Het kan best een fake zijn. Dat heb ik al eens eerder gehad. Toen bleek het gewoon een aflevering uit seizoen 1 te zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:58 schreef zquing het volgende:
afleveriing 13 toch? Bij mij staat hij er gewoon
Nou.... Georgina schijnt terug te komen voor afleveringen.... zou het?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Jivis het volgende:
Dus Rufus en Lily hebben waarschijnlijk een koter? Benieuwd of het een bekende is...
Goede epi.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou.... Georgina schijnt terug te komen voor afleveringen.... zou het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Starlie het volgende:
Niet echt een spoiler maar ik zet het voor de zekerheid maar in een spoiler neer..He, gebruik eens spoilertitelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een geweldige aflevering! Maar ehm, hebben Lilly en Rufus een koter of ging ze voor abortus? De abortus is wsl. niet schokkend genoeg dus je zult wel gelijk hebben.
En Chuck![]()
![]()
.
Nulla verba sed acta
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
He, gebruik eens spoilertitels![]()
En Chuck![]()
![]()
.
Zo echt hequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Chuck is echt retegeil zo zonder al die gel in zijn haar
lol heel ander accent ook! wel vet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ed Westwick (chuck) is leadsinger van een bandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |