Bij mij All chucked up.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
Bij mij heette hij ook In the Realm of the Basses.
Deze denk ik:quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:19 schreef roepdeman het volgende:
Klein vraagje: Welke telefoon gebruikte Serena in de laatste episode?
Hij bestaat in ieder geval wel:quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind hem er wel dope uitzien...Voor mn vriendinnetje dan he :
tenzij die ook in het zwart ergens verkrijgbaar is.
Ik weet het ook niet meer hoe ze aan boston komen. Penelope had gezegt dat Jenny haar peste.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het niet de beste ep ever, maar ik was wel weer heel blij dat ik eindelijk weer eens iets leuks te kijken had. Wat een avond. Gossig Girl, One Tree Hill, Desperate Housewives en Brothers and Sisters allemaal achter elkaar!
Ik snap alleen niet wat dat adoptiekind nou met Boston te maken heeft. Iemand daar iets over meegekregen?
Oh, en nog iets. Wat had die Penelope nou gezegd om Jenny te zieken zodat haar ouders gebeld zouden worden door de directrice?
Die is er jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Sc0tTy het volgende:
:/ gvd had helemaal niet door dat er nieuw topic was
[..]
Ik weet het ook niet meer hoe ze aan boston komen. Penelope had gezegt dat Jenny haar peste.
En idd weer lekker dat alle series weer begonnen zijnMind sex @ Brothers & Sisters
, dalijk is zoeken of daar ook een topic van is
Maar wat was ik blij zeg, Dan & Serena![]()
EDIT: topic nie gevonden Lucky, is die er ? :p
Franz Ferdinand - No You Girls was dat ene liedje, als je dat wilde wetenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Jongens, er is iets vet ergs gebeurd... Ze hebben het youtube 'musicfromgossipgirl' kanaal eraf gegooid
![]()
![]()
.
Jaa dat is een geweldig liedje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Franz Ferdinand - No You Girls was dat ene liedje, als je dat wilde weten.
Met initialen J.B. ben je automatisch baas. Tel daarbij op dat hij ook in Dexter heeft gespeeld, equals awesomenessquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:46 schreef roepdeman het volgende:
Er is weer een interessante oorlog in Gossip Girl gaandeJack is een goeie toevoeging aan de cast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ongetwijfeld worden vervolgd.... ben erg benieuwd!
En hoelang zullen Dan en Serena nog bij elkaar blijven? 1 of... 2 afleveringen....![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wanneer zouden Lil en Ruf ontdekken dat het kind heul niet dood is?!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Jaa dat is een geweldig liedje.
dat schijnt te horen bij het single bestaan, dat je hardop gaat praten tegen de computer, en de tv, en dat je Philip Freriks ook een prettige nacht wenst na het late nieuws enzo.. [/sub]
Wanneer zouden Lil en Ruf ontdekken dat het kind heul niet dood is?!
Dan zullen we een omgangsregeling moeten treffen, want ik wil hem ook. Jij op werkdagen, ik in het weekend en op de woensdagavond?quote:
Jij hebt er permanent last van? Ik had nog de illusie dat dat ooit over zou gaan. Dat ik dan niet meer tegen Jan de Hoop zou zeggen "Jij ook een een fijne dag vandaag, Jan!"...quote:
Schale troost.. ik ben niet singel en ik zeg ook wel eens tegen een nieuwslezer of wie dan ook op tv: bedankt, jij ook een fijne avond... of heet dat bij mij gewoon gekquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:56 schreef Leonoor het volgende:
Jij hebt er permanent last van? Ik had nog de illusie dat dat ooit over zou gaan. Dat ik dan niet meer tegen Jan de Hoop zou zeggen "Jij ook een een fijne dag vandaag, Jan!"...
haha ik praat niet tegen nieuwslezers moet ik eerlijk toegeven, maar als mijn computer oren had...quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:56 schreef Leonoor het volgende:
Jij hebt er permanent last van? Ik had nog de illusie dat dat ooit over zou gaan. Dat ik dan niet meer tegen Jan de Hoop zou zeggen "Jij ook een een fijne dag vandaag, Jan!"...
Jaaaa, dat moet er nog maar van komen...Lekker lopen flirten met je halfbroerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:05 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me trouwens zat te bedenken over de "overleden" zoon van Lily en Rufus, ik zie het nog wel gebeuren dat Serena naar Yale gaat (of weet ik veel welke school) en dat ze daar een leuke jongen tegen het lekkere lijf loopt en hopeloos verliefd wordt en het haar (half)broer blijkt te zijn... DRAMA!!! Want ik denk dat we in GG nooit gaan meemaken dat ze nog lang en gelukkig samen leefden...
Ja van Stiefbroer naar halfbroer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Jaaaa, dat moet er nog maar van komen...Lekker lopen flirten met je halfbroer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |