ewwwwwwww en het is al zo raar tussen S&Dquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Jaaaa, dat moet er nog maar van komen...Lekker lopen flirten met je halfbroer
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef Ogala het volgende:
[..]
ewwwwwwww en het is al zo raar tussen S&D
Leuke aflevering weer!
RAWRR!
[ afbeelding ]
lijkt me niets..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef bob1234 het volgende:
'Gossip Girl' spin-off pilot is a go!
Break out those leg warmers, Gossip Girl fans! The CW has announced that a pilot for a potential spin-off series, created by GG executive producers, Josh Schwartz and Stephanie Savage, is on the way. The show will actually be a prequel, focusing on Serena's momma, Lily Van Der Woodsen (Kelly Rutherford, pictured), as a troubled teenager in 1980s Los Angeles. According to an early plot description, we'll see young Lily move out of her wealthy parents' home in Montecito to live with her outcast sister in the Valley, where she'll attend public school and experience the glitz of Hollywood and the excess of the Sunset Strip. No word on if a young Rufus (Matthew Settle) shows up, but I could totally see Lily running into Lincoln Hawk on Sunset Boulevard.
The pilot, which is still untitled and hasn't been cast, will air on May 11 in place of a Gossip Girl episode; the spin-off has not yet been greenlit as a full series. Originally, there had been rumors that producers would center a spin-off on Jenny Humphrey (Taylor Momsen), but those rumblings were quickly shot down. By choosing to do a prequel, Gossip Girl doesn't have to deal with the loss of any of its talented ensemble.
http://hollywoodinsider.e(...)off+pilot+is+a+go%21
Uhmmm of ik heb iets gemist maar volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt....quote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef Tazmaniac het volgende:
De pa van Dan blijkt de broer van Serena te zijn dus ze zijn nu weer uit elkaar omdat het anders te gek voor woorden is
Serenaquote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef Prego het volgende:
zat ik gisteren Cloverfield te kijken zie ik dat "Serena" ook op het feest aanwezig is
Ik heb deel 1 net uit en ik weet niet goed wat ik er van vind maar het leest wel lekker wegquote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef soares het volgende:
zijn er hier mensen die de boeken ook lezen?
het laatste deel is bagger... gaan ze terug naar hoe het vroeger was tussen Nate Serena en Blair..
het begin verhaal voordat iedereen iedereen leerde kennen
haha ja dat begrijp ik maar Blake speelt toch niet in Cloverfieldquote:
je hebt gelijk! wat lijken die twee op elkaar in die filmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
kan hooguit Margot Farley zijn geweest of zit ik er dan héél ver naast??
Een van de vele momenten dat ik hardop gelachen heb en tegen mijn laptop heb gepraat. Ik ben heel benieuwd naar de oorlog van Blair en de volgende dramatische post-break-up-scenes van S&D.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eric is zo leuk ja! En zijn manier van praten ook![]()
"I would say get a room, but yours is right above mine so please remember that"
Hoezo? up to no good.. Misschien heeft ie gewoon door dat Lily echt iets om hem geeft?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
damnerg sterke episode deze week
Chuck is definitely up to no good!!!! De vraag is alleen.. wat is zijn masterplan??
en hoe cute is die nieuwe lerares![]()
Erg jammer dat Blair er weer zo'n heel drama van moet maken, maar goed.. dat zal ze leren om de Queen voor de voeten te lopen
Call it a hunch + Chuck doet dingen alleen uit eigen belang.. al is het om vanuit de lieve 'zoon' een masterplan voor te bereiden zodat ie tijdelijk uit de spotlight staat.. mark my words!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo? up to no good.. Misschien heeft ie gewoon door dat Lily echt iets om hem geeft?
Haha, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Doe jij altijd alles wat je vriendje zegt ofzo![]()
.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Call it a hunch + Chuck doet dingen alleen uit eigen belang.. al is het om vanuit de lieve 'zoon' een masterplan voor te bereiden zodat ie tijdelijk uit de spotlight staat.. mark my words!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dezelfde plek waar Eric ook de helft van de aflevering is. Waarschijnlijk ergens in oeps-vergeten-erin-te-schrijven land ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar was Jenny?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan ook.. eerst had ik de indruk dat ze het deed om Blair te pleasen.. en later toen ze zo naar Dan keek toen hij buiten liep en Yale belde ofzo.. toen dacht ik weer dat ze niet wilde i.v.m. Dan... maar wat ze zelf nu ECHT wil dat weet ik nog niet helemaal.. maar wat jij zegt is ook wel logisch natuurlijk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Serena wil volgens mij juist NIET naar Yale.. denk niet dat ze puur alleen om de situatie met Dan en Blair ervoor kiest naar Brown te gaan.. better fit of zo
Neuh maar hij was hier dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Doe jij altijd alles wat je vriendje zegt ofzo![]()
.
Nou ik denk dat Dan er eerder vandoor gaat met een ander (die nieuwe lerares) dan Serena...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Lijkt sowieso allemaal wel een klein beetje op The OC
Summer wilde vanwege Seth naar Brown, want eigenlijk ging ze naar Arizona State (oid) en Seth die moest eigenlijk van zijn vader naar Berkeley maar ging uiteindelijk zijn eigen weg (naar Brown dus) maar toen griste Taylor het laatste Brown ticket weg omdat ze een betere GPA had
later bleek dan weer dat Seth niet goed genoeg bleek te zijn voor Brown maar vertelde iedereen dat ie het wél gehaald had en Summer kon uiteindelijk wel gaan en aldaar ontmoette ze dan een nieuwe vriend (Che)
Dus dan hebben we meteen een indicatie van wat er gaat gebeuren met Serena en Dan zodra Serena daar een leuke jongen ontmoet.. die eerst strikt haar beste vriend wordt maar later toch haar nieuwe liefde
http://images.google.nl/images?q=che%20the%20oc&sourceid=navclient-ff&rls=DVFC,DVFC:1970--2,DVFC:nl&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:30 schreef Starlie het volgende:
Kan iemand een plaatje posten van Che... ben nu wel erg nieuwsgierig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |