Dat is dus precies wat ik denk WickedAngel, alleen ben ik bang haar te laten schrikken (of me té onderdanig opstel) als ik erover begin dat ik meer "aandacht" wil om het maar even dom te formuleren..quote:Op woensdag 26 november 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Weet je weet ik nou denk? Dit meisje heeft geen idéé wat ze 'aanricht'. Zij denkt waarschijnlijk: hartstikke leuk vriendje, ik heb het nu even druk, maar over een paar dagen zie ik 'm weer, gezellig.
Zit niks anders op dan erover te praten met haar. Of wil je je zo rot blijven voelen
Je kunt het ook anders brengen, bijvoorbeeld dat jullie het samen gezellig hebben, maar dat je het gek vindt dat ze verder zo weinig van zich laat horen. Misschien dat het kwartje dan valt?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:37 schreef elcomandante het volgende:
Dat is dus precies wat ik denk WickedAngel, alleen ben ik bang haar te laten schrikken (of me té onderdanig opstel) als ik erover begin dat ik meer "aandacht" wil om het maar even dom te formuleren..
klopt, ik denk dat ik het toch binnenkort eens voorzichtig ga aankaarten. Ik denk wel dat ik happy ben met haar, maar dat ik toch nog de "after shock" van mn vorige "relatie" moet verwerken. Het gaat met de dag wel iets beter met m'n gevoel, want enkele weken terug konden ze me echt opvegen. Bedankt allen voor jullie reacties, vooral WickedAngelquote:Op woensdag 26 november 2008 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders brengen, bijvoorbeeld dat jullie het samen gezellig hebben, maar dat je het gek vindt dat ze verder zo weinig van zich laat horen. Misschien dat het kwartje dan valt?
Maar jij moet je sowieso afvragen of je verder wilt in een relatie waarbij jij je nu niet happy voelt. Succes ermee!
hmm, ik heb het er gisteren met een goede vriend van me over gehad en hij vertelde me dat hij een "perfect meisje" had ontmoet maar dat ze ook erg weinig van zich liet horen, ook niet via sms of wat dan ook. Scheen dat ze ook zoiets had van "misschien zit hij er helemaal niet op te wachten als ik hem zovaak sms", toen hij dit aangaf dat hij dit vervelend vond moesten ze samen wel ff lachen dat ze beiden hetzelfde dachten.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:50 schreef Latz het volgende:
Grappig, 2 maanden geleden zat ik in een soortgelijke situatie.
Ik raad je aan om met haar te praten over hoe je je voelt, zeg gewoon dat je je onprettig voelt.
Maak haar duidelijk dat je haar echt leuk vind, mischien is ze wat onzeker?
En niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, ik denk zelf dat je een beetje te hard van stapel loopt.
Bij mij heeft een klein gesprekje iig wonderen verricht, gewoon doen.
Je bent verliefd en projecteerd de gebruikelijke aandacht van je vorige relatie op haar.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:07 schreef elcomandante het volgende:
[..]
hmm ik kan uit de reacties opmaken dat dit toch een normale situatie is.. misschien toch wennen voor mij, ik hoop dat dit gevoel niet te lang duurt want af en toe krijg ik echt het gevoel eraan onderdoor te gaan..
Klinkt positief!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:53 schreef elcomandante het volgende:
ik heb gisteravond met haar gepraat, en het heeft zeker geholpen. ze gaf aan dat ze idd niet altijd wie weet hoe ermee om te gaan omdat het nog allemaal 'nieuw' is voor haar.. ik weet ook wel wat het goedzit want als ze bij mij is wil ze niet meer weg (vanaf het begin al), ze vertelde me ook dat ze me érg leuk vond. triest genoeg was dat de bevestiging die ik ff nodig hadIk denk dat het dus gewoon een kwestie van trail and error is en afwachten. Iig erg bedankt voor jullie reacties!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |