ieuw koei.. Daar gaan m'n fantasieën.quote:
Ik heb ook een taaie biefstuk als masker als ik de stad beschermquote:
ik heb requim for a dream nog nooit gezien volgens mij... Komt me iig niet bekend voorquote:Op woensdag 26 november 2008 01:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Jared op z'n best!!
[..]
ieuw koei.. Daar gaan m'n fantasieën.
Eerst maar eens een datum prikken voor [REC]quote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Poit het volgende:
Oeh gelukkig
Moeten we die ook nog maar eens gaan kijken. Die is echt ge-wel-dig..
Saw is een rotte biefstuk als je het vergelijkt met leuke films als [rec] en requim. En edge is tofquote:Op woensdag 26 november 2008 01:52 schreef Poit het volgende:
Moeten we nog steeds doen inderdaad..
SAW V was wel aardig trouwens..
doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:03 schreef peristilius het volgende:
Ik moet hem ook nog zien, ligt al een paar maanden op me te wachten.
Hey, Requim for a dream. Ik heb die toen eens 's nachts bekeken en ik weet nog dat ik die nacht niet heel erg fijn geslapen heb.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Jared op z'n best!!
[..]
ieuw koei.. Daar gaan m'n fantasieën.
Lol. Mijn moeder werd toen nog kwaad toen me zusje vlak voor het einde opbelde of ze haar kon ophalen. Ze heeft het einde nooit gezien. Maar wat vond ze dat een geweldige filmquote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey, Requim for a dream. Ik heb die toen eens 's nachts bekeken en ik weet nog dat ik die nacht niet heel erg fijn geslapen heb.Freaky film.
Ook gezien maar is me niet echt heel erg blijven dagenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:29 schreef Rkatier het volgende:
nu maak ik ook even reclame voor de film pi
wat een geweldige film
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Predator is lief, hij spintquote:Op woensdag 26 november 2008 11:58 schreef Poit het volgende:
Heb zin om Predator te kijken...
CONTAAAACT
[ afbeelding ]
Painlessquote:Op woensdag 26 november 2008 11:58 schreef Poit het volgende:
Heb zin om Predator te kijken...
CONTAAAACT
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |